|
ollan
|
 |
« Svar #420 på: August 19, 2010, 21:55:55 » |
|
Kobler lett opp PC min på prosjektor og lerret i stuen hvis noen vil være med og synge MOT i stuen min...og hvis det er summen som er for drøy å betale....eg fikser det mot en pils 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #421 på: August 19, 2010, 22:40:37 » |
|
Kobler lett opp PC min på prosjektor og lerret i stuen hvis noen vil være med og synge MOT i stuen min...og hvis det er summen som er for drøy å betale....eg fikser det mot en pils  Godt forslag ollan. Men det er vel enda ikke bekreftet fra offisielt hold at kampen kan vises her i Norge. Hvor i Bergen bor du? Hvem andre blir eventuelt med? auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #422 på: August 19, 2010, 22:56:47 » |
|
Kjøkkelvik/Loddefjord..alle er velkommen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #423 på: August 19, 2010, 23:18:24 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #424 på: August 20, 2010, 01:57:11 » |
|
Jeg er i Gloucestershire på lørdag uansett, så for meg hjelper det fint lite.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #425 på: August 20, 2010, 19:24:24 » |
|
Den blir ikke vist i Norge/Scandianavia Content Blocked Unfortunately we do not have to permission to broadcast this feed in your area. http://www.sport247.tv/lufc/men siden den ligger ute i cyberverden så er det vel mulighet for noe piratstreaming..finner vel kansje noe i morgen??
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #426 på: August 20, 2010, 19:55:09 » |
|
Den blir ikke vist i Norge/Scandianavia Content Blocked Unfortunately we do not have to permission to broadcast this feed in your area. http://www.sport247.tv/lufc/men siden den ligger ute i cyberverden så er det vel mulighet for noe piratstreaming..finner vel kansje noe i morgen?? Det er fortsatt muligheter. De jobber med andre land også sa de på LUTV i kveld. Men jeg har ikke den store troa - uansett; det blir LUTV i morgen om det enten er bilder eller radiooverføring. MOT! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #427 på: August 21, 2010, 11:44:29 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Ozzy96
|
 |
« Svar #428 på: August 21, 2010, 12:20:18 » |
|
spør også her kan detta virka:D?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #429 på: August 21, 2010, 12:52:02 » |
|
spør også her kan detta virka:D?
Gå på LUTV. Den vises jo der! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
ANNAN
På prøvespill

