The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 11:53:45 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Aston Villa agree fee for Fabian Delph  (Lest 3084 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
olsen leeds
Gjest
« Svar #120 på: August 09, 2009, 16:40:34 »

- Delph klar for Wigan

Martin O'Neill snakket ut om Fabian Delph, etter kampen mot Fiorentina i går.

Villas trener så nemlig en veldig tent Delph spille for Aston Villa. Han hadde flotte taklinger, gode løp og herlige pasninger. Så vi en fremtidig superstjerne?

Etter kampen ble fokuset - i intervju med Martin O'Neill - på nettopp Delph. Og sjefen kunne ikke være gladere:

"Jeg syns han var god, veldig god. Har han et potensiale til Ã¥ bli en fantastisk spiller? Ingen tvil, mener jeg.  Han har en flott holdning òg. Han slÃ¥r ikke igjennom om to Ã¥r eller noe, for gutten banker allerede pÃ¥ døren til førstelagspill."

"Han spilte flere kamper for Leeds i ung alder - og det er en stor klubb. Gutten er en fotballspiller. Gjør han det så bra at han får spille mot Wigan? Hvorfor ikke. Han har kapasitet for å spille, tilskuerne har tatt imot ham og han kan bare bli bedre.

"Han så ikke junior ut mot noen virkelige gode spillere i går. Fiorentina har flere store stjerner enn man tror - men jeg mener de hadde fire store, som da la merke til. Og det var ikke redde for å gi alt i duellene med Fabian, men han klarer jo å passe på seg selv nå.

Kampen endte forøvrig 1-0 til Villa.

Kilde: avfc.co.uk

Loggført
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |