The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 10, 2012, 03:12:49 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 5 6 [7]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12  (Lest 11880 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #180 på: Juli 29, 2009, 22:10:04 »

Vi mÄ nok selge/release spillere for Ä fÄ inn nye er jeg redd for. Redd vi ikke fÄr sÄ mye cash for verken Prutton, Johnson, Sheehan eller Lubo, sÄ Sharp kommer neppe til Leeds sÄ lenge Beckford ikke blir solgt da.

Et godt anker pÄ midten trenger vi sÄrt, men redd vi er avhengige av et Delph salg for Ä fÄ penger til en slik forsterkning. Og nÄr vi da evt selger vÄr midtbanejuvel stÄr vi vel enda vanskeligere stilt. Kanskje et lÄn av en ung PL spiller kan vÊre lÞsningen?

auren
hvorfor i huleste tror du vi skal selge Johnson nÄr han Äpenlyst er tiltenkt en plass pÄ venstresiden av midtbane i 1. ellveren???

Var bare ment som et eksempel pÄ spillere som ikke har prestert i Leeds det siste Äret. Som du sier sÄ virker det som om Grayson har tillit til Johnson, sÄ vi kan fint luke ham ut. Poenget er at vi ikke fÄr inn noe sÊrlig med cash for vÄre fringe players.

auren

enig der Glad
Loggført
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #181 på: Juli 29, 2009, 22:11:39 »

hvorfor i huleste tror du vi skal selge Johnson nÄr han Äpenlyst er tiltenkt en plass pÄ venstresiden av midtbane i 1. ellveren???

Det kan ogsĂ„ vĂŠre et ultimatum fra Larry, "NĂ„ fĂ„r du et par hĂžyprofilerte pre-seasonkamper Ă„ vise deg frem i. Du har ikke fĂ„tt sĂ„ mye sjansen fĂžr, men nĂ„ skal du fĂ„ det. Men du mĂ„ jaggu meg prestere! - eller sĂ„ er det pĂ„ rĂŠvva ut"  Glad

eg har av en eller anna merkelig grunn tro pÄ mannen.....kanon venstrefot har han i alle fall Kult
Loggført
hallghel
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #182 på: Juli 29, 2009, 22:14:47 »

Johnson har mye Ă„ bevise. Har vĂŠrt skeptisk lenge nĂ„.  Tvilende
Loggført

Super-Leeds since 1968
Fripp
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #183 på: Juli 29, 2009, 22:41:00 »

Blir vel lÄnemarkedet som gjelder.
City har nok spisser som vil bli tilgjenlige!!!!
Loggført
sveifors
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #184 på: Juli 30, 2009, 08:36:56 »

Ipswich boss Roy Keane wants to land Liverpool midfielder Adam Hammill but Swansea, Forest, Palace and Leeds have also made enquiries
Loggført

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #185 på: Juli 30, 2009, 11:11:46 »

Grayson Ăžnsker 2-3 nye spillere inn fĂžr seriestart!

Klikk pÄ lydlinken pÄ denne side:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8176103.stm

...sĂ„nn ellers hĂžres han meget fornĂžyd ut i forhold til sesongoppkjĂžringen!  Blunker
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #186 på: Juli 30, 2009, 12:05:13 »

Hvis han Þnsker 2-3 nye spillere fÞr sesongstart sÄ er det vel pÄ tide Ä fingern ut? Er jo bare ei drÞy uke fÞr sesongen starter. Tipper vi mye aktivitet de 3-4 neste dagene?
Loggført
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #187 på: Juli 31, 2009, 13:34:04 »

Leeds United: Price must be right for Baudry

Leeds United are discussing a possible deal for French trialist Mathieu Baudry – but will only move to sign the defender if the price is right.
Baudry has emerged as genuine transfer option for manager Simon Grayson after 10 days' training with the Elland Road club and one appearance during a pre-season friendly at Grimsby Town.

The 21-year-old is under contract with French club Troyes where his deal is due to run for another two seasons, but a clause in that agreement has allowed Baudry to talk with other teams following Troyes' relegation to France's third division.

Grayson said: "We're speaking to the player and the club. It's something we have to make a final decision on depending on the fee or the agreement that we're able to come to.

"He's an option for us but we're not going to pay over the odds for people or make any rash decisions."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Price-must-be.5512169.jp
Loggført

-WE'LL BE BACK-
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #188 på: Juli 31, 2009, 13:43:47 »

Hvis han Þnsker 2-3 nye spillere fÞr sesongstart sÄ er det vel pÄ tide Ä fingern ut? Er jo bare ei drÞy uke fÞr sesongen starter. Tipper vi mye aktivitet de 3-4 neste dagene?

Overgangsvinduet er Äpent en hel mÄned til fra idag.

I tillegg mĂ„ vi trolig kvitte oss med et par, for de 6-7-8 midtstopperne i klubben vĂ„r begynner vel snart Ă„ bli lei kranglingen om hvem som skal fĂ„ lov til Ă„ sitte pĂ„ benken for reservelaget, og hvem som mĂ„ spille med juniorene....  Kult

SA
Loggført

Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #189 på: Juli 31, 2009, 18:15:23 »

Overgangsvinduet er Äpent en hel mÄned til fra idag.

I tillegg mĂ„ vi trolig kvitte oss med et par, for de 6-7-8 midtstopperne i klubben vĂ„r begynner vel snart Ă„ bli lei kranglingen om hvem som skal fĂ„ lov til Ă„ sitte pĂ„ benken for reservelaget, og hvem som mĂ„ spille med juniorene....  Kult

SA

Joda, men nÄ tenkte jeg bare pÄ at det er greit for nye spillere Ä fÄ noen treninger med laget fÞr sesongen starter.
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #190 på: August 01, 2009, 16:33:34 »

Hvem er Davide Somma og kamp mot Newport?HæHæ Anyone?

http://www.qpr.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=163884

Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Sander

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #191 på: August 01, 2009, 17:29:22 »

Hvem er Davide Somma og kamp mot Newport?HæHæ Anyone?

http://www.qpr.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=163884

Trialist..

http://www.leedsunited.com/news/young-guns-set-for-welsh-test-20090731_2247585_1738939
Loggført

Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #192 på: August 01, 2009, 17:57:32 »

Det kan ogsĂ„ vĂŠre et ultimatum fra Larry, "NĂ„ fĂ„r du et par hĂžyprofilerte pre-seasonkamper Ă„ vise deg frem i. Du har ikke fĂ„tt sĂ„ mye sjansen fĂžr, men nĂ„ skal du fĂ„ det. Men du mĂ„ jaggu meg prestere! - eller sĂ„ er det pĂ„ rĂŠvva ut"  Glad

eg har av en eller anna merkelig grunn tro pÄ mannen.....kanon venstrefot har han i alle fall Kult

Samme her. Tror han kan komme med TOT (tillit over tid) Glad
Loggført

Marching on together
sindre12
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #193 på: August 01, 2009, 18:41:36 »

Simon Walton sendt hjem uten kontrakt i millwall.

ny Leeds signering?Glad
Loggført

Beckford 4 England!
Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #194 på: August 01, 2009, 18:54:53 »

Simon Walton sendt hjem uten kontrakt i millwall.

ny Leeds signering?Glad

Hvis han ikke er god nok for Millwall, sÄ er han i alle fall ikke god nok Leeds
Loggført

Endre
Runar
Fast pÄ A-laget

runaredvardsen@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #195 på: August 01, 2009, 19:39:48 »

bare bli kvitt sheenan, Lubo, Hunt og Kandol Ä hente hjem Simon - FÄr nok en ny vÄr i forsvaret pÄ Elland Road
Loggført

Trond90
Fast pÄ A-laget

Marching on together!

Vis profil E-post
« Svar #196 på: August 01, 2009, 20:08:44 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5466177,00.html
Loggført

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #197 på: August 02, 2009, 02:06:57 »

Svarte altsÄ! Jeg vil beholde Delph!
Loggført
Torpedo
PĂ„ juniorlaget

MOT !

Vis profil E-post
« Svar #198 på: August 02, 2009, 08:15:13 »

Dersom han mÄ bli solgt, hÄper jeg ikke han blir solgt til City. Der vil han nok sikkert bare rÄtne vekk.
Loggført
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #199 på: August 02, 2009, 08:53:42 »

Hvis han rÄtner i City, sÄ er han ikke god nok. Han fÄr stÞrre utfordringer og man kan heller si at tallentet hans kastes bort i League one
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
arneg
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #200 på: August 02, 2009, 11:41:46 »

Dersom han mÄ bli solgt, hÄper jeg ikke han blir solgt til City. Der vil han nok sikkert bare rÄtne vekk.

SĂ„langt jeg har forstĂ„tt sĂ„ er det snakk om 10 mill pund, samt utlĂ„n til Leeds denne sesongen.  Virker greit spĂžr du meg.  Hvordan det gĂ„r med han etterpĂ„ bryr jeg meg strengt tatt ikke om.  HĂ„per derimot at han bidrar til Ă„ klatre en divisjon hvis han spiller hos oss denne sesongen,, det bryr jeg meg om.
Loggført

kjelvi
Lorimer

kbvinje@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #201 på: August 02, 2009, 12:42:05 »

WHITES BOSS: DELPH BIDS NOT ENOUGH
Leeds manager Simon Grayson claims the League One club are yet to receive a suitable bid for teenage midfielder Fabian Delph.
http://www.sportinglife.com/football/transfer_centre/nw_story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/08/02/manual_123637.html

HUGHES KEEN ON LEEDS STAR
Mark Hughes has confirmed Manchester City's interest in Leeds teenager Fabian Delph.
http://www.sportinglife.com/football/transfer_centre/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/08/01/manual_183815.html

Man City move for Leeds teenager
Manchester City have entered the race to sign Leeds United's highly rated midfielder Fabian Delph.
Aston Villa and Everton have also been linked with the 19-year-old left-sided player, who was withdrawn from Leeds' friendly with Burnley on Saturday.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8143153.stm
Loggført
Sider: 1 ... 5 6 [7]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |