mac_gyver
PĂ„ juniorlaget

Live for Leeds
|
 |
« Svar #240 på: September 01, 2009, 15:43:26 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #241 på: September 01, 2009, 15:52:44 » |
|
Kisnorbo er MINST like god..
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #242 på: September 01, 2009, 16:13:49 » |
|
Much of the speculation is coming from Boltonâs local rag who claim Gary Megson will make a ÂŁ3m move for Jermaine should his bid for Nantes forward Ivan Klasnic fail. It now appears this move has failed so itâll be a worrying day and a bit for Leeds fans Jeg bryr meg filla om disse ryktene  .....Beckford blir  DONE DEAL:DONE DEAL! Ivan Klasnic's loan move to Bolton has been completed. Trotters boss Gary Megson said: "Ivan is a player who we have been tracking for quite a while. His goalscoring record is very good and he has an excellent pedigree at international level with Croatia and domestically in Europe."
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
trosetti
|
 |
« Svar #243 på: September 01, 2009, 16:24:07 » |
|
Wohoo! :DTakker for at deres i-siste-liten-signering ikke var vÄr storscorer!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"E ska spele fĂžrr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
|
|
|
|
Fripp
|
 |
« Svar #244 på: September 01, 2009, 16:29:07 » |
|
Davide Somma har signert 1.Ärs kontrakt. Spiss. Trialist
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #245 på: September 01, 2009, 16:31:23 » |
|
Det er slutt om en halvtime, right?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
anders
|
 |
« Svar #246 på: September 01, 2009, 16:34:34 » |
|
Det er slutt om en halvtime, right?
Yeah, men ikke alltid at overganger blir offentliggjort fÞr senere pÄ kvelden.. men alt av papirer skal vÊre underskrevet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fripp
|
 |
« Svar #247 på: September 01, 2009, 16:36:01 » |
|
Er den ingen som har track pÄ hva Beckford bedriver, eller hvor han er?? VÊrt betryggende Ä hÞre at han var hjemme og sov middag 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Erik M
|
 |
« Svar #248 på: September 01, 2009, 16:36:42 » |
|
Litt unÞdvendig bÞr det vÊre Ä selge spillere til det som ser ut som vÄr ypperste konkurrent i Är. Har vanskelig for Ä tro at Bates gjÞr en slik deal.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #249 på: September 01, 2009, 16:38:54 » |
|
Litt unÞdvendig bÞr det vÊre Ä selge spillere til det som ser ut som vÄr ypperste konkurrent i Är. Har vanskelig for Ä tro at Bates gjÞr en slik deal. Vi kan skylde Kenneth for mykje, men om Sodje gÄr til Chrarlton tviler eg pÄ om han har mykje med den dealen Ä gjere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
anders
|
 |
« Svar #250 på: September 01, 2009, 16:39:36 » |
|
Bates har ingen rÄderett over Sodje, han var bare pÄ lÄn hos oss fra Reading i fjor.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Erik M
|
 |
« Svar #251 på: September 01, 2009, 16:44:39 » |
|
Det hadde jeg glemt. Hvis leieavtalen er utlÞpt sÄ er det ikke noe Kenny kan gjÞre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
anders
|
 |
« Svar #252 på: September 01, 2009, 16:49:37 » |
|
Beckford til Cardiff ryktes det pÄ Waccoe..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fripp
|
 |
« Svar #253 på: September 01, 2009, 16:51:28 » |
|
Beckford til Cardiff ryktes det pÄ Waccoe..
Sett samme rykte pÄ sky. Dog bare fra fans.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lufc86
|
 |
« Svar #254 på: September 02, 2009, 06:46:32 » |
|
En kar som har blitt linka sterkt til oss i sommar har gÄtt til nabo Doncaster pÄ lÄn ut sesongen,
"Sheffield United striker Billy Sharp has switched to South Yorkshire rivals Doncaster on loan for the rest of the season."
Kjelde: Sky sports
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #255 på: September 02, 2009, 08:32:36 » |
|
Jeg ser ikke bort i fra at Carl Dickinson kan komme pÄ lÄn for resten av sesongen i lÞpet av den nÊrmeste tiden. LÄnevinduet er vel Äpent et par mÄneder til (?)
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #256 på: September 02, 2009, 08:47:41 » |
|
Jeg ser ikke bort i fra at Carl Dickinson kan komme pÄ lÄn for resten av sesongen i lÞpet av den nÊrmeste tiden. LÄnevinduet er vel Äpent et par mÄneder til (?)