|
 |
« Svar #430 på: August 22, 2010, 13:36:35 » |
|
noen som veit om kampen tirsdag vises på TV/kan streames??
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #431 på: August 22, 2010, 13:54:26 » |
|
Er vel Newcastle som har fått tv-kamp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Kenneth
|
 |
« Svar #432 på: August 24, 2010, 17:00:21 » |
|
Ser Viasat Fotball viser tippekamp lørdagar kl.16.00. Nokon som har fått med kva kamp som går no lørdag,er vel lov å håpe på Watford-Leeds? Er vel lite truleg me har påvirkningskraft på Viasat om me skulle sende mail til sportsredaksjonen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #433 på: August 24, 2010, 17:28:38 » |
|
Ser Viasat Fotball viser tippekamp lørdagar kl.16.00. Nokon som har fått med kva kamp som går no lørdag,er vel lov å håpe på Watford-Leeds? Er vel lite truleg me har påvirkningskraft på Viasat om me skulle sende mail til sportsredaksjonen...
15.55 The Championship (English football: Coca-Cola Championship TBA) Direkte. TBA = To Be Arranged 18.15 The Championship (Fotball: Leicester - Reading) Leicester - Reading, direkte fra Walkers Stadium.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min første Leeds-kamp: Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #434 på: August 24, 2010, 17:33:28 » |
|
15.55 The Championship (English football: Coca-Cola Championship TBA) Direkte. TBA = To Be Arranged 18.15 The Championship (Fotball: Leicester - Reading) Leicester - Reading, direkte fra Walkers Stadium. Leicester nå igjen? Er de et prioritert lag på Viasat denne sesongen, slik vi var for 4 sesongen siden?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #435 på: August 24, 2010, 17:56:30 » |
|
15.55 The Championship (English football: Coca-Cola Championship TBA) Direkte. TBA = To Be Arranged 18.15 The Championship (Fotball: Leicester - Reading) Leicester - Reading, direkte fra Walkers Stadium. To be announced heter det din pappskalle! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #436 på: August 24, 2010, 19:22:07 » |
|
15.55 The Championship (English football: Coca-Cola Championship TBA) Direkte. TBA = To Be Arranged 18.15 The Championship (Fotball: Leicester - Reading) Leicester - Reading, direkte fra Walkers Stadium. To be announced heter det din pappskalle!  Takker og bukker! To Be Annoyed! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min første Leeds-kamp: Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #437 på: September 06, 2010, 20:00:26 » |
|
Har vært inne på Visats programsider og finner følgende oversikt for Viast fotball lørdag 11 september: --------------------------------------------------------------------------------------- 14.10 Manchester United - Roma (Fotball: Manchester United - Roma) UEFA Champions League-klassiker (2007). Tilbakeblikk på en av de mest minnerike kampene fra UEFA Champions. 15.55 The Championship (English football: Coca-Cola Championship TBA) Direkte. Kommentator: Thor Eggen. 18.10 The Championship (Fotball: Burnley - Preston) Burnley - Preston, direkte fra Turf Moor. Kommentator: Mikael Harstad Groven. 20.15 UEFA Champions League Weekly (Football: UEFA Champions League Weekly) Fotballmagasin. Champions League Weekly setter søkelyset på lagene, profilene og forrige runde. Det blir gjensyn med de mest spektakulære målene, og vi retter blikket....... ---------------------------------------------------------------------------- Noen som vet når det bestemmes hvilken kamp som vises kl 16.00? Har en gryende magefølelse om at det blir sending fra Elland Road, men kven kveit?  Noen her med kontakter inn i Visat redaksjonen? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #438 på: September 06, 2010, 20:06:13 » |
|
Er nok stygt redd for at Cardiff-Hull og QPR-Middlesbrough står foran Leeds-Swansea i køen. Forest-Millwall er nok gjerne også vel så interessant sett med det objektive øye.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #439 på: September 06, 2010, 22:53:51 » |
|
Er nok stygt redd for at Cardiff-Hull og QPR-Middlesbrough står foran Leeds-Swansea i køen. Forest-Millwall er nok gjerne også vel så interessant sett med det objektive øye.
auren
Er det bbc som sende disse kampene ? Match of the day?
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
bwirum
|
 |
« Svar #440 på: September 07, 2010, 11:21:01 » |
|
auren
Tipper Leeds-Swansea hadde dratt flere seere enn noen av de matchene i Norge. Kanskje med unntak av Forest-Millwall. Er en del Forest-fans fra gammelt av.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Best post ever: min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT 
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #441 på: September 07, 2010, 12:20:11 » |
|
Jeg er egentlig glad at ikke antall seere bestemmer hva som blir kampen på TV. For meg er det knallbra at det er rotering på kampene. Spenningen i å se laget sitt i PL har jo gått helt bort når de alltid sender de samme lagene hver eneste helg. Synes vi har fått en grei 'share' så langt. Men dette er kanskje bare meg...? 
|
|
|
|
« Siste redigering: September 07, 2010, 12:22:36 av Bjorn »
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #442 på: September 07, 2010, 12:32:59 » |
|
Jeg er egentlig glad at ikke antall seere bestemmer hva som blir kampen på TV. For meg er det knallbra at det er rotering på kampene. Spenningen i å se laget sitt i PL har jo gått helt bort når de alltid sender de samme lagene hver eneste helg. Synes vi har fått en grei 'share' så langt. Men dette er kanskje bare meg...?  BAN DENNE JÆVELEN NÅ MODS  Tja forsåvidt greit poeng du kommer med (er jo kanskje av noe nostalgisk karakter). Men synes viashat kunne sende oss hver helg =)
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #443 på: September 07, 2010, 14:07:25 » |
|
Takk.  Kanskje noe nostalgisk, men føler ikke at Pool fansen jeg kjenner er like engasjerte foran hver kamp som vi er. Men har vel heller noe med laget de holder med... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
bwirum
|
 |
« Svar #444 på: September 07, 2010, 14:10:26 » |
|
Jeg er egentlig glad at ikke antall seere bestemmer hva som blir kampen på TV. For meg er det knallbra at det er rotering på kampene. Spenningen i å se laget sitt i PL har jo gått helt bort når de alltid sender de samme lagene hver eneste helg. Synes vi har fått en grei 'share' så langt. Men dette er kanskje bare meg...?  Forsåvidt ikke uenig med deg. Forrige sesong fikk vi jo nesten en latterlig uttelling til å spille i L1. Hva ble det til slutt? 17 matcher? Derimot synes jeg de burde gitt muligheten til å se den kampen du ønsker å se på ppv. Som Tippeligaen. Alt blir jo videofisert uansett, og det sendes garantert som livestream til stasjonen for redigering og sånt. Jeg hadde ikke trengt kommentatorer en gang jeg, for at jeg skulle betalt 30-50 kr pr kamp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Best post ever: min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT 
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #445 på: September 07, 2010, 15:12:08 » |
|
auren
Tipper Leeds-Swansea hadde dratt flere seere enn noen av de matchene i Norge. Kanskje med unntak av Forest-Millwall. Er en del Forest-fans fra gammelt av. Eg håper det blir QPR-Middlesbrough,så kan de spare Leedskvoten om lørdagene til eg ikke er på Elland Road 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #446 på: September 08, 2010, 08:45:26 » |
|
Cardiff - Hull bekreftet
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
Ihag
På prøvespill

|
 |
« Svar #447 på: September 08, 2010, 20:21:31 » |
|
Blir nok PL på meg på lørdag da. Viasat har jo ikke resultatservice fra øvrige kamper i England og de norske kampene som spilles samtidig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rasmussen7
|
 |
« Svar #448 på: September 09, 2010, 15:33:48 » |
|
Da får æ heller reise til Tromsø førr å se Gutan slokke Brann... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ihag
På prøvespill

|
 |
« Svar #449 på: September 10, 2010, 18:58:42 » |
|
Da har Viasat Fotball satt opp Doncaster - Leeds fredag 17.9 med sendestart kl 20.40 !
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|