The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 11:14:17 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4  (Lest 10709 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
SĂžlvreven
Fast pÄ A-laget

finn.midtun@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #420 på: April 18, 2009, 18:00:22 »

Der sikret vi playoff, men samtidlig sÄ rÞk det lille hÄpet man hadde om direkte opprykk. Pokkers Peterborough Sint. Da er det kun playoff som gjelder heretter. HÄper at Beckford blir spart i de neste to kampene
Loggført

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
Sander

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #421 på: April 18, 2009, 18:00:39 »

HÄper Tranmere klarer play-off. Ser pÄ Scunny som vanskeligere motstander
Loggført

Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #422 på: April 18, 2009, 18:00:43 »

Herlig at vi har sikret plass i play-off. Grattis folkens
Loggført

Endre
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #423 på: April 18, 2009, 18:01:01 »

Vi er IKKE i play-off enda, men nesten.
Hvis Tranmere vinner sine siste 2 kamper, bl.a mot Scunthorpe og Scunthorpe vinner sine resterende 3,

...virker lite trolig, berlineren  Gliser

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
clarke
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #424 på: April 18, 2009, 18:01:03 »

FLOTT!
Årets viktigste kamp er dratt i land med 3 poeng Glad
MOT
Loggført

SuperLeeds
binochee
I stallen
**

Vis profil
« Svar #425 på: April 18, 2009, 18:02:03 »

Alt tilsier at vi vil prestere bra resten av sesongen. Leeds har unike resultater i de siste kampene. Lover godt med tanke pÄ avgjÞrende kamper.
Loggført
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #426 på: April 18, 2009, 18:02:37 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !  Gliser kampen er ferdig! 3 nye poeng i boks. Play-off spill er sikret , men vi gĂ„r for seier i de siste kampene ogsĂ„!!!  Gliser  Gliser  Gliser LEEDS4EVER .
Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #427 på: April 18, 2009, 18:03:21 »

HÄper at Beckford blir spart i de neste to kampene

I sĂ„ fall vil Beckford ha spilt Ă©n av de siste seks kampene fĂžr playoff... - for lite, mannen blir jo match-unfit av mindre...  Øyerulling

Mén viktig at vi bruker ham med fornuft, og at han selv holder hodet gjennomgÄende kaldt.

Ha en bÞtte iskaldt vann stÄende pÄ sidelinja!!!
Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #428 på: April 18, 2009, 18:04:03 »

Takk for kampen folkens. Leeds klare for playoff, kanskje mot oss. Tranmere gjorde et skikkelig forsÞk sÄ kan ikkje vere skuffa. Blir Leeds ofte pressa sÄ mykje pÄ Elland Road? Uansett, gratulerer med opprykkssjanse i playoff:)

Basert pĂ„ radiooverfĂžring og annen info hĂžrtes det ut som om Tranmere hadde langt mer posession og sjanser enn de fleste andre bortelag har hatt den siste tiden. TrĂžst deg med det du, sĂ„ hĂžres vi kanskje i mai  Glad

flynn
Loggført
Hallgeir *
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #429 på: April 18, 2009, 18:06:24 »

FLOTT!
MOT
  Og 10 hjemmeseire pĂ„ rad. Tangering av 68 / 69 - sesongen, dog i en litt bedre liga i det tilfellet!
   Kult
Loggført

Super-Leeds since 1968
Oggy
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #430 på: April 18, 2009, 18:06:54 »

Synd direkte opprykk ikke er mulig, men nĂ„ fĂ„r vi ta dette via Play-off  Glad Glad Glad
Loggført

Oggy
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #431 på: April 18, 2009, 18:09:18 »

Vi er IKKE i play-off enda, men nesten.
Hvis Tranmere vinner sine siste 2 kamper, bl.a mot Scunthorpe og Scunthorpe vinner sine resterende 3,

...virker lite trolig, berlineren  Gliser

hehe, kan nok vĂŠre, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige. Scunny skal riktignok mĂžte Leicester borte, som vel akter Ă„ levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) pĂ„ potegullstadion sin.  Glad D.v.s., om ikke feiringen av opprykket tar overhĂ„nd.

NĂ„ skal Scunny spille 2 kamper fĂžr Leeds lĂžper ut pĂ„ Victoria Road i Hartlepool, og har de ikke skaffet seg 6 poeng pĂ„ de kampene, kan vi slappe av. Hvis Scunny har hentet 6 poeng derimot.....ja, jeg sier ikke mer.  Blunker
« Siste redigering: April 18, 2009, 18:13:11 av berlin » Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #432 på: April 18, 2009, 18:11:31 »

FLOTT!
MOT
  Og 10 hjemmeseire pĂ„ rad. Tangering av 68 / 69 - sesongen, dog i en litt bedre liga i det tilfellet!
   Kult

jo, alt(?) er relativt.
Loggført
SĂžlvreven
Fast pÄ A-laget

finn.midtun@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #433 på: April 18, 2009, 18:12:23 »

HÄper at Beckford blir spart i de neste to kampene

I sĂ„ fall vil Beckford ha spilt Ă©n av de siste seks kampene fĂžr playoff... - for lite, mannen blir jo match-unfit av mindre...  Øyerulling

Mén viktig at vi bruker ham med fornuft, og at han selv holder hodet gjennomgÄende kaldt.

Ha en bÞtte iskaldt vann stÄende pÄ sidelinja!!!
Tja det blir en hĂ„rfin balanse. Han fĂ„r jo glatt et rĂždt kort for ett eller annet tull. og dermed miste finalen i playoff.. Litt redd den fyren der  Tvilende
Loggført

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #434 på: April 18, 2009, 18:12:47 »

Play-off kampene blir vanskelige uansett hvem Leeds mĂžter. Lagene som er der spiller vel som om det hadde vĂŠrt  3 finaler!  Gliser LEEDS4EVER.
Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #435 på: April 18, 2009, 18:14:10 »

hehe, kan nok vĂŠre, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige Scunny skal riktignok mĂžte Leicester borte, som vel akter Ă„ levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) pĂ„ potegullstadion sin.  Glad

NĂ„ skal Scunny spille 2 kamper fĂžr Leeds lĂžper ut pĂ„ Victoria Road i Hartlepool, og har de ikke skaffet seg 6 poeng pĂ„ de kampene, kan vi slappe av. Hvis Scunny har hentet 6 poeng derimot.....ja, jeg sier ikke mer.  Blunker

SDorry, var nok meg som 'jumped to conclusions' - mente at det bare ble delt ut tre poeng i Tranmere-Scunthorpe mens du ville dele ut seier til begge lag.
...men sÄ har jo S. en uendelig rekke av gjenstÄende kamper, sÄ teoretisk kan det ryke...

Men it aint gonna happen.

Heller ikke semiene frykter jeg...

Finalen derimot. Eg e all nerves allerede. HÄper ikke spillerne er/blir det!
Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #436 på: April 18, 2009, 18:21:44 »

hehe, kan nok vĂŠre, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige Scunny skal riktignok mĂžte Leicester borte, som vel akter Ă„ levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) pĂ„ potegullstadion sin.  Glad

SDorry, var nok meg som 'jumped to conclusions' - mente at det bare ble delt ut tre poeng i Tranmere-Scunthorpe mens du ville dele ut seier til begge lag.
...men sÄ har jo S. en uendelig rekke av gjenstÄende kamper, sÄ teoretisk kan det ryke...

Men it aint gonna happen.

Heller ikke semiene frykter jeg...

Finalen derimot. Eg e all nerves allerede. HÄper ikke spillerne er/blir det!

Jeg trodde faktisk du hadde skjĂžnt det. Mange her inne har ikke gjort det, nettopp fordi Tranmere mĂžter Scunny.

Scunny spiller altsĂ„ tirsdag 21.4 borte mot Northampton og fredag 24.april borte mot Leicester. Avgir de poeng i minst en av de kampene, er vi klare for play-off. Hvis Scunny tar 6 poeng, vil det vĂŠre sĂ„nn at dersom Tranmere slĂ„r Yeovil hjemme og vi taper mot Hartlepool, sĂ„ kan det vĂŠre at vi MÅ ha ett poeng i siste hjemmekamp mot Northampton.

Jeg kommer i hvertfall til Ä fÞlge med pÄ Scunny's resulat pÄ tirsdag, fÞr jeg slipper jubelen lÞs.
Loggført
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #437 på: April 18, 2009, 18:22:55 »

Allt tyder pÄ at vi mÞter Millwall i playoff.Tror ikke MKDons taper noe vesentlig med poeng til Millwall
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Andersen
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #438 på: April 18, 2009, 18:25:32 »

Svarte gutta!!!! vi skal vel ikke bli pesimister mot de 2 siste kampene heller?? Dette klarer Leeds gutta! Gjelder vel for Grayson Ă„ finne de rette spillerene for de 2 siste kampene. HĂ„per Grayson kjĂžrer samme laget som i dag, i de kampene som er igjen.  Gliser LEEDS4EVER.
Loggført
raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #439 på: April 18, 2009, 18:32:27 »

var herlig med 3 poeng ikveld. fulgte med pÄ tekst tv i selskap og var i straks bedre humÞr da jeg sÄ leeds leda Gliser Gliser Gliser
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
ragnar
PĂ„ juniorlaget

raggis@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #440 på: April 18, 2009, 18:35:14 »

Kan gjerne la Dickinson spille i de to siste kampene sÄnn at han fÄr spilt pÄ seg litt form...

Hvil Becchio (er ikke han smÄskadet?) og la Beckford spille en 45/60 min i hver kamp for sÄ Ä bli byttet ut mot Grella.

Johnson kan og fÄ prÞve seg fra start. La Snodgrass fÄ hvile seg litt. SÄ tar Robbo hÞyreflanken i de to neste kampene.

Dog er det viktig ikke Ă„ gjĂžre for mange bytter. HĂ„rfin balansegang dette.  Øyerulling
Loggført

*Champions of Championship 11/12*
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #441 på: April 18, 2009, 18:40:05 »

1 omg.er lagt ut nÄ
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #442 på: April 18, 2009, 18:42:05 »

Kan gjerne la Dickinson spille i de to siste kampene sÄnn at han fÄr spilt pÄ seg litt form...

Hvil Becchio (er ikke han smÄskadet?) og la Beckford spille en 45/60 min i hver kamp for sÄ Ä bli byttet ut mot Grella.

Johnson kan og fÄ prÞve seg fra start. La Snodgrass fÄ hvile seg litt. SÄ tar Robbo hÞyreflanken i de to neste kampene.

Dog er det viktig ikke Ă„ gjĂžre for mange bytter. HĂ„rfin balansegang dette.  Øyerulling

Jeg hÄper (og tror) ikke at Grayson gjÞr store endringer i startelleveren for de siste 2 kampene, med mindre noen er skadet/smÄskadet. Det er etter mitt syn ikke gunstig nÄr vi har den flyt vi har. Men det er helt greitt at bytter skjer nÄr det er igjen 20-30 minutter. Vi skriver 18.april og fÞrste seminfinale er 8/9.mai, altsÄ 3 uker til. Ingen midtukekamper. Hold gutta varme!
« Siste redigering: April 18, 2009, 21:29:53 av berlin » Loggført
Smudge17
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #443 på: April 18, 2009, 18:53:50 »

Svarte gutta!!!! vi skal vel ikke bli pesimister mot de 2 siste kampene heller?? Dette klarer Leeds gutta! Gjelder vel for Grayson Ă„ finne de rette spillerene for de 2 siste kampene. HĂ„per Grayson kjĂžrer samme laget som i dag, i de kampene som er igjen.  Gliser LEEDS4EVER.
Amen to that!

We are Leeds, and we are going up!!  Gliser
Loggført
Pettersen97
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #444 på: April 18, 2009, 18:57:01 »

Fine mÄl i 1.omgang.
Men sjÞlmÄle til Sodje sette Ê et spÞrsmÄlstegn til..SÄ jo ut som Sodje hadde kontroll pÄ balln Ä mainn "sin", sÄ Casper skulle vÊll bare blidd stÄanes pÄ 5metern. men men. Blei 3Poeng i alle fall Glad
Bare Ä vente pÄ 2.omgang Glad
Loggført

The Mighty Whites
sveifors
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #445 på: April 18, 2009, 19:06:54 »

Har nettopp sett highlights pÄ LUTV. Glimrende kombinasjon mellom Snoddy og Becks.

Helt klart Ankergrens feil, Sodje kunne ikke la ballen gÄ da han hadde ball i ryggen og trodde keeperen var imÄl.

Rett etterpÄ gjÞr Ankergren en gedigen tabbe gÄr ut og bommer totalt pÄ overlegget, flaks at ikke det ble 2-2 der.

Venter med spenning pÄ 2 omgangs highlights......
Loggført

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life
R - R
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #446 på: April 18, 2009, 19:26:54 »

Gratulerer med eit godt resultat folkens! Viktig Ä sikre seg dette resultatet sÄ ikkje usikkerheita sprer seg.

I dei siste to kampane mĂ„ vi halde pĂ„ formen, dvs. ikkje eksperimentere for mykje! Bruke same lag, men gjerne sette innpĂ„ squad players litt tidlegare enn i 88. minutt. Kan f.eks gi Grella sjansen litt tidlegare for Beckford, bĂ„de for Ă„ unngĂ„ at Beckford blir skada (utvist  Øyerulling) samt at Grella kan halde oppe matchformen.

MOT! Dette klarer vi
Loggført

- Rune
ooh aah
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #447 på: April 18, 2009, 20:01:49 »

Jeg hÄper (og tror) ikke at Grayson gjÞr store endringer i startelleveren for de siste 2 kampene, men mindre noen er skadet/smÄskadet. Det er etter mitt syn ikke gunstig nÄr vi har den flyt vi har. Men det er helt greitt at bytter skjer nÄr det er igjen 20-30 minutter. Vi skriver 18.april og fÞrste seminfinale er 8/9.mai, altsÄ 3 uker til. Ingen midtukekamper. Hold gutta varme!
[/quote]
Helt enig her. NÄ mÄ vi bare fortsette med stort sett samme laget helt frem til Play-Off.
Loggført

Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #448 på: April 18, 2009, 20:15:08 »

FÞrst: Grattulerer med Play-off gutter. Vi skal opp. SÄ: I sommer mÄ ny keeper pÄ plass, og jeg Þnsker meg Scott Carson. Jeg har troen!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #449 på: April 18, 2009, 21:34:17 »

FÞrst: Grattulerer med Play-off gutter. Vi skal opp. SÄ: I sommer mÄ ny keeper pÄ plass, og jeg Þnsker meg Scott Carson. Jeg har troen!

Du har troen: PĂ„ Scott Carson eller pĂ„ opprykk?  Blunker  (Antar begge deler.)

Carson blir nok en ganske dyr lĂžsning + at jeg er skeptisk til "hjemvendte" spillere.
Loggført
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |