|
haak-d
|
 |
« Svar #270 på: April 27, 2010, 21:26:47 » |
|
Charlton-Leeds pÃ¥ tv eller pub, vs Moss-Lyn pÃ¥ Melløs. Sliter litt med hva jeg skal velge. Dersom Moss slÃ¥r Tromsdalen onsdag har de mulighet til Ã¥ innta tabelltoppen i Adecco pÃ¥ lørdag, en plass de dessverre ikke har sjangs til Ã¥ forsvare. Samtidig kan Leeds sikre opprykket, noe jeg dessverre tviler pÃ¥. En mulighet er selvfølgelig Ã¥ se Moss og ta opp Leeds, men spørsmÃ¥let er om jeg klarer Ã¥ unngÃ¥ resultatet i Leeds-kampen. Ikke enkelt dette her  Dette er ikke særlig vanskelig! Noen kalde brune, en god stol og Leeds United pÃ¥ tv`n kommer langt foran pølse i vaffel, ond hard plaststol og ingen kalde brune 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #271 på: April 28, 2010, 00:52:29 » |
|
Charlton-Leeds pÃ¥ tv eller pub, vs Moss-Lyn pÃ¥ Melløs. Sliter litt med hva jeg skal velge. Dersom Moss slÃ¥r Tromsdalen onsdag har de mulighet til Ã¥ innta tabelltoppen i Adecco pÃ¥ lørdag, en plass de dessverre ikke har sjangs til Ã¥ forsvare. Samtidig kan Leeds sikre opprykket, noe jeg dessverre tviler pÃ¥. En mulighet er selvfølgelig Ã¥ se Moss og ta opp Leeds, men spørsmÃ¥let er om jeg klarer Ã¥ unngÃ¥ resultatet i Leeds-kampen. Ikke enkelt dette her  Ja, den der var ikke enkel  Ikke ofte man kan og mÃ¥ velge mellom to sÃ¥ store kamper  Breddefotball er moro! Jeg skal forenkle problemstillingen for deg: Pølse i vaffel eller øl i glass.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #272 på: April 28, 2010, 05:31:17 » |
|
Dere får det til å høres enkelt ut  Øl og godstol vs pølse i vaffel og plastikk. Kan hende jeg går for Ole Brum varianten. Først pølse i vaffel i regn på plankeståtribune og deretter godstol med noen kalde brune og Leeds-opprykk i opptak. Ja takk, begge deler 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #273 på: April 28, 2010, 07:28:20 » |
|
Omsider også bekreftet på Viasat sin side  15.55 Engelsk fotball: League One (18.00) (Fotball: Charlton - Leeds) Charlton - Leeds, direkte fra The Valley. http://www.viasat.no/TV-Guide/TV-Guide.html
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #274 på: April 28, 2010, 14:56:53 » |
|
Finnes det London-puber som viser kampen? Ganske sÃ¥ ulovlig...men likevel! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min første Leeds-kamp: Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Leppan
|
 |
« Svar #275 på: April 29, 2010, 21:27:05 » |
|
Noen som vet om en pub i moss som viser kampen lørdag? Klarer ikke finne pub oversikten på tlf med wap, er uten noen annen internett forbindelse på hytta så setter pris på utfyllende informasjon hvis svaret er ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Glory years will come again!
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #276 på: April 29, 2010, 21:38:11 » |
|
Noen som vet om en pub i moss som viser kampen lørdag? Klarer ikke finne pub oversikten på tlf med wap, er uten noen annen internett forbindelse på hytta så setter pris på utfyllende informasjon hvis svaret er ja.
Googlet litt for deg, og da kom Fetter Anton Sportsbar og Spiseri opp. Jeg vet ikke om de sender den, men det er vel verdt å ta en tlf? Nr. er 69257400. Hvis de ikke sender den kan det jo hende at de tipser deg om en annen plass som sender den. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Tand
|
 |
« Svar #277 på: Mai 01, 2010, 08:50:45 » |
|
Kan noen der ute si hvor kampen vises på pub i Oslo idag ?
Så at Bohemen prioriterte Premier League, så hvis noen vet om et alternativt sted så er jeg takknemlig.
Tom
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tand
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #278 på: Mai 01, 2010, 10:15:40 » |
|
Kan noen der ute si hvor kampen vises på pub i Oslo idag ?
Så at Bohemen prioriterte Premier League, så hvis noen vet om et alternativt sted så er jeg takknemlig.
Tom
Vi samles på Oslo Sportsbar for å se kampen. Ligger i krysset Schweigaardsgate / Oslogate. Velkommen
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
|
|
|
|
|
|
Tand
|
 |
« Svar #280 på: Mai 01, 2010, 11:16:36 » |
|
Takk for infoen alle mann ! Satser på å ta en tur til gamlebyen idag. Har håp om at Leeds tar like mange poeng som Millvall idag og kan avgjøre neste Lørdag hjemme med undertegnde tilstede.
Tom
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tand
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #281 på: Mai 01, 2010, 12:16:37 » |
|
Googlet litt for deg, og da kom Fetter Anton Sportsbar og Spiseri opp. Jeg vet ikke om de sender den, men det er vel verdt å ta en tlf? Nr. er 69257400. Hvis de ikke sender den kan det jo hende at de tipser deg om en annen plass som sender den. auren Rom-puben sender kanskje kampen, men det er sikkert greit å ringe for å være på den sikre siden. 69266310
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jonlind
På prøvespill

|
 |
« Svar #282 på: Mai 01, 2010, 14:50:24 » |
|
Noen som kan anbefale en nettside som viser kampen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #283 på: Mai 02, 2010, 15:58:45 » |
|
Leeds kamp på tv også neste helg!Da må vi på fotballpuben og bite negler og lide også meste helg.KAMPEN PÅ VIASAT:))Måtte neste helg bli bedre enn denne!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OPPRYKK2010
På prøvespill

|
 |
« Svar #284 på: Mai 02, 2010, 16:14:52 » |
|
Er dette bekreftet av Viasat? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #285 på: Mai 03, 2010, 10:18:24 » |
|
Denne kampen må jo gå på Viasat. Var inne på BBC:
Saturday Sport : 08/05/2010 Listen: Next on:
Saturday, 14:00 on BBC Bristol Synopsis
Coverage of Leeds v Bristol Rovers and Brighton v Yeovil. In rugby, it's Bath v Leeds. Broadcasts
1. Sat 8 May 2010 14:00 BBC Bristol 2. Sat 8 May 2010 14:00 BBC Somerset
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
OPPRYKK2010
På prøvespill

|
 |
« Svar #286 på: Mai 03, 2010, 16:58:55 » |
|
Da viser i hvertfall TV4 SPORT LEEDS UNITED-BRISTOL R (Se programsidene deres) PS Fotballpuben har denne kanalen mener jeg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #287 på: Mai 03, 2010, 17:15:10 » |
|
Da viser i hvertfall TV4 SPORT LEEDS UNITED-BRISTOL R (Se programsidene deres) PS Fotballpuben har denne kanalen mener jeg  Nei, har ikke den. Ha litt is i magen OPPRYKK2010. Viasat kommer snart med bekreftelsen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Leif Sverre
|
 |
« Svar #288 på: Mai 03, 2010, 21:04:01 » |
|
På programoversikten for lørdag står det nå Liverpool -Chelsea fra Chelsea TV. Jammen sa jeg smør ! Hvor mange , selv Chelsea fans gidder å se den kampen i reprise ? Håpløst ! Men alt kan jo forbedre seg !
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Allanclarke
|
 |
« Svar #289 på: Mai 04, 2010, 14:04:39 » |
|
Da er det bekreftet!!! Leeds - Bristol Rovers vises på Viasatfotball
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #290 på: Mai 04, 2010, 15:22:49 » |
|
Hvor er det bekreftet? Står ingenting på TV-guiden til Viasat...
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #291 på: Mai 04, 2010, 17:09:24 » |
|
Hvor er det bekreftet? Står ingenting på TV-guiden til Viasat... Regner med det står der i morgen eller senest på torsdag  PS! Hvordan er det med ribben 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #292 på: Mai 04, 2010, 19:51:57 » |
|
Hvor er det bekreftet? Står ingenting på TV-guiden til Viasat... Regner med det står der i morgen eller senest på torsdag  PS! Hvordan er det med ribben  Den er ikkje god, dessverre. Hardt å vere på tur...
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #293 på: Mai 05, 2010, 10:10:03 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #294 på: Mai 05, 2010, 23:11:02 » |
|
Fae.. e på Jobb i Danmark, har brukt 2timer i kveld på å finne pub som kan vise kampen... ingen som bryr seg om Leeds her.... har funne pub so kansje har kanal,men fekk beskjed om at vist det var andre folk der,så blei det uten lyd... skal sjekke med sjefen imårro,byr ho lett 1000dk for å la meg sjå kampen me lyd..
GGGOOOOO LEEEEDS
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #295 på: Mai 06, 2010, 07:54:11 » |
|
Fae.. e på Jobb i Danmark, har brukt 2timer i kveld på å finne pub som kan vise kampen... ingen som bryr seg om Leeds her.... har funne pub so kansje har kanal,men fekk beskjed om at vist det var andre folk der,så blei det uten lyd... skal sjekke med sjefen imårro,byr ho lett 1000dk for å la meg sjå kampen me lyd..
GGGOOOOO LEEEEDS
pm våre danske venner på forumet da. nord for eksempel.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min første Leeds-kamp: Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #296 på: Mai 07, 2010, 07:00:39 » |
|
ingen svar fra nord....
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
The Gentle Giant
PÃ¥ juniorlaget

Siden 2001
|
 |
« Svar #297 på: Mai 07, 2010, 20:00:51 » |
|
Eg skal sjå den ilag med pappaen min 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #298 på: Mai 13, 2010, 09:48:03 » |
|
Neste sesonge håper jeg på flere TV-kamper  We`re Leeds, and we`re goin up!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leeeeeeeeeeeeds
|
 |
« Svar #299 på: Mai 13, 2010, 09:55:07 » |
|
Neste sesonge håper jeg på flere TV-kamper  We`re Leeds, and ARE up!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD
|
|
|
|