|
auren
|
 |
« Svar #570 på: September 26, 2009, 21:53:13 » |
|
Fantastisk herlig seier  Det er slike seire som smaker best gjennom en lang sesong. Bortekamp mot opprykksutfordrere. Og attpÄtil litt ufortjent. Dette lover svÊÊÊrt bra for opprykk. Neste kamp er hjemme mot Carlisle pÄ tirsdag kveld. Det bÞr bli 3 poeng. SÄ venter Charlton pÄ ER neste lÞrdag. Hvis vi vinner de to neste kampene sÄ tror jeg faktisk ganske mye er gjort i henhold til direkte opprykk. MOT! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #571 på: September 26, 2009, 22:06:59 » |
|
Fantastisk herlig seier  Det er slike seire som smaker best gjennom en lang sesong. Bortekamp mot opprykksutfordrere. Og attpÄtil litt ufortjent. Dette lover svÊÊÊrt bra for opprykk. Neste kamp er hjemme mot Carlisle pÄ tirsdag kveld. Det bÞr bli 3 poeng. SÄ venter Charlton pÄ ER neste lÞrdag. Hvis vi vinner de to neste kampene sÄ tror jeg faktisk ganske mye er gjort i henhold til direkte opprykk.MOT! auren Fint du er optimistisk auren men tviler pÄ at vi sikrer direkte opprykk i oktober, men for all del, selvfÞlgelig rykker vi rett opp som seriemestre 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
ragnar
|
 |
« Svar #572 på: September 27, 2009, 00:13:58 » |
|
Bra egenskap dette med Ä vinne kamper pÄ ikke fullt sÄ gode dager. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
*Champions of Championship 11/12*
|
|
|
|
mercruiser
|
 |
« Svar #573 på: September 27, 2009, 01:44:08 » |
|
FĂžler meg vektlĂžs. Vi Leeds-fans fortjener dette. Helt sykt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #574 på: September 27, 2009, 02:19:48 » |
|
Fantastisk herlig seier  Det er slike seire som smaker best gjennom en lang sesong. Bortekamp mot opprykksutfordrere. Og attpÄtil litt ufortjent. Dette lover svÊÊÊrt bra for opprykk. Neste kamp er hjemme mot Carlisle pÄ tirsdag kveld. Det bÞr bli 3 poeng. SÄ venter Charlton pÄ ER neste lÞrdag. Hvis vi vinner de to neste kampene sÄ tror jeg faktisk ganske mye er gjort i henhold til direkte opprykk.MOT! auren Fint du er optimistisk auren men tviler pÄ at vi sikrer direkte opprykk i oktober, men for all del, selvfÞlgelig rykker vi rett opp som seriemestre  Hehe. Klart at opprykk ikke er sikret da Rudi, men hvis vi faktisk vinner de neste to kampene sÄ vil vi ha en veeeeldig god luke til de andre laga. Og jeg tror ogsÄ at statistikken vil vise at lag med et sÄpass bra forsprang etter 11 kamper ogsÄ rykker opp. Men det er jo en laaang vei Ä gÄ uansett. Men alt virker rosenrÞdt forelÞpig. Og det er jammen meg lenge siden det har vÊrt slik.  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Roy
|
 |
« Svar #575 på: September 27, 2009, 02:24:03 » |
|
Har vÊrt pÄ jobb i kveld og fikk ikke fulgt kampen. Men har lest 39 sider kampreferat pÄ forumet med innlagte prettinger og virkelig kost meg. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Stand up and sing for LEEDS UNITED
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #576 på: September 27, 2009, 04:16:02 » |
|
YES YES YES! Fantastisk! Dette hjalp pÄ humÞret!
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #577 på: September 27, 2009, 04:16:41 » |
|
Forbanna deilig seier idag karer!  MARCHING ON TOGETHER!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
LeedsU878
|
 |
« Svar #578 på: September 27, 2009, 10:05:27 » |
|
Fy f.. sĂ„ fantastisk dette var. Etter et par Ăžl, og noe som minnet om en hĂ„plĂžs vei ut til stadion (over jorder og gjerder). Ă
score 2 minutter pÄ overtid gjÞr at man er ganske trÞtt pÄ jobben i dag. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
|
|
|
|
stefan
|
 |
« Svar #579 på: September 27, 2009, 10:21:03 » |
|
MÄ nesten bare sitere min far som utbrÞt: "JA! Jeg hadde ikke byttet dette mÄlet mot Dorthe Skappel pÄ bordet!"
Intrykket etter kampen er: 1. Gutta er slitne etter pool kampen men klarer likevel Ä ta tre poeng pÄ ren stahet, mot en motstander som er langt mindre spennende og glamorÞs, men som er ute etter Ä ta oss, slik de gjorde ifjor. Rett og slett profft av guttene!
