|
Tom S
|
 |
« Svar #540 på: Januar 29, 2010, 16:12:58 » |
|
mener vi bÞr ha en keeper ogsÄ.Higgs er vel ute resten av sesongen? Hvor er Ali Al-Habsi?Er han i Bolton?
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjÞr ikkje David Martin Ankergren er jo mÄnedens spiller uten tvil, mÄ grave dypt i pengepungen for Ä finne en keeper god nok til Ä danke ut ham og det er rett og slett ikke nÞdvendig. Hvis det er slik du sier at vi mÄ grave dypt i lommene for Ä finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pÄ hvor langt nede denne klubben er Þkonomisk.... PÞh, nÄ er du pÄ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dÄrlig? Eller begge deler ? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #541 på: Januar 29, 2010, 16:16:41 » |
|
mener vi bÞr ha en keeper ogsÄ.Higgs er vel ute resten av sesongen? Hvor er Ali Al-Habsi?Er han i Bolton?
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjĂžr ikkje David Martin Ankergren er jo mĂ„nedens spiller uten tvil, mĂ„ grave dypt i pengepungen for Ă„ finne en keeper god nok til Ă„ danke ut ham og det er rett og slett ikke nĂždvendig. Hvis det er slik du sier at vi mĂ„ grave dypt i lommene for Ă„ finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pĂ„ hvor langt nede denne klubben er Ăžkonomisk.... PĂžh, nĂ„ er du pĂ„ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dĂ„rlig? Eller begge deler ?  Regner med det var to fluer i en smekk ja..  Hadde vĂŠrt greit med litt belegg for pĂ„standene dog.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #542 på: Januar 29, 2010, 16:21:28 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjÞr ikkje David Martin Ankergren er jo mÄnedens spiller uten tvil, mÄ grave dypt i pengepungen for Ä finne en keeper god nok til Ä danke ut ham og det er rett og slett ikke nÞdvendig. Hvis det er slik du sier at vi mÄ grave dypt i lommene for Ä finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pÄ hvor langt nede denne klubben er Þkonomisk.... PÞh, nÄ er du pÄ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dÄrlig? Bates er gnien,men Ankers har vÊrt god den siste tiden!Jeg antar at man kan fÄ en bra PL keeper for £1mill.Mitt poeng er at dette er altsÄ helt urealistisk for klubben i disse tider.Dette var ikke store summer for klubben for feks 15 Är siden.Det var altsÄ lenge fÞr Ridsdale from Hell....Det er bare sÄ ufattelig trist at det er slik at vi snakker om spillere vi ikke har rÄd til som koster feks £500.000.Slik som klubben nÄ omsetter er det en gÄte for meg at vi tydligvis ikke har rÄd til noe som helst....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #543 på: Januar 29, 2010, 16:24:20 » |
|
Er det opplest og vedtatt nokon plass at Casper er udugelig? Dansken har gjort det meget bra mellom stengene for Leeds denne sesongen, og var einaste som fekk godkjent i kampen mot Swindon.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #544 på: Januar 29, 2010, 16:31:50 » |
|
Er det opplest og vedtatt nokon plass at Casper er udugelig? Dansken har gjort det meget bra mellom stengene for Leeds denne sesongen, og var einaste som fekk godkjent i kampen mot Swindon. Men kjÊre vene da,det at man mener at man bÞr ha en enda bedre keeper enn ham pÄ dette nivÄet,betyr altsÄ at han er udugelig? Merkelig argumentasjon... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #545 på: Januar 29, 2010, 16:52:19 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjĂžr ikkje David Martin Ankergren er jo mĂ„nedens spiller uten tvil, mĂ„ grave dypt i pengepungen for Ă„ finne en keeper god nok til Ă„ danke ut ham og det er rett og slett ikke nĂždvendig. Hvis det er slik du sier at vi mĂ„ grave dypt i lommene for Ă„ finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pĂ„ hvor langt nede denne klubben er Ăžkonomisk.... PĂžh, nĂ„ er du pĂ„ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dĂ„rlig? Bates er gnien,men Ankers har vĂŠrt god den siste tiden!Jeg antar at man kan fĂ„ en bra PL keeper for ÂŁ1mill.Mitt poeng er at dette er altsĂ„ helt urealistisk for klubben i disse tider.Dette var ikke store summer for klubben for feks 15 Ă„r siden.Det var altsĂ„ lenge fĂžr Ridsdale from Hell....Det er bare sĂ„ ufattelig trist at det er slik at vi snakker om spillere vi ikke har rĂ„d til som koster feks ÂŁ500.000.Slik som klubben nĂ„ omsetter er det en gĂ„te for meg at vi tydligvis ikke har rĂ„d til noe som helst....  Hvem da? PL-keeper, er det en av de 20-25 som stĂ„r uke inn/uke ut i PL, eller en kar som spiller reservelagsfotball? Er det sĂ„ enkelt som Ă„ betale 1 mill for en keeper tilknyttet PL sĂ„ er alt ok? Om Leeds bruker 1 mill pĂ„ en keeper i dette vinduet er det noe alvorlig galt. ...Martin pĂ„ lĂ„n videre forhĂ„pentligvis, bra deal "We're talking with Liverpool," added the boss. "We'd like to keep David for longer and we'll see how things go." http://www.leedsunited.com/news/20100128/united-boss-transfer-window-latest_2247585_1947984
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #546 på: Januar 29, 2010, 17:00:46 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjĂžr ikkje David Martin Ankergren er jo mĂ„nedens spiller uten tvil, mĂ„ grave dypt i pengepungen for Ă„ finne en keeper god nok til Ă„ danke ut ham og det er rett og slett ikke nĂždvendig. Hvis det er slik du sier at vi mĂ„ grave dypt i lommene for Ă„ finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pĂ„ hvor langt nede denne klubben er Ăžkonomisk.... PĂžh, nĂ„ er du pĂ„ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dĂ„rlig? Bates er gnien,men Ankers har vĂŠrt god den siste tiden!Jeg antar at man kan fĂ„ en bra PL keeper for ÂŁ1mill.Mitt poeng er at dette er altsĂ„ helt urealistisk for klubben i disse tider.Dette var ikke store summer for klubben for feks 15 Ă„r siden.Det var altsĂ„ lenge fĂžr Ridsdale from Hell....Det er bare sĂ„ ufattelig trist at det er slik at vi snakker om spillere vi ikke har rĂ„d til som koster feks ÂŁ500.000.Slik som klubben nĂ„ omsetter er det en gĂ„te for meg at vi tydligvis ikke har rĂ„d til noe som helst....  Hvem da? PL-keeper, er det en av de 20-25 som stĂ„r uke inn/uke ut i PL, eller en kar som spiller reservelagsfotball? Er det sĂ„ enkelt som Ă„ betale 1 mill for en keeper tilknyttet PL sĂ„ er alt ok? Om Leeds bruker 1 mill pĂ„ en keeper i dette vinduet er det noe alvorlig galt. ...Martin pĂ„ lĂ„n videre forhĂ„pentligvis, bra deal "We're talking with Liverpool," added the boss. "We'd like to keep David for longer and we'll see how things go." http://www.leedsunited.com/news/20100128/united-boss-transfer-window-latest_2247585_1947984Spot on!Jeg mener selvfĂžlgelig at hvis vi kjĂžper en keeper til ÂŁ1mil sĂ„ vil alle problemer i klubben vĂŠre lĂžst faktisk.. ;DDu mĂ„ bare fortsette Ă„ se alt i verste mening som jeg skriver... ;)pass pĂ„ blodtrykket ditt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #547 på: Januar 29, 2010, 17:11:46 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjĂžr ikkje David Martin Ankergren er jo mĂ„nedens spiller uten tvil, mĂ„ grave dypt i pengepungen for Ă„ finne en keeper god nok til Ă„ danke ut ham og det er rett og slett ikke nĂždvendig. Hvis det er slik du sier at vi mĂ„ grave dypt i lommene for Ă„ finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pĂ„ hvor langt nede denne klubben er Ăžkonomisk.... PĂžh, nĂ„ er du pĂ„ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dĂ„rlig? Bates er gnien,men Ankers har vĂŠrt god den siste tiden!Jeg antar at man kan fĂ„ en bra PL keeper for ÂŁ1mill.Mitt poeng er at dette er altsĂ„ helt urealistisk for klubben i disse tider.Dette var ikke store summer for klubben for feks 15 Ă„r siden.Det var altsĂ„ lenge fĂžr Ridsdale from Hell....Det er bare sĂ„ ufattelig trist at det er slik at vi snakker om spillere vi ikke har rĂ„d til som koster feks ÂŁ500.000.Slik som klubben nĂ„ omsetter er det en gĂ„te for meg at vi tydligvis ikke har rĂ„d til noe som helst....  Hvem da? PL-keeper, er det en av de 20-25 som stĂ„r uke inn/uke ut i PL, eller en kar som spiller reservelagsfotball? Er det sĂ„ enkelt som Ă„ betale 1 mill for en keeper tilknyttet PL sĂ„ er alt ok? Om Leeds bruker 1 mill pĂ„ en keeper i dette vinduet er det noe alvorlig galt. ...Martin pĂ„ lĂ„n videre forhĂ„pentligvis, bra deal "We're talking with Liverpool," added the boss. "We'd like to keep David for longer and we'll see how things go." http://www.leedsunited.com/news/20100128/united-boss-transfer-window-latest_2247585_1947984Spot on!Jeg mener selvfĂžlgelig at hvis vi kjĂžper en keeper til ÂŁ1mil sĂ„ vil alle problemer i klubben vĂŠre lĂžst faktisk.. ;DDu mĂ„ bare fortsette Ă„ se alt i verste mening som jeg skriver... ;)pass pĂ„ blodtrykket ditt  Jeg mener selvfĂžlgelig pĂ„ keeperplass, kom igjen... Du slenger ut forenklede pĂ„stander gang pĂ„ gang uten Ă„ fĂžlge de opp, intet unntak denne gangen skjĂžnner jeg. Greit nok. Blodtrykket er finfint, ung og forholdsvis frisk, takk som bryr deg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #548 på: Januar 29, 2010, 17:26:15 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjĂžr ikkje David Martin Ankergren er jo mĂ„nedens spiller uten tvil, mĂ„ grave dypt i pengepungen for Ă„ finne en keeper god nok til Ă„ danke ut ham og det er rett og slett ikke nĂždvendig. Hvis det er slik du sier at vi mĂ„ grave dypt i lommene for Ă„ finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pĂ„ hvor langt nede denne klubben er Ăžkonomisk.... PĂžh, nĂ„ er du pĂ„ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dĂ„rlig? Bates er gnien,men Ankers har vĂŠrt god den siste tiden!Jeg antar at man kan fĂ„ en bra PL keeper for ÂŁ1mill.Mitt poeng er at dette er altsĂ„ helt urealistisk for klubben i disse tider.Dette var ikke store summer for klubben for feks 15 Ă„r siden.Det var altsĂ„ lenge fĂžr Ridsdale from Hell....Det er bare sĂ„ ufattelig trist at det er slik at vi snakker om spillere vi ikke har rĂ„d til som koster feks ÂŁ500.000.Slik som klubben nĂ„ omsetter er det en gĂ„te for meg at vi tydligvis ikke har rĂ„d til noe som helst....  Hvem da? PL-keeper, er det en av de 20-25 som stĂ„r uke inn/uke ut i PL, eller en kar som spiller reservelagsfotball? Er det sĂ„ enkelt som Ă„ betale 1 mill for en keeper tilknyttet PL sĂ„ er alt ok? Om Leeds bruker 1 mill pĂ„ en keeper i dette vinduet er det noe alvorlig galt. ...Martin pĂ„ lĂ„n videre forhĂ„pentligvis, bra deal "We're talking with Liverpool," added the boss. "We'd like to keep David for longer and we'll see how things go." http://www.leedsunited.com/news/20100128/united-boss-transfer-window-latest_2247585_1947984Spot on!Jeg mener selvfĂžlgelig at hvis vi kjĂžper en keeper til ÂŁ1mil sĂ„ vil alle problemer i klubben vĂŠre lĂžst faktisk.. ;DDu mĂ„ bare fortsette Ă„ se alt i verste mening som jeg skriver... ;)pass pĂ„ blodtrykket ditt  Jeg mener selvfĂžlgelig pĂ„ keeperplass, kom igjen... Du slenger ut forenklede pĂ„stander gang pĂ„ gang uten Ă„ fĂžlge de opp, intet unntak denne gangen skjĂžnner jeg. Greit nok. Blodtrykket er finfint, ung og forholdsvis frisk, takk som bryr deg  Mitt enkle poeng er bare at det er sĂ„ ufattelig trist Ă„ lese om at spillere som koster noe i den kategorien som er nevnt, er helt urealistisk for oss.Jeg bare gjorde et poeng ut av at klubben jeg snart har fulgt i 35 Ă„r ikke har rĂ„d til Ă„ kjĂžpe en spiller i denne prisklassen lenger.Tror du ikke Grayson hadde kjĂžpt en bedre keeper hvis han hadde hatt mulighet til det?Eller en midtbanesjef,eller spissmakker til Becks...i den hensikt i Ă„ komme oss ut av denne mĂžkkaligaen?eller synes du det er fint at vi ikke henter kvalitetsspillere?for de koster faktisk,sĂ„nn er det enten du vil eller ikke!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #549 på: Januar 29, 2010, 17:45:19 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjĂžr ikkje David Martin Ankergren er jo mĂ„nedens spiller uten tvil, mĂ„ grave dypt i pengepungen for Ă„ finne en keeper god nok til Ă„ danke ut ham og det er rett og slett ikke nĂždvendig. Hvis det er slik du sier at vi mĂ„ grave dypt i lommene for Ă„ finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pĂ„ hvor langt nede denne klubben er Ăžkonomisk.... PĂžh, nĂ„ er du pĂ„ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dĂ„rlig? Bates er gnien,men Ankers har vĂŠrt god den siste tiden!Jeg antar at man kan fĂ„ en bra PL keeper for ÂŁ1mill.Mitt poeng er at dette er altsĂ„ helt urealistisk for klubben i disse tider.Dette var ikke store summer for klubben for feks 15 Ă„r siden.Det var altsĂ„ lenge fĂžr Ridsdale from Hell....Det er bare sĂ„ ufattelig trist at det er slik at vi snakker om spillere vi ikke har rĂ„d til som koster feks ÂŁ500.000.Slik som klubben nĂ„ omsetter er det en gĂ„te for meg at vi tydligvis ikke har rĂ„d til noe som helst....  Hvem da? PL-keeper, er det en av de 20-25 som stĂ„r uke inn/uke ut i PL, eller en kar som spiller reservelagsfotball? Er det sĂ„ enkelt som Ă„ betale 1 mill for en keeper tilknyttet PL sĂ„ er alt ok? Om Leeds bruker 1 mill pĂ„ en keeper i dette vinduet er det noe alvorlig galt. ...Martin pĂ„ lĂ„n videre forhĂ„pentligvis, bra deal "We're talking with Liverpool," added the boss. "We'd like to keep David for longer and we'll see how things go." http://www.leedsunited.com/news/20100128/united-boss-transfer-window-latest_2247585_1947984Spot on!Jeg mener selvfĂžlgelig at hvis vi kjĂžper en keeper til ÂŁ1mil sĂ„ vil alle problemer i klubben vĂŠre lĂžst faktisk.. ;DDu mĂ„ bare fortsette Ă„ se alt i verste mening som jeg skriver... ;)pass pĂ„ blodtrykket ditt  Jeg mener selvfĂžlgelig pĂ„ keeperplass, kom igjen... Du slenger ut forenklede pĂ„stander gang pĂ„ gang uten Ă„ fĂžlge de opp, intet unntak denne gangen skjĂžnner jeg. Greit nok. Blodtrykket er finfint, ung og forholdsvis frisk, takk som bryr deg  Mitt enkle poeng er bare