|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #1 på: Juli 31, 2009, 13:09:50 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #2 på: Juli 31, 2009, 13:15:21 » |
|
Burnleys stall per 31.7.2009:
1 GK Diego Penny 2 DF Graham Alexander 3 DF Christian Kalvenes 4 DF Michael Duff 5 DF Clarke Carlisle 6 DF Steven Caldwell 7 MF Kevin McDonald 8 MF Joey Gudjonsson 9 FW Steven Fletcher 10 FW Martin Paterson 11 MF Wade Elliott 12 GK Brian Jensen 14 DF Tyrone Mears 15 DF David Edgar 16 MF Chris McCann 17 DF Richard Eckersley 19 FW Jay Rodriguez 20 FW Robbie Blake 22 FW Besart Berisha 23 DF Stephen Jordan 24 DF Brian Easton 25 MF Adam Kay 26 MF Remco van der Schaaf 30 FW Steven Thompson 33 MF Chris Eagles
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #3 på: Juli 31, 2009, 13:22:02 » |
|
Er ikke dette kjelvis jobb? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #4 på: Juli 31, 2009, 13:51:44 » |
|
Er ikke dette kjelvis jobb?  Selv Kjelvi må ta seg ferie fra sitt nitidige 24/7 nettsøk året rundt. Per-Stian er nok bare ansatt som avløser for sommeren. Godt at noen gjør jobben slik at vi andre kan slappe av litt i sommerregnet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #5 på: Juli 31, 2009, 13:55:37 » |
|
Burnleys stall per 31.7.2009:
1 GK Diego Penny 2 DF Graham Alexander 3 DF Christian Kalvenes 4 DF Michael Duff 5 DF Clarke Carlisle 6 DF Steven Caldwell 7 MF Kevin McDonald 8 MF Joey Gudjonsson 9 FW Steven Fletcher 10 FW Martin Paterson 11 MF Wade Elliott 12 GK Brian Jensen 14 DF Tyrone Mears 15 DF David Edgar 16 MF Chris McCann 17 DF Richard Eckersley 19 FW Jay Rodriguez 20 FW Robbie Blake 22 FW Besart Berisha 23 DF Stephen Jordan 24 DF Brian Easton 25 MF Adam Kay 26 MF Remco van der Schaaf 30 FW Steven Thompson 33 MF Chris Eagles
Og disse skal spille i Premier League!? Vel, jeg ser jo dette med Leeds-briller, men jeg kan ikke fri meg for tanken at denne stallen ikke er bedre enn vår. Kanskje et bevis på at penger ikke er alt?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #6 på: Juli 31, 2009, 13:55:43 » |
|
Hva med å spørre Kjelvi om du kan få ta en øl mellom slagene idag, Per-Stian? Utelivet på løkka frister på den siste sommerferiedagen i sommerferien min. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #7 på: Juli 31, 2009, 16:24:56 » |
|
Hva med å spørre Kjelvi om du kan få ta en øl mellom slagene idag, Per-Stian? Utelivet på løkka frister på den siste sommerferiedagen i sommerferien min.  Eg er nok ferieavløyser for Kjelvi, inn i mellom husdyrstellet her i Førde. Går verken fly eller buss til Oslo i kveld 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #8 på: Juli 31, 2009, 16:29:26 » |
|
Er ikke dette kjelvis jobb?  Klagar du? Har gått i opplæring hos Kjelvi, så håpar eg fekk med det aller viktigaste.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #9 på: Juli 31, 2009, 16:34:00 » |
|
Og disse skal spille i Premier League!? Vel, jeg ser jo dette med Leeds-briller, men jeg kan ikke fri meg for tanken at denne stallen ikke er bedre enn vår. Kanskje et bevis på at penger ikke er alt?
Stallen ser litt "sped" ut for Premier League, så med mindre noko spektakulært skjer på overgangsfronten dei siste to vekene går det mot ein tøff sesong. Men viss eg skal forsøkje å nemne nokre bra med laget, så har Burnley i det minste ei god sentrallinje som dro mesteparten av lasten i opprykkssesongen med Pølse-Jensen i mål, Carlisle (f), Elliott (mb) og Blake på topp. Thompson (a), McCann (mb) og Eagles (mb) held også rimeleg godt nivå.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #10 på: Juli 31, 2009, 16:50:17 » |
|
Hva med å spørre Kjelvi om du kan få ta en øl mellom slagene idag, Per-Stian? Utelivet på løkka frister på den siste sommerferiedagen i sommerferien min.  Eg er nok ferieavløyser for Kjelvi, inn i mellom husdyrstellet her i Førde. Går verken fly eller buss til Oslo i kveld  kort vei til regntunge Florø,der øla alltid e god ved havet 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #11 på: Juli 31, 2009, 17:31:47 » |
|
Hva med å spørre Kjelvi om du kan få ta en øl mellom slagene idag, Per-Stian? Utelivet på løkka frister på den siste sommerferiedagen i sommerferien min.  Eg er nok ferieavløyser for Kjelvi, inn i mellom husdyrstellet her i Førde. Går verken fly eller buss til Oslo i kveld  Synd det. Keep on the good work på garden og nettet. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #12 på: Juli 31, 2009, 17:34:22 » |
|
kort vei til regntunge Florø,der øla alltid e god ved havet  Skal vanskeleg slåast å vere meir regntungt enn Førde Fun City i dag. Redd sjølvmordsraten stig med mange prosent etter denne helga. Huff, det var stygt sagt. Sorry! Vurderte faktisk ein tur til Florø i dag for å handle inn øl. Det elendige ølpolet i Førde sel ikkje ein gong Carling Extra Cold. Kva er no det?!?!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #13 på: Juli 31, 2009, 17:36:41 » |
|
kort vei til regntunge Florø,der øla alltid e god ved havet  Skal vanskeleg slåast å vere meir regntungt enn Førde Fun City i dag. Redd sjølvmordsraten stig med mange prosent etter denne helga. Huff, det var stygt sagt. Sorry! Vurderte faktisk ein tur til Florø i dag for å handle inn øl. Det elendige ølpolet i Førde sel ikkje ein gong Carling Extra Cold. Kva er no det?!?! Off-topic, men det var da voldsomt for klaging. God knurr mellom fjøsstellet er alltid like godt, både på våte og tørre dager...
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #14 på: Juli 31, 2009, 17:38:58 » |
|
Off-topic, men det var da voldsomt for klaging. God knurr mellom fjøsstellet er alltid like godt, både på våte og tørre dager...
Er det rart eg syt, Tom? Eg er både gjennomvåt og har fått tele i hender og føter etter ein kort sentrumsvisitt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #15 på: Juli 31, 2009, 19:13:00 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
JacobScreek
|
 |
« Svar #16 på: August 01, 2009, 15:28:19 » |
|
En god halvtime til kampstart...spent på dagens lagoppstilling...siste kampen skal vel indikere sånn cirka hvilke elleve som starter neste lørdag også...vi har vel et par skadede, men slik vildet alltid være...
Lykke til godtfolk!!! MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
There's only ONE United - LEEDS UNITED! MOT...
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #17 på: August 01, 2009, 15:52:16 » |
|
Klart for generalprøve da!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #18 på: August 01, 2009, 15:57:24 » |
|
Here we go with Leeds United We're gonna give the boys a hand Stand up and sing for Leeds United They are the greatest in the land Every day, we're all gonna say We love you Leeds! Leeds! Leeds! Everywhere, we're gonna be there We love you Leeds! Leeds! Leeds! Marching on together We're gonna see you win (na na na na na na) We are so proud We shout it out loud We love you Leeds! Leeds! Leeds! We've been through it all together And we've had our ups and downs (ups and downs!) We're gonna stay with you forever At least until the world stops turning 'round Every day, we're all gonna say We love you Leeds! Leeds! Leeds! Everywhere, we're gonna be there We love you Leeds! Leeds! Leeds! Marching on together We're gonna see you win (na na na na na na) We are so proud We shout it out loud We love you Leeds! Leeds! Leeds!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #19 på: August 01, 2009, 15:58:00 » |
|
Noen som vil oppdatere meg............skal i min svoger sin 30 års dag!
MOT
98 82 89 82
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #20 på: August 01, 2009, 16:01:39 » |
|
delph ikke med 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #21 på: August 01, 2009, 16:01:45 » |
|
Ingen Delph, Becks eller Becchio.
Står Delph fikk seg en smell på trening i går. Hva skal vi tro?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #22 på: August 01, 2009, 16:03:21 » |
|
Når så mange står over, handler det vel om ikke å risikere de så tett på seriestart...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #23 på: August 01, 2009, 16:04:00 » |
|
At han er skadet
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #24 på: August 01, 2009, 16:04:06 » |
|
JEG er ikke i tvil .Bye bye delph
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #25 på: August 01, 2009, 16:04:52 » |
|
Når så mange står over, handler det vel om ikke å risikere de så tett på seriestart... Eller for at de skal selges, og ingen skal bli skadet
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #26 på: August 01, 2009, 16:05:23 » |
|
At han er skadet Du har ikke hørt den før altsÃ¥? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #27 på: August 01, 2009, 16:07:17 » |
|
Snodgrass spiller vell heller ikke .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #28 på: August 01, 2009, 16:09:08 » |
|
Blir vel rent juniorlag i dag da.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #29 på: August 01, 2009, 16:11:41 » |
|
Når så mange står over, handler det vel om ikke å risikere de så tett på seriestart... Eller for at de skal selges, og ingen skal bli skadet Å selge hele den gjengen uken før start er jo galskap, redd for at det stemmer i Delphs tilfelle dog  Skal vi 'håpe' at de er skadet!? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|