2. Beckford virker sliten, kanskje Becchio og Grella burde starte neste kamp? (Ikke optimalt Ä starte uten Beckford dog, og hverken Grella eller Becchio fremstÄr som eminente mÄltyver akkurat)
3. Med Crowe ute sÄ fremstÄr det som om vi er med endimensjonale i angrepet. (Dette kan ogsÄ vÊre pga pool kampen.)
4. Forsvaret holder tett nok en kamp, og det til og med med 3 forsvarere ute.
5. Robinson fÄr et innhopp og gjÞr omtrent nada..kanskje et utlÄn til et lag hvor han fÄr fast spilletid er en lÞsning?
|
|
|
|
|
Loggført
|
www.tenforken.com"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #580 på: September 27, 2009, 10:54:37 » |
|
Fantastisk herlig seier  Det er slike seire som smaker best gjennom en lang sesong. Bortekamp mot opprykksutfordrere. Og attpÄtil litt ufortjent. Dette lover svÊÊÊrt bra for opprykk. Neste kamp er hjemme mot Carlisle pÄ tirsdag kveld. Det bÞr bli 3 poeng. SÄ venter Charlton pÄ ER neste lÞrdag. Hvis vi vinner de to neste kampene sÄ tror jeg faktisk ganske mye er gjort i henhold til direkte opprykk.MOT! auren Fint du er optimistisk auren men tviler pÄ at vi sikrer direkte opprykk i oktober, men for all del, selvfÞlgelig rykker vi rett opp som seriemestre  Hehe. Klart at opprykk ikke er sikret da Rudi, men hvis vi faktisk vinner de neste to kampene sÄ vil vi ha en veeeeldig god luke til de andre laga. Og jeg tror ogsÄ at statistikken vil vise at lag med et sÄpass bra forsprang etter 11 kamper ogsÄ rykker opp. Men det er jo en laaang vei Ä gÄ uansett. Men alt virker rosenrÞdt forelÞpig. Og det er jammen meg lenge siden det har vÊrt slik.  auren Ja, livet er fantastisk om dagen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
75 SOLLI
|
 |
« Svar #581 på: September 27, 2009, 11:27:01 » |
|
Fantastisk herlig seier  Det er slike seire som smaker best gjennom en lang sesong. Bortekamp mot opprykksutfordrere. Og attpÄtil litt ufortjent. Dette lover svÊÊÊrt bra for opprykk. Neste kamp er hjemme mot Carlisle pÄ tirsdag kveld. Det bÞr bli 3 poeng. SÄ venter Charlton pÄ ER neste lÞrdag. Hvis vi vinner de to neste kampene sÄ tror jeg faktisk ganske mye er gjort i henhold til direkte opprykk. MOT! auren Hvis vi tar med kamper etter det ogsÄ da, borte mot Bristol Rovers........ etter de tre neste seriekampene vil vi kunne vÊre "alene" pÄ topp med god margin!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #582 på: September 27, 2009, 11:35:58 » |
|
Har vÊrt pÄ jobb i kveld og fikk ikke fulgt kampen. Men har lest 39 sider kampreferat pÄ forumet med innlagte prettinger og virkelig kost meg.  PrÞvde du Ä fÞlge tempoet pÄ prettingen, Roy?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #583 på: September 27, 2009, 12:04:58 » |
|
FÞlte meg rimelig vektlÞs selv i natt, men da holdt jeg meg ganske sÄ langt unna dette forumet... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #584 på: September 27, 2009, 17:23:13 » |
|
Fantastisk herlig seier  Det er slike seire som smaker best gjennom en lang sesong. Bortekamp mot opprykksutfordrere. Og attpÄtil litt ufortjent. Dette lover svÊÊÊrt bra for opprykk. Neste kamp er hjemme mot Carlisle pÄ tirsdag kveld. Det bÞr bli 3 poeng. SÄ venter Charlton pÄ ER neste lÞrdag. Hvis vi vinner de to neste kampene sÄ tror jeg faktisk ganske mye er gjort i henhold til direkte opprykk. MOT! auren Jepp, og det er slike seierar som vil vere utruleg viktig nÄr poenga skal teljast opp etter sesongslutt. Vi har allereie hatt fleire sliteseiarar sÄ langt i sesongen. Vi har ikkje nÞdvendigvis spelt sÄ veldig bra, men vi har gjort jobben og fÄtt poenga. Ein slik vinnarvilje kombinert med godt spel i andre kampar er essensielt for Ä kome seg ut av denne divisjonen. Vi veit alle at nedturen kjem ein eller anna gang i lÞpet av sesongen, der vi plutseleg gÄr fire kampar utan siger. To tap og to uavgjort, tre scora mÄl. Det er derfor viktig Ä ha nokre poeng mellom oss og play-off, og den jobben er vi allereie godt i gang med. Det er og gledeleg at vi vinner utan at ein spelar puttar. Eg trur vi er mindre avhengig av han i Är, sjÞlv om Beckford naturlegvis er veldig viktig for Leeds. Meiner rett og slett vi har eit stÞrre register Ä spele pÄ, og vi har ein solid og sterk benk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #585 på: September 27, 2009, 17:43:53 » |
|
FÞlte meg rimelig vektlÞs selv i natt, men da holdt jeg meg ganske sÄ langt unna dette forumet...  En stund siden jeg har fÞlt noe i nÊrheten av dette. Og det skyldes ikke manglende inntak av alkohol, for Ä si det sÄnn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Superfan
|
 |
« Svar #586 på: September 27, 2009, 17:47:07 » |
|
Kanonbra!!
Det beste er nesten den utrolige gode defensive strukturen. Kun 4 baklengs pÄ 9 kamper i ligaen, og 0 baklengs i 5 av disse. Fantastisk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #587 på: September 27, 2009, 19:49:30 » |
|
Kanonbra!!
Det beste er nesten den utrolige gode defensive strukturen. Kun 4 baklengs pÄ 9 kamper i ligaen, og 0 baklengs i 5 av disse. Fantastisk.
Og de 4 mÄlene er kommet etter 2 straffer og 2 frispark 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #588 på: September 27, 2009, 21:59:59 » |
|
Etter Ä ha sett hÞydepunktene pÄ LUTV skjÞnner jeg ikke helt dette med at vi vant ufortjent. En jevn, hard og tÞff kamp med greie sjanser til begge lag. Dersom vi forventer Ä kjÞre totalt over en opprykksrival pÄ bortebane har vi ikke optimal virkelighetsforstÄelse...
Uansett er det utrolig positivt med 3 poeng her. WE ARE BOURNEMOUTH LEEDS
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Superfan
|
 |
« Svar #590 på: September 28, 2009, 13:03:21 » |
|
Kanonbra!!
Og de 4 mÄlene er kommet etter 2 straffer og 2 frispark  Jepp. Vi mÄ skjerpe oss pÄ "dÞdballer". 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #591 på: September 28, 2009, 18:44:56 » |
|
Etter Ä ha sett hÞydepunktene pÄ LUTV skjÞnner jeg ikke helt dette med at vi vant ufortjent. En jevn, hard og tÞff kamp med greie sjanser til begge lag. Dersom vi forventer Ä kjÞre totalt over en opprykksrival pÄ bortebane har vi ikke optimal virkelighetsforstÄelse...
Leeds kunne jo vunnet med 4-5 mÄl..mange gode sjanser. Liker absolutt det jeg ser. Tror dette laget er bra nok for direkte opprykk. Marching on together
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #592 på: September 29, 2009, 11:37:19 » |
|
Har nettopp sett hÞydepunktene pÄ LUTV. Her er mine inntrykk: - Vi slipper MK Dons til svÊrt fÄ sjanser gjennom hele kampen. Noen gode skudd fra distanse har de, men ingen store mÄlsjanser. - Vi skaper nada i fÞrste omgang, unntatt en ok sjanse av Beckford like etter utvisningen. - Michalik selger seg noe inni hampen grusomt rett etter at han kommer inn. Vondt Ä se pÄ. - Grella har noen flotte lÞp og er involvert i mye av de offansive bidragene vi hadde. Dog skorter det fortsatt pÄ avslutteregenskapene. BÞr omskoleres til ving. - Beckford er stort sett usynlig hele kampen (bortebanesyndromet?) - Higgs gjÞr et par solide redninger. Synd han mÄ ut med skade. - Fantastisk glede og jubel etter Ä ha scoret 2 min pÄ overtid. Skulle kanskje bare mangle? Men uansett deilig Ä se hvor glade spillerne blir. Kunne trodd vi hadde vunnet cupen  auren, som virkelig ser frem til kamp i kveld. Leedsskjorten er pÄ allerede. Admiralskjorten fra 93-sesongen eller noe.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Roy
|
 |
« Svar #593 på: September 29, 2009, 12:22:48 » |
|
Har vÊrt pÄ jobb i kveld og fikk ikke fulgt kampen. Men har lest 39 sider kampreferat pÄ forumet med innlagte prettinger og virkelig kost meg.  PrÞvde du Ä fÞlge tempoet pÄ prettingen, Roy? Nei, det ble i tÞffeste laget HÄvard 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Stand up and sing for LEEDS UNITED
|
|
|
|