auren
eg krysser fingrene....en god venstreback som ogsÄ er trygg defensivt er det eneste 1.ellveren mangler  .....og sÄ signer Viduka en av dagene 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #257 på: September 02, 2009, 08:50:27 » |
|
auren
NĂ„ har vi 6 midtstoppere, skulle nesten bare mangle at vi ikke skaffer oss 5 venstrebacker ogsĂ„ da  Jeg synes Parker, White, Hughes og Sheehan egentlig er nok. I tillegg kan jo Johnson ta et tak om det skulle bli nĂždvendig. Ănsker ikke en stall med mer enn 25 spillere som til enhver tid er aktuelle for laget, det er demoraliserende og dyrt. flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Corleone
|
 |
« Svar #258 på: September 02, 2009, 10:19:00 » |
|
Hent inn Dickinson pÄ lÄn og Viduka permanent, sÄ kan vi heller la Aidan White og Mike Grella/Davide Somma skaffe seg spilletid et annet sted. Vil tro at begge to vil fange interesse fra andre L1 klubber dersom de skulle bli gjort tilgjengelige for lÄn.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #259 på: September 02, 2009, 10:30:11 » |
|
auren
NĂ„ har vi 6 midtstoppere, skulle nesten bare mangle at vi ikke skaffer oss 5 venstrebacker ogsĂ„ da  Jeg synes Parker, White, Hughes og Sheehan egentlig er nok. I tillegg kan jo Johnson ta et tak om det skulle bli nĂždvendig. Ănsker ikke en stall med mer enn 25 spillere som til enhver tid er aktuelle for laget, det er demoraliserende og dyrt. flynn Jeg er litt enig. Men Sheehan er ikke god nok (sendt pĂ„ lĂ„n allerede), Hughes er ingen venstreback og i mine Ăžyne en nĂždlĂžsning. Parker er skadet, og ville fungert som backup for Dicko. White er tydeligvis ikke god nok enda, evt enda bedre som venstre ving. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #260 på: September 02, 2009, 10:47:28 » |
|
Hent inn Dickinson pÄ lÄn og Viduka permanent, sÄ kan vi heller la Aidan White og Mike Grella/Davide Somma skaffe seg spilletid et annet sted. Vil tro at begge to vil fange interesse fra andre L1 klubber dersom de skulle bli gjort tilgjengelige for lÄn.
Det er vel litt for seint med lÄn nÄ. Trur regelen er at det bare er kriselÄn, dvs skader osv. Viduka kan hentes. Men hvorfor stoppe der? Dacourt stÄr ogsÄ uten kontrakt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #261 på: September 02, 2009, 10:58:25 » |
|
JevnfÞr Football Manager sÄ mener jeg free transfer/lÄnevinduet har Äpent til i slutten av november. Jeg tror at dette krisevinduet for lÄn varer noen uker lengre enn dette igjen. Men sikker er jeg ikke.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #262 på: September 02, 2009, 11:05:54 » |
|
JevnfÞr Football Manager sÄ mener jeg free transfer/lÄnevinduet har Äpent til i slutten av november. Jeg tror at dette krisevinduet for lÄn varer noen uker lengre enn dette igjen. Men sikker er jeg ikke.
auren
I fÞlge Wikipedia, sÄ har du delvis rett: A club can request to sign a player on emergency basis, ie if several goalkeepers are injured at the same time.In England, clubs from the Football League Championship to the Football Conference can loan in players from 8 September to 23 November and also from 8 February until 23 March http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window#Current_schedules_and_exceptionsSÄ vi mÄ vente til 8 September i tilfelle vi skal lÄne Dickinson
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #263 på: September 14, 2009, 15:10:48 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
LeifMorten
|
 |
« Svar #264 på: September 14, 2009, 16:59:00 » |
|
Dersom Notts County er interessert er vi vel sjanselĂžs...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
4ever arcticwhite
|
 |
« Svar #265 på: September 14, 2009, 18:10:41 » |
|
auren
I fÞlge Wikipedia, sÄ har du delvis rett: A club can request to sign a player on emergency basis, ie if several goalkeepers are injured at the same time.In England, clubs from the Football League Championship to the Football Conference can loan in players from 8 September to 23 November and also from 8 February until 23 March http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window#Current_schedules_and_exceptionsSÄ vi mÄ vente til 8 September i tilfelle vi skal lÄne Dickinson Det heter "Emergency loan", men i de seneste Ärene har det i alle fall ikke vÊrt nÞdvendig med noen "emergency" for Ä kunne lÄne spillere i dette vinduet, som er Äpent store deler av sesongen. Det er grovt sett to typer lÄn som kan foretas i League 1: I de periodene der det vanlige vinduet er Äpent, kan man lÄne spillere enten fram til neste vindu Äpner, eller til vinduet etter det igjen, det vil i praksis si i enten halve eller hele sesongen. Avtalene kan ikke inneholde noen callback-klausul NÄr emergency-vinduet er Äpent (tidsrom varierer fra Är til Är), kan man lÄne spillere i opp til 90 dager(tror jeg det er). Kan utvides i spesielle tilfeller, f.eks. playoff. Avtalene kan inneholde callback-klausul. Det er begrenset hvor mange spillere pÄ emergency-lÄn man kan ha pÄ banen i en kamp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Reka inn!!! 
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #266 på: September 16, 2009, 07:33:37 » |
|
Ser at bÄde Hammil (Barnsley ex.Liverpool) og Sharp (Doncaster) har scoret i gÄr.
Begge var linket til Leeds.
I tillegg ser jeg at M. Gray spilte for Sheff. W. i gÄr.
Det var en feiltakelse at vi ikke beholdt ham for et par Är siden. FÞrst i Är ser det ut som Parker/White kan fylle den plassen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Annesj
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #267 på: Oktober 01, 2009, 11:19:47 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na) We are so proud We shout it out loud We love you Leeds - Leeds - Leeds
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #268 på: Oktober 01, 2009, 12:17:07 » |
|
Noen som kjenner til denne spillern? 22 Är..Satser pÄ Grayson vet hva han holder pÄ med, ogsÄ i denne saken.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
bwirum
|
 |
« Svar #269 på: Oktober 01, 2009, 14:13:45 » |
|
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 01, 2009, 14:18:42 av bwirum »
|
Loggført
|
Best post ever: min attr sÞt kaff pÄ min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt sÄ my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT 
|
|
|
|