|
fmtj
|
 |
« Svar #420 på: Desember 29, 2011, 12:23:42 » |
|
Ja, gudene skal vite at vi trenger en som ham dersom han finner tilbake til formen han hadde!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #421 på: Februar 11, 2012, 16:21:10 » |
|
Nokon som har noko nytt kring Davide Somma? Var vel snakk om at han var tilbake på treningsfeltet like før jul, burde kanskje nærme seg eit innhopp etter kvart?
Om Somma finner igjen touchen og formen frå ifjor, ja da har vi ein kongespiller i bakhand.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #422 på: Februar 11, 2012, 16:45:35 » |
|
Ja håper Somma kommer tilbake i godt slag, Det gikk jo andre veien med en annen kar som var ute lenge Kisno
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #423 på: Februar 11, 2012, 17:07:50 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #424 på: Februar 12, 2012, 16:05:24 » |
|
Må han komme tilbkake og gnistre....han har vel også 1. år igjen av kjontrakten...bra!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #425 på: Mars 05, 2012, 21:06:34 » |
|
Davide Somma kommer neppe til å spille flere kamper denne sesongen, uttaler N. Warnock på Leeds sin offisielle side i dag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Leeds1996
|
 |
« Svar #426 på: Mars 05, 2012, 22:15:16 » |
|
Davide Somma kommer neppe til å spille flere kamper denne sesongen, uttaler N. Warnock på Leeds sin offisielle side i dag.
skal nok sies at han ikke har spillt noen kamper heller ( han kunne gjort en impact hadde han spillt.....) tror han drar i sommern, ellers så gir Warnock han en sjanse til, men kan bli tøft å være tilbake på det nivået han var
|
|
|
|
|
Loggført
|
Follow meg på twitter : EmilAB96
Snodgrass <3
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #427 på: Mars 05, 2012, 22:42:14 » |
|
skal nok sies at han ikke har spillt noen kamper heller ( han kunne gjort en impact hadde han spillt.....) tror han drar i sommern, ellers så gir Warnock han en sjanse til, men kan bli tøft å være tilbake på det nivået han var Etter å ha sjekket oversikten over spillernes kamper i siste kampprogram, finner jeg at du faktisk har rett. Jeg innbilte meg at han spilte tidlig i sesongen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #428 på: Mars 05, 2012, 22:47:14 » |
|
skal nok sies at han ikke har spillt noen kamper heller ( han kunne gjort en impact hadde han spillt.....) tror han drar i sommern, ellers så gir Warnock han en sjanse til, men kan bli tøft å være tilbake på det nivået han var hvorfor skulle han dra til sommeren?
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #429 på: Mars 05, 2012, 23:11:17 » |
|
En Somma på topp når vi spiller som vi gjorde mot Soton hadde putta mange mål. Han passet ikke til "huff and puff-stilen" til Grayson.
Jeg gleder meg til opprydningen til sommeren og at Somma kommer til å spille en aktiv rolle på laget neste år...
Jeg er positiv igjen.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Ød
|
 |
« Svar #430 på: Mars 06, 2012, 13:21:26 » |
|
Jeg er positiv igjen.....
Jippi 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #431 på: Mars 07, 2012, 15:13:13 » |
|
Har postet det her før og gjør det igjen, Somma i form er et klart pluss for laget og jeg håper han kommer tilbake!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #432 på: Mars 07, 2012, 15:15:01 » |
|
Har postet det her før og gjør det igjen, Somma i form er et klart pluss for laget og jeg håper han kommer tilbake!!
+1
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
HÃ¥kon
|
 |
« Svar #433 på: Mars 07, 2012, 17:03:36 » |
|
+1 Ja++
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds for alltid
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #434 på: Mars 14, 2012, 19:56:26 » |
|
Noen som vet noe nytt om vår bevandrede spisselegant? Somma, med sin gode teknikk og styrke, må da være perfekt i Warnocks direkte spillestil! Regner med han blir lite å se i inneværende sesong, men kanskje blir han en nøkkelspiller i den neste - så sant han holder PL-nivå! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
pedro
|
 |
« Svar #435 på: Mars 23, 2012, 10:06:24 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsomaniac
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #436 på: Mars 23, 2012, 12:14:36 » |
|
Fy faen .. Er det bare Leeds spillere som får tilbakeslag på alvorlige skader eller? Opererer vi spillerne våre på de mest lugubre klinikker i hele verden ? Helsike heller, Somma i form er kvalitet !!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #437 på: Mars 23, 2012, 12:17:14 » |
|
Fy f*** .. Er det bare Leeds spillere som får tilbakeslag på alvorlige skader eller? Opererer vi spillerne våre på de mest lugubre klinikker i hele verden ? Helsike heller, Somma i form er kvalitet !!
Tror neppe han hadde blitt med videre uansett med Warnock bak spakene.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
bwirum
|
 |
« Svar #438 på: Mars 23, 2012, 14:17:42 » |
|
Fy faen .. Er det bare Leeds spillere som får tilbakeslag på alvorlige skader eller? Opererer vi spillerne våre på de mest lugubre klinikker i hele verden ? Helsike heller, Somma i form er kvalitet !!
Vi må snakke med Europeiske Forsikring. I følge reklamen så har de jo full oversikt over hvilke leger og sykehus du skal holde deg unna 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Best post ever: min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT 
|
|
|
|
rd1
|
 |
« Svar #439 på: Mars 24, 2012, 12:09:23 » |
|
Tenker at det er veldig tvilsomt at Somma kommer tilbake til gammelt nivå etter et så langt skade avbrekk! Kan feks sammenligne med Mr. Bridges, som hadde en fantastisk sesong - ble skadet - kom aldri tilbake.. Desverre..
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Who needs Cantona??"
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #440 på: Mars 24, 2012, 16:41:30 » |
|
Snakk om å være uheldig ! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ød
|
 |
« Svar #441 på: Mai 10, 2012, 10:17:49 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #442 på: Mai 10, 2012, 22:11:37 » |
|
Det blir spennende å se om han kommer tilbake til samme nivå som da han var på sitt beste. Blir jo som å få en "ny" spiller inn i sommer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #443 på: Mai 10, 2012, 22:22:26 » |
|
Håper virkelig det. Han er en spiller det er lett å like!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kalle_92
|
 |
« Svar #444 på: Mai 10, 2012, 22:38:19 » |
|
håper på "Sommatime"!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Strikers Win You Games, Defenders Win Titles ~Kolo Toure
|
|
|
|
4ever arcticwhite
|
 |
« Svar #445 på: Mai 10, 2012, 23:53:40 » |
|
håper på "Sommatime"!
Får håpe vi (og han) slipper "Sommatime Blues"!
|
|
|
|
|
Loggført
|
The future's so White I've got to wear shades 
|
|
|
|