|
jackbauer68
|
 |
« Svar #180 på: Juli 29, 2009, 22:10:04 » |
|
Vi mÄ nok selge/release spillere for Ä fÄ inn nye er jeg redd for. Redd vi ikke fÄr sÄ mye cash for verken Prutton, Johnson, Sheehan eller Lubo, sÄ Sharp kommer neppe til Leeds sÄ lenge Beckford ikke blir solgt da.
Et godt anker pÄ midten trenger vi sÄrt, men redd vi er avhengige av et Delph salg for Ä fÄ penger til en slik forsterkning. Og nÄr vi da evt selger vÄr midtbanejuvel stÄr vi vel enda vanskeligere stilt. Kanskje et lÄn av en ung PL spiller kan vÊre lÞsningen?
auren
hvorfor i huleste tror du vi skal selge Johnson nÄr han Äpenlyst er tiltenkt en plass pÄ venstresiden av midtbane i 1. ellveren??? Var bare ment som et eksempel pÄ spillere som ikke har prestert i Leeds det siste Äret. Som du sier sÄ virker det som om Grayson har tillit til Johnson, sÄ vi kan fint luke ham ut. Poenget er at vi ikke fÄr inn noe sÊrlig med cash for vÄre fringe players. auren enig der 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #181 på: Juli 29, 2009, 22:11:39 » |
|
hvorfor i huleste tror du vi skal selge Johnson nÄr han Äpenlyst er tiltenkt en plass pÄ venstresiden av midtbane i 1. ellveren???
Det kan ogsÄ vÊre et ultimatum fra Larry, " NÄ fÄr du et par hÞyprofilerte pre-seasonkamper Ä vise deg frem i. Du har ikke fÄtt sÄ mye sjansen fÞr, men nÄ skal du fÄ det. Men du mÄ jaggu meg prestere! - eller sÄ er det pÄ rÊvva ut"  eg har av en eller anna merkelig grunn tro pÄ mannen.....kanon venstrefot har han i alle fall 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
hallghel
|
 |
« Svar #182 på: Juli 29, 2009, 22:14:47 » |
|
Johnson har mye Ä bevise. Har vÊrt skeptisk lenge nÄ. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Fripp
|
 |
« Svar #183 på: Juli 29, 2009, 22:41:00 » |
|
Blir vel lÄnemarkedet som gjelder. City har nok spisser som vil bli tilgjenlige!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #184 på: Juli 30, 2009, 08:36:56 » |
|
Ipswich boss Roy Keane wants to land Liverpool midfielder Adam Hammill but Swansea, Forest, Palace and Leeds have also made enquiries
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #186 på: Juli 30, 2009, 12:05:13 » |
|
Hvis han Þnsker 2-3 nye spillere fÞr sesongstart sÄ er det vel pÄ tide Ä fingern ut? Er jo bare ei drÞy uke fÞr sesongen starter. Tipper vi mye aktivitet de 3-4 neste dagene?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #187 på: Juli 31, 2009, 13:34:04 » |
|
Leeds United: Price must be right for BaudryLeeds United are discussing a possible deal for French trialist Mathieu Baudry â but will only move to sign the defender if the price is right. Baudry has emerged as genuine transfer option for manager Simon Grayson after 10 days' training with the Elland Road club and one appearance during a pre-season friendly at Grimsby Town. The 21-year-old is under contract with French club Troyes where his deal is due to run for another two seasons, but a clause in that agreement has allowed Baudry to talk with other teams following Troyes' relegation to France's third division. Grayson said: "We're speaking to the player and the club. It's something we have to make a final decision on depending on the fee or the agreement that we're able to come to. "He's an option for us but we're not going to pay over the odds for people or make any rash decisions." http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Price-must-be.5512169.jp
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #188 på: Juli 31, 2009, 13:43:47 » |
|
Hvis han Þnsker 2-3 nye spillere fÞr sesongstart sÄ er det vel pÄ tide Ä fingern ut? Er jo bare ei drÞy uke fÞr sesongen starter. Tipper vi mye aktivitet de 3-4 neste dagene?
Overgangsvinduet er Äpent en hel mÄned til fra idag. I tillegg mÄ vi trolig kvitte oss med et par, for de 6-7-8 midtstopperne i klubben vÄr begynner vel snart Ä bli lei kranglingen om hvem som skal fÄ lov til Ä sitte pÄ benken for reservelaget, og hvem som mÄ spille med juniorene....  SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #189 på: Juli 31, 2009, 18:15:23 » |
|
Overgangsvinduet er Äpent en hel mÄned til fra idag. I tillegg mÄ vi trolig kvitte oss med et par, for de 6-7-8 midtstopperne i klubben vÄr begynner vel snart Ä bli lei kranglingen om hvem som skal fÄ lov til Ä sitte pÄ benken for reservelaget, og hvem som mÄ spille med juniorene....  SA Joda, men nÄ tenkte jeg bare pÄ at det er greit for nye spillere Ä fÄ noen treninger med laget fÞr sesongen starter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #190 på: August 01, 2009, 16:33:34 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #191 på: August 01, 2009, 17:29:22 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #192 på: August 01, 2009, 17:57:32 » |
|
hvorfor i huleste tror du vi skal selge Johnson nÄr han Äpenlyst er tiltenkt en plass pÄ venstresiden av midtbane i 1. ellveren???
Det kan ogsÄ vÊre et ultimatum fra Larry, " NÄ fÄr du et par hÞyprofilerte pre-seasonkamper Ä vise deg frem i. Du har ikke fÄtt sÄ mye sjansen fÞr, men nÄ skal du fÄ det. Men du mÄ jaggu meg prestere! - eller sÄ er det pÄ rÊvva ut"  eg har av en eller anna merkelig grunn tro pÄ mannen.....kanon venstrefot har han i alle fall  Samme her. Tror han kan komme med TOT (tillit over tid) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
sindre12
|
 |
« Svar #193 på: August 01, 2009, 18:41:36 » |
|
Simon Walton sendt hjem uten kontrakt i millwall. ny Leeds signering? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Beckford 4 England!
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #194 på: August 01, 2009, 18:54:53 » |
|
Simon Walton sendt hjem uten kontrakt i millwall. ny Leeds signering?  Hvis han ikke er god nok for Millwall, sÄ er han i alle fall ikke god nok Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #195 på: August 01, 2009, 19:39:48 » |
|
bare bli kvitt sheenan, Lubo, Hunt og Kandol Ä hente hjem Simon - FÄr nok en ny vÄr i forsvaret pÄ Elland Road
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #196 på: August 01, 2009, 20:08:44 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #197 på: August 02, 2009, 02:06:57 » |
|
Svarte altsÄ! Jeg vil beholde Delph!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torpedo
|
 |
« Svar #198 på: August 02, 2009, 08:15:13 » |
|
Svarte altsÄ! Jeg vil beholde Delph! Dersom han mÄ bli solgt, hÄper jeg ikke han blir solgt til City. Der vil han nok sikkert bare rÄtne vekk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #199 på: August 02, 2009, 08:53:42 » |
|
Hvis han rÄtner i City, sÄ er han ikke god nok. Han fÄr stÞrre utfordringer og man kan heller si at tallentet hans kastes bort i League one
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
arneg
|
 |
« Svar #200 på: August 02, 2009, 11:41:46 » |
|
Svarte altsÄ! Jeg vil beholde Delph! Dersom han mÄ bli solgt, hÄper jeg ikke han blir solgt til City. Der vil han nok sikkert bare rÄtne vekk. SÄlangt jeg har forstÄtt sÄ er det snakk om 10 mill pund, samt utlÄn til Leeds denne sesongen. Virker greit spÞr du meg. Hvordan det gÄr med han etterpÄ bryr jeg meg strengt tatt ikke om. HÄper derimot at han bidrar til Ä klatre en divisjon hvis han spiller hos oss denne sesongen,, det bryr jeg meg om.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|