The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 23, 2012, 11:15:44 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: John Charles kÃ¥ret til tidenes britiske spiller utenfor de britiske øyer  (Lest 724 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« på: Oktober 09, 2009, 11:17:39 »

http://blog.sport.co.uk/Football/414/Top_Ten_British_players_who_have_played_abroad__.aspx
Gratulere gamle mann. Dette fortjener du der du sitter med en whisky sammen med Billy der oppe og våker over oss
Loggført

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Oktober 09, 2009, 11:29:46 »

Vel fortjent!

Er vel den største som har tredd i seg den hvite drakta også, dog den neppe var hvit i hans tid... Glad

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
bwirum
PÃ¥ juniorlaget

RIP Speedo

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Oktober 09, 2009, 12:26:09 »

Tja...

http://images.teamtalk.com/09/03/800x600/John-Charles-Leeds-United-1962_2068324.jpg
Loggført

Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT Glad Glad Glad
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #3 på: Oktober 09, 2009, 14:50:28 »

Ingen over, ingen ved siden. Sir John Charles, The Gentle Giant, Il Gigante Buono er den største igjennom tidene. Kult
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Oktober 09, 2009, 18:38:06 »

En stor spiller, en stor personlighet og en fantasisk hyggelig mann å prate med, over en øl eller to. Var så "heldig " å få oppleve den gripende minnestunden på ER i forbindelse med hans begravelse.
« Siste redigering: Oktober 09, 2009, 18:58:06 av ollan » Loggført

Ollan
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #5 på: Oktober 09, 2009, 18:42:57 »

En stor spiller, en stor personlighet og en fantasisk hyggelig mann å prate medover en øl eller to. Var så "heldig " å få oppleve den gripende minnestunden på ER i forbindelse med hans begravelse.

Jeg satt på West Stand i 1. omg og John Charles Stand i 2. omg! Gripende var bare fornavnet!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #6 på: Oktober 09, 2009, 18:57:12 »

STOR fotballspiller!

Det er synd å snakke med mange såkalte fotballelskere og så viser det seg at de aldri har høyrt om John Charles. Når ein nemner at han er kåra til beste utlending i Juventus gjennom alle tider av Juves egne fans, vert de fleste sjokka.

Mange unge vekser opp og høyrer om Pele, Best og Maradona, men ikkje om kanskje den beste av de alle - Sir John Charles!

Var dessverre ikkje på ER under denne minnestunden, men min bror var.
Var forøvrig så heldig å møte John på The Commercial og fekk hilst på og tatt ein skål!

Denne kåringen fortener John Charles - RIP!
« Siste redigering: Oktober 09, 2009, 18:58:44 av Tom S » Loggført

COME ON LEEDS !!
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: Oktober 09, 2009, 18:57:36 »

var vel ingen omganger i den minnestunden...Kun 1 time med minnetaler  før bÃ¥ren ble kjørt rundt gressmatten mens ca 8-10 000 stod og klappet..Kampen lørdagen før huskes vel best for k***l sitt utligningsmÃ¥l for looserpool..
Loggført

Ollan
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #8 på: Oktober 09, 2009, 19:03:27 »

var vel ingen omganger i den minnestunden...Kun 1 time med minnetaler  før bÃ¥ren ble kjørt rundt gressmatten mens ca 8-10 000 stod og klappet..Kampen lørdagen før huskes vel best for k***l sitt utligningsmÃ¥l for looserpool..

Det har du selvsakt helt rett i ollan. Jeg tenkte på kampen lørdagen før som du henviser til.
Loggført

Torpedo
PÃ¥ juniorlaget

MOT !

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Oktober 10, 2009, 16:39:44 »

En av de mange spillerene, dog en av de viktigste, som virkelig gjør at jeg kunne tenkt meg å vært ungdom / voksen på den tid.
Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #10 på: Desember 21, 2011, 18:41:21 »

Sitat;

Stopper John Charles

Bokstavelig talt en gigant, og det var med rette han bar sine tilnavn Gentle Giant og Il Buon Gigante. King John var en verdensstjerne av enormt format, og han var like god som spiss som han var som stopper. Han ble toppscorer både i Leeds (den gang klubben ikke engang var en parentes) og i Juventus.

- Og jeg spilte jo halvparten av tiden i forsvar, som han understreket hver gang jeg traff ham. – Jeg startet gjerne på topp, og etter å ha scoret og gitt oss ledelsen gikk jeg tilbake i forsvar og sørget for at vi vant.

Charles var fra Wales, og var den store stjernen da de deltok i VM i 1958, der de tapte for Brasil i kvartfinalen. Siden sa Pelé: – Vi var heldige ettersom John Charles ikke spilte, med ham på motsatt halvdel er det slett ikke sikkert vi hadde vunnet!

Jeg traff Charles tre ganger, første gang på restauranten La Comida i Leeds sammen med min daværende kollega Reidar i Sport- & Spesialreiser. Vi spiste middag sammen med Charles, Peter Lorimer med kone og Frank Strandli.

http://www.dagbladet.no/fotball/blogg/?p=2128

Loggført

SuperLeeds!
PÃ¥ juniorlaget

LoveLeeds

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: Desember 21, 2011, 19:08:45 »

1000 % enig. En Gentleman og hederskar på alle mulige måter.

Loggført

Ankerjon15
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #12 på: Desember 21, 2011, 21:10:58 »

Var på puben til Lorimer i 1999 før kampen mellom LEEDS og man.u.res. 1-1 og var så heldig og treffe Sir John Charles. Der ble det tatt bilde av meg og sønnen min med Sir John som jeg er stolt av. En virkelig hedersmann. Vel fortjent
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |