|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #1 på: Oktober 20, 2009, 13:16:09 » |
|
Dette er helt Bates normalt dette. litt kritikk sÄ blir du banna. Regner faktisk med at det er bilde av meg i bilettlukene slik at jeg er banna fra Ä se kamp pÄ Elland Road. Mannen er stein gal og mÄ vekk fra denne kklubben fÞr han gjÞr sÄ stor skade at det er uopprettelig
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #2 på: Oktober 20, 2009, 13:22:18 » |
|
har me ikkje blitt enige om at det holder med Bates trÄder no?! nyt heller dei herlige 3 poenga me fekk igÄr 
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 20, 2009, 13:23:57 av Asleeds »
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #3 på: Oktober 20, 2009, 13:29:22 » |
|
Jeg tipper det blir en tirade mot The Guardian i neste hjemmeprogram.Videre kommer sikkert avisen til Ä gÄ til sak mot Bates grunnet uriktige pÄstander...aldri en kjedelig dag med Kenneth Bates 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #4 på: Oktober 20, 2009, 13:31:48 » |
|
Dette fortjener usympatiske The Guardian!
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Mac
|
 |
« Svar #5 på: Oktober 20, 2009, 16:17:48 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #6 på: Oktober 20, 2009, 18:48:53 » |
|
"The barring of the Guardian tonight means, sadly, that we cannot report the performance of Leeds' team, who have been in dominant form this season, on this, the country's best-read newspaper website, or in the newspaper itself." Er det nokken med det minste av intellekt som fortsatt skal forsvare denne galne mannen  Han kan jo ikkje ha Leeds`beste i tankene ett eneste sekund nĂ„r han holder pĂ„ slik som dette.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #7 på: Oktober 20, 2009, 18:53:24 » |
|
Av prinsipp synes dette er tĂžv. Det gir bare guardian enda mere oppmerksomhet.
Kan ikke fri meg fra tanken at artikkelen i Guardian var bestillingsverk fra de som ville sabotere TA avtalen og de lykkes. Hvorfor kom artikkelen akkurat nÄ, det var vel ikke noen nyheter.
Men Ă„ nekte adgang til den frie presse er tĂžv og unĂždvendig, og bare dumt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #8 på: Oktober 20, 2009, 19:17:10 » |
|
Av prinsipp synes dette er tĂžv. Det gir bare guardian enda mere oppmerksomhet.
Kan ikke fri meg fra tanken at artikkelen i Guardian var bestillingsverk fra de som ville sabotere TA avtalen og de lykkes. Hvorfor kom artikkelen akkurat nÄ, det var vel ikke noen nyheter.
Men Ă„ nekte adgang til den frie presse er tĂžv og unĂždvendig, og bare dumt.
Konspirasjonsteorier lenge leve  Men nĂ„ var det nĂ„ slik at dette eierskapet ikke hadde noe Ă„ si for utfallet av TA-saken! ForĂžvrig idiotisk Ă„ utestenge Guardian. Dette tjener ingen pĂ„, hverken Leeds, Guardian eller Bates. Sistnevnte mĂ„ vel regne med Ă„ fĂ„ enda noen "motstandere" nĂ„. NĂ„ husker ikke jeg helt, men var det ikke noe tull med en annen avis for ikke sĂ„ altfor lenge siden?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #9 på: Oktober 20, 2009, 19:19:36 » |
|
"The barring of the Guardian tonight means, sadly, that we cannot report the performance of Leeds' team, who have been in dominant form this season, on this, the country's best-read newspaper website, or in the newspaper itself." Er det nokken med det minste av intellekt som fortsatt skal forsvare denne galne mannen  Han kan jo ikkje ha Leeds`beste i tankene ett eneste sekund nĂ„r han holder pĂ„ slik som dette..... Hvem her inne er det som forsvarer Bates? Hvem?
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Masinga
|
 |
« Svar #10 på: Oktober 20, 2009, 19:44:18 » |
|
Dette fortjener usympatiske The Guardian!
auren
Hmmm. The Guardian er faktisk en meget seriÞs og respektert avis i Storbritannia. Umiddelbart virker det ikke sÊrlig lurt Ä stenge ute pressen. Med dette vil Bates og Leeds fÄ tifolds tilbake. Jeg takker den frie presse. Gravende journalistikk blir det mindre og mindre av. The Guardian har vÊrt en av de fÄ som har gjort dyptplÞyende journalistikk pÄ Leeds United de senere Är. Det Þnsker jeg at de fortsetter med. Hvis det bare er Bates som skal styre informasjonen om det som skjer i klubben, er jeg redd vi alle blir fÞrt bak lyset. De som ikke Þnsket mer snakk om Bates pÄ en stund, kan takke styreformannen selv for at diskusjonen har blusset opp igjen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Masinga, medl.nr. 1250
|
|
|
|
Einar
|
 |
« Svar #11 på: Oktober 20, 2009, 20:23:36 » |
|
Ingen vet hvem som eier TA, men det lukter litt av at at KB har en finger med i spillet. Ingen vet hvem som eier ER, men det kan lukte litt av KB ogsÄ her i en eller annen form. Ingen vet heller hvem som stÄr bak Forward Sports Fund, som eier klubben, men det formelig stinker KB av nettopp det eierforholdet.
Eierne skjuler seg bak et nettverk av mer eller mindre fiktive firmanavn i et eller annet skatteparadis uten krav til rapportering eller offentlighet.
Slik har jeg forstÄtt det i alle fall, og at en gravende journalist synes dette kan vÊre av interesse Ä vispe litt i mÄ man jo ha respekt for. Og det blir vel neppe mindre spekulasjoner av at KB reagerer pÄ denne mÄten...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #12 på: Oktober 20, 2009, 21:00:14 » |
|
"The barring of the Guardian tonight means, sadly, that we cannot report the performance of Leeds' team, who have been in dominant form this season, on this, the country's best-read newspaper website, or in the newspaper itself." Er det nokken med det minste av intellekt som fortsatt skal forsvare denne galne mannen  Han kan jo ikkje ha Leeds`beste i tankene ett eneste sekund nĂ„r han holder pĂ„ slik som dette..... Hvem her inne er det som forsvarer Bates? Hvem? Det syns eg e en del som gjĂžr,men e begynt Ă„ gĂ„ opp for flere og flere det mange har sagt hele tiden.....Bates mĂ„ jo vĂŠre stokk dum,evt en gigantisk banditt. PS! Har ikkje tid til Ă„ trĂ„le alle Bates trĂ„dene for Ă„ sjekke hvem som har vĂŠrt positiv til han 
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 20, 2009, 21:15:46 av jackbauer68 »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #13 på: Oktober 20, 2009, 21:15:18 » |
|
"The barring of the Guardian tonight means, sadly, that we cannot report the performance of Leeds' team, who have been in dominant form this season, on this, the country's best-read newspaper website, or in the newspaper itself." Er det nokken med det minste av intellekt som fortsatt skal forsvare denne galne mannen  Han kan jo ikkje ha Leeds`beste i tankene ett eneste sekund nĂ„r han holder pĂ„ slik som dette..... Hvem her inne er det som forsvarer Bates? Hvem? Det syns eg e en del som gjĂžr,men e begynt Ă„ gĂ„ opp for flere og flere det mange har sagt hele tiden.....Bates mĂ„ jo vĂŠre stokk dumevt en banditt. PS! Har ikkje tid til Ă„ trĂ„le alle Bates trĂ„dene for Ă„ sjekke hvem som har vĂŠrt positiv til han  Forsvarstaler tror jeg du skal trĂ„le veldig godt for Ă„ finne men det er nok mange, meg selv inkludert, som bare har lĂŠrt seg Ă„ leve med situasjonen da vi ikke kan gjĂžre noe for Ă„ endre pĂ„ den.  Til opplysning: Jeg er ingen Bates tilhenger, er steik forbanna pga TA-saken og syntes det er tĂ„pelig Ă„ stenge ute journalister fra ER!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #14 på: Oktober 20, 2009, 21:17:12 » |
|
"The barring of the Guardian tonight means, sadly, that we cannot report the performance of Leeds' team, who have been in dominant form this season, on this, the country's best-read newspaper website, or in the newspaper itself." Er det nokken med det minste av intellekt som fortsatt skal forsvare denne galne mannen  Han kan jo ikkje ha Leeds`beste i tankene ett eneste sekund nĂ„r han holder pĂ„ slik som dette..... Hvem her inne er det som forsvarer Bates? Hvem? Det syns eg e en del som gjĂžr,men e begynt Ă„ gĂ„ opp for flere og flere det mange har sagt hele tiden.....Bates mĂ„ jo vĂŠre stokk dumevt en banditt. PS! Har ikkje tid til Ă„ trĂ„le alle Bates trĂ„dene for Ă„ sjekke hvem som har vĂŠrt positiv til han  Forsvarstaler tror jeg du skal trĂ„le veldig godt for Ă„ finne men det er nok mange, meg selv inkludert, som bare har lĂŠrt seg Ă„ leve med situasjonen da vi ikke kan gjĂžre noe for Ă„ endre pĂ„ den.  Til opplysning: Jeg er ingen Bates tilhenger, er steik forbanna pga TA-saken og syntes det er tĂ„pelig Ă„ stenge ute journalister fra ER! Bra,da e vi jo egentlig enig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #15 på: Oktober 20, 2009, 21:21:53 » |
|
"The barring of the Guardian tonight means, sadly, that we cannot report the performance of Leeds' team, who have been in dominant form this season, on this, the country's best-read newspaper website, or in the newspaper itself." Er det nokken med det minste av intellekt som fortsatt skal forsvare denne galne mannen  Han kan jo ikkje ha Leeds`beste i tankene ett eneste sekund nĂ„r han holder pĂ„ slik som dette..... Hvem her inne er det som forsvarer Bates? Hvem? Det syns eg e en del som gjĂžr,men e begynt Ă„ gĂ„ opp for flere og flere det mange har sagt hele tiden.....Bates mĂ„ jo vĂŠre stokk dumevt en banditt. PS! Har ikkje tid til Ă„ trĂ„le alle Bates trĂ„dene for Ă„ sjekke hvem som har vĂŠrt positiv til han  Forsvarstaler tror jeg du skal trĂ„le veldig godt for Ă„ finne men det er nok mange, meg selv inkludert, som bare har lĂŠrt seg Ă„ leve med situasjonen da vi ikke kan gjĂžre noe for Ă„ endre pĂ„ den.  Til opplysning: Jeg er ingen Bates tilhenger, er steik forbanna pga TA-saken og syntes det er tĂ„pelig Ă„ stenge ute journalister fra ER! Bra,da e vi jo egentlig enig  Jeg tror vi alle her inne egentlig er enige men det kommer bare ut pĂ„ forskjellige mĂ„ter. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #16 på: Oktober 20, 2009, 21:40:43 » |
|
"The barring of the Guardian tonight means, sadly, that we cannot report the performance of Leeds' team, who have been in dominant form this season, on this, the country's best-read newspaper website, or in the newspaper itself." Er det nokken med det minste av intellekt som fortsatt skal forsvare denne galne mannen  Han kan jo ikkje ha Leeds`beste i tankene ett eneste sekund nĂ„r han holder pĂ„ slik som dette..... Hvem her inne er det som forsvarer Bates? Hvem? Det syns eg e en del som gjĂžr,men e begynt Ă„ gĂ„ opp for flere og flere det mange har sagt hele tiden.....Bates mĂ„ jo vĂŠre stokk dumevt en banditt. PS! Har ikkje tid til Ă„ trĂ„le alle Bates trĂ„dene for Ă„ sjekke hvem som har vĂŠrt positiv til han  Forsvarstaler tror jeg du skal trĂ„le veldig godt for Ă„ finne men det er nok mange, meg selv inkludert, som bare har lĂŠrt seg Ă„ leve med situasjonen da vi ikke kan gjĂžre noe for Ă„ endre pĂ„ den.  Til opplysning: Jeg er ingen Bates tilhenger, er steik forbanna pga TA-saken og syntes det er tĂ„pelig Ă„ stenge ute journalister fra ER! Bra,da e vi jo egentlig enig  Jeg tror vi alle her inne egentlig er enige men det kommer bare ut pĂ„ forskjellige mĂ„ter.  ENIG! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #17 på: Oktober 20, 2009, 22:29:21 » |
|
Dette med Ä utestenge journalister og aviser har Bates drevet pÄ med i mange Är, og det er vel ikke sÄ veldig lenge sia at ogsÄ Yorkshire Evening Post var 'ute i kulden'.
Sett ift Bates egne skriblerier i kampprogrammene - hvor han fortsatt driver og maser om disse rettssakene - blir jo det hele ganske patetisk.
NÄr det gjelder konspirasjonsteorier, har ogsÄ Bates selv noen. Bakgrunnen for denne Guardiansaken skal angivelig vÊre at denne journalisten har rottet seg sammen med denne MP-en i Harrogate (som har vÊrt i tottene pÄ Bates tidligere), og at oppslagene i The Guardian var plantet for Ä velte avtalen omkring Thorp Arch.
Plukket opp denne fra Waccoe, som skal vÊre en kort oppsummering fra Bates ukentlige intervju med Yorkshire Radio fÞr helga (sier ogsÄ noe om eierskapssaken og FL sin granskning her):
"1st of all this is a campaign being run by one individual in a national newspaper who hasn't any particular significance, the man's based in Harrogate and it's significant that one of his big contributors is the Harrogate MP and this is part of the continuing aggravation being provided by certain individuals within the Leeds area"
"The fact of the matter is it's all overstated and overblown, the Football League haven't carried out an investigation they are obliged to pick up what had been written by David Conn and asked for clarification which isn't the same as an investigation. Shaun Harvey had a meeting with the FL yesterday and presented the information they required and as far as we're concerned there is no further question to be asked or answered"
"It's all above board they are private investors who own Leeds united who for reasons of their own don't wish to have any publicity, and that's fairly understandable when you consider the rubbish that has been written about certain other owners in the newspapers. The club is being run by me in conjunction with Patrick Marrin both of whom have passed the fit and proper persons test for the football league, nothing's changed there and it's business as usual"
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #18 på: Oktober 20, 2009, 22:41:36 » |
|
Dette med Ä utestenge en avis igjen kan fÄ problemene til Ä tÄrne seg opp. the Guardian vil garantert ta opp dette med det faglige utvalget i pressen i England. Kanskje det med tiden da vil komme en boykott av kampene som Leeds er med pÄ av Pressen. Og hvis pressen boykotter det. Ja da vil tv sendinger fra alle kamper hvor Leeds er med i ogsÄ bli berÞrt.Og da mÄ vel dette ogsÄ gjelde The Peacock News. For Svend Anders som en journalist kan ikke bryte en presseboykott. Bates er paranoid og gal. Han er i angrepsposisjon mot alle som er i opposisjon mot ham. Uansett hva jeg mener om mannen , sÄ bÞr alle si klart fra at dette aksepteres ikke og jeg hÄper virkelig at bates blir fjernet fra klubben med alle tilgjengelige midler
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Peters
|
 |
« Svar #19 på: Oktober 20, 2009, 23:25:12 » |
|
Dette med Ä utestenge en avis igjen kan fÄ problemene til Ä tÄrne seg opp. the Guardian vil garantert ta opp dette med det faglige utvalget i pressen i England. Kanskje det med tiden da vil komme en boykott av kampene som Leeds er med pÄ av Pressen. Og hvis pressen boykotter det. Ja da vil tv sendinger fra alle kamper hvor Leeds er med i ogsÄ bli berÞrt.Og da mÄ vel dette ogsÄ gjelde The Peacock News. For Svend Anders som en journalist kan ikke bryte en presseboykott. Bates er paranoid og gal. Han er i angrepsposisjon mot alle som er i opposisjon mot ham. Uansett hva jeg mener om mannen , sÄ bÞr alle si klart fra at dette aksepteres ikke og jeg hÄper virkelig at bates blir fjernet fra klubben med alle tilgjengelige midler
Du er ikke sÄ rent lite paranoid du heller h.b....... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #20 på: Oktober 20, 2009, 23:46:58 » |
|
Du har gjort det igjen hb: Endelig en sak der Bates har alt Ä tape. NÄr jeg leser denne trÄden tenker jeg "ja nÄ skal jeg jaggumeg skrive at jeg er enig med hb, for her opptrer Bates tullete, barnslig og flaut!". Allikevel Þdelegger du all fremtidig props ved Ä rÊle ut ett eller annet helt avsindig innlegg, som gjÞr at jeg ikke greier Ä vÊre enig med deg allikevel.  Vel, vi kan spikke pÄ samme flisa lenge, Bates er og blir et uÞnsket element. Venter i spenning pÄ konsekvenser dette kan fÄ for oss. Inntil videre synger jeg "oh Andy Andy, Andy Andy Andy Andy Robinson!" Ikke fordi han har gjort noe spess i det siste, men bare fordi han er totally awesome og liver smiler til en leedsfan.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
tori_no
|
 |
« Svar #21 på: Oktober 21, 2009, 08:25:37 » |
|
HAHAHAHA.... herlig lesing. Elvis lever..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
Gjest
|
 |
« Svar #22 på: Oktober 21, 2009, 08:28:33 » |
|
Jeg gir meg ende over... Likte spesielt den med "paranoid og gal". Som det er mange av i verden. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #23 på: Oktober 21, 2009, 12:52:10 » |
|
Du har gjort det igjen hb: Endelig en sak der Bates har alt Ä tape. NÄr jeg leser denne trÄden tenker jeg "ja nÄ skal jeg jaggumeg skrive at jeg er enig med hb, for her opptrer Bates tullete, barnslig og flaut!". Allikevel Þdelegger du all fremtidig props ved Ä rÊle ut ett eller annet helt avsindig innlegg, som gjÞr at jeg ikke greier Ä vÊre enig med deg allikevel.  Vel, vi kan spikke pÄ samme flisa lenge, Bates er og blir et uÞnsket element. Venter i spenning pÄ konsekvenser dette kan fÄ for oss. Inntil videre synger jeg "oh Andy Andy, Andy Andy Andy Andy Robinson!" Ikke fordi han har gjort noe spess i det siste, men bare fordi han er totally awesome og liver smiler til en leedsfan. NÄ mÄ dere gi dere med denne hakkinga pÄ h.b! Dere er det beste eksempelet pÄ hvorfor det blir mer mobbing i samfunnet. NÄr ikke engang voksne mennesker kan holde seg for gode til Ä holde seg unna latterliggjÞring og trakassering av andre, kan vi ikke heller forvente at skoleungdommer skal gjÞre det. Innlegget til h.b var helt greit (bortsett fra enkelte dyslektiske skrivefeil, men det er ikke hans feil).
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #24 på: Oktober 21, 2009, 12:55:38 » |
|
Mange her hakker pÄ HB for at han hakker pÄ Bates... Logisk!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #25 på: Oktober 21, 2009, 13:09:41 » |
|
Mange her hakker pÄ HB for at han hakker pÄ Bates... Logisk!!!  Du har virkelig ikke skjÞnt poenget, Jarle! Ken Bates er engelskmann (uten norskkunnskaper) og styreformann for klubben. Bates har gjort seg skyldig i en rekke overtramp. HÄkon Berger (h.b) er en meddebattant her pÄ dette forumet som pÄ en beundringsverdig mÄte har holdt seg rank i ryggen i spÞrsmÄlet om hvordan styreformannen hÄndterer sitt verv. NÄr du latterliggjÞr h.b, trÄkker du pÄ en som faktisk leser det du skriver. SÄ vidt meg bekjent har ikke h.b gjort det mot Bates?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #26 på: Oktober 21, 2009, 13:11:32 » |
|
Mange her hakker pÄ HB for at han hakker pÄ Bates... Logisk!!!  Du har virkelig ikke skjÞnt poenget, Jarle! Ken Bates er engelskmann (uten norskkunnskaper) og styreformann for klubben. Bates har gjort seg skyldig i en rekke overtramp. HÄkon Berger (h.b) er en meddebattant her pÄ dette forumet som pÄ en beundringsverdig mÄte har holdt seg rank i ryggen i spÞrsmÄlet om hvordan styreformannen hÄndterer sitt verv. NÄr du latterliggjÞr h.b, trÄkker du pÄ en som faktisk leser det du skriver. SÄ vidt meg bekjent har ikke h.b gjort det mot Bates? tror Jarle var ironisk ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #27 på: Oktober 21, 2009, 13:16:08 » |
|
Mange her hakker pÄ HB for at han hakker pÄ Bates... Logisk!!!  Du har virkelig ikke skjÞnt poenget, Jarle! Ken Bates er engelskmann (uten norskkunnskaper) og styreformann for klubben. Bates har gjort seg skyldig i en rekke overtramp. HÄkon Berger (h.b) er en meddebattant her pÄ dette forumet som pÄ en beundringsverdig mÄte har holdt seg rank i ryggen i spÞrsmÄlet om hvordan styreformannen hÄndterer sitt verv. NÄr du latterliggjÞr h.b, trÄkker du pÄ en som faktisk leser det du skriver. SÄ vidt meg bekjent har ikke h.b gjort det mot Bates? tror Jarle var ironisk ja  Det er mulig at Jarle var ironisk, men emnet i denne trÄden erfor alvorlig til Ä fortsette med latterliggjÞring oguseriÞsitet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
Gjest
|
 |
« Svar #28 på: Oktober 21, 2009, 13:17:03 » |
|
Mange her hakker pÄ HB for at han hakker pÄ Bates... Logisk!!!  Du har virkelig ikke skjÞnt poenget, Jarle! Ken Bates er engelskmann (uten norskkunnskaper) og styreformann for klubben. Bates har gjort seg skyldig i en rekke overtramp. HÄkon Berger (h.b) er en meddebattant her pÄ dette forumet som pÄ en beundringsverdig mÄte har holdt seg rank i ryggen i spÞrsmÄlet om hvordan styreformannen hÄndterer sitt verv. NÄr du latterliggjÞr h.b, trÄkker du pÄ en som faktisk leser det du skriver. SÄ vidt meg bekjent har ikke h.b gjort det mot Bates? Om ikke folk, det vÊre seg h.b, meg selv eller andre, tÄler kritikk for sine meninger, fÄr de heller la vÊre Ä gi uttrykk for dem. Og Ä kalle det mobbing synes jeg er Ä gÄ litt langt. I det siste har faktisk h.b kanskje Äpnet Þynene pÄ flere her inne, men det er ikke dermed sagt at man er enig i alt han sier. Og det mÄ man vel ha lov til Ä gi uttrykk for?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #29 på: Oktober 21, 2009, 13:21:37 » |
|
Mange her hakker pÄ HB for at han hakker pÄ Bates... Logisk!!!  Du har virkelig ikke skjÞnt poenget, Jarle! Ken Bates er engelskmann (uten norskkunnskaper) og styreformann for klubben. Bates har gjort seg skyldig i en rekke overtramp. HÄkon Berger (h.b) er en meddebattant her pÄ dette forumet som pÄ en beundringsverdig mÄte har holdt seg rank i ryggen i spÞrsmÄlet om hvordan styreformannen hÄndterer sitt verv. NÄr du latterliggjÞr h.b, trÄkker du pÄ en som faktisk leser det du skriver. SÄ vidt meg bekjent har ikke h.b gjort det mot Bates? Om ikke folk, det vÊre seg h.b, meg selv eller andre, tÄler kritikk for sine meninger, fÄr de heller la vÊre Ä gi uttrykk for dem. Og Ä kalle det mobbing synes jeg er Ä gÄ litt langt. I det siste har faktisk h.b kanskje Äpnet Þynene pÄ flere her inne, men det er ikke dermed sagt at man er enig i alt han sier. Og det mÄ man vel ha lov til Ä gi uttrykk for? Dersom du bytter ut "h.b" med "Ken Bates" i ditt siste innlegg, tror jeg det passer bedre med emnet i denne trÄden. Jeg er sikker pÄ at h.b tÄler saklig kritikk, men jeg er ikke sikker pÄ at alle tÄler direkte latterliggjÞring sÄ godt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|