|
soumoh
|
 |
« Svar #30 på: Juli 23, 2009, 09:28:59 » |
|
Spennende signering, og regner med vi da har skaffet oss den midtstoppere vi har vÊrt pÄ jakt etter en stundt. Dette vil vel si at det ikke blir noen Sodje, Baudry, Coates og forhÄpentlegvis forsvinner nÄ Michalik.
Naylor, Kirsnbo, Marques, Huntington og Lees er gode nok alternativ pÄ stopperplass.
Registerert ogsÄ at vi nok en gang henter inn en spiller om overhodet ikke har vÊrt nevnt pÄ ryktebÞrsen - tyder pÄ at det jobbes godt i klubben...
Hvordan kan du si at Lees er god nok?
|
|
|
|
|
Loggført
|
We'll be back.
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #31 på: Juli 23, 2009, 09:46:45 » |
|
HÞyreback og Midtstopper er nÄ pÄ plass, plusser vi pÄ med en venstre back, 2 stk pÄ midtbane og kansje en spiss er hÄpet pÄ plass igjen. Selvsagt under forutsetning at de nye spillerene lÞfter laget i forhold til ifjor. Men det vet vi ikke fÞr sesongen er igang.
Jeg tror ikke Grayson ser seg om etter en venstreback akkurat nÄ. Parker spilte seg opp i vÄres, Aidy White kommer for fullt og Alan Sheehan er jo egentlig den beste pÄ papiret (selv om jeg tror han offloades ved neste mulighet). PÄ midtbanen tror jeg det letes etter en venstrekant for Ä gi konkurranse til Robinson, og jeg mistenker at det er lÄn av en lovende unggutt fra Premiership som Grayson prÞver Ä fÄ inn her. Jeg tror ikke det hentes flere pÄ midtbanen sÄ lenge ikke Delph er solgt. Og det tror jeg er klokt, for virkelig gode sentrale midtbanespillere koster dyrt. Spisser ser vel en klubb alltid etter, men vi har enn sÄ lenge ganske mange: - Beckford - Becchio - Enoch (som visstnok imponerer i pre-season) - Elliott (som jeg tipper lÄnes ut) - Grella (make-or-break-sesong) - Kandol (selges om noen vil ta ham, men er enn sÄ lenge pÄ god kontrakt) I tillegg kan Snodgrass og tildels Robinson benyttes der fremme, i alle fall i 4-3-3. Om det hentes spiss, tror jeg det blir noen unge - som Sangoro fra Elfenbenkysten (Gwyn Williams in action). SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #32 på: Juli 23, 2009, 10:04:18 » |
|
En spiller jeg har Þnsket til Leeds i flere Är, blir en flott forsterkning.
Er det dette du har merket deg, Kato? Manager Simon Grayson said: "He is strong, aggressive, and has leadership qualities. Having spoken to him, his desire and hunger is clear and he just the type of character I want at the club." Naylor nummer to..... 
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 23, 2009, 10:06:41 av Promotion 2010 »
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #34 på: Juli 23, 2009, 10:54:33 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #35 på: Juli 23, 2009, 11:14:13 » |
|
SĂ„ fikk D.Wise rett i det vi alle vet, Leeds er en stĂžrre klubb enn Derby 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #36 på: Juli 23, 2009, 12:41:02 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #37 på: Juli 23, 2009, 13:19:31 » |
|
Dette tror jeg blir en kjempesignering! GrisefornĂžyd!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
martind
|
 |
« Svar #38 på: Juli 23, 2009, 13:29:52 » |
|
helt enig. Tror dette blir en klar forsterkning for det bakre leddet vÄrt!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT!! We are Leeds!
|
|
|
|
metaljon
|
 |
« Svar #39 på: Juli 23, 2009, 19:31:52 » |
|
Med Naylor og Kisnorbo bakerst kommer vi vel omtrent ikke til Ä slippe inn mÄl! Er kjempefornÞyd med denne signeringen , og hÄper Crowe viser seg Ä vÊre pÄ samme nivÄ!
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Chief!
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #40 på: Juli 23, 2009, 20:41:47 » |
|
Med Naylor og Kisnorbo bakerst kommer vi vel omtrent ikke til Ä slippe inn mÄl! Er kjempefornÞyd med denne signeringen , og hÄper Crowe viser seg Ä vÊre pÄ samme nivÄ!
I tillegg vil dette forhÄpentlig gi xtra trygghet for keeperen bak og spille Anker/Higgings/Martin god
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
MooCow
|
 |
« Svar #41 på: Juli 24, 2009, 14:19:05 » |
|
Hadde vorte meir happy for Sodje, men mi faor gi fyren ein sjangs 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #42 på: Juli 24, 2009, 16:58:11 » |
|
PÄ papiret en aldeles glimrende signing og trolig nok et scoop av Larrygutten vÄr dette. Keep the faith alle dere dÞmnordognedere! NÄ blir det stÄl & panzer i midtforsvaret vÄrt, i god gammel SuperLeeds Änd.  Til dere som fortsetter Ä mase om Sodje: Han var knall de fÄ kampene han spilte ifjor, men han er uansett ikke en lÞsning over tid da han kroppen hans ville strÞket pÄ en EU kontroll. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #43 på: Juli 24, 2009, 17:02:32 » |
|
"Patrick Fabio Maxime Kisnorbo " WOW!  Hvordan uttaler vi sÄ dette flotte navnet med nordiske referanser?  Hva med "Max" eller Fab" ? Eller kanskje Postman Pat? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #44 på: Juli 24, 2009, 17:06:47 » |
|
Hvordan uttaler vi sÄ dette flotte navnet med nordiske referanser?  Hva med "Max" eller Fab" ? Eller kanskje Postman Pat?  Nordbo'en selvsagt! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #45 på: Juli 24, 2009, 20:06:50 » |
|
Ein spennande handel å la Sodje. Massevis av rutine og fin alder. Normalt er eg skeptisk, men er sÄ langt meget tilfreds med vervinga Grayson har utfÞrt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Pheriox
|
 |
« Svar #46 på: Juli 25, 2009, 01:46:12 » |
|
Mener Ä huske at Kisnorbo prÞvespilte for Leeds rundt Ärtusenskiftet, fÞr han gikk til Hearts. Et par supertalenter pÄ lÄn fra PL nÄ, sÄ blir dette bra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #47 på: Juli 25, 2009, 10:54:49 » |
|
Trur dette er et godt kjÞp. Begynner Ä bli godt stilt med midtstoppere nÄ
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #48 på: Juli 25, 2009, 11:15:45 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #49 på: Juli 25, 2009, 19:05:31 » |
|
Mener Ä huske at Kisnorbo prÞvespilte for Leeds rundt Ärtusenskiftet, fÞr han gikk til Hearts. Et par supertalenter pÄ lÄn fra PL nÄ, sÄ blir dette bra  Ja det tror jeg stemmer. Artig. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #50 på: Juli 25, 2009, 21:58:34 » |
|
Patty boy hadde vel en kjempematch idag. Tror nok dette kan bli en super tilvekst for oss. Crowe var vel ogsÄ en kar med gode ferdigheter. Ergelig at ikke White var den som kom innpÄ idag (fÞr Sheehan)...istedet spilte han Leeds XI kamp i gÄr.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #52 på: August 04, 2009, 18:11:26 » |
|
Nr 4? Kewell Viduka Burns
Kisnorbo?!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #53 på: August 04, 2009, 18:17:39 » |
|
Okon mÄ vel ogsÄ med her tenker jeg...  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #54 på: August 04, 2009, 18:32:53 » |
|
Okon mĂ„ vel ogsĂ„ med her tenker jeg...  auren Hvordan kunne jeg glemme han 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #55 på: August 04, 2009, 21:45:29 » |
|
Klikenny spilte OL for Australia i fjor sommer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #56 på: August 05, 2009, 08:39:50 » |
|
Og Shane Cansdell-Sherriff, selv om han aldri fikk a-lagskamp for Leeds...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #57 på: August 12, 2009, 21:00:09 » |
|
Spiller idag for Australia borte mot Irland i en treningskamp!
Australia: Mark Schwarzer, Patrick Kisnorbo, David Carney, Jade North, Rhys Williams, Tim Cahill, Luke Wilkshire, Marco Bresciano, Mile Jedinak, Harry Kewell, Scott McDonald Subs: Aaron Mooy, Nikita Rukavytsya, Brett Holman, James Holland, Dario Vidosic, Olivier Bozanic, Nick Carle, Matthew Spiranovic, Adrian Madaschi, Ante Covic
Og hvilken spiller er han i rekken over landslagsspillere som ogsÄ representerer Leeds United! Det finnes en platte - hel vegg - innenfor inngangen pÄ Elland Roads West Stand!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #58 på: August 12, 2009, 21:34:02 » |
|
Irland vs Australia (0-2) pause Cahill 2 mÄl Ser litt pÄ denne kampen. Kisnorbo fÄr kjempekritikk for en solid fÞrste omgang. Har vÊrt markÞr pÄ ikke ukjente Robbie Keane! og har greid seg meget bra. Ble rundet som en filledukke en gang, men stort sett vÊrt solid oppe i alle situasjoner. Han hadde vel en fee-header mot mÄl ogsÄ som ble bra reddet! Alt i alt.....VELDIG BRA!  Spiller idag for Australia borte mot Irland i en treningskamp!
Australia: Mark Schwarzer, Patrick Kisnorbo, David Carney, Jade North, Rhys Williams, Tim Cahill, Luke Wilkshire, Marco Bresciano, Mile Jedinak, Harry Kewell, Scott McDonald Subs: Aaron Mooy, Nikita Rukavytsya, Brett Holman, James Holland, Dario Vidosic, Olivier Bozanic, Nick Carle, Matthew Spiranovic, Adrian Madaschi, Ante Covic
Og hvilken spiller er han i rekken over landslagsspillere som ogsÄ representerer Leeds United! Det finnes en platte - hel vegg - innenfor inngangen pÄ Elland Roads West Stand!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #59 på: August 12, 2009, 21:49:00 » |
|
Irland vs Australia (0-2) pause Cahill 2 mÄl Ser litt pÄ denne kampen. Kisnorbo fÄr kjempekritikk for en solid fÞrste omgang. Har vÊrt markÞr pÄ ikke ukjente Robbie Keane! og har greid seg meget bra. Ble rundet som en filledukke en gang, men stort sett vÊrt solid oppe i alle situasjoner. Han hadde vel en fee-header mot mÄl ogsÄ som ble bra reddet! Alt i alt.....VELDIG BRA!  Spiller idag for Australia borte mot Irland i en treningskamp!
En fee-header, er det en heading som det virkelig koster Ä fÄ til, og som absolutt ikke er gratis?  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|