The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 10, 2012, 02:30:26 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11  (Lest 20875 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #60 på: April 30, 2009, 06:29:08 »

Det handler i utgangspunktet om den aktuelle spilleren har mulighet til Ă„ komme til en bedre klubb enn Leeds og om Leeds er villig til Ă„ matche lĂžnnen han har og betale klubben det de krever.

Personlig skulle jeg likt Ä se muligheten for Ä hente Joakim Austnes til Elland Road, gode spillere som ikke har lykkes i den klubben de er i, er det mulig Ä fÄ til en billig penge og de kan stige igjen i verdi dersom de lykkes.

Det finnes endel gode CCC spillere i Tippeligaen, men selv om norske klubber sliter med Þkonomien, sÄ er ikke alle spillerne "gratis" av den grunn. Spillerne er jo den eneste reelle verdien klubbene besitter og derfor vil nok de beste spillerne forsatt prises hÞyt. Fredheim Holm f.eks

Men skulle jeg velge noen realistiske spillere pÄ et anstendig pris nivÄ som Leeds kunne tiltrukket seg pÄ det norske markedet sÄ mÄtte det blitt:

Ardian Gashi
Joachim Austnes
M. Moldskred
K. Holmen - nesten gratis Osteaktig

SÄ svakt som nivÄet er i CCC sÄ innbiller jeg meg at alle disse kunne tilfÞrt et lag som kjemper hÞyt pÄ Þvre halvdel i CC

disse fire her...
det var ikke seriĂžst ment eller? Hæ
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
Frode
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #61 på: April 30, 2009, 08:45:06 »

NĂ„ er vi i gang igjen - med Ă„ Ăžnske norske middelmĂ„digheter til klubben. 
Loggført

martind
I stallen
**

a_sosial@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #62 på: April 30, 2009, 09:18:14 »

Jeg hÄper for all del at ikke Kim Holmen var et seriÞst forslag som evt. forsterkning. Tror forsÄvidt ikke de 3 andre hadde vÊrt noe sÊrlig heller, men Kim Holmen holder knapt nok adeccoliganivÄ. Det finnes sikker 1000 afrikanere som er like hurtige og flinke til Ä slÄ flik-flak som han.... eier jo ikke teknikk eller spillerforstÄelse!
Loggført

MOT!! We are Leeds!
Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #63 på: April 30, 2009, 10:16:54 »

For noen forslag  Hæ Joachim Austnes for eksempel, en spiller som ikke greier Ă„ spille seg inn pĂ„ Viking en gang. Var brukbar pĂ„ Aafk, men slik jeg har forstĂ„tt det sĂ„ var han hĂžyst skadeforfulgt. Eneste som kunne ha holdt CCC-nivĂ„ er kanskje Moldskred, men han koster vel mer enn hva han er verdt. Nei, er nok en del som overvurderer nivĂ„et i tippeligaen og norsk fotball.
Loggført

Endre
Runar
Fast pÄ A-laget

runaredvardsen@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #64 på: April 30, 2009, 11:17:18 »

Mulig med unntak av Kim Holmen, tror du ikke disse 4 skulle kunne hevde seg BRA pÄ et lag pÄ Þvre halvdel i CCC?

Da tror jeg du innbiller deg at nivÄet i CCC er hÞyere enn du det faktisk er
Loggført

jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #65 på: April 30, 2009, 11:19:46 »

Mulig med unntak av Kim Holmen, tror du ikke disse 4 skulle kunne hevde seg BRA pÄ et lag pÄ Þvre halvdel i CCC?

Da tror jeg du innbiller deg at nivÄet i CCC er hÞyere enn du det faktisk er

Absolutt ingen av de er god nok for Leeds nei.........skulle vi rykke opp sÄ kjÞper vi sjÞlsagt Premier League spillere som skal lÞfte Leeds mot nye hÞyder. Kult
Loggført
Runar
Fast pÄ A-laget

runaredvardsen@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #66 på: April 30, 2009, 11:36:44 »

Selvsagt kjÞper vi PL spillere for vi har jo hundrevis av millioner pÄ bok.

SeriÞst, dersom Christian Kalvenes er i stand til Ä spille pÄ et av de beste lagene i CCC sÄ vil jeg ikke pÄstÄ at det er usannsynlig at noen av de 4 jeg nevnte kan klare det samme.
Loggført

LeifMorten
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #67 på: April 30, 2009, 12:07:34 »

Burde kanskje fÄtt en link for norske spillere fra tippeligaen som burde ha spilt for Leeds.

Her er mitt lag:

Jarstein

HĂžgli, Reginiussen, Forren, Bertelsen

Huseklepp, Skjelbred, Tettey, BH Riise

Moldskred,  Moa
Loggført

jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #68 på: April 30, 2009, 12:18:05 »

Selvsagt kjÞper vi PL spillere for vi har jo hundrevis av millioner pÄ bok.

SeriÞst, dersom Christian Kalvenes er i stand til Ä spille pÄ et av de beste lagene i CCC sÄ vil jeg ikke pÄstÄ at det er usannsynlig at noen av de 4 jeg nevnte kan klare det samme.

med de billettinntektene vi har sÄ bÞr vi kunne ha rÄd til litt av hvert ja Kult
Loggført
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #69 på: April 30, 2009, 13:19:54 »

Burde kanskje fÄtt en link for norske spillere fra tippeligaen som burde ha spilt for Leeds.

Her er mitt lag:

Jarstein

HĂžgli, Reginiussen, Forren, Bertelsen

Huseklepp, Skjelbred, Tettey, BH Riise

Moldskred,  Moa

Tror absolutt at HĂžgli, Forren og Moldskred hadde gjort en meget god jobb for Leeds.
de andre tror jeg vil spille pÄ et hÞyere nivÄ enn CCC.
« Siste redigering: April 30, 2009, 13:46:55 av Sydhagen » Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #70 på: April 30, 2009, 13:45:13 »

Kalvenes var vel kun aktuell for LĂžv-Ham og Åsane her hjemme..? NivĂ„et i CCC er ikke utopisk
Loggført

KEEP FIGHTING!!
MacMurder
PĂ„ juniorlaget

arnes67@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #71 på: April 30, 2009, 14:25:27 »

BH Riise til Leeds - NEI og atter NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loggført
peacock
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #72 på: April 30, 2009, 15:04:19 »

Du mÄ huske at dette er av yndlingsaktivitetene pÄ forumet. Hvorfor er for meg en gÄte.
Loggført
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #73 på: April 30, 2009, 15:25:54 »

Du mÄ huske at dette er av yndlingsaktivitetene pÄ forumet. Hvorfor er for meg en gÄte.

eg spyr bare av tanken pÄ at nokken av de nevnte nordmenn skal ikle seg leedsdrakt Kult
Loggført
torivar
Gjest
« Svar #74 på: April 30, 2009, 15:58:51 »

BH Riise til Leeds - NEI og atter NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fysjom og huttetu
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #75 på: April 30, 2009, 17:20:45 »

Leeds er et lag fra Storbritannia. Ergo skal laget bestĂ„ av britiske spillere. Dermed basta!  Kult

Hvis det kommer norske eller skandinaviske spillere dit, mister det mye magi og Adecco-fÞlselsen trer seg langsomt innover meg, til jeg vekselsvis grÄter og hikster av latter. Flau, attpÄtil. Gliser

De norske spillerne eier ikke drikkekultur en gang, fri og bevare meg vel.  Sint
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #76 på: April 30, 2009, 17:32:21 »

Sikkert en god del som overvurderer Championship, som det sies i trÄden, men det er likevel bekymringsverdig for norsk fotball at de beste - som Alanzinho og Veigar Pall Gunnarson - totalt faller igjennom i europeiske middelmÄdigheter som Nancy og Trabzonspor.

At det finnes spillere i Tippeligaen, ogsÄ norske, som hadde klart seg godt i CCC er jeg likevel ikke i tvil om. Fysisk sett er nok ogsÄ nordiske spillere godt nok rustet for ligaer som det andre nivÄet i England.