at det er sĂ„ ufattelig trist Ă„ lese om at spillere som koster noe i den kategorien som er nevnt, er helt urealistisk for oss.Jeg bare gjorde et poeng ut av at klubben jeg snart har fulgt i 35 Ă„r ikke har rĂ„d til Ă„ kjĂžpe en spiller i denne prisklassen lenger.Tror du ikke Grayson hadde kjĂžpt en bedre keeper hvis han hadde hatt mulighet til det?Eller en midtbanesjef,eller spissmakker til Becks...i den hensikt i Ă„ komme oss ut av denne mĂžkkaligaen?eller synes du det er fint at vi ikke henter kvalitetsspillere?for de koster faktisk,sĂ„nn er det enten du vil eller ikke! Har skjĂžnt ditt enkle poeng, du gjentar det i hver bidige innlegg du poster. Ănsker selvfĂžlgelig det beste for klubben jeg holder med, regner med du ikke seriĂžst tror noe annet. HĂžy pris tilsier ikke nĂždvendigvis hĂžy kvalitet, et billig poeng jeg vet, men det er harde fakta. Vi har faktisk hentet kvalitetspillere bare det siste Ă„ret, har ikke kostet oss noe sĂŠrlig heller. Vi brukte vel 1mill pund pĂ„ Cresswell  Vi er i League 1, vi har ikke overdrevent mye Ă„ rutte med, jeg er (utrolig nok?) komfortabel med dette, har veldig stor tro pĂ„ prosjektet som er pĂ„ gang nĂ„, med Grayson fĂžrersete innenfor en tilsynelatende (  ) ansvarlig pengepolitikk. Kjipt at vi ikke kan kjĂžpe hva vi vil? Javel, deal with it..
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #550 på: Januar 29, 2010, 17:58:36 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjĂžr ikkje David Martin Ankergren er jo mĂ„nedens spiller uten tvil, mĂ„ grave dypt i pengepungen for Ă„ finne en keeper god nok til Ă„ danke ut ham og det er rett og slett ikke nĂždvendig. Hvis det er slik du sier at vi mĂ„ grave dypt i lommene for Ă„ finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pĂ„ hvor langt nede denne klubben er Ăžkonomisk.... PĂžh, nĂ„ er du pĂ„ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dĂ„rlig? Bates er gnien,men Ankers har vĂŠrt god den siste tiden!Jeg antar at man kan fĂ„ en bra PL keeper for ÂŁ1mill.Mitt poeng er at dette er altsĂ„ helt urealistisk for klubben i disse tider.Dette var ikke store summer for klubben for feks 15 Ă„r siden.Det var altsĂ„ lenge fĂžr Ridsdale from Hell....Det er bare sĂ„ ufattelig trist at det er slik at vi snakker om spillere vi ikke har rĂ„d til som koster feks ÂŁ500.000.Slik som klubben nĂ„ omsetter er det en gĂ„te for meg at vi tydligvis ikke har rĂ„d til noe som helst....  Hvem da? PL-keeper, er det en av de 20-25 som stĂ„r uke inn/uke ut i PL, eller en kar som spiller reservelagsfotball? Er det sĂ„ enkelt som Ă„ betale 1 mill for en keeper tilknyttet PL sĂ„ er alt ok? Om Leeds bruker 1 mill pĂ„ en keeper i dette vinduet er det noe alvorlig galt. ...Martin pĂ„ lĂ„n videre forhĂ„pentligvis, bra deal "We're talking with Liverpool," added the boss. "We'd like to keep David for longer and we'll see how things go." http://www.leedsunited.com/news/20100128/united-boss-transfer-window-latest_2247585_1947984Spot on!Jeg mener selvfĂžlgelig at hvis vi kjĂžper en keeper til ÂŁ1mil sĂ„ vil alle problemer i klubben vĂŠre lĂžst faktisk.. ;DDu mĂ„ bare fortsette Ă„ se alt i verste mening som jeg skriver... ;)pass pĂ„ blodtrykket ditt  Jeg mener selvfĂžlgelig pĂ„ keeperplass, kom igjen... Du slenger ut forenklede pĂ„stander gang pĂ„ gang uten Ă„ fĂžlge de opp, intet unntak denne gangen skjĂžnner jeg. Greit nok. Blodtrykket er finfint, ung og forholdsvis frisk, takk som bryr deg  Mitt enkle poeng er bare at det er sĂ„ ufattelig trist Ă„ lese om at spillere som koster noe i den kategorien som er nevnt, er helt urealistisk for oss.Jeg bare gjorde et poeng ut av at klubben jeg snart har fulgt i 35 Ă„r ikke har rĂ„d til Ă„ kjĂžpe en spiller i denne prisklassen lenger.Tror du ikke Grayson hadde kjĂžpt en bedre keeper hvis han hadde hatt mulighet til det?Eller en midtbanesjef,eller spissmakker til Becks...i den hensikt i Ă„ komme oss ut av denne mĂžkkaligaen?eller synes du det er fint at vi ikke henter kvalitetsspillere?for de koster faktisk,sĂ„nn er det enten du vil eller ikke! FILLERN ALTSĂ
......................TRĂ
DEN HETER RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14...............ER DET MULIG Ă
HOLDE SEG TIL TOPIC'ET???Bruk heller denne, hvis det er krangling dere vil: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13693.msg149863.html#new 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
olsen leeds
Gjest
|
 |
« Svar #551 på: Januar 31, 2010, 16:06:58 » |
|
Everton
Everton vil hente innlÄnte Landon Donovan pÄ permanent basis, og skal fÞle seg ganske sÄ sikre pÄ at de har vunnet racet om underskriften til Leeds-spissen Jermaine Beckford.
tv2
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #552 på: Februar 01, 2010, 02:31:14 » |
|
Jason Roberts fra Blackburn sier de siste ryktene... Snoddy - Howson - Doyle - Mcsheffrey Beckford - Roberts uhm... SmÄbra .. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
4ever arcticwhite
|
 |
« Svar #553 på: Februar 01, 2010, 08:30:48 » |
|
Jason Roberts fra Blackburn sier de siste ryktene... Snoddy - Howson - Doyle - Mcsheffrey Beckford - Roberts uhm... SmÄbra ..  kilde?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Reka inn!!! 
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #554 på: Februar 01, 2010, 08:36:17 » |
|
Jason Roberts hĂžres nesten usannsynlig ut, men er det riktig er han jo en meget god, sterk spiss!! Som forrige post her....kilde???
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #555 på: Februar 01, 2010, 09:09:27 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #556 på: Februar 01, 2010, 09:19:57 » |
|
Jason Roberts hadde vĂŠrt en konge signering!
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #557 på: Februar 01, 2010, 09:22:23 » |
|
Har knapt hĂžrt om denne Jason Roberts.. FĂ„r google ham litt  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #558 på: Februar 01, 2010, 09:25:37 » |
|
Har knapt hĂžrt om denne Jason Roberts.. FĂ„r google ham litt  auren Ja, endelig en spiller vi har hĂžrt om fĂžr han kommer  (jojo, hadde nok hĂžrt om McSheff ogsĂ„...). ...men sĂ„ var det den hĂžye lĂžnningen han har da (jojo, Blackburn kan evt dele pĂ„ den frem til sommeren. Men etterpĂ„..  )
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #559 på: Februar 01, 2010, 09:26:16 » |
|
Han har spilt 18 kamper for Blackburn denne sesongen, derav 10 som innbytter. Har scoret 3 mÄl. Han er en av spissene som har spilt flest kamper. Derfor finner jeg det merkelig om dette skulle stemme. The Mirror er vel ogsÄ en heller lite troverdig kilde.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #560 på: Februar 01, 2010, 09:27:40 » |
|
Han har spilt 18 kamper for Blackburn denne sesongen, derav 10 som innbytter. Har scoret 3 mÄl. Han er en av spissene som har spilt flest kamper. Derfor finner jeg det merkelig om dette skulle stemme. The Mirror er vel ogsÄ en heller lite troverdig kilde.
auren
...de husker nok at Leeds pleide Ä vÊre villig til Ä dele pÄ Ä betale lÞnningen til dyre spillere 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #561 på: Februar 01, 2010, 09:27:51 » |
|
Roberts herjet med Leeds forsvaret det fÞrste Äret vi var i Championship. Den gang dannet han ett fryktet spissar med Nathan Ellington i Wigan. Vet ikke hvordan han har gjort det siden. Har vel aldri lykkes helt i PL?
Ville helt sikkert vĂŠrt en kanonsignering til L1
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
oivindh
|
 |
« Svar #562 på: Februar 01, 2010, 09:33:07 » |
|
"Boss Simon Grayson has asked to take Roberts on loan from Rovers and pick up the bulk of his big salary...." Tror ikke vi skal inkassere denne karen helt enda.. ( PS: Flere timer til vinduet stenger  )
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 01, 2010, 10:04:21 av oivindh »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #563 på: Februar 01, 2010, 09:38:21 » |
|
Leeds are to launch a bid for Blackburn striker Jason Roberts, possibly opening the door for forward Jermaine Beckford to leave Elland Road. Full story: The Sun The Sun.. jaja, kan vel glemme Roberts dÄ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #564 på: Februar 01, 2010, 09:45:49 » |
|
Leeds are to launch a bid for Blackburn striker Jason Roberts, possibly opening the door for forward Jermaine Beckford to leave Elland Road. Full story: The Sun The Sun.. jaja, kan vel glemme Roberts dÄ  Vi skyter oss i leggen hvis vi lÄner Roberts og selger Beckford. Da er det bedre med ingen Roberts. Tipper egentlig det ikke kommer noen ny inn fÞr vinduet stenger. Er det kl. 17 det stenger i ettermiddag, eller er det Äpent til midnatt? auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #565 på: Februar 01, 2010, 09:48:38 » |
|
Leeds are to launch a bid for Blackburn striker Jason Roberts, possibly opening the door for forward Jermaine Beckford to leave Elland Road. Full story: The Sun The Sun.. jaja, kan vel glemme Roberts dÄ  Vi skyter oss i leggen hvis vi lÄner Roberts og selger Beckford. Da er det bedre med ingen Roberts. Tipper egentlig det ikke kommer noen ny inn fÞr vinduet stenger. Er det kl. 17 det stenger i ettermiddag, eller er det Äpent til midnatt? auren Enig med deg. Vinduet stenger kl 17 engelsk tid, altsÄ kl 18 for oss 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #566 på: Februar 01, 2010, 10:08:54 » |
|
Roberts pÄ lÄn hadde vÊrt fantastisk. Men hvordan er spiss-situasjonen i Blackburn da? Solgte de ikke nettopp McCarthy? Det velter vel ikke over med angripere i klubben, med mindre de har hamstret godt i dette vinduet uten at jeg har fÄtt det med meg. Vi gÄr Ätte spennende timer i mÞte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens." -Ken Bates, 1984
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #567 på: Februar 01, 2010, 11:08:48 » |
|
SÄ lenge det ikke betyr at Beckford forlater Leeds, sÄ ville Roberts vÊrt en helt fantastisk signering! Men: Er han villig til Ä spille fotball i League One? Har vi virkelig rÄd til Ä betale lÞnnen hans?
Tviler sterkt pÄ at det er noe hold i dette ryktet, tipper han signerer for en annen Premier League- eller Championshipklubb.
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #568 på: Februar 01, 2010, 11:12:03 » |
|
GÄr ogsÄ rykter om Dave Kitson fra Stoke inn pÄ lÄn...
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
OleKristian
|
 |
« Svar #569 på: Februar 01, 2010, 11:20:26 » |
|
GÄr ogsÄ rykter om Dave Kitson fra Stoke inn pÄ lÄn...
Kilde?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Pride of Yorkshire
|
|
|