The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 11:40:16 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 10 11 [12]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SPILLER: Patrick Kisnorbo  (Lest 19801 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
kongsmo
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #330 på: Januar 05, 2012, 21:57:19 »

Husker også i sommer da det gikk en del rykter om at PAddy kom til å signere for en annen klubb pga bedre kontrakt etc. Da var det ganske mange som hadde sterke meninger om dette også!!

mao, vi fotball fans er nok aldri helt fornøyde  Gliser
Loggført

"SNIFFER"
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #331 på: Januar 05, 2012, 22:14:39 »

Med tanke på hvordan Paddy fremstod allerede i august, mener jeg at det de som stod for den medisinske testen i sommer har gjort en heller slett jobb.

Antagelig de samma folka som vurderte Tomas Brolin, Steve Stone og Andy Robinson. Intet nytt under solen altsÃ¥.  Rekker tunge

Han ble helt sikkert ansett som frisk fra skaden. At han har tapt fart og generelle fotballferdigheter etter 14 mnd alvorlig skade er helt naturlig for en 30+ og såpass "tungtrent" som han er kontra en liten sprinter.

Ser det også blir nevnt at han vil oppta lønn i halvannet år til. Paddy virket veldig takknemlig overfor Leeds i våres/sommer, så jeg -tipper- at han er ferdig i klubben før det. Muligens mot en kompensasjon, men det er ikke mulig klubb og spiller blir enig om en avtale som er god for begge.

MEN: Spekulasjoner, spekulasjoner Blunker
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #332 på: Januar 06, 2012, 12:49:56 »

Kommer aldri til å glemme Paddy i FA cup kampen mot scum.....kommer fort til å glemme Paddys innsats i forsvaret denne sesongen....dessverre.... Trist
Loggført

Yeboahs vitne
Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #333 på: Januar 06, 2012, 13:46:42 »

Gammel heder og ære kan man ikke leve på , det vi har sett av paddy sålangt i sesongen har vært langt under pari. Men trist hvis det viser seg at denne skaden er grunnen til at Leeds oppholdet kanskje er over .
Loggført
bwirum
PÃ¥ juniorlaget

RIP Speedo

Vis profil E-post
« Svar #334 på: Januar 06, 2012, 17:04:23 »

Veldig synd for Paddy, ble jo et ikon for oss alle i opprykkssesongen. Hadde han holdt seg skadefri nå så skal en ikke se bort fra at han hadde nærmet seg gammel storhet etter hvert, men det får vi vel aldri vite nå. Med så mye ligamentskader som han har hatt så er det vel på tide å legge tilværelsen til gullkysten skulle jeg tro.

Men, en vet aldri, han er jo bare 30 år, og det er jo nok av de som har kommet tilbake etter skader som 30-åringer. Akkurat nå derimot er nok enig med "røkla" at det kan virke som en blessing in disguise at han ble tvangsflytta fra laget.
Loggført

Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT Glad Glad Glad
Sider: 1 ... 10 11 [12]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |