The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 23, 2012, 11:32:43 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvordan vil Leeds gjøre det i The Championship neste sesong?  (Lest 3012 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Geiremann
I stallen
**

Vis profil
« på: November 12, 2009, 22:00:38 »

Jeg starter en litt frekk tråd i forhold til at det vel ikke er helt sikkert med opprykk ennå Blunker
Tror allikevel at det skal mye til for å hindre oss dette denne sesongen. Beholder vi Beckford så tror jeg ingenting kan stoppe oss.

Ã… tro pÃ¥ direkte opprykk neste sesong er vel i drøyeste laget, men at Leeds kan være med Ã¥ kjempe om playoff tror jeg sÃ¥ absolutt. Bare sÃ¥ synd at playoff ikke vil bety opprykk i forhold til hva historien viser for Leeds. Men jo flere playoff vi nÃ¥r, jo nærmere  kommer vi opprykket.

Hvordan det går er selvfølgelig avhengig av de riktige forsterkningene, men jeg stoler 100% på Grayson og hans arbeid på dette området. I disse tider tror jeg Leeds faktisk har en fordel av de økonomiske problemene mange klubber har. Vi har fått hodet over vannet, samtidig som det finnes mange bosman-spillere. Så om vi ikke har råd til de dyreste kjøpene tror jeg at Grayson og hans medhjelpere kjenner spillermarkedet godt og kan manøvrere seg fram i jungelen av spillere hvor kontrakten løper ut. Vi har også en fordel gjennom navnet Leeds og en fantastisk supporterskare som nok fører til at vi er mer attraktive enn de fleste andre klubber i neste års Championship.

Jeg satser pÃ¥ en femte plass og et playoff-eventyr som krones med ett "hvitmalt" Wembley, (hvis det er der finalen gÃ¥r) hvor Leeds ordner opprykk til PL og fansen gÃ¥r "white riot" bananas pÃ¥ en vennlig mÃ¥te  Gliser Gliser Gliser

Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #1 på: November 12, 2009, 22:06:08 »

Jada Geiremann, vi skal opp men dette er alt fortidlig. Det er fremdeles 93 poeng å spille om.
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Budda
Fast på A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #2 på: November 12, 2009, 22:13:55 »

Jeg liker optimismen din, men jeg tar ikke noe på forskudd. Så kommer ikke til ofre dette en tanke før det er matematisk umulig at vi ikke rykker opp
Loggført

Endre
baste
Fast på A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #3 på: November 12, 2009, 22:18:45 »

Lov Ã¥ være eplekjekk nÃ¥, det liker jeg. Klart vi skal opp i Ã¥r. Plassering neste Ã¥r er en typisk plasering pÃ¥ ett nyopprykket lag.. 2. plass  Gliser
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #4 på: November 12, 2009, 22:39:51 »

Huffda, denne er skummel!
Loggført

COME ON LEEDS !!
Geiremann
I stallen
**

Vis profil
« Svar #5 på: November 12, 2009, 22:46:32 »

Neida! Det er vel ikke sånn at Leeds-spillerne leser dette og lener seg tilbake og tror at opprykket er sikra. Tror ikke dette har noen påvirkningskraft på Leeds resultater.

Noen er kanskje overtroiske og tror at slike innlegg vil ødelegge for Leeds, men overtro er feil tro!  Gliser
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #6 på: November 12, 2009, 22:48:17 »

Neida! Det er vel ikke sånn at Leeds-spillerne leser dette og lener seg tilbake og tror at opprykket er sikra. Tror ikke dette har noen påvirkningskraft på Leeds resultater.

Noen er kanskje overtroiske og tror at slike innlegg vil ødelegge for Leeds, men overtro er feil tro!  Gliser

HÃ¥per du har rett.
Men, du er klar over at du fort kan sitte med ei lite ansvar her?  Blunker

Forøvrig; Eg har trua!
 Kult
Loggført

COME ON LEEDS !!
Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #7 på: November 12, 2009, 22:51:27 »

Tror jeg drøyer med en diskusjon på denne tråden , til i mai til da er sesongen fortsatt veldig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang ! ennå . mange kamper skal spilles . LEEDS4EVER.
Loggført
JanPSyse

PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #8 på: November 12, 2009, 22:55:51 »

Jinx jinx jinx. Farlig tråd. Hemmelig
Loggført

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #9 på: November 12, 2009, 23:02:58 »

Det er greit Ã¥ være optimist , men som sagt veldig tidlig i sesongen ennÃ¥ . Vi har jo sett Ã¥ssen det har gÃ¥tt de siste 3-4 sesongene. LEEDS4EVER. 
Loggført
mac_gyver
PÃ¥ juniorlaget

Live for Leeds

Vis profil
« Svar #10 på: November 12, 2009, 23:05:39 »

liker ikke denne tråden. kan bety ulykke.....
Loggført
Per Arne
Gjest
« Svar #11 på: November 12, 2009, 23:11:53 »

Å snakke om hva som skal skje neste sesong før vi i det hele tatt er halvveis i inneværende er for meg bare fjas. Skal vi ikke først gjennomføre denne, hvor vi har et lønnlig håp om opprykk...?

Overtroisk er jeg absolutt ikke, men får litt vondt i magen av å "planlegge" neste sesong.
Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #12 på: November 12, 2009, 23:12:27 »

Ja det var ikke bra dette her. Gjør oss andre og deg selv en tjeneste Geiremann. Slett tråden!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
euphor9
PÃ¥ juniorlaget

gand70@hotmail.com
Vis profil
« Svar #13 på: November 12, 2009, 23:16:34 »

Altfor tidlig for en slik trÃ¥d ja.   Som jeg sa sist sesong,vent til 31 januar med en foreløpig status
angÃ¥ende opprykk.  Da vet vi litt mere.
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #14 på: November 12, 2009, 23:41:33 »

Selv om Championship er litt fjernt for meg, og at jeg nok helt sikkert ikke kommer med bastante oppfatninger om hvordan takle sommeren 2010 og foreberedelser og alt det der - NÃ…,
så vitner Geiremanns innlegg om en gryende optimisme.

Til og med Rudi G er forsiktig her, hva skjer? Har vi blitt kuet så lenge at vi det må være teoretisk umulig å unngå opprykk, for at man kan se fremover?

Jeg applauderer Geiremanns optimisme, og tror at mange i bunn og grunn sitter pÃ¥ en liten "innvendig rakett", som de vil slippe løs pÃ¥ et eller annet tidspunkt. Geiremann vil ikke fÃ¥ noen form for slaktekommentarer fra meg i hvertfall.  Glad
Loggført
Per Arne
Gjest
« Svar #15 på: November 12, 2009, 23:45:08 »

Selv om Championship er litt fjernt for meg, og at jeg nok helt sikkert ikke kommer med bastante oppfatninger om hvordan takle sommeren 2010 og foreberedelser og alt det der - NÃ…,

Til og med Rudi G er forsiktig her, hva skjer? Har vi blitt kuet så lenge at vi det må være teoretisk umulig å unngå opprykk, for at man kan se fremover?

Jeg applauderer Geiremanns optimisme, og tror at mange i bunn og grunn sitter pÃ¥ en liten "innvendig rakett", som de vil slippe løs pÃ¥ et eller annet tidspunkt. Geiremann vil ikke fÃ¥ noen form for slaktekommentarer fra meg i hvertfall.  Glad

Ren realisme og sunn fornuft. Vi selger ikke skinnet før vi har skutt bjørnen. Personlig velger jeg å ta en sesong om gangen.
Loggført
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #16 på: November 12, 2009, 23:46:15 »

Sitat
author=Tom S link=topic=13261.msg221943#msg221943 date=1258058897

Forøvrig; Eg har trua!
 Kult

Kim har du trua og ka har du trua med?  Gliser

Forøvrig mener jeg å ha hørt noen kloke ord en gang om at man ikke skal ut å jakte på bjørn før man har skutt skinnselgern, eller hvordan det nå var.
« Siste redigering: November 13, 2009, 01:30:22 av lojosang » Loggført

- Leif Olav
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #17 på: November 13, 2009, 00:00:43 »

Poenget mitt Berlin er vi ligger så godt ann at jeg er vettaskremt. Visst fa.. vinner vi serien og rykker opp men jeg gjør som SG og kun fokuserer på neste L1 kamp som er den viktigste kampen så langt i sesongen Glad
Loggført

berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #18 på: November 13, 2009, 00:31:56 »

Jeg har skjønt alle poengene deres, Rudi, Per Arne etc. ( de er ogsÃ¥ i stor grad mine  Glad )

Jeg uttrykte full forståelse for at noen velger å være superoptimister. Jeg kan se at noen har vanskelig for å tro at vi skal gå på en skikkelig bad-run, et og annet tap og uavgjort, såvisst, men det ser lyst ut ift til å sanke bra med 3-poengere fra kreti og pleti. Norwich borte og Soton-kampene er både på papiret og antagelig i praksis de vanskeligste. Kan likevel typisk tape mot Wycombe. Det har å gjøre med konsentrasjon og å holde piffen oppe.
« Siste redigering: November 13, 2009, 00:34:34 av berlin » Loggført
fjellhaugen
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #19 på: November 13, 2009, 01:22:32 »

vi går RETT ned igjen

neida Gliser ......men noe må skrives for å jinxe denne tråden.
har holdt med leeds så lenge at jeg vet denne tråden kan være nok til at et evt opprykk neste vår kan ryke Rekker tunge

overtroisk? jeg..hæ, hva mener du?
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
Alta-White

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #20 på: November 13, 2009, 04:07:42 »

Jeg har allerede sett for meg meg litt av neste sesong. To stykk kvalitetsbacker inn, en ordentlig boss på midten og en god makker til Beckford så er vi gode nok til enda et opprykk Glad

Snitt pÃ¥ hjemmekampene til neste sesong vil ligge pÃ¥ 34000 ..  Blunker
Loggført
asLeeds

Fast på A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #21 på: November 13, 2009, 06:20:38 »

brems litt.... snakkes i april.
Loggført

DALHEIM WHITES
Ød
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #22 på: November 13, 2009, 09:16:21 »

tror vi kommer til å overraske neste sesong....
Loggført

Go Huddersfield!!
ArneS
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #23 på: November 13, 2009, 09:33:11 »

Vi skal ihvertfall knuse Hull City
Loggført

"Keep passing the open windows" - John Irving, Hotel New Hampshire
Allanclarke
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #24 på: November 13, 2009, 11:05:14 »

Likte ikke denne tråden. Greit å være optimist, men herregud å lenge det er igjen i serien. Den dagen ingen kan ta oss igjen,vis det skjer, da skal jeg tenke på neste sesong. Leeds har feilet så mye før at jeg skal se opprykket først før jeg tror noe som helst.
Loggført
Geiremann
I stallen
**

Vis profil
« Svar #25 på: Mai 11, 2010, 23:09:57 »

Synes det passer å ta fram denne igjen.

Jinx meg her, og jinx meg der. Opprykket gikk jo LETT!
Vi rykker rett opp neste sesong også Gliser Gliser Gliser
Loggført
Alta-White

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #26 på: Mai 12, 2010, 00:01:58 »

Jeg har allerede sett for meg meg litt av neste sesong. To stykk kvalitetsbacker inn, en ordentlig boss på midten og en god makker til Beckford så er vi gode nok til enda et opprykk Glad

Snitt pÃ¥ hjemmekampene til neste sesong vil ligge pÃ¥ 34000 ..  Blunker
Jeg skrur opp kravene litt. Vi trenger en midtstopper ogsÃ¥ + 2 spisser...  Tvilende
Loggført
Masinga
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #27 på: Mai 12, 2010, 08:59:23 »

Uansett er det deilig å være tilbake i CCC. Jeg ville ikke holdt ut tanken på nok en sesong i hengemyra League One!

Jeg har vanskelig for å forestille meg videre avansement til PL med dagens tropp. Først og fremst mangler en motor og sjef på midtbanen.

Jeg har også vanskelig for å forestille meg at Ken Bates legger penger på bordet til innkjøp. Dermed må Grayson bygge stein på stein. Kjøpe smart og utvikle det vi har, særlig unge talenter. Det har kommet lovende ungdom fra talentfabrikken på løpende bånd de siste åra. Nå gjelder det å holde på talentene! Forhåpentligvis er den tid forbi da vi er nødt til å selge.

Å bygge et lag med egne talenter tar tid. Derfor tror jeg oppholdet i CCC kan ta noen år. Jeg ser for meg at sesongen 2010/ 2011 i beste fall blir på øvre halvdel av tabellen. Kanskje åpner vi sesongen så pass godt at vi unngår bunnstrid.
Loggført

Masinga, medl.nr. 1250
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #28 på: Mai 12, 2010, 11:50:26 »

Jeg tror laget vil ha utrolig godt av en sommer med 7-8 ukers pause. De siste to årene med play-off sliter veldig på unge spillere, da hadde vi knappe 4 ukers "ferie". Se på Snodgrass og Howson utover i sesongen. Ikke like mye trøkk som i høst.

Spillerne har hatt rundt 2 måneders ferie på de siste 2 årene. Med store fysiske utfordringer og mye reising, så er det ikke tvil om at dette har bidratt til vårens vanskligheter.
Loggført

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #29 på: Mai 12, 2010, 12:02:34 »

Jeg tror laget vil ha utrolig godt av en sommer med 7-8 ukers pause. De siste to årene med play-off sliter veldig på unge spillere, da hadde vi knappe 4 ukers "ferie". Se på Snodgrass og Howson utover i sesongen. Ikke like mye trøkk som i høst.

Spillerne har hatt rundt 2 måneders ferie på de siste 2 årene. Med store fysiske utfordringer og mye reising, så er det ikke tvil om at dette har bidratt til vårens vanskligheter.

litt off-topic, men apropos reising ja. Supporterne i Maverick Whites ser ut til å være glad for å ha kommet seg ut av "Division Three SouthGliser, som de kaller det. De har regnet ut at total reising reduseres med en tredjedel (approx 2500 miles) i CCC, selv om ikke alle lag er klare enda. Nå reiser vel spillerne en del med fly også vil jeg tro, men det er mange ganger ikke mindre anstrengende.
Loggført
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |