For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.
Noe som tilsier at vi på kort sikt får det samme problemet vi fikk på Bohemen tidligere. De har også et utall skjermer, gode muligheter til å se, men prioriterer naturligvis PL, CL og norsk fotball, men kunne ikke prioritere oss lenger ettersom vi bare rykket ned hele tiden.
Ikke for å være negativ, men Jeg har også vært en del på O'Reilly's de siste 4-5 åra (bor 25 meter borti gata), og tviler sterkt på at vi blir prioritert når puben er full av "Chelsea, L'pool, City, T'ham etc."-trøyer. Det skjer fort når de har så mange valgmuligheter. Viser bare til avsn. over.
Om Sportsbaren stenger må vi finne et nytt fast sted. Enig i det. Men akkurat nå er det play-off som gjelder, og finne et sted å samles der for de neste 2 eller 3 kampene, så får vi bruke sommeren til å finne et fastere tilh.sted til neste sesongs kamper.
Noe annet som er litt artig å registrere, og som jeg tror jeg har ganske rett i, er at de typiske stedene som viser engelsk fotball "FØLER" at de er "NØDT" til å vise PL hvis de skal bli tatt på alvor som seriøs fotballpub. Trekker mere folk blir det påstått (har snakka med flere puber om det). Men de har glemt hvor mange VI er. Ofte fler enn de fleste PL lag trekker enkeltvis, faktisk.