Leeds 72
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« på: September 29, 2009, 13:41:53 » |
|
Hei Folkens. Har vÊrt supporter siden 72 og har nÄ to barn pÄ 12 og 13 som er blitt podet opp fra fÞden der fÞdestua var nedsylta av "Leeds stuff". Likevel sliter jeg med ytre pÄvirkning fra resten av gutta pÄ fotballaget deres der jeg er trener. De maser om Canal+ og Premier League mens jeg stritter i mot. Finnes det noen mÄte Ä fÄ League one inn i stua. Jeg gjÞr hva som helst for Ä fÄ dette til. Planlegger tur med begge to til Leeds i februar men trenger snarlig fÞrstehjelp for Ä unngÄ overlÞping til feil lag. Hjeeeelp Mvh Leeds 72
|
|
|
|
« Siste redigering: November 05, 2009, 11:55:28 av Lids »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Adis
|
 |
« Svar #1 på: September 29, 2009, 14:04:49 » |
|
Det er desverre hÄrreisende vanskelig Ä fÄ til. Canal+ viste jo ligacupkampene, ettersom de har den i Är. Og sÄ er det Sky Sports som velger hva de skal produsere av kamper fra League One (for Þvrig fra CCC og nedover), og det er ikke sÊrlig ofte. Hittil i Är har Norwich, Charlton og Southampton blitt prioritert virker det som. Leeds-Norwich 19.okt pÄ Sky (og dermed kanskje pÄ Viasat Sport - betalkanal i Viasat-pakka). SÄ det er fÞrste mulighet tror jeg. FÄ med deg gjengen pÄ kamp ASAP, ikke vent til Februar, og de er frelst! Plasser dere ved siden av the KOP og syng med. Kan ALDI bytte lag etter en sÄnn opplevelse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
After Chaos Cometh Light - We Are Leeds!
|
|
|
|
CardiganArms
|
 |
« Svar #2 på: September 29, 2009, 14:06:50 » |
|
Kan hÞres ut som om du kjemper en allerede tapt kamp. At dine smÄ kommer til Ä bli med en kompis hjem og fÄ se Torres (hvor frisyren koster mer enn stallen til Leeds) putte...vil nok bety mer enn noen (i forhold) litt tamme L1 kamper. FÄ arvingene inn i musikken i stedet, sÄ kan de sulle med det til vi er oppe igjen i PL...da blir det lettere...men keep on fighting 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Upwards and Onwards ! Medlem av "Dustemafia'n"
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #3 på: September 29, 2009, 14:14:13 » |
|
Reservekamper pÄ LUTV er jo en mulighet  Ellers sÄ er jo hÞydepunktene fra alle kampene pÄ LUTV genialt. Vet dog ikke om barn synes det samme.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
steinhaR
|
 |
« Svar #4 på: September 29, 2009, 18:29:55 » |
|
Hei Folkens. Har vÊrt supporter siden 72 og har nÄ to barn pÄ 12 og 13 som er blitt podet opp fra fÞden der fÞdestua var nedsylta av "Leeds stuff". Likevel sliter jeg med ytre pÄvirkning fra resten av gutta pÄ fotballaget deres der jeg er trener. De maser om Canal+ og Premier League mens jeg stritter i mot. Finnes det noen mÄte Ä fÄ League one inn i stua. Jeg gjÞr hva som helst for Ä fÄ dette til. Planlegger tur med begge to til Leeds i februar men trenger snarlig fÞrstehjelp for Ä unngÄ overlÞping til feil lag. Hjeeeelp Mvh Leeds 72
om du har LUTV kan du koble pcen til tven
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsU878
|
 |
« Svar #5 på: September 29, 2009, 19:28:57 » |
|
Jeg vet at bet365 ofte viser League 1 kamper. Er ikke krav om innskudd, kun at man har en konto. Ellers vises "The football league show" pÄ BBC hver uke, som kan ses pÄ bbc.com under "iPlayer". Er dog ikke helt sikker pÄ om man kan se dette fra Norge.
Men som tidligere nevnt, sÄ blir man jo frelst etter en kamp pÄ ER - SÄ skulle da mene at du har en god sak om de fÄr oppleve det.
StÄ pÄ!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #6 på: September 30, 2009, 22:40:57 » |
|
Hold ut, stritt i mot, hver beinhard, bestill drakter etc. http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/ ta de med pÄ pub pÄ lÞrdag og se Leeds - Charlton. I februar etter Ä ha vÊrt pÄ Elland Road er jobben gjort og du blir belÞnnet med to nye ekte Leeds supportere i huset, garantert 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
bwirum
|
 |
« Svar #7 på: Oktober 01, 2009, 15:35:55 » |
|
Hvis du tar de med pĂ„ kampene mot Brighton og Oldham, 20. og 23. februar, sĂ„ tror jeg nesten jeg kan garantere at de er Leeds-fans for livet. Spesielt Oldham-kampen vil nok dra en real "crowd", selv om det er en tirsdag, og den stemningen glemmer du bare ikke  Lykke til! Edit: Ă
ja, og ikke glem Ä dra de med pÄ pubben for Ä se Charlton-kampen nÄ til helga! Det kommer nok til Ä demme opp en liten stund.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Best post ever: min attr sÞt kaff pÄ min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt sÄ my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT 
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #8 på: Oktober 11, 2009, 20:10:58 » |
|
Leeds pÄ TV2 sport akkurat nÄ!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #9 på: Oktober 11, 2009, 20:43:40 » |
|
Herlige bilder Ă„ se. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year to
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #10 på: Oktober 11, 2009, 20:52:58 » |
|
Fantastisk med 50 minutter med Leeds scoringer pÄ norsk tv sÄnn helt uventet en sÞndagskveld 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AsbjĂžrn
|
 |
« Svar #11 på: Oktober 11, 2009, 20:53:34 » |
|
Takk for at du spredte budskapet  Mange gode minner der ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #12 på: Oktober 11, 2009, 21:10:43 » |
|
det var herlige bilder 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #13 på: Oktober 11, 2009, 21:44:56 » |
|
Flotte bilder! Takker for SMS, ollan!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #14 på: Oktober 11, 2009, 23:19:22 » |
|
hÄll ut till nÀsta Är dÄ leeds spelar i cocacola league, dÄ vet jag att i alla fall i sverige visar de matcher pÄ viasat fotboll och tv sport
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Smudge17
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #15 på: Oktober 11, 2009, 23:57:05 » |
|
What?! Hva har jeg gÄtt glipp av???
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #17 på: Oktober 12, 2009, 20:57:10 » |
|
Det blir vel en ny kamp som er like interessant som Ä se maling tÞrke  Bare tulla. Det er ALDRI uinteressant Ä se vÄrt Leeds United!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #18 på: Oktober 18, 2009, 20:19:00 » |
|
Leeds pÄ TV2 Sport igjen nÄ..!!Magiske Þyeblikk fra FA-Cupen!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #19 på: Oktober 18, 2009, 20:39:35 » |
|
Herlig Ă„ se hva vi har i vente 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #20 på: Oktober 18, 2009, 21:06:58 » |
|
Moro
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
AsbjĂžrn
|
 |
« Svar #21 på: Oktober 28, 2009, 21:53:12 » |
|
7.november Oldham-Leeds kl 18:15, bilder gratis fra FA website http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/8329777.stmThe Football Association is to broadcast the FA Cup tie between Oldham and Leeds on Saturday, 7 November, live on its website free of charge.
Two first-round matches will be shown live on ITV but the FA has stepped in to ensure a third tie is broadcast following the collapse of Setanta.
Earlier this month the FA streamed the England Under-21 international against Macedonia live on its website.
Oldham and Leeds will each receive a ÂŁ67,500 live broadcast fee.
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 28, 2009, 22:11:48 av AsbjĂžrn »
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #22 på: Oktober 28, 2009, 22:00:35 » |
|
gÄr glipp av denne.. sitter pÄ flyet til bergen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #23 på: Oktober 28, 2009, 23:07:41 » |
|
7.november Oldham-Leeds kl 18:15, bilder gratis fra FA website http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/8329777.stmThe Football Association is to broadcast the FA Cup tie between Oldham and Leeds on Saturday, 7 November, live on its website free of charge.
Two first-round matches will be shown live on ITV but the FA has stepped in to ensure a third tie is broadcast following the collapse of Setanta.
Earlier this month the FA streamed the England Under-21 international against Macedonia live on its website.
Oldham and Leeds will each receive a £67,500 live broadcast fee. Er du sikker pÄ at vi her i landet vil fÄ tilgang til sendingen? Er redd det kun er de som bor pÄ de britiske Þyer som fÄr tilbudet.....?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
AsbjĂžrn
|
 |
« Svar #24 på: Oktober 28, 2009, 23:38:07 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #25 på: Oktober 28, 2009, 23:40:46 » |
|
Itte vet jeg heller... Men, har registrert at ein del av intervju og opptak pÄ BBC si side kun er tilgjengelig for de i UK. Ikkje sikkert dette gjelder pÄ FA si heimeside?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #26 på: Oktober 28, 2009, 23:44:23 » |
|
Itte vet jeg heller... Men, har registrert at ein del av intervju og opptak pÄ BBC si side kun er tilgjengelig for de i UK. Ikkje sikkert dette gjelder pÄ FA si heimeside? Bra jeg er der borte da.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #27 på: Oktober 29, 2009, 00:22:49 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
What shirt am I wearing bruv? Are you being serious?
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #28 på: Oktober 29, 2009, 12:53:40 » |
|
Har ikke Viasat FA da? Kanskje de sender den, hvis det ikke bare er reservert for nettdistribusjon.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|