|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #420 på: April 18, 2009, 18:00:22 » |
|
Der sikret vi playoff, men samtidlig sÄ rÞk det lille hÄpet man hadde om direkte opprykk. Pokkers Peterborough  . Da er det kun playoff som gjelder heretter. HÄper at Beckford blir spart i de neste to kampene
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #421 på: April 18, 2009, 18:00:39 » |
|
HÄper Tranmere klarer play-off. Ser pÄ Scunny som vanskeligere motstander
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #422 på: April 18, 2009, 18:00:43 » |
|
Herlig at vi har sikret plass i play-off. Grattis folkens
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #423 på: April 18, 2009, 18:01:01 » |
|
Vi er IKKE i play-off enda, men nesten. Hvis Tranmere vinner sine siste 2 kamper, bl.a mot Scunthorpe og Scunthorpe vinner sine resterende 3,
...virker lite trolig, berlineren 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
clarke
|
 |
« Svar #424 på: April 18, 2009, 18:01:03 » |
|
FLOTT! Ă
rets viktigste kamp er dratt i land med 3 poeng  MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
SuperLeeds
|
|
|
|
binochee
|
 |
« Svar #425 på: April 18, 2009, 18:02:03 » |
|
Alt tilsier at vi vil prestere bra resten av sesongen. Leeds har unike resultater i de siste kampene. Lover godt med tanke pÄ avgjÞrende kamper.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #426 på: April 18, 2009, 18:02:37 » |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !  kampen er ferdig! 3 nye poeng i boks. Play-off spill er sikret , men vi gÄr for seier i de siste kampene ogsÄ!!!  LEEDS4EVER .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #427 på: April 18, 2009, 18:03:21 » |
|
HÄper at Beckford blir spart i de neste to kampene
I sĂ„ fall vil Beckford ha spilt Ă©n av de siste seks kampene fĂžr playoff... - for lite, mannen blir jo match-unfit av mindre...  MĂ©n viktig at vi bruker ham med fornuft, og at han selv holder hodet gjennomgĂ„ende kaldt. Ha en bĂžtte iskaldt vann stĂ„ende pĂ„ sidelinja!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #428 på: April 18, 2009, 18:04:03 » |
|
Takk for kampen folkens. Leeds klare for playoff, kanskje mot oss. Tranmere gjorde et skikkelig forsÞk sÄ kan ikkje vere skuffa. Blir Leeds ofte pressa sÄ mykje pÄ Elland Road? Uansett, gratulerer med opprykkssjanse i playoff:)
Basert pÄ radiooverfÞring og annen info hÞrtes det ut som om Tranmere hadde langt mer posession og sjanser enn de fleste andre bortelag har hatt den siste tiden. TrÞst deg med det du, sÄ hÞres vi kanskje i mai  flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #429 på: April 18, 2009, 18:06:24 » |
|
FLOTT! Ă
rets viktigste kamp er dratt i land med 3 poeng  MOT Og 10 hjemmeseire pÄ rad. Tangering av 68 / 69 - sesongen, dog i en litt bedre liga i det tilfellet! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Oggy
|
 |
« Svar #430 på: April 18, 2009, 18:06:54 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Oggy
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #431 på: April 18, 2009, 18:09:18 » |
|
Vi er IKKE i play-off enda, men nesten. Hvis Tranmere vinner sine siste 2 kamper, bl.a mot Scunthorpe og Scunthorpe vinner sine resterende 3,
...virker lite trolig, berlineren  hehe, kan nok vÊre, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige. Scunny skal riktignok mÞte Leicester borte, som vel akter Ä levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) pÄ potegullstadion sin.  D.v.s., om ikke feiringen av opprykket tar overhÄnd. NÄ skal Scunny spille 2 kamper fÞr Leeds lÞper ut pÄ Victoria Road i Hartlepool, og har de ikke skaffet seg 6 poeng pÄ de kampene, kan vi slappe av. Hvis Scunny har hentet 6 poeng derimot.....ja, jeg sier ikke mer. 
|
|
|
|
« Siste redigering: April 18, 2009, 18:13:11 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #432 på: April 18, 2009, 18:11:31 » |
|
FLOTT! Ă
rets viktigste kamp er dratt i land med 3 poeng  MOT Og 10 hjemmeseire pÄ rad. Tangering av 68 / 69 - sesongen, dog i en litt bedre liga i det tilfellet!  jo, alt(?) er relativt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #433 på: April 18, 2009, 18:12:23 » |
|
HÄper at Beckford blir spart i de neste to kampene
I sĂ„ fall vil Beckford ha spilt Ă©n av de siste seks kampene fĂžr playoff... - for lite, mannen blir jo match-unfit av mindre...  MĂ©n viktig at vi bruker ham med fornuft, og at han selv holder hodet gjennomgĂ„ende kaldt. Ha en bĂžtte iskaldt vann stĂ„ende pĂ„ sidelinja!!!Tja det blir en hĂ„rfin balanse. Han fĂ„r jo glatt et rĂždt kort for ett eller annet tull. og dermed miste finalen i playoff.. Litt redd den fyren der 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #434 på: April 18, 2009, 18:12:47 » |
|
Play-off kampene blir vanskelige uansett hvem Leeds mĂžter. Lagene som er der spiller vel som om det hadde vĂŠrt 3 finaler!  LEEDS4EVER.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #435 på: April 18, 2009, 18:14:10 » |
|
hehe, kan nok vÊre, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige Scunny skal riktignok mÞte Leicester borte, som vel akter Ä levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) pÄ potegullstadion sin. NÄ skal Scunny spille 2 kamper fÞr Leeds lÞper ut pÄ Victoria Road i Hartlepool, og har de ikke skaffet seg 6 poeng pÄ de kampene, kan vi slappe av. Hvis Scunny har hentet 6 poeng derimot.....ja, jeg sier ikke mer.  SDorry, var nok meg som 'jumped to conclusions' - mente at det bare ble delt ut tre poeng i Tranmere-Scunthorpe mens du ville dele ut seier til begge lag. ...men sÄ har jo S. en uendelig rekke av gjenstÄende kamper, sÄ teoretisk kan det ryke... Men it aint gonna happen. Heller ikke semiene frykter jeg... Finalen derimot. Eg e all nerves allerede. HÄper ikke spillerne er/blir det!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #436 på: April 18, 2009, 18:21:44 » |
|
hehe, kan nok vĂŠre, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige Scunny skal riktignok mĂžte Leicester borte, som vel akter Ă„ levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) pĂ„ potegullstadion sin. NĂ„ skal Scunny spille 2 kamper fĂžr Leeds lĂžper ut pĂ„ Victoria Road i Hartlepool, og har de ikke skaffet seg 6 poeng pĂ„ de kampene, kan vi slappe av. Hvis Scunny har hentet 6 poeng derimot.....ja, jeg sier ikke mer.  SDorry, var nok meg som 'jumped to conclusions' - mente at det bare ble delt ut tre poeng i Tranmere-Scunthorpe mens du ville dele ut seier til begge lag. ...men sĂ„ har jo S. en uendelig rekke av gjenstĂ„ende kamper, sĂ„ teoretisk kan det ryke... Men it aint gonna happen. Heller ikke semiene frykter jeg... Finalen derimot. Eg e all nerves allerede. HĂ„per ikke spillerne er/blir det! Jeg trodde faktisk du hadde skjĂžnt det. Mange her inne har ikke gjort det, nettopp fordi Tranmere mĂžter Scunny. Scunny spiller altsĂ„ tirsdag 21.4 borte mot Northampton og fredag 24.april borte mot Leicester. Avgir de poeng i minst en av de kampene, er vi klare for play-off. Hvis Scunny tar 6 poeng, vil det vĂŠre sĂ„nn at dersom Tranmere slĂ„r Yeovil hjemme og vi taper mot Hartlepool, sĂ„ kan det vĂŠre at vi MĂ
ha ett poeng i siste hjemmekamp mot Northampton. Jeg kommer i hvertfall til Ä fÞlge med pÄ Scunny's resulat pÄ tirsdag, fÞr jeg slipper jubelen lÞs.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #437 på: April 18, 2009, 18:22:55 » |
|
Allt tyder pÄ at vi mÞter Millwall i playoff.Tror ikke MKDons taper noe vesentlig med poeng til Millwall
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #438 på: April 18, 2009, 18:25:32 » |
|
Svarte gutta!!!! vi skal vel ikke bli pesimister mot de 2 siste kampene heller?? Dette klarer Leeds gutta! Gjelder vel for Grayson Ä finne de rette spillerene for de 2 siste kampene. HÄper Grayson kjÞrer samme laget som i dag, i de kampene som er igjen.  LEEDS4EVER.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
raggen
|
 |
« Svar #439 på: April 18, 2009, 18:32:27 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds United!!!!!!!!
|
|
|
|
ragnar
|
 |
« Svar #440 på: April 18, 2009, 18:35:14 » |
|
Kan gjerne la Dickinson spille i de to siste kampene sĂ„nn at han fĂ„r spilt pĂ„ seg litt form... Hvil Becchio (er ikke han smĂ„skadet?) og la Beckford spille en 45/60 min i hver kamp for sĂ„ Ă„ bli byttet ut mot Grella. Johnson kan og fĂ„ prĂžve seg fra start. La Snodgrass fĂ„ hvile seg litt. SĂ„ tar Robbo hĂžyreflanken i de to neste kampene. Dog er det viktig ikke Ă„ gjĂžre for mange bytter. HĂ„rfin balansegang dette. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
*Champions of Championship 11/12*
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #441 på: April 18, 2009, 18:40:05 » |
|
1 omg.er lagt ut nÄ
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #442 på: April 18, 2009, 18:42:05 » |
|
Kan gjerne la Dickinson spille i de to siste kampene sĂ„nn at han fĂ„r spilt pĂ„ seg litt form... Hvil Becchio (er ikke han smĂ„skadet?) og la Beckford spille en 45/60 min i hver kamp for sĂ„ Ă„ bli byttet ut mot Grella. Johnson kan og fĂ„ prĂžve seg fra start. La Snodgrass fĂ„ hvile seg litt. SĂ„ tar Robbo hĂžyreflanken i de to neste kampene. Dog er det viktig ikke Ă„ gjĂžre for mange bytter. HĂ„rfin balansegang dette.  Jeg hĂ„per (og tror) ikke at Grayson gjĂžr store endringer i startelleveren for de siste 2 kampene, med mindre noen er skadet/smĂ„skadet. Det er etter mitt syn ikke gunstig nĂ„r vi har den flyt vi har. Men det er helt greitt at bytter skjer nĂ„r det er igjen 20-30 minutter. Vi skriver 18.april og fĂžrste seminfinale er 8/9.mai, altsĂ„ 3 uker til. Ingen midtukekamper. Hold gutta varme!
|
|
|
|
« Siste redigering: April 18, 2009, 21:29:53 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
Smudge17
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #443 på: April 18, 2009, 18:53:50 » |
|
Svarte gutta!!!! vi skal vel ikke bli pesimister mot de 2 siste kampene heller?? Dette klarer Leeds gutta! Gjelder vel for Grayson Ä finne de rette spillerene for de 2 siste kampene. HÄper Grayson kjÞrer samme laget som i dag, i de kampene som er igjen.  LEEDS4EVER. Amen to that! We are Leeds, and we are going up!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Pettersen97
|
 |
« Svar #444 på: April 18, 2009, 18:57:01 » |
|
Fine mÄl i 1.omgang. Men sjÞlmÄle til Sodje sette Ê et spÞrsmÄlstegn til..SÄ jo ut som Sodje hadde kontroll pÄ balln Ä mainn "sin", sÄ Casper skulle vÊll bare blidd stÄanes pÄ 5metern. men men. Blei 3Poeng i alle fall  Bare Ä vente pÄ 2.omgang 
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Mighty Whites
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #445 på: April 18, 2009, 19:06:54 » |
|
Har nettopp sett highlights pÄ LUTV. Glimrende kombinasjon mellom Snoddy og Becks.
Helt klart Ankergrens feil, Sodje kunne ikke la ballen gÄ da han hadde ball i ryggen og trodde keeperen var imÄl.
Rett etterpÄ gjÞr Ankergren en gedigen tabbe gÄr ut og bommer totalt pÄ overlegget, flaks at ikke det ble 2-2 der.
Venter med spenning pÄ 2 omgangs highlights......
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #446 på: April 18, 2009, 19:26:54 » |
|
Gratulerer med eit godt resultat folkens! Viktig Ă„ sikre seg dette resultatet sĂ„ ikkje usikkerheita sprer seg. I dei siste to kampane mĂ„ vi halde pĂ„ formen, dvs. ikkje eksperimentere for mykje! Bruke same lag, men gjerne sette innpĂ„ squad players litt tidlegare enn i 88. minutt. Kan f.eks gi Grella sjansen litt tidlegare for Beckford, bĂ„de for Ă„ unngĂ„ at Beckford blir skada (utvist  ) samt at Grella kan halde oppe matchformen. MOT! Dette klarer vi
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
ooh aah
|
 |
« Svar #447 på: April 18, 2009, 20:01:49 » |
|
Jeg hÄper (og tror) ikke at Grayson gjÞr store endringer i startelleveren for de siste 2 kampene, men mindre noen er skadet/smÄskadet. Det er etter mitt syn ikke gunstig nÄr vi har den flyt vi har. Men det er helt greitt at bytter skjer nÄr det er igjen 20-30 minutter. Vi skriver 18.april og fÞrste seminfinale er 8/9.mai, altsÄ 3 uker til. Ingen midtukekamper. Hold gutta varme! [/quote] Helt enig her. NÄ mÄ vi bare fortsette med stort sett samme laget helt frem til Play-Off.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #448 på: April 18, 2009, 20:15:08 » |
|
FÞrst: Grattulerer med Play-off gutter. Vi skal opp. SÄ: I sommer mÄ ny keeper pÄ plass, og jeg Þnsker meg Scott Carson. Jeg har troen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #449 på: April 18, 2009, 21:34:17 » |
|
FÞrst: Grattulerer med Play-off gutter. Vi skal opp. SÄ: I sommer mÄ ny keeper pÄ plass, og jeg Þnsker meg Scott Carson. Jeg har troen!
Du har troen: PÄ Scott Carson eller pÄ opprykk?  (Antar begge deler.) Carson blir nok en ganske dyr lÞsning + at jeg er skeptisk til "hjemvendte" spillere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|