|
Eriksen55
|
 |
« Svar #30 på: August 18, 2009, 10:47:25 » |
|
GÄr kampen pÄ noen tv kanaler, streaming?
|
|
|
|
|
Loggført
|
LEEDS UNITED
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #31 på: August 18, 2009, 10:56:43 » |
|
Dette er ein vrien bortekamp og eg vil vere nĂžgd med 1p.
What?! Are you insane? Ett poeng er jo helt rÄtt bra...  Hva er det du har spist i dag Johnny??  auren PÞlser til middag. Ka-chiiing (1-0 til JD)  Hehehe. High five mate!  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #32 på: August 18, 2009, 11:21:40 » |
|
Nei. Det er vel et helt hav av fotballkamper som prioriteres foran Leeds i kveld.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #33 på: August 18, 2009, 11:56:03 » |
|
mot
Eneste spÞrsmÄl om lagoppstillingen er om han bruker Robinson istedenfor Johnsen.
Antakelig samme lag som sist.
MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
Gjest
|
 |
« Svar #34 på: August 18, 2009, 12:04:07 » |
|
Tro hva dere vil. Men jeg gleder meg til kampen imorgen. Tror faktisk pÄ en seier
Nei, nÄ stÄr ikke verden til pÄske... jeg fÄr gÄ og ta medisinen min, bokstavene hopper og danser og danner visst helt andre ord enn det som var meningen her pÄ skjermen... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #35 på: August 18, 2009, 12:16:20 » |
|
Ser litt pÄ hjemmestatistikken til Walsall siste to Är, og den ser ikke akkurat fryktinngytende ut:
Enten - eller ifjor: 10 - 3 - 10 Helt jevnt i 07/08: 7 - 9 - 7 (med en annen manager enn den de har nÄ)
Tror ogsÄ vi mÞter dem pÄ et litt gunstig tidspunkt. Mangler enn av de beste forsvarsspillerne fra ifjor + at den offensivt viktige midtbanespilleren MAttis er suspendert etter utvisning sist....
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
Askertiger
|
 |
« Svar #36 på: August 18, 2009, 12:23:18 » |
|
Rettnok har Wallsall en skremmende god hjemmestatistikk, men ser vi pÄ resultatene hittil i Är har de ikke imponert. I fÞrste seriekamp vant de litt heldig 0-1 borte mot Brighton etter et selvmÄl av Whing.
Deretter taper de 2-1 mot League Two laget Accrington Stanley i Carling Cup, rettnok etter at de mÄtte spille med 10 mann i over en omgang - men likevel.
Og sist helg reddet de ett poeng med straffe langt pÄ overtid - ogsÄ den kampen mÄtte de avslutte med bare 10 mann de siste 30 minuttene.
SÄ alt i alt ser det ut til at laget spiller en litt i overkant tÞff stil, og burde vÊre overkommelig for vÄrt kjÊre Leeds-lag - selv om de skulle fullfÞre med 11 mann!
Mitt tips er 1-3 seier!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Little Billy Bremner is the captain of the crew For the sake of Leeds United he would break himself in two His hair is red and fuzzy and his body's black and blue But Leeds go marching on.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #37 på: August 18, 2009, 12:27:35 » |
|
Vi fÄr for ALL DEL hÄpe at Walsall avslutter med 11 mann... TÞr ikke tenke tanken hvis de fÄr en mann utvist  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Askertiger
|
 |
« Svar #38 på: August 18, 2009, 12:28:54 » |
|
Du kan sjekke her om Sky sender; http://www.skysports.com/story/0,19528,12942,00.htmlHvis ikke tror jeg ikke noen andre sender.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Little Billy Bremner is the captain of the crew For the sake of Leeds United he would break himself in two His hair is red and fuzzy and his body's black and blue But Leeds go marching on.
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #39 på: August 18, 2009, 13:30:00 » |
|
Vi fÄr for ALL DEL hÄpe at Walsall avslutter med 11 mann... TÞr ikke tenke tanken hvis de fÄr en mann utvist  auren enig, vi er grusom mot 10 mann
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
bwirum
|
 |
« Svar #40 på: August 18, 2009, 16:13:31 » |
|
Det er nÄ vi faktisk kan fÄ en liten pekepinn pÄ hvor vi stÄr i ligaen. Veldig spennende oppgjÞr i vente.
Jeg fÞler denne pÄstanden kommer for hver kamp vi spiller  auren Jeg ser det ikke sÄnn. De to kampene vi har vunnet nÄ er typiske drittkamper hvor motstanderen ligger lavt og det utenkelige med en kontring i mot uten at vi klarte Ä fÄ ballen nota faktisk ikke er sÄ utenkelig allikevel. Dette blir kampen som Leeds mÄ vinne ved Ä faktisk spille ut motstanderen, ikke kjempe dem i hjel. Derfor mener jeg at denne gir en stÞrre pekepinn enn de to foregÄende, til og med om de hadde tapt en av de.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Best post ever: min attr sÞt kaff pÄ min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt sÄ my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT 
|
|
|
|
readysteady
|
 |
« Svar #41 på: August 18, 2009, 16:32:03 » |
|
Dette spÞrsmÄlet dukker jo stadig opp i kamptrÄdene. Generelt: For at kampen skal kunne streames sÄ mÄ den gÄ pÄ tv (med mindre den/de som streamer stiller med egne kameraer pÄ stadion, hvilket er utenkelig). GÄr kampen pÄ tv sÄ har jeg tilgode Ä oppleve at kampen ikke streames (f.eks pÄ livesport247.com). Mener det er en tradisjon at kamptrÄdene her pÄ forumet er merket med "tv-kamp" nÄr dette er tilfelle. Er denne tradisjonen Ä stole pÄ sÄ gir egentlig svaret seg sjÞl bare ved Ä lese tittelen pÄ trÄden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #42 på: August 18, 2009, 17:36:29 » |
|
NÄ fÄr vi en pekepinn pÄ hva Leeds stÄr for i kveld. Walsall har hatt en trÞblete Äpning i sesongen. Alt annet en tap er jeg fornÞyd med  LEEDS4EVER.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #43 på: August 18, 2009, 18:27:43 » |
|
NÄ fÄr vi en pekepinn pÄ hva Leeds stÄr for i kveld. Walsall har hatt en trÞblete Äpning i sesongen. Alt annet en tap er jeg fornÞyd med  LEEDS4EVER. TrÞblete Äpning? 1-1-0 etter 2 kamper er vel over forventning... Jeg er sÄnn helt ok fornÞys med ett poeng i dag. 3 poeng sÄ har vi fÄtt et veeeldig god start... Alta-White
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #44 på: August 18, 2009, 19:19:19 » |
|
NÄ fÄr vi en pekepinn pÄ hva Leeds stÄr for i kveld. Walsall har hatt en trÞblete Äpning i sesongen. Alt annet en tap er jeg fornÞyd med  LEEDS4EVER. TrÞblete Äpning? 1-1-0 etter 2 kamper er vel over forventning... Jeg er sÄnn helt ok fornÞys med ett poeng i dag. 3 poeng sÄ har vi fÄtt et veeeldig god start... Alta-White sorry,men eg tror pÄ 3 poeng.....og vil ALDRI vÊre fornÞyd med mindre enn det mot wallsall 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #45 på: August 18, 2009, 19:36:01 » |
|
I dag vinner vi 3-1!
Noen som har noe nytt om laget i kveld? Er Parker snart tilbake?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #46 på: August 18, 2009, 20:12:30 » |
|
NĂžyaktig samme lag + innbyttere som sist. Lover godt det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #47 på: August 18, 2009, 20:19:27 » |
|
NĂžyaktig samme lag + innbyttere som sist. Lover godt det.
never change a winning team 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #48 på: August 18, 2009, 20:26:01 » |
|
Sky viser ikke kampen i dag. Neste Leeds kamp pÄ Sky gÄr Mandag 19. oktober; Leeds Utd v Norwich Lykke til,alle sammen  I dag tar vi 3 poeng 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
JacobScreek
|
 |
« Svar #49 på: August 18, 2009, 20:28:24 » |
|
Lykke til,alle sammen  I dag tar vi 3 poeng  MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
There's only ONE United - LEEDS UNITED! MOT...
|
|
|
|
Stephenjazz
|
 |
« Svar #50 på: August 18, 2009, 20:29:24 » |
|
Tippet pÄ ett Leeds-tap i dag. Tapt to Är pÄ rad og seieren over Wycombe var alt annet enn overbevisende
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det blir aldri umoderne Ă„ vinne
|
|
|
|
Papi
|
 |
« Svar #51 på: August 18, 2009, 20:35:06 » |
|
Lukter seier lang veg. Becks og Howson goller
MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #52 på: August 18, 2009, 20:39:09 » |
|
Bra vi er enige dere...  MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #53 på: August 18, 2009, 20:40:00 » |
|
Spiller Gamsten i kveld?  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Allanclarke
|
 |
« Svar #54 på: August 18, 2009, 20:40:59 » |
|
Come on Leeds. Hadde vĂŠrt fantastisk med seier ikveld, men blir tĂžft.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Crazyleeds
|
 |
« Svar #55 på: August 18, 2009, 20:42:07 » |
|
Merker enkelte er litt smÄ nervÞse foran dagens kamp..har selv ikke den helt gode magefÞlelsen, men come on Super Leeds show me some great football!!!
MOT!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #56 på: August 18, 2009, 20:42:21 » |
|
Spiller Gamsten i kveld?  auren 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #57 på: August 18, 2009, 20:42:39 » |
|
Spiller Gamsten i kveld?  Nei, men den egentlige klubben til Nordtveit spiller... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #59 på: August 18, 2009, 20:42:59 » |
|
lykke tĂŠl a kara...