|
->Robert
|
 |
« Svar #570 på: August 19, 2009, 10:52:03 » |
|
Det her begynner nesten til Ä bli litt for bra.. Skeptisk! ...men skal ikke klage  MÄ bare fÄ beholde Beckford.. hadde ikke vÊrt sÄ dumt med en ny kontrakt til gutten heller, om han nÄ bare ville signere..
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM
League One Finally Done - Championship here We Come!
|
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #572 på: August 19, 2009, 11:06:44 » |
|
ja,klokkeklar....elendig av Rui 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #573 på: August 19, 2009, 11:10:12 » |
|
MÄ bare fÄ beholde Beckford.. hadde ikke vÊrt sÄ dumt med en ny kontrakt til gutten heller, om han nÄ bare ville signere..
IfÞlge YEP var WBA til stede ogsÄ i gÄr... Det var visst en straffesituasjon ogsÄ i 1.omg. (ogsÄ Marques) som kunne vippet i vÄr disfavÞr.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #574 på: August 19, 2009, 11:42:27 » |
|
STAT ATTACK 0 Shots On Target 9 1 Shots Off Target 10 10 Fouls (Conceded) 5 5 Corners 5 0 Yellow Cards 1 0 Red Cards 0 REFEREE: Anthony Taylor
Wow 1-19 i skuddforsÞk mot et bra lag pÄ bortebane!!!
Hvordan klarte Walsall Ä score pÄ straffen, som ut i fra statistikken gikk "off target"?  KlÞnet Higgs den i mÄl??? auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #575 på: August 19, 2009, 12:04:03 » |
|
Litt dÄrlige bilder men for meg ser det ut som Rui er pÄ ballen, altsÄ ikke straffe!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #576 på: August 19, 2009, 12:59:09 » |
|
Kanonbra med 6 poeng pÄ 2 bortekamper..Ser bra ut dette !!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
Klingen
|
 |
« Svar #577 på: August 19, 2009, 14:32:18 » |
|
Litt dÄrlige bilder men for meg ser det ut som Rui er pÄ ballen, altsÄ ikke straffe! Einige med deg Rudi, Rui er pÄ ballen, men 7 av 10 sÄnne situasjonar blir nok straffe uansett. Eg mÄtte sjÄ klippet fleire gangar fÞr eg sÄg at da var Rui som traff ballen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Klingen Medlemnr. 456
|
|
|
|
metaljon
|
 |
« Svar #578 på: August 19, 2009, 14:33:18 » |
|
Satt og fulgte med kampen pÄ nettet i gÄr kveld , men ble sÄ skuffet da vi fikk straffemÄlet mot oss at jeg ga opp alt og gikk og la meg. Var ganske moro Ä stÄ opp i dag og lese resultatene  Sterkt Ä komme tilbake og vinne! Skal definitivt fÞlge hele neste kamp 
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Chief!
|
|
|
|
Askertiger
|
 |
« Svar #579 på: August 19, 2009, 14:35:20 » |
|
STAT ATTACK 0 Shots On Target 9 1 Shots Off Target 10 10 Fouls (Conceded) 5 5 Corners 5 0 Yellow Cards 1 0 Red Cards 0 REFEREE: Anthony Taylor
Wow 1-19 i skuddforsÞk mot et bra lag pÄ bortebane!!!
Hvordan klarte Walsall Ä score pÄ straffen, som ut i fra statistikken gikk "off target"?  KlÞnet Higgs den i mÄl??? auren NÄ tror jeg faktisk ikke mÄlene telles med i statistikken for Shots on Target (eller off target for den saks skyld...)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Little Billy Bremner is the captain of the crew For the sake of Leeds United he would break himself in two His hair is red and fuzzy and his body's black and blue But Leeds go marching on.
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #580 på: August 19, 2009, 15:09:49 » |
|
Litt dÄrlige bilder men for meg ser det ut som Rui er pÄ ballen, altsÄ ikke straffe! Einige med deg Rudi, Rui er pÄ ballen, men 7 av 10 sÄnne situasjonar blir nok straffe uansett. Eg mÄtte sjÄ klippet fleire gangar fÞr eg sÄg at da var Rui som traff ballen. Tar man ballen og mannen er det vel straffe.
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #581 på: August 19, 2009, 15:14:33 » |
|
Litt dÄrlige bilder men for meg ser det ut som Rui er pÄ ballen, altsÄ ikke straffe! Einige med deg Rudi, Rui er pÄ ballen, men 7 av 10 sÄnne situasjonar blir nok straffe uansett. Eg mÄtte sjÄ klippet fleire gangar fÞr eg sÄg at da var Rui som traff ballen. Tar man ballen og mannen er det vel straffe. Ikke hvis man er pÄ ballen fÞrst!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
->Robert
|
 |
« Svar #582 på: August 19, 2009, 15:37:51 » |
|
Litt dÄrlige bilder men for meg ser det ut som Rui er pÄ ballen, altsÄ ikke straffe!
Muligens, men dommern stÄr veldig godt plassert og bilde er dÄrlige. SÄ er vanskelig Ä si. Tror nok de fleste dommere dÞmmer straffe der, kan hende han sÄvidt er borti ballen. Hadde blitt sint om ikke Leeds hadde fÄtt straffe pÄ en sÄnn situasjon  (men det blir jeg vel kanskje uansett...) Uansett, det ble 2-1 til slutt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM
League One Finally Done - Championship here We Come!
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #583 på: August 19, 2009, 15:57:58 » |
|
Personlig blir jeg litt smÄfurten om en Leedsspiller gÄr over ende nÊrmere motstanders dÞdlinje enn midtstreken uten at vi fÄr straffe.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #584 på: August 19, 2009, 17:54:36 » |
|
Nettopp sett hÞydepunkter. Walsall hadde lite Ä stille med. Kun mÄlet som var "sjanse". Leeds hadde igrunnen heller ikke de store sjansene bortsett fra Beckfords sjanse i fÞrste omgang. Mye nesten og halvsjanser.
Straffen ser klar ut for meg.
2 flotte mÄl forÞvrig. MOT!
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #585 på: August 19, 2009, 18:04:20 » |
|
Rui gÄr i pÄ en idiotisk mÄte. Et korrekt straffespark til Walsall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #586 på: August 19, 2009, 18:28:36 » |
|
Herlig avslutning av Beckford!
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
snoddy
|
 |
« Svar #587 på: August 19, 2009, 18:54:48 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #588 på: August 19, 2009, 19:14:33 » |
|
Litt dÄrlige bilder men for meg ser det ut som Rui er pÄ ballen, altsÄ ikke straffe! Har nÄ sett straffesituasjonen med bedre bilder fra LUTV og stÄr pÄ at det ikke er straffe! Ellers to flotte mÄl til LU 
|
|
|
|
« Siste redigering: August 19, 2009, 19:23:49 av Rudi G. »
|
Loggført
|
|
|
|
|
ĂBS
|
 |
« Svar #589 på: August 19, 2009, 21:45:12 » |
|
min attr sÞt kaff pÄ min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt sÄ my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT  Ja, gi onga kaffe latte fÞr alkoholen og fotballen tar dem... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
|
ĂBS
|
 |
« Svar #590 på: August 19, 2009, 21:50:01 » |
|
Det er lenge siden jeg har hatt en sÄnn opptur som jeg har hatt ikveld  Fra Ä ha den stort sett vanlige kosen med LUTV og forumet gikk jeg rett i bÄnn da de satte straffen imot oss. Men du verden som vi snudde kjÊrringa og hele buskapen i en vanvittig fart!  Dette var vel noe av det bedre jeg har opplevd av Leeds-opplevelser de siste Ära kjenner jeg.. SlÄr vel ikke bortekampen mot Southampton for noen Är siden, da vi lÄ under 3-0 til pause og kom tilbake og vant 4-3 til slutt. Fansen fikk ogsÄ fortjent skryt i pressen for Ä stÞtte laget sel da vi lÄ under 3-0. HÞrte ikke hjemmefansen i det hele tatt, om de hadde noen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #591 på: August 19, 2009, 23:36:37 » |
|
SlÄr vel ikke bortekampen mot Southampton for noen Är siden, da vi lÄ under 3-0 til pause og kom tilbake og vant 4-3 til slutt. Fansen fikk ogsÄ fortjent skryt i pressen for Ä stÞtte laget sel da vi lÄ under 3-0. HÞrte ikke hjemmefansen i det hele tatt, om de hadde noen...
Tipper Sir'en bomma pÄ klokkeslettet (igjen) og kom inn kl 19 og forbannet oss fordi vi ikke hadde stilt vekkerklokka hans 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #592 på: August 20, 2009, 02:38:00 » |
|
Fantastisk deilig seier. Ble sÄ deppa da det ble 1-0, ekstreeeeeeeemt langt nede. SÄ snudde alt pÄ 10 min! DEILIG!! Fortsatt i kjempehumÞr 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|