|
AsbjĂžrn
|
 |
« Svar #360 på: Juli 26, 2010, 00:01:01 » |
|
Hvem sender kampene fra championship denne sesongen?
Har Canal Digital..
Stemmer det at noen kamper gÄr pÄ NRK?
I Norge er det Viasat som har hatt rettighetene siste Ärene, og sendt kampene pÄ Viasat Fotball. Men de har jo ikke benyttet seg av disse rettighetene hver helg... Det ble for noen uker siden (se lenger nede) skrevet i DN at Canal Digital for tiden forhandlet med Viasat om Ä fÄ Viasat Fotball pÄ sin kanalliste - men det er jo ikke ensbetydende med at forhandlingene fÞrer frem da... NRK tror jeg du kan skyte en laaaaaaaaang pil etter
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
AsbjĂžrn
|
 |
« Svar #361 på: Juli 26, 2010, 00:03:39 » |
|
er tv kampene bestemt?
Har sky besluttet hĂžstens tv kamper slik at terminlisten er satt?
FĂžrste del av hĂžsten er satt. Senere i hĂžst vil 'del to' av hĂžsten settes (ca frem til jul)...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #362 på: Juli 31, 2010, 12:45:56 » |
|
Kan noen fortelle meg hvilke Tv-kanal som viser Leeds kamper denne sesongen?.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #363 på: Juli 31, 2010, 13:12:37 » |
|
Leeds - Derby pÄ Viasat Fotball neste lÞrdag kl. 18:00.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Glenn K
I stallen

GLORY GLORY Leeds United!
|
 |
« Svar #364 på: Juli 31, 2010, 13:17:18 » |
|
Noen som vet om Canal Digital har blitt enig med Viasat nÄr det gjelder Viasat Fotball?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Glenn
|
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #366 på: Juli 31, 2010, 14:57:50 » |
|
50 kroner ekstra i tillegg til det vi betaler fra fÞr hÞrtes bak mÄl ut. GÄr det virkelig sÄ dÄrlig, eller skal pengene Þremerkes midtbanegeneral-fondet? Forresten en fantastisk timing pÄ dette her; 24 timer etter Ä ha blitt feid av banen av Bury krever de betaling for Ä se treningskampene pÄ stream...
Vurderer Ä boikotte Wolveskampen! (tviler pÄ om eg klarer Ä holde meg...) Mulig denne kan hjelpe deg Tom http://livefooty.doctor-serv.com/
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year to
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #367 på: August 01, 2010, 10:39:07 » |
|
Hvilken kanal vil sende Leeds kampen i helga? (forutsatt at det er riktig det jeg har hÞrt, om at kampen blir TV-sendt).Fant svar pÄ mitt spÞrsmÄl!.. 
|
|
|
|
« Siste redigering: August 01, 2010, 10:46:05 av SirOlsen »
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #368 på: August 01, 2010, 11:07:41 » |
|
Leeds - Derby vises pÄ Viasat Fotball neste lÞrdag klokken 18:00.
Can't wait!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #369 på: August 01, 2010, 12:47:23 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
SirOlsen
|
 |
« Svar #370 på: August 01, 2010, 13:24:39 » |
|
det var jeg ikke!  men takk for tipset!
|
|
|
|
|
Loggført
|
-SirOlsen-
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #371 på: August 01, 2010, 22:34:36 » |
|
Noen som vet om Canal Digital har blitt enig med Viasat nÄr det gjelder Viasat Fotball? Parabol-kunder hos Canal Digital vil ikke ha anledning til Ä abonnere pÄ Viasats sportspakke.
- Kabel-TV-kunder hos Canal Digital vil ikke ha tilgang til Viasat Fotball. Ă
rsaken er at Canal Digital inntil videre ikke Ăžnsker Ă„ Ă„ distribuere Viasat Fotball i sitt kabel-TV-nett.
- For mer informasjon om Canal Digitals TV-tilbud, se canaldigital.no eller kontakt Canal Digitals kundesenter pÄ 06090.Ser dÄrlig ut. Jeg har selv canal digital gjennom borettslaget, og fÄr dermed ikke fiksa meg noe championshipfotball pÄ tv denne sesongen... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
|
|
|
|
stigahauge
|
 |
« Svar #372 på: August 01, 2010, 22:36:02 » |
|
Nokon som veit om ein pub i Ski eller nÊromrÄdet som sender Forest-Leeds den 15.august?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Glenn K
I stallen

GLORY GLORY Leeds United!
|
 |
« Svar #373 på: August 02, 2010, 00:14:47 » |
|
Noen som vet om Canal Digital har blitt enig med Viasat nÄr det gjelder Viasat Fotball? Parabol-kunder hos Canal Digital vil ikke ha anledning til Ä abonnere pÄ Viasats sportspakke.
rsaken er at Canal Digital inntil videre ikke Ăžnsker Ă„ Ă„ distribuere Viasat Fotball i sitt kabel-TV-nett.
- For mer informasjon om Canal Digitals TV-tilbud, se canaldigital.no eller kontakt Canal Digitals kundesenter pÄ 06090.Ser dÄrlig ut. Jeg har selv canal digital gjennom borettslaget, og fÄr dermed ikke fiksa meg noe championshipfotball pÄ tv denne sesongen...  kjedelig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Glenn
|
|
|
|
Torpedo
|
 |
« Svar #374 på: August 02, 2010, 01:47:08 » |
|
- For mer informasjon om Canal Digitals TV-tilbud, se canaldigital.no eller kontakt Canal Digitals kundesenter pÄ 06090.Ser dÄrlig ut. Jeg har selv canal digital gjennom borettslaget, og fÄr dermed ikke fiksa meg noe championshipfotball pÄ tv denne sesongen...  Sliter med samme problem 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Borge
|
 |
« Svar #375 på: August 02, 2010, 09:39:42 » |
|
har nettopp skiftet fra canaldigital til viasat for Ä fÞlge kampene fra sofaen i Är
|
|
|
|
|
Loggført
|
Borge
|
|
|
|
Lord-Meta
|
 |
« Svar #376 på: August 03, 2010, 22:34:19 » |
|
Ser at derby kampen ogsÄ gÄr pÄ BBC HD, jeg har canal digital og den kanalen. kansje fler her inne ogsÄ har det
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #377 på: August 04, 2010, 12:29:40 » |
|
Ser at derby kampen ogsÄ gÄr pÄ BBC HD, jeg har canal digital og den kanalen. kansje fler her inne ogsÄ har det
Jeg hadde aldri kommet til Ă„ lett der etter kampen.. Takk skal du ha 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #378 på: August 04, 2010, 13:07:31 » |
|
Nokon som veit om ein pub i Ski eller nÊromrÄdet som sender Forest-Leeds den 15.august?
Stua mi... haha. Nei Oslo er vel safest bet...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #379 på: August 04, 2010, 22:43:34 » |
|
Fantastisk! Da blir det kamp i stua.  Eller... IfÞlge bbchd.com viser de "Sensitive skin" hele dagen pÄ sÞndag, og ingen kamp!  Hvor har du fÄtt denne informasjonen fra? link please?
|
|
|
|
« Siste redigering: August 04, 2010, 23:34:40 av JanPSyse »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #380 på: August 05, 2010, 09:44:59 » |
|
Fantastisk! Da blir det kamp i stua.  Eller... IfÞlge bbchd.com viser de "Sensitive skin" hele dagen pÄ sÞndag, og ingen kamp!  Hvor har du fÄtt denne informasjonen fra? link please? OBS!!! Kampen spilles pÄ lÞrdag!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #381 på: August 05, 2010, 14:31:00 » |
|
Og som dere sikker vet streames kampen direkte pÄ bookies som: BET365 og UNIBET, Gratis
og det er jo bestandig en eller annen luring som spÞr om hvordan dette gjÞres kl.18.10 pÄ lÞrdag
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #383 på: August 05, 2010, 15:57:46 » |
|
og det er jo bestandig en eller annen luring som spÞr om hvordan dette gjÞres kl.18.10 pÄ lÞrdag
Tipper faktisk at det starter allerede kl 1550.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #384 på: August 05, 2010, 17:23:36 » |
|
Fantastisk! Da blir det kamp i stua.  Eller... IfÞlge bbchd.com viser de "Sensitive skin" hele dagen pÄ sÞndag, og ingen kamp!  Hvor har du fÄtt denne informasjonen fra? link please? OBS!!! Kampen spilles pÄ lÞrdag!!!  Hehe. se der ja. Det forklarer min frustrasjon. Var helt sikker pÄ at det var 08.08 kampen gikk, men ser nÄ at jeg tok feil. Sorry. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
se-ivers
|
 |
« Svar #385 på: August 05, 2010, 17:50:55 » |
|
Tror de som forventer Ä se kampen pÄ BBC HD kanalen som distribueres via Canal Digital kommer til Ä bli skuffet.
Denne kanalen sender ikke det samme innholdet som BBC1/BBC HD i Storbritannia...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lord-Meta
|
 |
« Svar #386 på: August 05, 2010, 17:59:21 » |
|
Tror de som forventer Ä se kampen pÄ BBC HD kanalen som distribueres via Canal Digital kommer til Ä bli skuffet.
Denne kanalen sender ikke det samme innholdet som BBC1/BBC HD i Storbritannia...
Baaah, ikke det?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #387 på: August 05, 2010, 18:09:54 » |
|
Og som dere sikker vet streames kampen direkte pÄ bookies som: BET365 og UNIBET, Gratis
He he  ...Sant sÄ Sant..Det er helt utrolig at det ofte er de samme gjengangerne ogsÄ...Det har sikkert ingen hensikt , men legger ut linken her allikevel... http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13407.0.html
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year to
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
|
|
Lord-Meta
|
 |
« Svar #389 på: August 05, 2010, 18:34:11 » |
|
baaaah for noen ubrukelig folk