|
newsome
|
 |
« Svar #30 på: Juli 24, 2010, 16:41:13 » |
|
Kortet og flott skjerf kom idag!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #31 på: August 05, 2010, 20:42:03 » |
|
Har alle fått kortet for sesongen? Jeg har ennå ikke fått noenting og fornyet medlemskapet i mai.
Reiser over i morgen og det hadde vært greit om det er på plass.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #32 på: August 05, 2010, 20:48:51 » |
|
Har alle fått kortet for sesongen? Jeg har ennå ikke fått noenting og fornyet medlemskapet i mai.
Har inntrykk av at de fleste fikk det før/etter forrige helg. Jeg ville nok tatt med fjorårets kort (memb.nr. står jo der) samt mailet lorna.leedsunited.com og forklart problemet. Kanskje kunne de hatt et kort liggende klart til deg i en eller annen salgsbod (etter avtale...)...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #33 på: August 05, 2010, 20:54:04 » |
|
Har inntrykk av at de fleste fikk det før/etter forrige helg. Jeg ville nok tatt med fjorårets kort (memb.nr. står jo der) samt mailet lorna.leedsunited.com og forklart problemet. Kanskje kunne de hatt et kort liggende klart til deg i en eller annen salgsbod (etter avtale...)... Sender en e-post og sjekker det. Får også sjekke at betalingen faktisk gikk gjennom på nettbanken....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #34 på: August 06, 2010, 08:38:50 » |
|
Jeg har heller ikke fått det..
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
anderpal
|
 |
« Svar #35 på: August 06, 2010, 09:01:22 » |
|
Fikk kortet, skjerfet og brevet fra Bates for et par uker siden. Brevet fra Bates var forøvrig uten skittkasting til noen av hans fiender i år......
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #36 på: August 06, 2010, 09:16:11 » |
|
Ikke kommet til 1430 Ã…s... Venter spent! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #37 på: August 06, 2010, 20:28:24 » |
|
Ikke kommet noen medlemspakke til Nittedal heller (stoler dog ikke helt på postmannen  ) Men, billettene til Millwallkampen kom på mandag 
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #38 på: August 06, 2010, 23:17:39 » |
|
Noen på Jæren som har motatt dette i det hele tatt?....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
Runinho20
På prøvespill

|
 |
« Svar #39 på: August 07, 2010, 01:38:32 » |
|
Noen på Jæren som har motatt dette i det hele tatt?.... [/quote Bur på Kverneland og har heller ikkje mottat ennå.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #40 på: August 14, 2010, 20:15:19 » |
|
Noen på Jæren som har motatt dette i det hele tatt?.... [/quote Bur på Kverneland og har heller ikkje mottat ennå..  Har du fått noe nå? Jeg venter og venter.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #41 på: August 14, 2010, 20:33:42 » |
|
Ikke kommet noe hit heller. Sendte en e-post til klubben, men ikke fått svar...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #42 på: August 17, 2010, 15:50:30 » |
|
Da hadde jeg fått korte og eit flott skjerf  Har jeg fått eit år ambn på LUTV via dette medlemskapet?? tenkte og søke på bortebillet til ein kamp i London, må jeg selv skrive noe til klubben? Isåfall hva??
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #43 på: August 17, 2010, 16:26:01 » |
|
Da hadde jeg fått korte og eit flott skjerf  Har jeg fått eit år ambn på LUTV via dette medlemskapet?? tenkte og søke på bortebillet til ein kamp i London, må jeg selv skrive noe til klubben? Isåfall hva?? kun en voucher med 1 mnd gratis. registrer deg her https://www.fantasticmedia.co.uk/secure/leedsunited/awaygames/ og sjekk når bill legges ut. Litt lotteri men det går av og til bra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #44 på: August 17, 2010, 19:26:40 » |
|
Ankom 1430 Ã…s idag. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #45 på: August 17, 2010, 23:01:52 » |
|
Kom endelig hit også. To uker for sent.. Skjerfet henger på gutterommet allerede.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|