|
Same
|
 |
« Svar #510 på: Januar 28, 2010, 23:25:30 » |
|
Detta overgangvinduet er helt pÄ trynet .Hadde det ikke vÊrt bedre om skjeggapa Bates hadde lagt millioner pÄ bordet og kjÞpt noen spillere med skikkelig kvalitet og sikra opprykket en gang for alle.Nei da det skal ikke brukes mer enn akkurat nÞdvendig eller helst ikke 50 Þre engang. Vi kan vel ikke forvente at de gyngehestene som spiller en knallkamp mot PL lag og daffer rundt pÄ banen kampene etter og tror de er bedre enn de er (gjelder ikke alle)skal fÄ oss opp av sumpa? Vi trenger folk som kan styre ut pÄ der,en som gutta har respekt for,noe slikt som Strachan eller David Batty,helst en som blÞdde for drakta. Personelig synes jeg Kisnorbo fremtrer som den eneste kandidaten pÄ dagens lag som fortjener kapteins bindet,men en generalen bÞr vÊre pÄ midtbanen Ä styre og stÄ frem som et godt eksempel. FÄr de ikke tak i noe kvalitet ved dette vinduet tror jeg vi raskt kan ende pÄ kvallik igjen.
Enig i alt!Glimrende innlegg!!! OgsĂ„ kan vi kanskje gi de nye spillerene vi kjĂžper 20% mer i lĂžnn enn hva de egentlig ville forvente. DET mĂ„ jo sikre opprykk og plass opp til PL. Vi MĂ
bruke millioner fordi vi har hatt 3 dÄrlige kamper nÄ i januar. Ikke noe vits Ä prÞve Ä bygge videre pÄ de spillerene vi har, som vi veit kan prestere mye bedre enn hva som har blitt vist i ligaen i det siste.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #511 på: Januar 28, 2010, 23:45:48 » |
|
Detta overgangvinduet er helt pÄ trynet .Hadde det ikke vÊrt bedre om skjeggapa Bates hadde lagt millioner pÄ bordet og kjÞpt noen spillere med skikkelig kvalitet og sikra opprykket en gang for alle.Nei da det skal ikke brukes mer enn akkurat nÞdvendig eller helst ikke 50 Þre engang. Vi kan vel ikke forvente at de gyngehestene som spiller en knallkamp mot PL lag og daffer rundt pÄ banen kampene etter og tror de er bedre enn de er (gjelder ikke alle)skal fÄ oss opp av sumpa? Vi trenger folk som kan styre ut pÄ der,en som gutta har respekt for,noe slikt som Strachan eller David Batty,helst en som blÞdde for drakta. Personelig synes jeg Kisnorbo fremtrer som den eneste kandidaten pÄ dagens lag som fortjener kapteins bindet,men en generalen bÞr vÊre pÄ midtbanen Ä styre og stÄ frem som et godt eksempel. FÄr de ikke tak i noe kvalitet ved dette vinduet tror jeg vi raskt kan ende pÄ kvallik igjen.
Enig i alt!Glimrende innlegg!!! OgsĂ„ kan vi kanskje gi de nye spillerene vi kjĂžper 20% mer i lĂžnn enn hva de egentlig ville forvente. DET mĂ„ jo sikre opprykk og plass opp til PL. Vi MĂ
bruke millioner fordi vi har hatt 3 dĂ„rlige kamper nĂ„ i januar. Ikke noe vits Ă„ prĂžve Ă„ bygge videre pĂ„ de spillerene vi har, som vi veit kan prestere mye bedre enn hva som har blitt vist i ligaen i det siste. Helt enig, Same! Mye triggerhappy folk pĂ„ forumet etter en kort periode med dĂ„rlige resultater - heldigvis har ikke Grayson hivd seg pĂ„ samme tankegangen som Dennis Wise. Dagens mannskap har bevist at de kan spille inn flest poeng av alle pĂ„ antallet kamper vi per i dag har spilt (Norwich har to ekstra) og de bĂžr kunne finne tilbake til nivĂ„et sitt. Simon har nĂ„ raslet med sablene og sier at vi faktisk skal hente en eller to nye fĂžr vinduet stenger, men kun om vi fĂ„r de vi Ăžnsker. Han sier pĂ„ samme tid at han er fornĂžyd med dagens stall, men at ett eller to nye fjes kan vĂŠre nĂždvendig for Ă„ skape konkurranse om plassene og "keep people on their toes". Eller kanskje vi skulle drite i fornuften, kjĂžpe Ă„tte nye spillere (som i januar '08) og ha null igjen Ă„ bruke til sommeren? Det funket jo sĂ„ fantastisk sist! 
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 28, 2010, 23:55:56 av Mr Kaizer »
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #512 på: Januar 28, 2010, 23:50:01 » |
|
Gary McSheffrey fra Birmingham pÄ lÄn er siste rykte. Kanonspiller ..  Beckford - McSheffrey 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #513 på: Januar 29, 2010, 00:19:21 » |
|
men folkens: er ikke dette tiden for Ä lÄne 2 kanoner en mÄneds tid for Ä fÄ oss pÄ vinnersporet igjen?feks en benkespiss og benkemidtbanespiller fra PL?selv om lÞnna en mÄned for disse spillerne gir Papa Smurf hjerteproblemer,sÄ mÄ da dette vÊre lÞnnsomt hvis det kan gi oss et opprykk? Drogba og Anelka pÄ lÄn? Hadde ikke vÊrt feil det, selv om disse aldri hadde vÊrt i nÊrheten av Ä inneha kvaliteter som gjÞr at de kan fÄ permanent kontrakt  HÄper pÄ 1-2 forsterkninger, men jeg Þnsker godt gjennomfÞrte kjÞp som ikke bare styrker oss i Är, men ogsÄ framover i tid. Stallen vi har nÄ mÄ nok ha litt forsterkninger om vi skulle rykke opp, og det blir dumt Ä svi alt for mye penger pÄ panikk-kjÞp fordi vi har tapt noen kamper... Har klokketro pÄ at Grayson og co klarer Ä finne spillere som glir rett inn i laget, og som kan biddra over lengre tid enn 4 mnd!
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #514 på: Januar 29, 2010, 00:23:29 » |
|
Gary McSheffrey fra Birmingham pÄ lÄn er siste rykte. Kanonspiller ..  Beckford - McSheffrey  Leste det samme, men det er vel for godt til Ä vÊre sant?
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
Leechap
I stallen

1992
|
 |
« Svar #515 på: Januar 29, 2010, 00:36:25 » |
|
Skjer ting nÄ pÄ transferfronten:
Brian Stock fra Doncaster er hot tips, han som leverte et perfekt hjĂžrnespark som endte med goal mot Leeds i tidligere kvalik.
Mulig ogsÄ Paddy McCarthy, Crystal Palace center half.
Samt Sanchez Watt fra Arsenal pÄ lÄn ut sesongen.
Ut med Andy Robinson og Lubomir Michalik.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #516 på: Januar 29, 2010, 01:01:36 » |
|
bruke millioner fordi vi har hatt 3 dÄrlige kamper nÄ i januar. Ikke noe vits Ä prÞve Ä bygge videre pÄ de spillerene vi har, som vi veit kan prestere mye bedre enn hva som har blitt vist i ligaen i det siste. Ingen vits Ä vÊre kjepphÞy og nedlatende Same. Leser du innlegget mitt sÄ stÄr det kort fortalt at vi trenger proffer og ikke amatÞrer som tror de er bedre enn de er.(siterer Grayson etter Swindon kampen: mulig noen av spillerne tror de er bedre enn de er etter Ä ha mÞtt MU og TH)Hadde jeg drevet Leeds ville ikke jeg gambla pÄ at vi muligens hadde en kjangs pÄ opprykk i Är nÄr man ser laget svikter pÄ den mÄten de har gjort de siste kampene.Jeg ville foretrukket det sikre fremfor det usikre denne gangen av den grunn at det nÄ finnes noen kroner i kassa til Bates, og vi har et lag vi kan bygge pÄ,og for Ä bygge mÄ man ha en SJEF det stÄr respekt av pÄ banen ogsÄ,og det kan svi litt i pengboka.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year as well.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #517 på: Januar 29, 2010, 01:29:14 » |
|
Gary McSheffrey fra Birmingham pÄ lÄn er siste rykte. Kanonspiller ..  Beckford - McSheffrey  Leste det samme, men det er vel for godt til Ä vÊre sant? Jepp, altfor godt .. CCC klubbene bÞr stÄ i kÞ for en sÄnn herremann.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #518 på: Januar 29, 2010, 01:41:30 » |
|
Gary McSheffrey fra Birmingham pÄ lÄn er siste rykte. Kanonspiller ..  Beckford - McSheffrey  Husker han var veldig god i CCC for Coventry, men har vel ingen tillitt i Birmingham. Absolutt et spennende rykte!
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 29, 2010, 01:43:34 av Evig Pint »
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #519 på: Januar 29, 2010, 09:39:11 » |
|
bruke millioner fordi vi har hatt 3 dĂ„rlige kamper nĂ„ i januar. Ikke noe vits Ă„ prĂžve Ă„ bygge videre pĂ„ de spillerene vi har, som vi veit kan prestere mye bedre enn hva som har blitt vist i ligaen i det siste. Helt enig, Same! Mye triggerhappy folk pĂ„ forumet etter en kort periode med dĂ„rlige resultater - heldigvis har ikke Grayson hivd seg pĂ„ samme tankegangen som Dennis Wise. Dagens mannskap har bevist at de kan spille inn flest poeng av alle pĂ„ antallet kamper vi per i dag har spilt (Norwich har to ekstra) og de bĂžr kunne finne tilbake til nivĂ„et sitt. Simon har nĂ„ raslet med sablene og sier at vi faktisk skal hente en eller to nye fĂžr vinduet stenger, men kun om vi fĂ„r de vi Ăžnsker. Han sier pĂ„ samme tid at han er fornĂžyd med dagens stall, men at ett eller to nye fjes kan vĂŠre nĂždvendig for Ă„ skape konkurranse om plassene og "keep people on their toes". Eller kanskje vi skulle drite i fornuften, kjĂžpe Ă„tte nye spillere (som i januar '08) og ha null igjen Ă„ bruke til sommeren? Det funket jo sĂ„ fantastisk sist! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #520 på: Januar 29, 2010, 09:43:27 » |
|
bruke millioner fordi vi har hatt 3 dĂ„rlige kamper nĂ„ i januar. Ikke noe vits Ă„ prĂžve Ă„ bygge videre pĂ„ de spillerene vi har, som vi veit kan prestere mye bedre enn hva som har blitt vist i ligaen i det siste. Helt enig, Same! Mye triggerhappy folk pĂ„ forumet etter en kort periode med dĂ„rlige resultater - heldigvis har ikke Grayson hivd seg pĂ„ samme tankegangen som Dennis Wise. Dagens mannskap har bevist at de kan spille inn flest poeng av alle pĂ„ antallet kamper vi per i dag har spilt (Norwich har to ekstra) og de bĂžr kunne finne tilbake til nivĂ„et sitt. Simon har nĂ„ raslet med sablene og sier at vi faktisk skal hente en eller to nye fĂžr vinduet stenger, men kun om vi fĂ„r de vi Ăžnsker. Han sier pĂ„ samme tid at han er fornĂžyd med dagens stall, men at ett eller to nye fjes kan vĂŠre nĂždvendig for Ă„ skape konkurranse om plassene og "keep people on their toes". Eller kanskje vi skulle drite i fornuften, kjĂžpe Ă„tte nye spillere (som i januar '08) og ha null igjen Ă„ bruke til sommeren? Det funket jo sĂ„ fantastisk sist!  Triggerhappy etter noen dĂ„rlige resultater?hallo?det er flere her pĂ„ forumet som har ment dette siden ifjor sommer 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #521 på: Januar 29, 2010, 10:58:10 » |
|
.... Triggerhappy etter noen dĂ„rlige resultater?hallo?det er flere her pĂ„ forumet som har ment dette siden ifjor sommer  Helt seriĂžst - mener du det samme nĂ„, som du gjorde ifjor sommer?Du har ikke sett noe i fĂžrste halvdel av sesongen som har fĂ„tt deg til Ă„ endre mening? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #522 på: Januar 29, 2010, 11:16:58 » |
|
Synes Leeds har holdt en ganske forutsigbar og tydelig linje i transfervirksomheten de siste par Ära. Alle spillerkjÞp passer ikke inn i dette mÞnsteret, men jeg synes allikevel Ä se en klar rÞd trÄd. Om vi fortsatt fÞlger denne linjen tror jeg vi er ute etter spillere i to kategorier:
1. Eldre spillere med god erfaring fra The Championship (ref Kisnorbo, Naylor, Bromby, Doyle, Hughes).
2. Unge spillere som har hevdet seg bra pĂ„ L1-nivĂ„ (eller tilsvarende liga) â med godt potensiale til Ă„ vokse og bli gode spillere i CCC/PL (ref Johnson, Kilkenny, Snodgrass, Gradel).
Tror det er ganske god balanse i troppen allerede, men kan tenke meg at Grayson i nĂ„vĂŠrende situasjon er ute etter 1-2 spillere i fĂžrstnevnte kategori â som antakeligvis er âsikrereâ kjĂžp enn yngre spillere.
BĂ„de McSheffrey og David Healy (som det er stadig tilbakevendende rykter om) passer bra i fĂžrstnevnte kategori, og i sistnevnte kategori begynner det jo Ă„ spinne en del rykter om Chris Taylor fra Oldham igjenâŠ
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 29, 2010, 11:51:30 av McMidjo »
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #523 på: Januar 29, 2010, 12:00:26 » |
|
3. Spillere som koster lite/ingenting
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #524 på: Januar 29, 2010, 12:59:55 » |
|
.... Triggerhappy etter noen dĂ„rlige resultater?hallo?det er flere her pĂ„ forumet som har ment dette siden ifjor sommer  Helt seriĂžst - mener du det samme nĂ„, som du gjorde ifjor sommer?Du har ikke sett noe i fĂžrste halvdel av sesongen som har fĂ„tt deg til Ă„ endre mening?  Jeg har nok ikke endret mening mht stallens kvalitet for Ă„ rykke suverent opp.Selv om det har vĂŠrt fantastisk frem til nĂ„,klarer jeg ikke Ă„ vĂŠre sikker pĂ„ opprykk.Nedturene i denne klubbens historie er for mange til det.Jeg tror vi har en glimrende manager,men mener nok at stallen mangler 2-3 spillere pĂ„ et langt hĂžyere nivĂ„ for Ă„ dra opp nivĂ„et.Etter min mening:keeper-hardttacklende midtbanesjef(som feks Dacourt var)-spissmakker til Becks. Jeg mener faktisk at en klubb av Leeds stĂžrrelse skal vinne denne mĂžkkadivisjonen med minst 10 poeng til lag nr.2.Og jeg er redd for at det ikke kommer noen forsterkninger i januar fordi nĂ„r Becks ikke vil skrive kontrakt engang sĂ„ viser dette et tegn pĂ„ at klubben(Bates)ikke er villig eller ikke har rĂ„d til Ă„ satse.Derfor tror jeg Becks ser etter en annen klubb.Dommedagsprofetier?nja,kanskje 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #525 på: Januar 29, 2010, 13:04:25 » |
|
Yeboah da!  FÞr sesongen sa du at vi ikke kom til Ä rykke direkte opp, og at vi hadde den fjerde beste stallen. NÄ sier du plutselig at du i sommer sa at du ikke fÞlte deg sikker pÄ at vi ikke kom til Ä rykke opp suverent? Noe skurrer her. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #526 på: Januar 29, 2010, 13:14:43 » |
|
Yeboah da!  FÞr sesongen sa du at vi ikke kom til Ä rykke direkte opp, og at vi hadde den fjerde beste stallen. NÄ sier du plutselig at du i sommer sa at du ikke fÞlte deg sikker pÄ at vi ikke kom til Ä rykke opp suverent? Noe skurrer her. auren Jeg innrÞmmet (i gledesrus) fÞr jul at jeg nok hadde tatt feil mht opprykk.Skrev vel ogsÄ at jeg hÄpet jeg tok feil da jeg spÄdde fÞr sesongen at opprykk ikke var mulig med dette laget?Som mange andre her pÄ forumet har jeg justert mine meninger i lÞpet av sesongen basert pÄ det man har sett av laget.NÄ har vi jo signet noen spillere siden ifjor sommer som har hevet nivÄet,men jeg mener fortsatt at hvis ikke Grayson fÄr tak i 2-3 klassespillere sÄ er dessverre playoff det mest realistiske-hÄper nok engang at jeg tar feil i alt dette :)MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #527 på: Januar 29, 2010, 14:23:17 » |
|
Det er vel bevist at ogsÄ Grayson ikke var like fornÞyd med stallen som enkelte her pÄ forumet for sessongen...
Det er viktig Ä fÄ inn nytt blod som rykker opp litt samt fÄr de som fÞler seg faste til Ä gi litt ekstra.
Jeg mener 3 - 4 mann inn i lÄnevinduet ville vÊre perfekt ... helst fra PL alle sammen.
nÄ har vi fÄtt 2 ser det ut som plus Gradel... 1 til ville vÊrt perfekt.
Litt merkelig at det ble 1 stopper... ( er det der vi mangler kvalitet?)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #528 på: Januar 29, 2010, 14:34:47 » |
|
Det er vel bevist at ogsÄ Grayson ikke var like fornÞyd med stallen som enkelte her pÄ forumet for sessongen...
Det er viktig Ä fÄ inn nytt blod som rykker opp litt samt fÄr de som fÞler seg faste til Ä gi litt ekstra.
Jeg mener 3 - 4 mann inn i lÄnevinduet ville vÊre perfekt ... helst fra PL alle sammen.
Grayson vil sikkert ha Ăžkt konkuranse pi alle ledd, en slags wake up call til Gutta
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #529 på: Januar 29, 2010, 14:52:28 » |
|
Meiner han er venstreback og der er det nok pÄ sin plass med litt konkurranse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #530 på: Januar 29, 2010, 14:57:56 » |
|
mener vi bÞr ha en keeper ogsÄ.Higgs er vel ute resten av sesongen? Hvor er Ali Al-Habsi?Er han i Bolton?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kilgallon
|
 |
« Svar #531 på: Januar 29, 2010, 15:19:23 » |
|
mener vi bÞr ha en keeper ogsÄ.Higgs er vel ute resten av sesongen? Hvor er Ali Al-Habsi?Er han i Bolton?
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Papi
|
 |
« Svar #532 på: Januar 29, 2010, 15:38:37 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjĂžr ikkje David Martin
|
|
|
|
|
Loggført
|
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #533 på: Januar 29, 2010, 15:38:58 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #534 på: Januar 29, 2010, 15:49:34 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjÞr ikkje David Martin Ankergren er jo mÄnedens spiller uten tvil, mÄ grave dypt i pengepungen for Ä finne en keeper god nok til Ä danke ut ham og det er rett og slett ikke nÞdvendig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #535 på: Januar 29, 2010, 15:53:29 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjÞr ikkje David Martin Ankergren er jo mÄnedens spiller uten tvil, mÄ grave dypt i pengepungen for Ä finne en keeper god nok til Ä danke ut ham og det er rett og slett ikke nÞdvendig. Hvis det er slik du sier at vi mÄ grave dypt i lommene for Ä finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pÄ hvor langt nede denne klubben er Þkonomisk....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #536 på: Januar 29, 2010, 15:57:02 » |
|
Synes Anker har levert den siste tiden... det er vel andre steder det har sviktet...
vi har fÄtt inn en venstre back en midtbane mann
nÄ mangler det en super spiss...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Same
|
 |
« Svar #537 på: Januar 29, 2010, 16:00:14 » |
|
Synes Anker har levert den siste tiden... det er vel andre steder det har sviktet...
vi har fÄtt inn en venstre back en midtbane mann
nÄ mangler det en super spiss...
Gary McSheffrey ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #538 på: Januar 29, 2010, 16:07:56 » |
|
yes...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #539 på: Januar 29, 2010, 16:12:18 » |
|
Hva med David Martin? Er det ikke mulig vi kan beholde han ut sesongen? Trenger ein keeper som danker ut keeperen vi allerede har. Det gjÞr ikkje David Martin Ankergren er jo mÄnedens spiller uten tvil, mÄ grave dypt i pengepungen for Ä finne en keeper god nok til Ä danke ut ham og det er rett og slett ikke nÞdvendig. Hvis det er slik du sier at vi mÄ grave dypt i lommene for Ä finne en keeper som danker ut Casper,vil jeg si at det er et bra bilde pÄ hvor langt nede denne klubben er Þkonomisk.... PÞh, nÄ er du pÄ tynnisen og well beyond. Hva er poenget ditt? At Bates er gniten eller at Ankergren er dÄrlig?
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|