|
sveifors
|
 |
« Svar #30 på: September 01, 2009, 21:56:48 » |
|
Vent og se signing. Kan jo slÄ ut i full blomst ala Becchio.
Ă
penbart at potensialet er der.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #31 på: September 01, 2009, 22:15:40 » |
|
Vent og se signing. Kan jo slÄ ut i full blomst ala Becchio.
Ă
penbart at potensialet er der.
e det hans 3 mÄl du sikter til?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Masinga
|
 |
« Svar #32 på: September 01, 2009, 22:34:56 » |
|
Frustrerende med alle disse spillerne jeg absolutt aldri har hÞrt om fÞr. SÄnn sett hadde det jo moro med Viduka... Regner med at Grayson har den nÞdvendige oversikten. Vi kan ikke annet enn vente og se hva Somma er god for.
Er han svart eller hvit?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Masinga, medl.nr. 1250
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #33 på: September 01, 2009, 22:37:41 » |
|
Frustrerende med alle disse spillerne jeg absolutt aldri har hÞrt om fÞr. SÄnn sett hadde det jo moro med Viduka... Regner med at Grayson har den nÞdvendige oversikten. Vi kan ikke annet enn vente og se hva Somma er god for.
Er han svart eller hvit?
Hvit, fĂždt i Johannesburg S.A, oppvokst i Florida USA og har italienske foreldre!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #34 på: September 01, 2009, 22:39:04 » |
|
Han har jo ikke engang en skrytevideo pÄ Youtube 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #35 på: September 01, 2009, 22:39:18 » |
|
Er han svart eller hvit?
Du kom meg i forkjÞpet Rudi. Her er en link til et bilde. Mannen med det sorte, lange hÄret: http://cache.daylife.com/imageserve/02CHdZNgTL1GD/610x.jpgauren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #36 på: September 01, 2009, 22:49:01 » |
|
Lov Ä hÄpe pÄ et kupp her. Uansett alltid spennende med slike signeringer. Ang skrytevideo pÄ youtube. Hvor ble det av han derren.. Da costa?? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
|
|
Killa
|
 |
« Svar #38 på: September 01, 2009, 23:05:01 » |
|
|
|
|
|
« Siste redigering: September 01, 2009, 23:07:15 av Killa »
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #39 på: September 01, 2009, 23:19:12 » |
|
Han gav iallefall et sympatisk inntrykk pÄ LUTV. Oppveksten med Radebe-treningssamlinger, hyggen i Ä fÄ snakke italiensk med Grella... han var Leeds United allerede han... One of family 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #40 på: September 01, 2009, 23:22:06 » |
|
NÄ har vi to halve italienere i stallen. Hva er det egentlig Grayson holder pÄ med? Snikitaliafisering?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #41 på: September 01, 2009, 23:23:56 » |
|
Takker for flott research Killa. Dessverre gav det ikke noe sÊrlig godt inntrykk av Somma. Jeg stÄr fortsatt for at dette var en nÞdlÞsning for SG. Kan ikke skjÞnne annet.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
SveinArve
|
 |
« Svar #42 på: September 01, 2009, 23:24:25 » |
|
LUTV intevju: I was born and raised in South Africa since I was twelve". FÞdt som tolvÄring? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #43 på: September 01, 2009, 23:25:05 » |
|
NÄ har vi to halve italienere i stallen. Hva er det egentlig Grayson holder pÄ med? Snikitaliafisering?
Vi har faktisk to hvite, halve italienere. HÄper de ikke farer rundt som hodelÞse kyllinger  , men det skal vel mye til Ä ikke gjÞre det nÄr man er halv  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #44 på: September 01, 2009, 23:25:12 » |
|
LUTV intevju: I was born and raised in South Africa since I was twelve". FÞdt som tolvÄring?  Hehe, stusset pÄ dette jeg og. Tydeligvis ikke helt vant med Ä gjÞre intervju
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #45 på: September 01, 2009, 23:28:01 » |
|
LUTV intevju: I was born and raised in South Africa since I was twelve". FÞdt som tolvÄring?  Hehe, stusset pÄ dette jeg og. Tydeligvis ikke helt vant med Ä gjÞre intervju Kån vel ogsÄ strengt tatt bety at han ble fÞdt der, og senere bodde der fra han var 12 Är gammel (AsbjÞrn spekulerer, del I)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
gill
|
 |
« Svar #46 på: September 01, 2009, 23:32:53 » |
|
Har dessverre ingen tru pÄ denne spilleren. HÄper jeg tar feil..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #47 på: September 01, 2009, 23:36:43 » |
|
Dette er en av prĂžvespillerne fra tidlig august, og er kommet til klubben via Gwyn's nettverk. Jeg er litt overrasket over at han fikk kontrakt ut i fra hva folk sa i august, men det er minimal risiko ved denne signingen.
Dette er en ny Grella i form av kort kontrakt og en sjanse til Ă„ imponere.
Og det slÄr meg at Davide var en av to prÞvespillere jeg satt og snakka med pÄ Elland Road etter serieÄpningen mot Exeter (uten at jeg visste det fÞr pÄ slutten av samtalen). Virket i alle fall som en hyggelig og ydmyk fyr.
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #48 på: September 02, 2009, 00:04:40 » |
|
Grayson snakket om og lÄne han ut for og fÄ fÞrstelags fotball i intervjuet pÄ Lutv, vi fÄr satse Notts County vil lÄne han :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #49 på: September 02, 2009, 01:06:42 » |
|
Somma virka veldig glad for Ä ha signert kontrakt med Leeds. Har ikkje store forhÄpningar til han, men som andre pÄpeikar, sÄ har ikkje Leeds noko Ä tape pÄ Ä hente han.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
Oppdrettslaksen
|
 |
« Svar #50 på: September 02, 2009, 06:56:02 » |
|
you know, you know, you know noen som orker Ă„ teller hvor mange ganger han sier you know i lĂžpet av intervjuet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #51 på: September 02, 2009, 08:12:37 » |
|
Kan ikke se at team Grayson har feilet en gang mht anskaffelse av spillere, sÄ jeg vurderer dette til Ä vÊre nok en kanon-signing.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #52 på: September 02, 2009, 12:06:25 » |
|
Jeg fÞler at Charlton er den store vinnereren i overgangsvinduet, nÄr vi tenker pÄ hva som har kommet inn siste uka. Jeg tenker pÄ fÞrste elveren som leeds og Charlton har hatt til Ä fÄ 5 seire pÄ rad. Charlton har fÄtt to inn som gÄr direkte inn i fÞrste elveren. Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje. Vi har fÄtt inn en spiss som antakelig skal leies ut og en midtstopper som skal vÊre cover nÄr vÄre "faste" er pÄ landslagssamling. Men hvis vi leier inn Dickinson fra Stoke for resten av sesongen, til Ä bekle venstre back plassen, da fÞler jeg at vi har utlignet forskjellen. SELV OM DET VIKTIGSTE VAR AT VI BEHOLDT BECKFORD 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #53 på: September 02, 2009, 12:08:03 » |
|
Charlton har fÄtt to inn som gÄr direkte inn i fÞrste elveren. Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje.
En som gÄr rett inn pÄ laget og en som tilbringer mer tid pÄ fysioterapautens benk enn pÄ treningsfeltet, kanskje? Det er lov Ä hÄpe. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #54 på: September 02, 2009, 12:15:22 » |
|
Jeg tror faktisk at denne Bromby er fullt pÄ hÞyde med Kisnorbo nÄr det gjelder kvalitet. At vi fikk Somm(l)a oss til Ä gi Somma kontrakt var ikke sÄ spennende, men vi risikerer fint lite og ingenting.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #55 på: September 02, 2009, 12:19:47 » |
|
Sommartider hei hei, Sommartider ...  flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #56 på: September 02, 2009, 12:38:16 » |
|
Jeg fÞler at Charlton er den store vinnereren i overgangsvinduet, nÄr vi tenker pÄ hva som har kommet inn siste uka. Jeg tenker pÄ fÞrste elveren som leeds og Charlton har hatt til Ä fÄ 5 seire pÄ rad. Charlton har fÄtt to inn som gÄr direkte inn i fÞrste elveren. Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje. Vi har fÄtt inn en spiss som antakelig skal leies ut og en midtstopper som skal vÊre cover nÄr vÄre "faste" er pÄ landslagssamling. Men hvis vi leier inn Dickinson fra Stoke for resten av sesongen, til Ä bekle venstre back plassen, da fÞler jeg at vi har utlignet forskjellen. SELV OM DET VIKTIGSTE VAR AT VI BEHOLDT BECKFORD  Bromby er signet pÄ 4-Ärs kontrakt sÄ eg ser ikkje vekk frÄ at Larry kjem til Ä bruke han fast. Med 4 Är er han i alle fall med i planene ogsÄ nÄr vi spiller i CCC. Om det er Naylor, Kisnorbo eller Crowe som mÄ vike er vel heller usikkert.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Killa
|
 |
« Svar #57 på: September 02, 2009, 12:48:01 » |
|
Jeg fÞler at Charlton er den store vinnereren i overgangsvinduet, nÄr vi tenker pÄ hva som har kommet inn siste uka. Jeg tenker pÄ fÞrste elveren som leeds og Charlton har hatt til Ä fÄ 5 seire pÄ rad. Charlton har fÄtt to inn som gÄr direkte inn i fÞrste elveren. Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje. Vi har fÄtt inn en spiss som antakelig skal leies ut og en midtstopper som skal vÊre cover nÄr vÄre "faste" er pÄ landslagssamling. Men hvis vi leier inn Dickinson fra Stoke for resten av sesongen, til Ä bekle venstre back plassen, da fÞler jeg at vi har utlignet forskjellen. SELV OM DET VIKTIGSTE VAR AT VI BEHOLDT BECKFORD  Bromby er signet pÄ 4-Ärs kontrakt sÄ eg ser ikkje vekk frÄ at Larry kjem til Ä bruke han fast. Med 4 Är er han i alle fall med i planene ogsÄ nÄr vi spiller i CCC. Om det er Naylor, Kisnorbo eller Crowe som mÄ vike er vel heller usikkert. Kan det tenkes at SG ser for seg muligheten til Ä bruke Bromby i tillegg til disse tre, for altsÄ Ä rokere om i hele forvsaret? AltsÄ med f.eks Kisnorbo pÄ vesntreback? Eller kan eksempelvis Crowe tenkes Ä kunne fungere som venstreback? Nei, jeg tror egentlig ikke det. Bromby er vel heller med fordi han kan bekle flere roller, og SG vet at vi fÄr skader, suspensjoner, landslagsuttak etc. Beklager en smule off-topic her....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #58 på: September 02, 2009, 13:44:33 » |
|
Jeg fÞler at Charlton er den store vinnereren i overgangsvinduet, nÄr vi tenker pÄ hva som har kommet inn siste uka. Jeg tenker pÄ fÞrste elveren som leeds og Charlton har hatt til Ä fÄ 5 seire pÄ rad. Charlton har fÄtt to inn som gÄr direkte inn i fÞrste elveren. Spissen Mckenzie fra Coventry og ikke minst Sodje. Vi har fÄtt inn en spiss som antakelig skal leies ut og en midtstopper som skal vÊre cover nÄr vÄre "faste" er pÄ landslagssamling. Men hvis vi leier inn Dickinson fra Stoke for resten av sesongen, til Ä bekle venstre back plassen, da fÞler jeg at vi har utlignet forskjellen. SELV OM DET VIKTIGSTE VAR AT VI BEHOLDT BECKFORD  Bromby er signet pÄ 4-Ärs kontrakt sÄ eg ser ikkje vekk frÄ at Larry kjem til Ä bruke han fast. Med 4 Är er han i alle fall med i planene ogsÄ nÄr vi spiller i CCC. Om det er Naylor, Kisnorbo eller Crowe som mÄ vike er vel heller usikkert. Kan det tenkes at SG ser for seg muligheten til Ä bruke Bromby i tillegg til disse tre, for altsÄ Ä rokere om i hele forvsaret? AltsÄ med f.eks Kisnorbo pÄ vesntreback? Eller kan eksempelvis Crowe tenkes Ä kunne fungere som venstreback? Nei, jeg tror egentlig ikke det. Bromby er vel heller med fordi han kan bekle flere roller, og SG vet at vi fÄr skader, suspensjoner, landslagsuttak etc. Beklager en smule off-topic her.... Kisnorbo er ein klassisk midtstoppar, sÄ du vil ikkje finne han pÄ venstrebacken. DÄ er det meir sannsynleg at Bromby spelar venstreback. Han har som kjent spelt bÄde pÄ hÞgreback og midtstoppar fÞr, og kan sikkert med hell spele venstreback og (Midtbanespelaren Hughes spelar jo der no...). I utgangspunktet trur eg Grayson ser for seg Naylor og Kisnorbo som midtstopparar, og Bromby som fÞrstereserve langs heile forsvarsrekka. Stiller eit spÞrsmÄlsteikn ved Naylor. Han blir ikkje yngre, og ein ryggskade i hans alder kan vere problematisk, sÄ Grayson har sikra seg godt ved Ä hente Bromby.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #59 på: September 02, 2009, 13:50:06 » |
|
Hvordan har egentlig Crowe gjort det? Kan det tenkes at Bromby blir Ä se pÄ hÞyrebacken fremover, med Naylor og Kisnorbo i midten, og Parker/Dickinson pÄ venstre? SÄ sant alle er skadefri, vel og merke...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|