The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 23, 2012, 11:18:37 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Litt hjelp. 8Gjelder fotballkort fra 70 tallet),  (Lest 2242 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« på: Oktober 19, 2009, 18:43:32 »

KjÊre Leedsvenner, har et spÞrsmÄl jeg hÄper dere kan hjelpe meg med:

Kom over i et antikvariat en rekke Leeds kort fra 70/80tall
De var; David Stewart,Paul Madeley,Paul Reaney,Gordan Mqquen,  Norman Hunter,Terry Yorath,Duncan McKenzie,Trevor Cherry,Eddie Gray,Frank Gray, Billy Bremner,Peter Lorimer,Allan Clarke og Joe Jordan.

SÄ er spÞrsmÄlet som jeg hÄper og fÄ svar pÄ .

Mangler jeg noen spillere og i sÄfall hvilke andre ble utgitt da? Veldig takknemlig for svar.
Loggført
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Oktober 19, 2009, 19:23:02 »

De var; David Stewart,Paul Madeley,Paul Reaney,Gordan Mqquen,  Norman Hunter,Terry Yorath,Duncan McKenzie,Trevor Cherry,Eddie Gray,Frank Gray, Billy Bremner,Peter Lorimer,Allan Clarke og Joe Jordan.

Mangler jeg noen spillere og i sÄfall hvilke andre ble utgitt da? Veldig takknemlig for svar.

David Harvey saknar jag om jag ser pÄ typ 75-76sÀsongen
Loggført

h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Oktober 19, 2009, 19:40:27 »

Johnny Giles ihvertfall
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Fripp
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Oktober 19, 2009, 20:25:17 »

Hvilken farge er det bak pĂ„ kortene? 
Fra tidlig 70-tall fra ab&c fins Jack Charlton, Mick Jones, Gary Sprake. Fins veldig mange forskjellige. Fra topps fra 75-80 er det veldig mange forskjellige. Mener det er 18stk fra 78.
Kan sjekke samlinga, og gi deg tilbake melding om hvilke som finns.
Loggført
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #4 på: Oktober 19, 2009, 22:45:46 »

Takker for respons Leeds venner. Fotballkortene  er blĂ„ og hvite. Er fra 1976.
Og ser til min store glede at Leeds nÄ leder 2-1 over Norwich.
Loggført
RuneH
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Oktober 21, 2009, 19:38:58 »

Dette er vel kortet som mangler?
Loggført

RuneH
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #6 på: Oktober 21, 2009, 19:43:12 »

H.B - dette var siste kort av J.Giles fra 1975. Et av de fineste kortene som ble gitt ut av Topps
Loggført

baste
Fast pÄ A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Oktober 21, 2009, 20:28:08 »

en egen trÄd med bilder av fotballkortene hadde gjort seg! Morro Ä se..
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
BjĂžrn-S
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #8 på: Oktober 21, 2009, 20:43:37 »

Enig med Baste her. For en lykke det var Ă„ samle, sortere, sammenligne og bytte fotballkort. Blir rent nostalgisk av dette gjensynet. Jeg hadde selv en brukbar samling fra tidlig 70-tall. NĂ„ har jeg kun ett igjen; av Paul Madeley, det fikk jeg av en kamerat som er Stoke supporter.

Loggført
4ever arcticwhite
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #9 på: Oktober 22, 2009, 09:03:12 »

Til alle fotballkortelskere:

http://cards.littleoak.com.au/index.html

mimre mimre...
Loggført

The future's so White I've got to wear shades Kult
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #10 på: Oktober 22, 2009, 21:24:29 »

Heisan .

Hadde David Harvey.(glemte han skulle jo skjemmes).

Ha

Dog for Ă„ vĂŠre litt nisse,  sĂ„ har jeg en dublett med Paul Madeley. Som takk for hyggelige tilbakemeldinger sender jeg dette kortet gratis  til fĂžrstemann som kan svare pĂ„ dette spĂžrsmĂ„let..(mĂ„ love Ă„ behandle det varsomt). Legg igjen navn og adresse sĂ„ sender jeg det pr post.
SpÞrsmÄlet er: Spilte ikke Tony Currie pÄ 1976 laget, kom han isÄfall pÄ fotballkort?

Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #11 på: Oktober 22, 2009, 22:33:28 »

Heisan .

Ha

Dog for Ă„ vĂŠre litt nisse,  sĂ„ har jeg en dublett med Paul Madeley. Som takk for hyggelige tilbakemeldinger sender jeg dette kortet gratis  til fĂžrstemann som kan svare pĂ„ dette spĂžrsmĂ„let..(mĂ„ love Ă„ behandle det varsomt). Legg igjen navn og adresse sĂ„ sender jeg det pr post.
SpÞrsmÄlet er: Spilte ikke Tony Currie pÄ 1976 laget, kom han isÄfall pÄ fotballkort?

Er litt usikker, men var ikke Currie pÄ Sheffield U. kortene i 1976? Tror ikke det ble laget Leeds fotballkort med Currie i 76 Tvilende
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
RuneH
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #12 på: Oktober 22, 2009, 22:42:05 »

Her kommer et nytt kort - Topps 1975

Hvis det er interessant kan jeg legge ut noen kort her fremover.

Fortsetter med spÞrsmÄl om Currie. Hvor mange kort finnes det av ham - i seriene fra A&BC og Topps ?
Loggført

Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #13 på: November 14, 2009, 00:10:15 »

Heisan .

Ha

Hva var svaret her Pondus. Var Currie pÄ kort i 76?
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
arne armoen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #14 på: November 14, 2009, 00:38:56 »

I min innholdsrike skuff med fotballkort ( bl.a. 100 Leedskort), finnes ogsÄ et kort med Tony Currie fra sesongen 76-77.( RÞd pÄ baksiden)
I tillegg har jeg et kort med samme spiller fra sesongen 77-78.(oransje bakside) PÄ det kortet stÄr det at Tony fikk 35 kamper for Leeds i 76-77 sesongen etter at han kom fra Sheff U i juni for £ 240.000.
« Siste redigering: November 14, 2009, 00:58:26 av arne armoen » Loggført

D e itjnÄ som kjÊm tÄ sÊ sjÞl!!
arne armoen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #15 på: November 14, 2009, 00:57:21 »

I tillegg til de spillere dere nevner i tidligere innlegg, har jeg ogsÄ funnet: David McNiven, Mick Bates, Rod Belfitt, Ray Hankin, Brian Flynn, Carl Harris, Peter Hampton,Paul Hart, og tre smÄ kort med Brian Greenhoff, Kevin Hird og Arthur Graham.
Loggført

p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #16 på: November 15, 2009, 23:10:11 »

Hei! Tja det var jo det jeg lurte pÄ Rudi G, men i fÞlge Armoen sÄ var han visst det. Artig om han hadde lagt ut bildet av Currie her. Stas med sisse fotballkortene ja.
Loggført
arne armoen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #17 på: November 16, 2009, 11:17:08 »

Hei! Tja det var jo det jeg lurte pÄ Rudi G, men i fÞlge Armoen sÄ var han visst det. Artig om han hadde lagt ut bildet av Currie her. Stas med sisse fotballkortene ja.

Skal legge ut bildene av TC og andre, men det kan ikke bli fÞr uti desember en gang. Den som venter pÄ noe godt.....
Loggført

fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #18 på: November 16, 2009, 14:38:00 »

Her kommer et nytt kort - Topps 1975

Hvis det er interessant kan jeg legge ut noen kort her fremover.

Fortsetter med spÞrsmÄl om Currie. Hvor mange kort finnes det av ham - i seriene fra A&BC og Topps ?

Ja takk!!! KnallgĂžy Ă„ se dette igjen!
Loggført

Yeboahs vitne
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #19 på: November 16, 2009, 21:53:07 »

Fryyd!!!!
Loggført
columbi
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #20 på: November 17, 2009, 00:12:12 »

ForsĂžker her Ă„ legge over noen fra tidlig 70-tall

Loggført

columbi
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #21 på: November 17, 2009, 00:15:03 »

og her kommer noen flere
Loggført

columbi
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #22 på: November 17, 2009, 00:16:33 »

og den siste jeg hadde i denne serien
Loggført

Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #23 på: November 17, 2009, 15:09:28 »

Kan ikke akkurat si at Gary hadde en spesielt god hĂ„rdag pĂ„ det bildet der  Osteaktig
Loggført
McMidjo
PĂ„ juniorlaget

Winning doesn't really matter - as long as you win

Vis profil WWW
« Svar #24 på: November 17, 2009, 16:27:57 »

Kom over i et antikvariat en rekke Leeds kort fra 70/80tallDe var; David Stewart,Paul Madeley,Paul Reaney,Gordan Mqquen,  Norman Hunter,Terry Yorath,Duncan McKenzie,Trevor Cherry,Eddie Gray,Frank Gray, Billy Bremner,Peter Lorimer,Allan Clarke og Joe Jordan.

Morsom trÄd - har en rekke av disse kortene selv, gjemt unna et sted pÄ loftet....

Litt tilbake til utgangspunktet for trÄden: Er det noen av dere som er seriÞse samlere av disse kortene, og kan angi om det finnes noen form for objektiv samleverdi pÄ de?

Jeg var selv sterkt angrepet av samlemani nÄr jeg var yngre, og har nÄ fÄtt en sÞnn som er fullstendig oppslukt av Ärets Match Attax - og det er fortsatt Topps som produserer disse.....
« Siste redigering: November 17, 2009, 17:51:32 av McMidjo » Loggført

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
arne armoen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #25 på: November 17, 2009, 19:38:30 »

Kom over i et antikvariat en rekke Leeds kort fra 70/80tallDe var; David Stewart,Paul Madeley,Paul Reaney,Gordan Mqquen,  Norman Hunter,Terry Yorath,Duncan McKenzie,Trevor Cherry,Eddie Gray,Frank Gray, Billy Bremner,Peter Lorimer,Allan Clarke og Joe Jordan.

Morsom trÄd - har en rekke av disse kortene selv, gjemt unna et sted pÄ loftet....

Litt tilbake til utgangspunktet for trÄden: Er det noen av dere som er seriÞse samlere av disse kortene, og kan angi om det finnes noen form for objektiv samleverdi pÄ de?

Jeg var selv sterkt angrepet av samlemani nÄr jeg var yngre, og har nÄ fÄtt en sÞnn som er fullstendig oppslukt av Ärets Match Attax - og det er fortsatt Topps som produserer disse.....

Selges av og til pÄ QXL. Priser varierer etter interessen, men en tier pr kort er vel en grei pris.
Loggført

RuneH
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #26 på: November 18, 2009, 00:38:00 »

Loggført

fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #27 på: November 18, 2009, 00:39:47 »

Kan ikke akkurat si at Gary hadde en spesielt god hĂ„rdag pĂ„ det bildet der  Osteaktig

er vel noe av det verste jeg har sett, men bortsett fra det;

kan du si meg Ăšn av de som hadde en bra "hairday"?  Blunker
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
RuneH
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #28 på: November 18, 2009, 00:45:36 »

Loggført

p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #29 på: November 18, 2009, 20:29:49 »

Apropos hĂ„rfrisyren til Gary S, man mĂ„ jo ha vĂŠrt  Leedsspiller for Ă„ ha hatt guts nok til Ă„ ha ruslet rundt med den facinerende frisyren. Tror nemlig ingen andre lag hadde hatt spillere som hadde hatt  selvtillit stor nok til Ă„ rusle rundt med en slik frisyre.
Loggført
Sider: [1] 2
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |