|
Rudi G.
|
 |
« Svar #30 på: Juni 30, 2011, 16:26:40 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #31 på: Juni 30, 2011, 16:55:11 » |
|
Good! Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk pÄ ppv tidligere i sesongen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #32 på: Juni 30, 2011, 17:20:24 » |
|
Good! Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk pÄ ppv tidligere i sesongen? Stemmer det. Var da vi drev pÄ med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #33 på: Juni 30, 2011, 17:25:48 » |
|
Good! Var det ikke ÂŁ5 vi betalte for kampene som gikk pĂ„ ppv tidligere i sesongen? Stemmer det. Var da vi drev pĂ„ med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper  Slpper dette proxygreiene denne gangen. Ă
pent for hele verden  13/7 kl. 20:45 Falkirk - LU 16/7 kl. 16:00 Motherwell - LU 19/7 kl. 20:30 Rochdale - LU 23/7 kl. 14:00 Sheffield W. - LU 31/7 kl. 15:00 LU - Newcastle MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #34 på: Juni 30, 2011, 20:14:32 » |
|
Good! Var det ikke ÂŁ5 vi betalte for kampene som gikk pĂ„ ppv tidligere i sesongen? Stemmer det. Var da vi drev pĂ„ med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper  Slpper dette proxygreiene denne gangen. Ă
pent for hele verden  13/7 kl. 20:45 Falkirk - LU 16/7 kl. 16:00 Motherwell - LU 19/7 kl. 20:30 Rochdale - LU 23/7 kl. 14:00 Sheffield W. - LU 31/7 kl. 15:00 LU - Newcastle MOT! Gledelig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #35 på: Juli 01, 2011, 09:16:19 » |
|
pent for hele verden  13/7 kl. 20:45 Falkirk - LU 16/7 kl. 16:00 Motherwell - LU 19/7 kl. 20:30 Rochdale - LU 23/7 kl. 14:00 Sheffield W. - LU 31/7 kl. 15:00 LU - Newcastle MOT! sender du de fra mobilen din?  smarbeider du med Kjell sÄ kan vi kansje fÄr kameravinkel fra flere steder pÄ stadion og gode intervjuer fra den vanlige pubsupporter 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #36 på: Juli 01, 2011, 15:04:03 » |
|
Good! Var det ikke £5 vi betalte for kampene som gikk pÄ ppv tidligere i sesongen? Stemmer det. Var da vi drev pÄ med dette proxy-prosjektet som LUTV fant ut av, og etterhvert blokka oss helt fra. Funka jo godt i et par kamper  Funket godt etter de fant det ut ogsÄ
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Papi
|
 |
« Svar #37 på: Juli 31, 2011, 15:41:52 » |
|
Oppdaterte Mac med nytt operativsystem, og vips sÄ var muligheten for bruk av LUTV borte, igjen.....  FÄr ikke startet kommentatorene. Eg fikk dette ordnet i fjor, men hakje snÞring pÄ hvordan eg fikk det til, og hvem som hjelpte meg. Nokon som kan gi meg tips pÄ hvordan eg fÄr ordnet dette?
|
|
|
|
|
Loggført
|
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
|
|
|
|
Mr. Leeds
|
 |
« Svar #38 på: August 01, 2011, 14:28:27 » |
|
Noen som har problem med Ä fÄ inn "radio phone in" programmet etter kampene? Opplever at det ble kuttet etter 4-5 minutters sending etter Newcastle kampen. Selv om jeg logger ut og inn igjen pÄ lutv og velger "live" sÄ er det ingen radiosignal.. Jeg abbonnerer fast pÄ lutv sÄ det skulle egentlig ikke vÊre noe problem. Betaler gjÞr jeg ogsÄ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #39 på: September 01, 2011, 10:08:37 » |
|
Ser frem til SG,s forklaringer pÄ pressekonferansen i dag!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #40 på: September 01, 2011, 10:26:03 » |
|
Hvorfor betaler dere for lutv egentlig? Er ikke det bare Ä fore oppunder det regimet som styrer klubben? Alle vet vel pr nÄ hva som kommer av statements og uttalelser, pluss at disse kommer jo for en dag uansett? Kampene fÄr man jo bÄde sett og hÞrt uten denne "stÞtten" til "klubben"? MÄ jo vÊre et greit sted Ä starte en evt boikott av regimet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #41 på: September 01, 2011, 10:32:48 » |
|
Hvorfor betaler dere for lutv egentlig? Er ikke det bare Ä fore oppunder det regimet som styrer klubben? Alle vet vel pr nÄ hva som kommer av statements og uttalelser, pluss at disse kommer jo for en dag uansett? Kampene fÄr man jo bÄde sett og hÞrt uten denne "stÞtten" til "klubben"? MÄ jo vÊre et greit sted Ä starte en evt boikott av regimet?
Jeg kan jo ikke mase om nye signeringer hvis jeg ikke stĂžtter klubben? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #42 på: September 01, 2011, 10:33:06 » |
|
Et bra poeng, men interessen for Leeds United er for stor, i hvertfall for mitt vedkommende!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #43 på: September 01, 2011, 10:36:55 » |
|
Jeg har fasiten allerede nÄ! "Vi er veldig skuffet, fordi vi hadde ett par spillere pÄ blokka. Vi var veldig nÊre Ä fÄ de signert, men klubbene trakk seg i siste liten. Det var ogsÄ noe greier med noen agenter som var grÄdige. Vi er ogsÄ veldig fornÞyd med at Grella og Bessone endelig fÄr masse spilletid i andre klubber. Og vi er veldig fornÞyde med laget slik som det er nÄ. Det var kjedelig Ä miste Gradel, men det spiller ingen rolle."
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #44 på: September 01, 2011, 10:41:42 » |
|
Jeg kan jo ikke mase om nye signeringer hvis jeg ikke stĂžtter klubben?  Litt av poenget mitt her var..nyter "klubben" godt av stĂžtten din?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #45 på: September 01, 2011, 10:43:44 » |
|
Et bra poeng, men interessen for Leeds United er for stor, i hvertfall for mitt vedkommende!
...ser den, denne var mer myntet pÄ de hvor resignasjonen har tatt et steg videre 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #46 på: September 01, 2011, 10:44:03 » |
|
Jeg har fasiten allerede nÄ! "Vi er veldig skuffet, fordi vi hadde ett par spillere pÄ blokka. Vi var veldig nÊre Ä fÄ de signert, men klubbene trakk seg i siste liten. Det var ogsÄ noe greier med noen agenter som var grÄdige. Vi er ogsÄ veldig fornÞyd med at Grella og Bessone endelig fÄr masse spilletid i andre klubber. Og vi er veldig fornÞyde med laget slik som det er nÄ. Det var kjedelig Ä miste Gradel, men det spiller ingen rolle." Er nok noe i den duren vi har i vente ja!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nikolaos
I stallen

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
|
 |
« Svar #47 på: September 01, 2011, 15:01:10 » |
|
Jeg har fasiten allerede nÄ! "Vi er veldig skuffet, fordi vi hadde ett par spillere pÄ blokka. Vi var veldig nÊre Ä fÄ de signert, men klubbene trakk seg i siste liten. Det var ogsÄ noe greier med noen agenter som var grÄdige. Vi er ogsÄ veldig fornÞyd med at Grella og Bessone endelig fÄr masse spilletid i andre klubber. Og vi er veldig fornÞyde med laget slik som det er nÄ. Det var kjedelig Ä miste Gradel, men det spiller ingen rolle. Dessuten er det nok masse bra pÄ lÄnemarkedet" Er nok noe i den duren vi har i vente ja!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #48 på: September 01, 2011, 15:06:22 » |
|
Jeg har fasiten allerede nÄ! "Vi er veldig skuffet, fordi vi hadde ett par spillere pÄ blokka. Vi var veldig nÊre Ä fÄ de signert, men klubbene trakk seg i siste liten. Det var ogsÄ noe greier med noen agenter som var grÄdige. Vi er ogsÄ veldig fornÞyd med at Grella og Bessone endelig fÄr masse spilletid i andre klubber. Og vi er veldig fornÞyde med laget slik som det er nÄ. Det var kjedelig Ä miste Gradel, men det spiller ingen rolle." haha-drit bra! Kan bare sette pÄ repeat knappen pÄ bÄde Grayson og MOB  For en parodi!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #49 på: Januar 30, 2012, 23:34:27 » |
|
Mulig Ä bruke lutv pÄ iPad? Noen som vet?
PrÞvde Ä logge pÄ nÄ og fikk beskjed om at jeg mÄtte ha Windows eller Mac. iPad er vel en slags Mac...
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #50 på: April 02, 2012, 09:17:33 » |
|
PrÞvde Ä logge pÄ nÄ og fikk beskjed om at jeg mÄtte ha Windows eller Mac. iPad er vel en slags Mac...
Har selv prÞvd dette men ser ikke ut som om det gÄr... Kjedelig!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #51 på: April 02, 2012, 21:13:28 » |
|
Har selv prÞvd dette men ser ikke ut som om det gÄr... Kjedelig! Stort sett er mighty whites, ustream oppe. Bruker denne nÄr jeg kun har paden tilgjengelig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|