|
JanPSyse
|
 |
« Svar #390 på: August 05, 2010, 21:52:32 » |
|
Da fÃ¥r det bli streaming da... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
|
|
|
Jon
På prøvespill

|
 |
« Svar #391 på: August 06, 2010, 10:42:48 » |
|
Kjellærn sportspub fredrikstad viser matchen (selvfølgelig), håper flere også tar turen. Tar selv en turen i tretiden for noen pre-match pils, og kanskje fler gjør det samme? Vært artig med en gjeng!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RichardSveum
|
 |
« Svar #392 på: August 06, 2010, 19:37:32 » |
|
Noen som veit om noen pubber i Hønefoss som viser matchen. Er der i helgen
Richard
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #393 på: August 06, 2010, 20:39:27 » |
|
Da er Viasat fotball innkjøpt i dag til kr. 199,- pr.mnd., en sum jeg er villig til å ofre for å se Leeds en god del denne sesongen. Smilet er stort og jeg ser fram til i morgen kl. 18.15 
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
Superfan
|
 |
« Svar #394 på: August 06, 2010, 21:22:50 » |
|
Samme her. Satser på mye moro for pengene!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #395 på: August 07, 2010, 08:36:51 » |
|
Kan denne kampen kjøpes på nett??
Husker at det var mulig noen ganger i fjor. Tror jeg kjøpte viasat sine kamper på cdon.com.
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
hobberst
|
 |
« Svar #396 på: August 07, 2010, 08:39:45 » |
|
Kan denne kampen kjøpes på nett??
Husker at det var mulig noen ganger i fjor. Tror jeg kjøpte viasat sine kamper på cdon.com.
vil tro viasat selger den på nett for 49kr
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
Jon
På prøvespill

|
 |
« Svar #397 på: August 07, 2010, 09:08:00 » |
|
viasatondemand.com selger den sikkert...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
anderpal
|
 |
« Svar #398 på: August 07, 2010, 10:00:46 » |
|
Viasatondemand har ikke rettigheter til å vise Championship på nettet, bare TV.....De har rettigheter til FA cupen og CL på nettet i tillegg til TV. Kompliserte greier det der....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jon
På prøvespill

|
 |
« Svar #399 på: August 07, 2010, 13:00:06 » |
|
Viasatondemand har ikke rettigheter til å vise Championship på nettet, bare TV.....De har rettigheter til FA cupen og CL på nettet i tillegg til TV. Kompliserte greier det der....
stemmer det, det samme sa de i fjor da jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk sett en leagueone kamp i fjor, når de sendte den på tv.. Egentlig et duste opplegg hele viasat! Ikke spesielt bra kvalitet er det heller på nett... Nei, ned på puben folkens!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Stifler
|
 |
« Svar #400 på: August 08, 2010, 15:51:14 » |
|
Kan vi ikke helelr kun legge ut kamper som går på TV her, så diskutere andre steder hvor kampene vises? Blir jo bare rot...
Når er neste Leeds kamp på tv? husker og tror det er veldig snart?
|
|
|
|
|
Loggført
|
-Nr 2 er den første taperen-
|
|
|
|
75 SOLLI
|
 |
« Svar #401 på: August 08, 2010, 18:53:44 » |
|
Neste helgs kamp mot skogvokterne vises live på Viasat Fotball. Kampen spilles søndag kl 14:15
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #402 på: August 09, 2010, 19:28:53 » |
|
Tja da er Viasat Sport bestilt og Leeds er da på vei inn i huset etter 15 års fravær, mens kona er på vei ut av huset etter 15 års tilstedeværelse. Livet er fullt av motsetninger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #403 på: August 12, 2010, 16:00:39 » |
|
Er det noe håp for at Leeds-Milwall går på Viasat? Den går lørdag 21/8 kl. 13.30.
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
Jon
På prøvespill

|
 |
« Svar #404 på: August 12, 2010, 16:11:05 » |
|
For Fredrikstad og omegn er det igjen bare å ta turen til Kjellærn sportspub på søndag mot Forest. Kommer til å vise alle Leeds matcher der, så vi prøver å bygge opp en gjeng etterhvert. Morro å samles med fler Leedsfans til kamp her hjemme og!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jallar
På prøvespill

|
 |
« Svar #405 på: August 15, 2010, 11:30:38 » |
|
Har sagt opp mitt parabolabbonement hos anal digital og bestilt fiber. Da er det enkelt å skifte programpakker hvis championship plutselig skulle falle i hendene på noen andre enn viaS****n fotball. dessverre er det leveringstid på fiber, så det blir nok puben idag.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
hallghel
|
 |
« Svar #406 på: August 15, 2010, 12:33:44 » |
|
Har sagt opp mitt parabolabbonement hos anal digital og bestilt fiber. Da er det enkelt å skifte programpakker hvis championship plutselig skulle falle i hendene på noen andre enn viaS****n fotball. dessverre er det leveringstid på fiber, så det blir nok puben idag.....
Det finnes sikkert nok av søndagsåpne butikker hvor du kan få kjøpt rikelig med fiber som holder ut tida dagens kamp varer.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Pheriox
|
 |
« Svar #407 på: August 15, 2010, 15:31:40 » |
|
Er det noe håp for at Leeds-Milwall går på Viasat? Den går lørdag 21/8 kl. 13.30.
Er nok ikke noe håp, dessverre. Coventry - Derby starter kvarteret før, og er tv-sendt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
kloggen
På prøvespill

|
 |
« Svar #408 på: August 16, 2010, 17:33:13 » |
|
Kan vi ikke helelr kun legge ut kamper som går på TV her, så diskutere andre steder hvor kampene vises? Blir jo bare rot...
Hadde det vore råd at Leeds72 eller moderatorane hadde brukt det fyrste innlegget til å oppdatera ei liste over komande kampar? Som Stifler seier er det uråd å halda oversikta i denne tråden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ANNAN
På prøvespill

|
 |
« Svar #409 på: August 17, 2010, 17:50:10 » |
|
millwall kampen går på tv etter det eg har forstått fordi på lutv står d at viss du vill sjå kampen live må du trykkja på eit eller anna på heimesida:D ta ei titt sjøl
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #410 på: August 17, 2010, 21:50:09 » |
|
millwall kampen går på tv etter det eg har forstått fordi på lutv står d at viss du vill sjå kampen live må du trykkja på eit eller anna på heimesida:D ta ei titt sjøl
HVOR STÃ…R DETTE? KIKKET MEN KUNNE IKKE FINNE NOE....
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #411 på: August 17, 2010, 22:21:36 » |
|
HVOR STÅR DETTE? KIKKET MEN KUNNE IKKE FINNE NOE.... Det står: Next Match: Leeds United V Millwall Sat 21st August - 12.00 Live build up - 12.30 KO Live video build up from inside Elland Road. Audio Commentary from Thom Kirwin and Leeds Legend Eddie Gray. **If you would like to watch the match live then please access via the banner on the homepage** Håper dette "banneret" dukker opp før kampen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #412 på: August 17, 2010, 22:58:21 » |
|
Wuhu!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Adis
|
 |
« Svar #413 på: August 18, 2010, 09:08:45 » |
|
HVOR STÅR DETTE? KIKKET MEN KUNNE IKKE FINNE NOE.... Det står: Next Match: Leeds United V Millwall Sat 21st August - 12.00 Live build up - 12.30 KO Live video build up from inside Elland Road. Audio Commentary from Thom Kirwin and Leeds Legend Eddie Gray. **If you would like to watch the match live then please access via the banner on the homepage** Håper dette "banneret" dukker opp før kampen! Det hørtes da meget rart ut at de skulle ha lov til å sende kampen live..men om så så hadde det jo vært klasse!
|
|
|
|
|
Loggført
|
After Chaos Cometh Light - We Are Leeds!
|
|
|
|
DaGa
|
 |
« Svar #414 på: August 18, 2010, 11:42:12 » |
|
HVOR STÅR DETTE? KIKKET MEN KUNNE IKKE FINNE NOE.... Det står: Next Match: Leeds United V Millwall Sat 21st August - 12.00 Live build up - 12.30 KO Live video build up from inside Elland Road. Audio Commentary from Thom Kirwin and Leeds Legend Eddie Gray. **If you would like to watch the match live then please access via the banner on the homepage** Håper dette "banneret" dukker opp før kampen! merkelig hvis dem får sende kampen, med tanke ppå rettighetene. Det "banneret" er sikkert en link til bilettsalget 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We all LOVE LEEDS!
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #415 på: August 18, 2010, 12:40:11 » |
|
|
|
|
|
« Siste redigering: August 18, 2010, 13:20:47 av Promotion 2010 »
|
Loggført
|
Min første Leeds-kamp: Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #416 på: August 18, 2010, 14:02:56 » |
|
TV-kamper som har involvert Leeds denne sesongen:
Tirsdag 27.juli Friendly Brann vs Leeds 1-3 LUTV -ppv Lørdag 31.juli Friendly Leeds vs Wolverhampton 3-1 LUTV -ppv Lørdag 7.august Championship Leeds vs Derby 1-2 Viasat Fotball Søndag 15.august Championship Nottm Forest vs Leeds 1-1 Viasat Fotball Lørdag 21.august Championship Leeds vs Millwall kl 13.30 LUTV -ppv ? Fredag 17.september Championship Doncaster vs Leeds kl 20.45 Viasat Fotball
Blir spennede å se om klubben kan plukke mange hjemmekamper for streaming i løpet av sesongen for oss her på bjerget! Rundt 1000 så kampen mot Wolves.
Livekamper kan også bli streamet: direkte på bookies som: BET365 og UNIBET, Gratis + endel andre distributører
Se denne tråden: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.0.html
|
|
|
|
« Siste redigering: August 18, 2010, 15:08:43 av Promotion 2010 »
|
Loggført
|
Min første Leeds-kamp: Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #417 på: August 18, 2010, 14:43:29 » |
|
Viasat kommer ikke til å gå med på dette, ta det med ro.
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #418 på: August 18, 2010, 14:48:23 » |
|
Viasat kommer ikke til å gå med på dette, ta det med ro. Ja, det er vel slik at Norge enda ikke er godkjent for visning av kampen. Vi får krysse alt vi har for at det skjer før kampstart!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
ANNAN
På prøvespill

|
 |
« Svar #419 på: August 19, 2010, 13:34:15 » |
|
Pappa har venner i leeds som er faste leeds supportere og i går fekk han ein mail av ein av dei . han hadde helsa og sakt til meg at millwall kampen blir sendt for noreg og:D
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|