|
Another_Roger
|
 |
« Svar #840 på: April 27, 2010, 22:12:00 » |
|
Seier til Leeds og Tranmere til lÞrdag, og vi er i CCC  Jeg heier pÄ Rogern til helga. VÊr nÄ grei med han hvis han stikker innom. HÞrer dere?  NÄr Tranmere mÄ vinne pÄ Prenton Park i eit nedrykksdrama sÄ blir det seier. SÄ enkelt er det. Det ville vore totalt naturstridig om vi skulle tape denne kampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #841 på: April 28, 2010, 00:08:06 » |
|
Seier til Leeds og Tranmere til lÞrdag, og vi er i CCC  Jeg heier pÄ Rogern til helga. VÊr nÄ grei med han hvis han stikker innom. HÞrer dere?  NÄr Tranmere mÄ vinne pÄ Prenton Park i eit nedrykksdrama sÄ blir det seier. SÄ enkelt er det. Det ville vore totalt naturstridig om vi skulle tape denne kampen. Uten Ä mate deg for mye, men hvordan fungerer det for Andy Robinson borte hos dere? SeriÞst! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #842 på: April 28, 2010, 00:12:37 » |
|
Seier til Leeds og Tranmere til lÞrdag, og vi er i CCC  Jeg heier pÄ Rogern til helga. VÊr nÄ grei med han hvis han stikker innom. HÞrer dere?  NÄr Tranmere mÄ vinne pÄ Prenton Park i eit nedrykksdrama sÄ blir det seier. SÄ enkelt er det. Det ville vore totalt naturstridig om vi skulle tape denne kampen. For en gangs skyld hÄper jeg Tranmere vinner neste kamp!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #843 på: April 28, 2010, 17:51:24 » |
|
Kommer til Ä heie pÄ deg og laget ditt, pÄ lÞrdag Rogern ikke skuff oss den hvite hÊrskare her inne da  LEEDS4EVER
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #844 på: April 28, 2010, 18:04:43 » |
|
Seier til Leeds og Tranmere til lĂžrdag, og vi er i CCC  Jeg heier pĂ„ Rogern til helga. VĂŠr nĂ„ grei med han hvis han stikker innom. HĂžrer dere?  NĂ„r Tranmere mĂ„ vinne pĂ„ Prenton Park i eit nedrykksdrama sĂ„ blir det seier. SĂ„ enkelt er det. Det ville vore totalt naturstridig om vi skulle tape denne kampen. Hvis Tranmere vinner pĂ„ lĂžrdag skal jeg utnevne deg til "Ă
rets kjĂŠledegge" her pĂ„ OEF. Hvis Leeds ogsĂ„ vinner sin kamp har Svend Anders lovet oss den smĂ„frekke reportasjen: "Another Roger: Ă
rets midtsidegutt 2010" i neste TPN.  Hvordan ser du ut uten klĂŠr forresten? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
hallghel
|
 |
« Svar #845 på: April 28, 2010, 18:15:30 » |
|
Seier til Leeds og Tranmere til lĂžrdag, og vi er i CCC  Jeg heier pĂ„ Rogern til helga. VĂŠr nĂ„ grei med han hvis han stikker innom. HĂžrer dere?  NĂ„r Tranmere mĂ„ vinne pĂ„ Prenton Park i eit nedrykksdrama sĂ„ blir det seier. SĂ„ enkelt er det. Det ville vore totalt naturstridig om vi skulle tape denne kampen. Hvis Tranmere vinner pĂ„ lĂžrdag skal jeg utnevne deg til "Ă
rets kjĂŠledegge" her pĂ„ OEF. Hvis Leeds ogsĂ„ vinner sin kamp har Svend Anders lovet oss den smĂ„frekke reportasjen: "Another Roger: Ă
rets midtsidegutt 2010" i neste TPN.  Hvordan ser du ut uten klĂŠr forresten?  Vil du egentlig vite det? TĂžy ikke strikken lenger enn nĂždvendig! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Another_Roger
|
 |
« Svar #846 på: April 28, 2010, 19:40:37 » |
|
Seier til Leeds og Tranmere til lÞrdag, og vi er i CCC  Jeg heier pÄ Rogern til helga. VÊr nÄ grei med han hvis han stikker innom. HÞrer dere?  NÄr Tranmere mÄ vinne pÄ Prenton Park i eit nedrykksdrama sÄ blir det seier. SÄ enkelt er det. Det ville vore totalt naturstridig om vi skulle tape denne kampen. Uten Ä mate deg for mye, men hvordan fungerer det for Andy Robinson borte hos dere? SeriÞst!  Det einaste han har gjort er Ä bli utvist i den fÞrste kampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Another_Roger
|
 |
« Svar #847 på: April 28, 2010, 19:41:44 » |
|
Kommer til Ä heie pÄ deg og laget ditt, pÄ lÞrdag Rogern ikke skuff oss den hvite hÊrskare her inne da  LEEDS4EVER Takker for det du. Om vi skulle tape skuffer vi mest av alt oss sjÞlve. Men tap er uaktuelt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gambi
|
 |
« Svar #848 på: April 28, 2010, 19:43:08 » |
|
rets midtsidegutt 2010" i neste TPN.  Hvordan ser du ut uten klĂŠr forresten?  Hva med meg da? Den kule vettu?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Cash-money...
|
|
|
|
Another_Roger
|
 |
« Svar #849 på: April 28, 2010, 19:55:34 » |
|
rets midtsidegutt 2010" i neste TPN.  Hvordan ser du ut uten klĂŠr forresten?  Hehe. Eg er veldig smigra over dette tilbudet. Eg hadde ikkje trudd at Leeds dreiv med midtsidegutter i magasina sine, men dykk har jo enkelte sĂŠre interesser(_SPĂK_)  . Men herregud, bra for den kvinnelige delen av fansen  Andre fĂ„r vurdere korleis eg ser ut utan klede. Er det ikkje litt rart Ă„ vurdere seg sjĂžlv pĂ„ det omrĂ„det? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Another_Roger
|
 |
« Svar #850 på: April 28, 2010, 20:00:08 » |
|
rets midtsidegutt 2010" i neste TPN.  Hvordan ser du ut uten klÊr forresten?  Vil du egentlig vite det? TÞy ikke strikken lenger enn nÞdvendig!  Folk fÄr ikkje nok av denne tranmeresupporteren. No skal til og med kleda av 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|