Jeg hÄper derimot ikke at noen av de nevnte spillerne ikler seg Leeds-drakt.
« Siste redigering: Mai 01, 2009, 14:47:47 av Mr Kaizer » Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
kjelvi
Lorimer

kbvinje@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #77 på: Mai 01, 2009, 13:06:08 »

Ikke direkte Leeds-relatert, men spilleren er hos oss nÄ....

Bristol City fined over transfer 

Showunmi scored 18 goals in 61 games during his 18 months at City

Bristol City have been fined for dealing with an unlicensed agent.
The club has also been warned as to its future conduct after enlisting Mark Wilson during the transfer of Enoch Showunmi from Luton in June 2006.
A third of City's ÂŁ15,000 fine has been suspended, while striker Showunmi, who moved to Leeds United in July 2008, was fined ÂŁ2,000.
The Football Association withdrew a second allegation against the club concerning another breach of its rules.
"The FA are making themselves look fools in trying to regulate agents and inevitably it's the clubs who suffer," said Bristol City chairman Steve Lansdown.
"We talk to the wrong person, get fined and are made to look like criminals.
"That person cannot be punished. The player involved gets fined a pittance and the agents who we paid in accordance with the FA regulations get away scot free."
Showunmi, who went on loan to Sheffield Wednesday during his 18 months at Ashton Gate, admitted a separate charge of using Wilson. The independent Regulatory Commission fined him for three breaches and warned him as to his future conduct.
Agent Charles Collymore was charged with entering into a sham arrangement with Wilson but denied all the charges and the Commission found the charges against him not proved. (BBC)

OgsÄ: http://www.barnsleyfc.co.uk/page/FANews/0,,10309~1645180,00.html
« Siste redigering: Mai 01, 2009, 13:12:31 av kjelvi » Loggført
lu38s
PĂ„ prĂžvespill
*

lu38s@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #78 på: Mai 01, 2009, 20:20:19 »

Shaun Barker fra Blackpool (HĂžjreBack eller Midtstopper) skulle vĂŠre aktuel
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5264839,00.html
Loggført

lu38s
kjelvi
Lorimer

kbvinje@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #79 på: Mai 02, 2009, 09:43:43 »

Senior pros play waiting game

Leeds United manager Simon Grayson is sticking to his plan to delay contract talks with senior professionals until the end of the current season.
Three of United's first-team squad members, including captain Frazer Richardson, are out of contract this summer but Grayson does not wish to complicate a crucial period of the League One campaign by entering into negotiations over new terms.
Republic of Ireland international Jonathan Douglas and goalkeeper David Lucas will also reach the end of their agreements with Leeds in June, and the outcome of United's imminent play-off bid will dictate the scale of the offers the club are able make to some or all of the trio.
Richardson is Leeds' longest-serving player and has held the position of club captain this season, though he passed the armband to Richard Naylor after injuring a thigh muscle at Brighton in January.
Douglas has also been at the forefront of United's campaign, making more league starts than any of Grayson's other players.
Lucas made a total of 18 appearances while Gary McAllister remained in charge as manager during the first half of the term.
Grayson said: "Regarding the pros, that will all take care of itself.
"We've said to David, Jonathan and Frazer that contracts won't be talked about until we know what division we're in.
"That was said in the first month I walked in here and they've been aware of that. Winning games over the next couple of weeks is a little bit more important." (....)

YEP
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #80 på: Mai 02, 2009, 09:57:48 »

Syns det er smart Ä utsette kontraktsforhandlinger pÄ dette tidspunktet. SÄ vidt jeg vet, er Richardson og Douglas pÄ "CCC-lÞnn" ogsÄ...?

Usikker pÄ hva man skal tolke kontraktutsettelsen med Lucas til; rykker vi opp, sÄ hÄper jeg det forsterkes med et nytt fÞrstevalg eller i det minste en klar utfordrer til Ankergren.

SĂ„ kan det selvsagt vĂŠre at utsettelsene kun skyldes et Ăžnske om klart sportslig fokus!  Glad
Loggført

Marching on together!

sveifors
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #81 på: Mai 03, 2009, 10:14:41 »

Blackburn, Hull and Leeds After Bruce ,While Town, Newcastle and Hannover Linked With Celtic Ace
Sunday 03 May 2009 09:08:47 by Phil

Town defender Alex Bruce is a summer target of Blackburn, Hull and Leeds, according to one of this morning’s tabloids. It’s a busy morning on the transfer gossip front with the Blues said to be amongst a number of clubs eyeing a move for Celtic’s Paul Hartley.

Bruce is out of contract at the end of the season, having turned down new terms offered in January, and new Town boss Roy Keane is reported to have battle on his hands if he wants to keep the central defender, the son of his former Manchester United team-mate Steve, due to the interest from elsewhere.

Loggført

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life
sveifors
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #82 på: Mai 04, 2009, 06:49:00 »

By Sportsmail Reporter Last updated at 1:46 AM on 04th May 2009

Leeds will fight it out with Leicester to sign Southampton goalkeeper Kelvin Davis if they win promotion to the Championship. Davis is out of contract at the relegated club.
Loggført

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #83 på: Mai 05, 2009, 08:14:10 »

Dette er en gufs fra fortiden. Hente en 39 Ärig keeper. Nei hent heller tilbake han som er pÄ utlÄn til gudene vet hvilken klub. IfÞlge manageren deres, sÄ er dette et eksepsjonelt tallent. Ankers er nok ferdig i Leeds hÄper jeg. Vi bÞr da hente inn en keeper pÄ rundt 30 og satse pÄ Ä gi en ung og fremmadstormende keeper en sjanse en gang iblandt
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
pedro
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #84 på: Mai 05, 2009, 08:18:21 »

Dette er en gufs fra fortiden. Hente en 39 Ärig keeper. Nei hent heller tilbake han som er pÄ utlÄn til gudene vet hvilken klub. IfÞlge manageren deres, sÄ er dette et eksepsjonelt tallent. Ankers er nok ferdig i Leeds hÄper jeg. Vi bÞr da hente inn en keeper pÄ rundt 30 og satse pÄ Ä gi en ung og fremmadstormende keeper en sjanse en gang iblandt

Du blander dette ryktet h.b, keeperen det er snakk om er 32 Är!! Det er ikke Mark Crossley det er snakk om!!!
http://www.fansfc.com/story/10681.html
http://www.blackpoolgazette.co.uk/sports-news/Club39s-6m-star-set-for.5233554.jp
« Siste redigering: Mai 05, 2009, 08:21:49 av pedro » Loggført

Leedsomaniac
kjelvi
Lorimer

kbvinje@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #85 på: Mai 05, 2009, 15:41:03 »

Leeds will fight it out with Leicester to sign Southampton goalkeeper Kelvin Davis if they win promotion to the Championship. Davis is out of contract at the relegated club.

Goalkeeper keen to stay a Saint
Southampton goalkeeper Kelvin Davis, a reported target for Leeds, has pledged his future to the club following their relegation to League One.

Davis has been in fine form for Mark Wotte's side this season in a disastrous campaign for the club and has reportedly attracted interest from Leeds.
The cash-strapped Saints, currently in administration, will begin next season on minus 10 points, but Davis admits he is happy to stay although it could be out of his control.
"I love playing for this football club. I like living in the area and my family is settled here," the 32-year-old told the club's official website.
"League One certainly doesn't scare me and I can see myself playing here next season and indeed for the rest of my career.
"Football isn't always as simple as that and something might come along which is something that I can't turn away from, but at the same time the sooner someone comes into control the club the sooner I can sort it out."  (TeamTalk)

Keeper fight on
http://www.clubcall.com/leeds-united/keeper-fight-on-898786.html
Loggført
kilgallon
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #86 på: Mai 06, 2009, 08:53:31 »

Jeg hÄper Grayson ogsÄ satser pÄ Ankers neste sesong. Etter at Grayson tok over og Ankers fikk tillit sÄ har han 11 clean sheet pÄ 25 kamper - og i mange av kampene har han vÊrt match winner pÄ grunn av viktige redninger. Men Ankers fÄr utrolig mye pepper nÄr det gÄr mÄl inn - og jeg er ikke blind for at han er skyld i et par baklengs. Men vis meg den keeperen som ikke er det...
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #87 på: Mai 06, 2009, 11:18:28 »

Jeg hÄper Grayson ogsÄ satser pÄ Ankers neste sesong. Etter at Grayson tok over og Ankers fikk tillit sÄ har han 11 clean sheet pÄ 25 kamper - og i mange av kampene har han vÊrt match winner pÄ grunn av viktige redninger. Men Ankers fÄr utrolig mye pepper nÄr det gÄr mÄl inn - og jeg er ikke blind for at han er skyld i et par baklengs. Men vis meg den keeperen som ikke er det...

Gode poeng! Uten at jeg har sett mer enn et par kamper, sĂ„ sier kamprapporter at han er blitt bedre i feltet med Ăžkt tillit fra manager. Casper selv sa ogsĂ„ i et intervju at han fĂžler seg langt tryggere i feltarbeidet nĂ„. Mot Leicester var han jo bra, i det minste.  Blunker

Som shotstopper og at han har muligheten til bÄde Ä redde poeng og dessverre miste poeng (Leyton, B) er det ingen tvil om. Han er da ogsÄ matchvinner langt oftere enn han koster laget poeng og 11 clean sheets pÄ 25 kamper er ikke verst, noe selvsagt Naylor ogsÄ har mye av Êren for.

Det er vanvittig enkelt Ä betille ny keeper pÄ et forum. Noe helt annet er hvilken prisklasse vi mÄ opp i for Ä finne en keeper som er langt bedre enn Ankergren og om keeperplassen er det fÞrste som bÞr forbedres.
Loggført

Marching on together!

Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #88 på: Mai 06, 2009, 13:21:57 »

Gode poeng! Uten at jeg har sett mer enn et par kamper, sĂ„ sier kamprapporter at han er blitt bedre i feltet med Ăžkt tillit fra manager. Casper selv sa ogsĂ„ i et intervju at han fĂžler seg langt tryggere i feltarbeidet nĂ„. Mot Leicester var han jo bra, i det minste.  Blunker

Som shotstopper og at han har muligheten til bÄde Ä redde poeng og dessverre miste poeng (Leyton, B) er det ingen tvil om. Han er da ogsÄ matchvinner langt oftere enn han koster laget poeng og 11 clean sheets pÄ 25 kamper er ikke verst, noe selvsagt Naylor ogsÄ har mye av Êren for.

Det er vanvittig enkelt Ä betille ny keeper pÄ et forum. Noe helt annet er hvilken prisklasse vi mÄ opp i for Ä finne en keeper som er langt bedre enn Ankergren og om keeperplassen er det fÞrste som bÞr forbedres.

Casper er dessverre en av veldig fÄ keepere som ikke stoler pÄ sin fÞrstetouch. Mange av de ballene han plukker ned pÄ innlegg og skudd han fÄr midt imot gir han retur pÄ. Dette fÞrer til mange hjerteklapp pÄ folk rundt om pÄ tribunen.
Han har ogsÄ slitt med avleveringene sine, spesielt utspark. Dette har blitt bedre de siste to mÄnedene, men rart at dette ikke sitter inne pÄ en rundt 30 Är gammel keeper.
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #89 på: Mai 06, 2009, 16:20:18 »

Casper er dessverre en av veldig fÄ keepere som ikke stoler pÄ sin fÞrstetouch. Mange av de ballene han plukker ned pÄ innlegg og skudd han fÄr midt imot gir han retur pÄ. Dette fÞrer til mange hjerteklapp pÄ folk rundt om pÄ tribunen.
Han har ogsÄ slitt med avleveringene sine, spesielt utspark. Dette har blitt bedre de siste to mÄnedene, men rart at dette ikke sitter inne pÄ en rundt 30 Är gammel keeper.

Dette er selvsagt helt korrekt, promo. Men om det er forbedringspotensiale, sÄ er jo dÚt i det minste positivt. SpÞrsmÄlet er som sagt om vi faktisk fÄr en bedre keeper, til en pris vi har rÄd til.

Om vi kan gjĂžre et scoop, er det selvsagt ikke meg imot, men jeg mener hĂžyreback, en midtstopper (utover Ă„ signe Sodje) en breddeholder og minst en spiss til bĂžr stĂ„ foran pĂ„ Ăžnskelista - min i det minste.  Blunker

Loggført

Marching on together!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |