|
p0ndus
|
 |
« på: Oktober 19, 2009, 18:43:32 » |
|
KjÊre Leedsvenner, har et spÞrsmÄl jeg hÄper dere kan hjelpe meg med:
Kom over i et antikvariat en rekke Leeds kort fra 70/80tall De var; David Stewart,Paul Madeley,Paul Reaney,Gordan Mqquen, Norman Hunter,Terry Yorath,Duncan McKenzie,Trevor Cherry,Eddie Gray,Frank Gray, Billy Bremner,Peter Lorimer,Allan Clarke og Joe Jordan.
SÄ er spÞrsmÄlet som jeg hÄper og fÄ svar pÄ .
Mangler jeg noen spillere og i sÄfall hvilke andre ble utgitt da? Veldig takknemlig for svar.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #1 på: Oktober 19, 2009, 19:23:02 » |
|
Kom over i et antikvariat en rekke Leeds kort fra 70/80tall De var; David Stewart,Paul Madeley,Paul Reaney,Gordan Mqquen, Norman Hunter,Terry Yorath,Duncan McKenzie,Trevor Cherry,Eddie Gray,Frank Gray, Billy Bremner,Peter Lorimer,Allan Clarke og Joe Jordan.
Mangler jeg noen spillere og i sÄfall hvilke andre ble utgitt da? Veldig takknemlig for svar.
David Harvey saknar jag om jag ser pÄ typ 75-76sÀsongen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #2 på: Oktober 19, 2009, 19:40:27 » |
|
Johnny Giles ihvertfall
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Fripp
|
 |
« Svar #3 på: Oktober 19, 2009, 20:25:17 » |
|
Hvilken farge er det bak pÄ kortene? Fra tidlig 70-tall fra ab&c fins Jack Charlton, Mick Jones, Gary Sprake. Fins veldig mange forskjellige. Fra topps fra 75-80 er det veldig mange forskjellige. Mener det er 18stk fra 78. Kan sjekke samlinga, og gi deg tilbake melding om hvilke som finns.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #4 på: Oktober 19, 2009, 22:45:46 » |
|
Takker for respons Leeds venner. Fotballkortene er blÄ og hvite. Er fra 1976. Og ser til min store glede at Leeds nÄ leder 2-1 over Norwich.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #7 på: Oktober 21, 2009, 20:28:08 » |
|
en egen trÄd med bilder av fotballkortene hadde gjort seg! Morro Ä se..
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
BjĂžrn-S
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #8 på: Oktober 21, 2009, 20:43:37 » |
|
Enig med Baste her. For en lykke det var Ă„ samle, sortere, sammenligne og bytte fotballkort. Blir rent nostalgisk av dette gjensynet. Jeg hadde selv en brukbar samling fra tidlig 70-tall. NĂ„ har jeg kun ett igjen; av Paul Madeley, det fikk jeg av en kamerat som er Stoke supporter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #10 på: Oktober 22, 2009, 21:24:29 » |
|
Heisan .
Hadde David Harvey.(glemte han skulle jo skjemmes).
Ha
Dog for Ä vÊre litt nisse, sÄ har jeg en dublett med Paul Madeley. Som takk for hyggelige tilbakemeldinger sender jeg dette kortet gratis til fÞrstemann som kan svare pÄ dette spÞrsmÄlet..(mÄ love Ä behandle det varsomt). Legg igjen navn og adresse sÄ sender jeg det pr post. SpÞrsmÄlet er: Spilte ikke Tony Currie pÄ 1976 laget, kom han isÄfall pÄ fotballkort?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #11 på: Oktober 22, 2009, 22:33:28 » |
|
Heisan .
Ha
Dog for Ä vÊre litt nisse, sÄ har jeg en dublett med Paul Madeley. Som takk for hyggelige tilbakemeldinger sender jeg dette kortet gratis til fÞrstemann som kan svare pÄ dette spÞrsmÄlet..(mÄ love Ä behandle det varsomt). Legg igjen navn og adresse sÄ sender jeg det pr post. SpÞrsmÄlet er: Spilte ikke Tony Currie pÄ 1976 laget, kom han isÄfall pÄ fotballkort?
Er litt usikker, men var ikke Currie pÄ Sheffield U. kortene i 1976? Tror ikke det ble laget Leeds fotballkort med Currie i 76 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
RuneH
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #12 på: Oktober 22, 2009, 22:42:05 » |
|
  Her kommer et nytt kort - Topps 1975 Hvis det er interessant kan jeg legge ut noen kort her fremover. Fortsetter med spÞrsmÄl om Currie. Hvor mange kort finnes det av ham - i seriene fra A&BC og Topps ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #13 på: November 14, 2009, 00:10:15 » |
|
Heisan .
Ha
Hva var svaret her Pondus. Var Currie pÄ kort i 76?
