The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 11:11:08 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvis Southampton gÃ¥r konkurs og Leeds blir nummer tre...?  (Lest 3072 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« på: April 04, 2009, 23:07:03 »

Da ryker Southampton ut av Ligaen fra CCC og alle de tre nederste divisjonene må fylles med et lag til fra divisjonen under........eller blir det bare to lag som rykker ned?

http://www.bbc.co.uk/dna/606/A49492146

Mye spekulasjoner rundt Soton for tiden. Charlton, som også er på vei ned, er også bare en hårsbredd fra å bli slått konkurs!

Finanskrisen kan ramme mange klubber i nær fremtid! Godt vi har en veldrevet klubb med satsning pÃ¥ egne spillere...  Blunker

I foorige kampprogram skrev Bates at det koster oss rundt £100.000 pr hjemmekamp å betale for TA og ER i leie. Det er mye!
Loggført

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
raggen
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #1 på: April 04, 2009, 23:54:42 »

vl ikke tenke så mye på dette... så gode kompiser som vi er med fa og footbal league og hele systemet så kan jeg ikke se at vi skal være heldige her
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #2 på: April 04, 2009, 23:59:53 »

Dette kan og skal vi klare på eigahand. Aldri i verda om vi kan stole på FL, konkursar eller anna tøys.
Loggført
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #3 på: April 05, 2009, 00:25:09 »

...dette scenarioet har eg gått & grunda på ei stund.

Uansett kan det være lurt å satse for fullt på å nå igjen Millwall & kapre tredjeplassen.
Kan vise seg essensielt...

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
The Boy Eddie Gray
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #4 på: April 05, 2009, 00:33:01 »

...dette scenarioet har eg gått & grunda på ei stund.

Uansett kan det være lurt å satse for fullt på å nå igjen Millwall & kapre tredjeplassen.
Kan vise seg essensielt...

Andre grunner til at tredjeplassen kan være viktig, er at da avslutter man jo Playoff-semien på hjemmebane, i tillegg til at man møter laget som totalt sett gjennom sesongen har vært det svakeste av de seks øverste.
Det er i øyeblikket Scunny, som dog står med tre strake seire i ligaen. Til gjengjeld har alle vært på hjemmebane, mot svak motstand. (Hereford, Brighton, Colchester)

Men men, vi havner pÃ¥ andreplass og rykker direkte opp, sÃ¥ det er ikke sÃ¥ mye Ã¥ tenke pÃ¥  Kult
Loggført
Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #5 på: April 05, 2009, 07:16:03 »

Er vel ikke verdt Ã¥ bruke for mye tid Ã¥ gruble pÃ¥ dette vel?  Gliser vi fÃ¥r gjøre jobben selv, sÃ¥ ser en status pÃ¥ tabellen ved sesongslutt. Klart det er en fordel Ã¥ møte det eller de lagene som er dÃ¥rligst av play -off lagene, selv om jeg synes alle sÃ¥nne kamper er vanskelige i utgangspunktet. NÃ¥r en vet hva som stÃ¥r pÃ¥ spill, 1 div. opp sponsorer, inntekter. Direkte opprykk, litt sjeptisk play-off er vel nesten i boks!  Sjokkert LEEDS4EVER.
Loggført
DenHviteYeboah
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #6 på: April 05, 2009, 08:49:46 »

Da ryker Southampton ut av Ligaen fra CCC og alle de tre nederste divisjonene må fylles med et lag til fra divisjonen under........eller blir det bare to lag som rykker ned?

http://www.bbc.co.uk/dna/606/A49492146

Mye spekulasjoner rundt Soton for tiden. Charlton, som også er på vei ned, er også bare en hårsbredd fra å bli slått konkurs!

Finanskrisen kan ramme mange klubber i nær fremtid! Godt vi har en veldrevet klubb med satsning pÃ¥ egne spillere...  Blunker

I foorige kampprogram skrev Bates at det koster oss rundt £100.000 pr hjemmekamp å betale for TA og ER i leie. Det er mye!
da kommer FA til å finne opp en ny lov som gjør at kun Leeds United ikke får noen fordeler av dette...nei slike gaver i fra himmelen får aldri vi.Nei, jeg håper vi knuser Millwall 5-0 i opprykksfinalen!
Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #7 på: April 05, 2009, 09:44:38 »

Dette kan og skal vi klare på eigahand. Aldri i verda om vi kan stole på FL, konkursar eller anna tøys.

Helt enig. Dette fikser vi på egenhånd!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Torpedo
PÃ¥ juniorlaget

MOT !

Vis profil E-post
« Svar #8 på: April 05, 2009, 10:16:08 »

Enig. Vil helst slippe at utenforstående går rundt med den oppfatning av at vi har fått hjelp av FA.
Loggført
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #9 på: April 05, 2009, 11:53:14 »

i lojalitetens navn så krysser eg fingrene for at Saints og Addicks sine trofaste supportere slipper å gjennongå et lignende helvete som vi har gjort,og at de redder seg unna både konkurs og minuspoeng Kult
Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #10 på: April 05, 2009, 11:56:19 »

i lojalitetens navn så krysser eg fingrene for at Saints og Addicks sine trofaste supportere slipper å gjennongå et lignende helvete som vi har gjort,og at de redder seg unna både konkurs og minuspoeng Kult

Den skriver jeg under på!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #11 på: April 05, 2009, 12:06:21 »

Greit nok med desse lagene, men hadde det vert snakk om lpool, manu eller chelski så hadde eg håpt av heile mitt hjerte at dei hadde tryna skikkeleg.
Loggført

COME ON LEEDS !!
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #12 på: April 05, 2009, 12:14:39 »

Greit nok med desse lagene, men hadde det vert snakk om lpool, manu eller chelski så hadde eg håpt av heile mitt hjerte at dei hadde tryna skikkeleg.

Det er en helt annen sak! Osteaktig
Loggført

Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #13 på: April 05, 2009, 12:16:07 »

...synd det ikke 'virket' the other way round da (mht nÃ¥r CC, L1 & L2-lagene stemte over Leeds & the minus fifteen...)  Trist

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #14 på: April 05, 2009, 12:20:07 »

...synd det ikke 'virket' the other way round da (mht nÃ¥r CC, L1 & L2-lagene stemte over Leeds & the minus fifteen...)  Trist

We are Leeds and we proud off it!
Loggført

Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #15 på: April 05, 2009, 12:21:05 »

Godt poeng, Asbjørn.
Loggført

COME ON LEEDS !!
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #16 på: April 05, 2009, 13:38:21 »

Southampton har 300mill i gjeld, Liverpool har 4000mill.

Ja, det er snakk om forskjellig typer gjeld og varigheten på "forfall", men likevel er det trist. Håper Southampton klarer seg ut av problemene, mens jeg er så barnslig at jeg gjerne ser Liverpool tryne skikkelig. De har lånt over evne, med planer om enda mer gjeld i ny stadion og likevel har de sportslig suksess. Det er forjævlig at fotballen har blitt slik.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
sveifors
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #17 på: April 05, 2009, 14:07:28 »

De aller fleste lagene og spesielt fansen for andre lag applauderte med stor skadefro når vi trynet. Nå skjer det med endel andre klubber også, kan ikke si at jeg jubler, men hvorfor skal andre ha det enklere enn oss.Får håpe lagene unngår konkurs ja, men jeg håper også at de samme reglene gjelder for andre klubber også. Historien har alltid vært at en regel gjelder for Leeds og andre regler for andre lag. At FA skulle begynne med noe annet ville forbause meg, men man kan alltids håpe.....
Loggført

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life
Torpedo
PÃ¥ juniorlaget

MOT !

Vis profil E-post
« Svar #18 på: April 05, 2009, 14:27:27 »

Hehe, kom akkurat til å tenke på et litt artig scenario..

Dersom eksempelvis Liverpool og Scumchester gikk skikkelig på tryne, måtte selge unna og dele felles skjebne med Leeds (nedrykk)

Samtidig som vi rykker opp.

Opprykksduell mellom et fremadstormende Leeds, mot et stk Liverpool og et stk Scums som var på nedtur?

MÃ¥ jo si det hadde vært veldig, veldig moro  Osteaktig
Loggført
Hallgeir *
Fast på A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #19 på: April 05, 2009, 18:27:55 »

NÃ¥r vi er inne pÃ¥ klubber i trøbbel... Luton har vunnet malingscupen med 3-2 over Scunthorpe etter ekstraomganger. MÃ¥ si jeg unner dem en sÃ¥nn triumf etter behandlingen de har fÃ¥tt.
Loggført

Super-Leeds since 1968
Geir Magne
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #20 på: April 05, 2009, 18:46:07 »

Før eller senere vil en av de fire store (manu, pool, chelski eller gooners) få problemer pga. sine store gjeldsbyrder. Det blir interessant å se hvordan klubbene og forbundet vil håndtere dette når dagen kommer.
Loggført

Happy days are here again, it's official from Number 10!
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #21 på: April 05, 2009, 19:02:14 »

Før eller senere vil en av de fire store (manu, pool, chelski eller gooners) få problemer pga. sine store gjeldsbyrder. Det blir interessant å se hvordan klubbene og forbundet vil håndtere dette når dagen kommer.

De vil vel bare fortsette å sy puter under armene på dem.

"Hvordan kan vi hjelpe dere unna gjeldsbyrden, kjære Scum?"

Syns jeg ser FA straffe Looserfool eller Wankchester med poengstraff.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #22 på: April 05, 2009, 19:07:19 »

NÃ¥r vi er inne pÃ¥ klubber i trøbbel... Luton har vunnet malingscupen med 3-2 over Scunthorpe etter ekstraomganger. MÃ¥ si jeg unner dem en sÃ¥nn triumf etter behandlingen de har fÃ¥tt.

Helt enig!  Glad

Det ser ut til at de må ned i Conf. et år, ser ut til at det er for få kamper til å ta igjen både Grimsby og Chester.
Loggført
Erik M
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #23 på: April 06, 2009, 01:06:41 »

Excuse me....

Denne debatten liker jeg sÃ¥ enormt dÃ¥rlig. For meg er Leeds United et storlag og supporterne burde ligge pÃ¥ et sÃ¥ uendelig mye høyere nivÃ¥.  En ting er at mange fortsetter Ã¥ kalle Englands beste lag for avskum - det gjør oss til enn sÃ¥ patetisk liten klubb..

Enda verre er det når jeg leser at Liverpool er på toppen og Leeds er i bånn fordi FA eller andre uhyrer er slemme og urettferdige. What???

Leeds er der de er fordi de har tapt fotballkamper.  Liverpool og Man U vinner. Leeds har bommet i avgjørende kamper mot Watford, mot Ipswich, mot Doncaster (jeg var live pÃ¥ alle). Det er derfor vi er der vi er. Ikke fordi andre hater oss og FA er urettferdig.

Elland Rd har fortsatt troen (opp mot 30.000 i snitt - en liten sensasjon).  Leeds er i form for tiden.  Bommer vi i Ã¥r igjen er det fordi gutta pÃ¥ laget ikke klarer det. Da prøver vi igjen.  Leeds United vil komme tilbake i toppen - det er det eneste jeg er sikker pÃ¥.

Temaet for denne debatten er helt fullstendig uvirkelig for meg.  Skal vi klamre oss til et hÃ¥p om at Soton gÃ¥r konkurs og sÃ¥ satse pÃ¥ en 3.-plass i 3.-divisjon??  Really? 

Are you serious, Promo2010, or simply over-frustated???
Loggført

Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #24 på: April 06, 2009, 01:16:44 »

Excuse me....

Denne debatten liker jeg sÃ¥ enormt dÃ¥rlig. For meg er Leeds United et storlag og supporterne burde ligge pÃ¥ et sÃ¥ uendelig mye høyere nivÃ¥.  En ting er at mange fortsetter Ã¥ kalle Englands beste lag for avskum - det gjør oss til enn sÃ¥ patetisk liten klubb..

.....

Det fikk ihvertfall satt igang deg, og det er vel det et debattforum er til....debatt.....ikke sant?  Gliser  Blunker
Loggført

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
peacock
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #25 på: April 06, 2009, 09:17:35 »

De vil vel bare fortsette å sy puter under armene på dem.

"Hvordan kan vi hjelpe dere unna gjeldsbyrden, kjære Scum?"

Er det mulig? Er det fortsatt noen som ikke vet hvordan verbet "TO LOSE" staves?
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #26 på: April 06, 2009, 09:48:01 »

Er det mulig? Er det fortsatt noen som ikke vet hvordan verbet "TO LOSE" staves?

Vi snakker da ikke om verbet "to lose" (Ã¥ tape) her, det mÃ¥ i sÃ¥fall være substantivet "loser" !  Sint  Gliser

Heller ikke den franske byen "Toulouse".  Øyerulling

Det er nok tosker pÃ¥ frifot Mr Kaizer mener her.  Blunker

Loggført
Joe Jordan
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #27 på: April 06, 2009, 09:52:59 »

Excuse me....

Enda verre er det når jeg leser at Liverpool er på toppen og Leeds er i bånn fordi FA eller andre uhyrer er slemme og urettferdige. What???

Leeds er der de er fordi de har tapt fotballkamper.  Liverpool og Man U vinner. Leeds har bommet i avgjørende kamper mot Watford, mot Ipswich, mot Doncaster (jeg var live pÃ¥ alle). Det er derfor vi er der vi er. Ikke fordi andre hater oss og FA er urettferdig.

Elland Rd har fortsatt troen (opp mot 30.000 i snitt - en liten sensasjon).  Leeds er i form for tiden.  Bommer vi i Ã¥r igjen er det fordi gutta pÃ¥ laget ikke klarer det. Da prøver vi igjen.  Leeds United vil komme tilbake i toppen - det er det eneste jeg er sikker pÃ¥.

Temaet for denne debatten er helt fullstendig uvirkelig for meg.  Skal vi klamre oss til et hÃ¥p om at Soton gÃ¥r konkurs og sÃ¥ satse pÃ¥ en 3.-plass i 3.-divisjon??  Really? 

100% enig i alt du skriver her.
Loggført

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #28 på: April 06, 2009, 10:33:14 »

Godt poeng, Asbjørn.

Tror ikkje det hadde skjedd hvis fansen til de andre klubbene hadde fått bestemme Kult
Loggført
fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #29 på: April 06, 2009, 10:56:00 »

Dette støttes fullt ut! Jeg unner de ikke det samme som vi har måttet gjennomgå nå i flere år! Vi sliter i L1- det er beintøft å komme tilbake igjen!
Loggført

Yeboahs vitne
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |