|
sviper
|
 |
« Svar #90 på: November 17, 2009, 18:56:13 » |
|
noen som vet om vi kan se Leeds på tv/streaming før vi setter kursen for lokaloppgjøret 5.12??
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #91 på: November 22, 2009, 15:03:11 » |
|
Viasat Fotball http://www.viasat.no/TV-Guide/TV-Guide.htmlSøndag 29/11-09 14.40 FA-cupen Kettering - Leeds, direkte.
|
|
|
|
« Siste redigering: November 22, 2009, 18:43:35 av Tom S »
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #92 på: November 23, 2009, 18:11:29 » |
|
Er det fotballpuber som viser denne kampen når det går "store" kamper i PL: på samme tidspunkt??
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #93 på: November 23, 2009, 20:15:50 » |
|
Er det fotballpuber som viser denne kampen når det går "store" kamper i PL: på samme tidspunkt??
Vet ikke hvor du bor men Fotballpuben i Bergen viser Leeds uansett 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #94 på: November 24, 2009, 18:54:35 » |
|
Er fra Bergen,men er i Oslo i helgen.Noen fra Oslo som vet hvor kampen vises?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #95 på: November 26, 2009, 17:28:27 » |
|
Jeg ringte GET i dag og bestilte og avbestilte Viasat pakke for ut året. Dette fordi at det er en kallender måneds oppsigelse. Nå får jeg sett kampen på søndag på Viasat Fotball 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #96 på: November 27, 2009, 09:56:38 » |
|
Er fra Bergen,men er i Oslo i helgen.Noen fra Oslo som vet hvor kampen vises?
Du vil finne mange likesinnede på Oslo Sportsbar, i Schweigaardsgate 50 Sjekk denne tråden: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=5901.0
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
|
|
|
|
|
|
Leif Sverre
|
 |
« Svar #98 på: November 29, 2009, 00:47:20 » |
|
Cdon.com viser også kampen for kr.49,-
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #99 på: November 29, 2009, 11:45:03 » |
|
Regner med denne har god kvalitet. Er det nokon som har erfaring med den? Er ein på nett straks ein har logga seg på, eller må ein gjere det god tid i forveien? Trur dokke fan ikkje parabolhaue for viasat har tatt kvelden, så eg får ikkje inn kampen idag!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
hallghel
|
 |
« Svar #100 på: November 29, 2009, 12:23:20 » |
|
Bet365 viser ikke kampen. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #101 på: November 29, 2009, 14:44:43 » |
|
Regner med denne har god kvalitet. Er det nokon som har erfaring med den? Er ein på nett straks ein har logga seg på, eller må ein gjere det god tid i forveien? Trur dokke fan ikkje parabolhaue for viasat har tatt kvelden, så eg får ikkje inn kampen idag! Gjekk greitt å logge seg inn, bildet ser veldig bra ut, håper det holder seg gjennom 90 minutt. 49,- billig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
rober
|
 |
« Svar #102 på: November 29, 2009, 15:07:04 » |
|
Logget på og betalte med kredittkort et par minutter før kampen begynte. Men ikke noe skjer når jeg trykker "redownload". Er det slik at man må bestille kampen god tid i forveien? Ikke kan jeg se kampen i ordehistorikken heller. (merkelig) I så fall burde de opplyst dette på nettsiden (noe de ikke har gjort). Ser ut til at jeg må høre kampen på LUTV istedet. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #103 på: November 29, 2009, 15:21:31 » |
|
Regner med denne har god kvalitet. Er det nokon som har erfaring med den? Er ein på nett straks ein har logga seg på, eller må ein gjere det god tid i forveien? Trur dokke fan ikkje parabolhaue for viasat har tatt kvelden, så eg får ikkje inn kampen idag! Gjekk greitt å logge seg inn, bildet ser veldig bra ut, håper det holder seg gjennom 90 minutt. 49,- billig. Kanskje de mest bortkasta pengene jeg har brukt siden jeg så Titanic på kino. Norsk kommetar, javel, men et nytt stillbilde hvert andre minutt er ikke verd det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #104 på: November 29, 2009, 15:36:03 » |
|
Regner med denne har god kvalitet. Er det nokon som har erfaring med den? Er ein på nett straks ein har logga seg på, eller må ein gjere det god tid i forveien? Trur dokke fan ikkje parabolhaue for viasat har tatt kvelden, så eg får ikkje inn kampen idag! Gjekk greitt å logge seg inn, bildet ser veldig bra ut, håper det holder seg gjennom 90 minutt. 49,- billig. Kanskje de mest bortkasta pengene jeg har brukt siden jeg så Titanic på kino. Norsk kommetar, javel, men et nytt stillbilde hvert andre minutt er ikke verd det. Her fungerer det heilt perfekt! Sitter på møterommet på jobben og ser på storskjerm 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #105 på: November 29, 2009, 15:47:29 » |
|
Logget på og betalte med kredittkort et par minutter før kampen begynte. Men ikke noe skjer når jeg trykker "redownload". Er det slik at man må bestille kampen god tid i forveien? Ikke kan jeg se kampen i ordehistorikken heller. (merkelig) I så fall burde de opplyst dette på nettsiden (noe de ikke har gjort). Ser ut til at jeg må høre kampen på LUTV istedet.  samma her ingen ting skjer .har sent dem mail men de svarer jo ikke .veldig dårlig !!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
rober
|
 |
« Svar #106 på: November 29, 2009, 16:29:17 » |
|
Logget på og betalte med kredittkort et par minutter før kampen begynte. Men ikke noe skjer når jeg trykker "redownload". Er det slik at man må bestille kampen god tid i forveien? Ikke kan jeg se kampen i ordehistorikken heller. (merkelig) I så fall burde de opplyst dette på nettsiden (noe de ikke har gjort). Ser ut til at jeg må høre kampen på LUTV istedet.  samma her ingen ting skjer .har sent dem mail men de svarer jo ikke .veldig dårlig !!!! Jeg har også sendt de en forespørsel via "Mine sider", men har som du ikke hørt noe.  Det var første og garantert siste gang jeg bestiller LIVE-sendinger via cdon.no.
|
|
|
|
« Siste redigering: November 29, 2009, 16:30:51 av rober »
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #107 på: November 29, 2009, 17:18:00 » |
|
Logget på og betalte med kredittkort et par minutter før kampen begynte. Men ikke noe skjer når jeg trykker "redownload". Er det slik at man må bestille kampen god tid i forveien? Ikke kan jeg se kampen i ordehistorikken heller. (merkelig) I så fall burde de opplyst dette på nettsiden (noe de ikke har gjort). Ser ut til at jeg må høre kampen på LUTV istedet.  samma her ingen ting skjer .har sent dem mail men de svarer jo ikke .veldig dårlig !!!! Jeg har også sendt de en forespørsel via "Mine sider", men har som du ikke hørt noe.  Det var første og garantert siste gang jeg bestiller LIVE-sendinger via cdon.no. Siden barnevakten aldri dukket opp registrerte og betalte jeg 6 min. før k.o og det funket som bare det her.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #108 på: November 29, 2009, 18:34:45 » |
|
Logget på og betalte med kredittkort et par minutter før kampen begynte. Men ikke noe skjer når jeg trykker "redownload". Er det slik at man må bestille kampen god tid i forveien? Ikke kan jeg se kampen i ordehistorikken heller. (merkelig) I så fall burde de opplyst dette på nettsiden (noe de ikke har gjort). Ser ut til at jeg må høre kampen på LUTV istedet.  samma her ingen ting skjer .har sent dem mail men de svarer jo ikke .veldig dårlig !!!! Jeg har også sendt de en forespørsel via "Mine sider", men har som du ikke hørt noe.  Det var første og garantert siste gang jeg bestiller LIVE-sendinger via cdon.no. Siden barnevakten aldri dukket opp registrerte og betalte jeg 6 min. før k.o og det funket som bare det her. 1 minutt før k.o. og det funket supert i 90 minutt og tilleggstiden. Kun resultatet og klage på idag...
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #109 på: November 30, 2009, 18:29:05 » |
|
Omkampen sendes også på TV. ITV 4
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #110 på: November 30, 2009, 19:03:34 » |
|
Huzza! Da bør jeg jaggu meg være frisk til da (fysisk) ellers blir det månelyst!
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #111 på: Desember 01, 2009, 11:25:27 » |
|
Skuffende at ingen tar ansvar og sender Leeds-Huddersfield på tv  Det hadde vært morsomt å kunne vist fram 38000 tilskuere og fantastisk stemning på en kamp i "3. divisjon". Men vi er vel kanskje blitt litt bortskjemte. Det er lenge siden jeg har fått sett Leeds-kamper på tv så ofte som i høst. Mye vil ha fler... (eller noe sånt noe)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
rober
|
 |
« Svar #112 på: Desember 01, 2009, 20:52:36 » |
|
Logget på og betalte med kredittkort et par minutter før kampen begynte. Men ikke noe skjer når jeg trykker "redownload". Er det slik at man må bestille kampen god tid i forveien? Ikke kan jeg se kampen i ordehistorikken heller. (merkelig) I så fall burde de opplyst dette på nettsiden (noe de ikke har gjort). Ser ut til at jeg må høre kampen på LUTV istedet.  samma her ingen ting skjer .har sent dem mail men de svarer jo ikke .veldig dårlig !!!! Fikk svar i dag, og der ble det opplyst at de hadde tekniske problemer med LIVE-sendingene. Pengene for kampen ville bli refundert i løpet av noen dager. Som en ekstra bonus la de ved en rabattkode. Tror jeg får gi de enda en sjanse dersom de har LIVE-sending på returkampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #113 på: Desember 02, 2009, 21:55:09 » |
|
Har bestilt visat-fotball årsabbonnement. Håper de har kontrakt med visning av The Championship neste år også. Regner jo med at vi rykker opp og blir attraktive for tv-skjermene. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
hobberst
|
 |
« Svar #114 på: Desember 05, 2009, 11:39:03 » |
|
Viser LUTV kampen mot Huddersfield ?? I levende bilder? SVAR, da må jeg bestille fort som ...!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
mac_gyver
PÃ¥ juniorlaget

Live for Leeds
|
 |
« Svar #115 på: Desember 05, 2009, 11:41:25 » |
|
Viser LUTV kampen mot Huddersfield ?? I levende bilder? SVAR, da må jeg bestille fort som ...!!!!
bare lyd. som alltid
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Volda69
|
 |
« Svar #116 på: Desember 05, 2009, 11:42:22 » |
|
LUTV viser aldri førstelaget live, utanom enkelte treningskampar. Kan likevel anbefalast med radiosending, høgdepunkt, intervjuer og anna snacks. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #117 på: Desember 05, 2009, 11:57:27 » |
|
LUTV viser aldri førstelaget live, utanom enkelte treningskampar. Kan likevel anbefalast med radiosending, høgdepunkt, intervjuer og anna snacks.  Slenger meg på den. For halvannet år siden bare lo jeg av den påstanden selv, men nå er jeg fullstendig avhengig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #118 på: Desember 05, 2009, 13:02:59 » |
|
LUTV viser aldri førstelaget live, utanom enkelte treningskampar. Kan likevel anbefalast med radiosending, høgdepunkt, intervjuer og anna snacks.  Forsvant denne funksjonen for oss Overseas, med høydepunkter samme ettermiddag fra hjemmekampene?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min første Leeds-kamp: Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #119 på: Desember 05, 2009, 13:06:17 » |
|
LUTV viser aldri førstelaget live, utanom enkelte treningskampar. Kan likevel anbefalast med radiosending, høgdepunkt, intervjuer og anna snacks.  Forsvant denne funksjonen for oss Overseas, med høydepunkter samme ettermiddag fra hjemmekampene? Ja, trur det har med rettigheter det også.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|