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
arne armoen
|
 |
« Svar #14 på: November 14, 2009, 00:38:56 » |
|
I min innholdsrike skuff med fotballkort ( bl.a. 100 Leedskort), finnes ogsÄ et kort med Tony Currie fra sesongen 76-77.( RÞd pÄ baksiden) I tillegg har jeg et kort med samme spiller fra sesongen 77-78.(oransje bakside) PÄ det kortet stÄr det at Tony fikk 35 kamper for Leeds i 76-77 sesongen etter at han kom fra Sheff U i juni for £ 240.000.
|
|
|
|
« Siste redigering: November 14, 2009, 00:58:26 av arne armoen »
|
Loggført
|
D e itjnÄ som kjÊm tÄ sÊ sjÞl!!
|
|
|
|
arne armoen
|
 |
« Svar #15 på: November 14, 2009, 00:57:21 » |
|
I tillegg til de spillere dere nevner i tidligere innlegg, har jeg ogsÄ funnet: David McNiven, Mick Bates, Rod Belfitt, Ray Hankin, Brian Flynn, Carl Harris, Peter Hampton,Paul Hart, og tre smÄ kort med Brian Greenhoff, Kevin Hird og Arthur Graham.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #16 på: November 15, 2009, 23:10:11 » |
|
Hei! Tja det var jo det jeg lurte pÄ Rudi G, men i fÞlge Armoen sÄ var han visst det. Artig om han hadde lagt ut bildet av Currie her. Stas med sisse fotballkortene ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
arne armoen
|
 |
« Svar #17 på: November 16, 2009, 11:17:08 » |
|
Hei! Tja det var jo det jeg lurte pÄ Rudi G, men i fÞlge Armoen sÄ var han visst det. Artig om han hadde lagt ut bildet av Currie her. Stas med sisse fotballkortene ja.
Skal legge ut bildene av TC og andre, men det kan ikke bli fÞr uti desember en gang. Den som venter pÄ noe godt.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #18 på: November 16, 2009, 14:38:00 » |
|
  Her kommer et nytt kort - Topps 1975 Hvis det er interessant kan jeg legge ut noen kort her fremover. Fortsetter med spÞrsmÄl om Currie. Hvor mange kort finnes det av ham - i seriene fra A&BC og Topps ? Ja takk!!! KnallgÞy Ä se dette igjen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #19 på: November 16, 2009, 21:53:07 » |
|
Fryyd!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
columbi
|
 |
« Svar #20 på: November 17, 2009, 00:12:12 » |
|
ForsĂžker her Ă„ legge over noen fra tidlig 70-tall
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
columbi
|
 |
« Svar #21 på: November 17, 2009, 00:15:03 » |
|
og her kommer noen flere
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
columbi
|
 |
« Svar #22 på: November 17, 2009, 00:16:33 » |
|
og den siste jeg hadde i denne serien
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #23 på: November 17, 2009, 15:09:28 » |
|
Kan ikke akkurat si at Gary hadde en spesielt god hÄrdag pÄ det bildet der 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #24 på: November 17, 2009, 16:27:57 » |
|
Kom over i et antikvariat en rekke Leeds kort fra 70/80tallDe var; David Stewart,Paul Madeley,Paul Reaney,Gordan Mqquen, Norman Hunter,Terry Yorath,Duncan McKenzie,Trevor Cherry,Eddie Gray,Frank Gray, Billy Bremner,Peter Lorimer,Allan Clarke og Joe Jordan.
Morsom trÄd - har en rekke av disse kortene selv, gjemt unna et sted pÄ loftet.... Litt tilbake til utgangspunktet for trÄden: Er det noen av dere som er seriÞse samlere av disse kortene, og kan angi om det finnes noen form for objektiv samleverdi pÄ de? Jeg var selv sterkt angrepet av samlemani nÄr jeg var yngre, og har nÄ fÄtt en sÞnn som er fullstendig oppslukt av Ärets Match Attax - og det er fortsatt Topps som produserer disse.....
|
|
|
|
« Siste redigering: November 17, 2009, 17:51:32 av McMidjo »
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
arne armoen
|
 |
« Svar #25 på: November 17, 2009, 19:38:30 » |
|
Kom over i et antikvariat en rekke Leeds kort fra 70/80tallDe var; David Stewart,Paul Madeley,Paul Reaney,Gordan Mqquen, Norman Hunter,Terry Yorath,Duncan McKenzie,Trevor Cherry,Eddie Gray,Frank Gray, Billy Bremner,Peter Lorimer,Allan Clarke og Joe Jordan.
Morsom trÄd - har en rekke av disse kortene selv, gjemt unna et sted pÄ loftet.... Litt tilbake til utgangspunktet for trÄden: Er det noen av dere som er seriÞse samlere av disse kortene, og kan angi om det finnes noen form for objektiv samleverdi pÄ de? Jeg var selv sterkt angrepet av samlemani nÄr jeg var yngre, og har nÄ fÄtt en sÞnn som er fullstendig oppslukt av Ärets Match Attax - og det er fortsatt Topps som produserer disse..... Selges av og til pÄ QXL. Priser varierer etter interessen, men en tier pr kort er vel en grei pris.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #27 på: November 18, 2009, 00:39:47 » |
|
Kan ikke akkurat si at Gary hadde en spesielt god hÄrdag pÄ det bildet der  er vel noe av det verste jeg har sett, men bortsett fra det; kan du si meg Ún av de som hadde en bra "hairday"? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #29 på: November 18, 2009, 20:29:49 » |
|
Apropos hÄrfrisyren til Gary S, man mÄ jo ha vÊrt Leedsspiller for Ä ha hatt guts nok til Ä ha ruslet rundt med den facinerende frisyren. Tror nemlig ingen andre lag hadde hatt spillere som hadde hatt selvtillit stor nok til Ä rusle rundt med en slik frisyre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|