|
Budda
|
 |
« Svar #270 på: Februar 02, 2009, 18:32:44 » |
|
Da er det bare en halvtime igjen. Siden det er ingen rykter om Delph, sÄ mÄ det bety at han blir?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
pesi
|
 |
« Svar #271 på: Februar 02, 2009, 18:35:16 » |
|
Ang Delph sÄ sa en Sky reporter som var i Leeds for ei lita stunn siden at det var svÊrt lite sannsynlig at Delph ble solgt! Skulle han ble solgt mÄtte det foreligge ett veldig godt bud. Dette grunnet at Leeds var igjen blitt en "rik" klubb?!? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #272 på: Februar 02, 2009, 18:38:22 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #273 på: Februar 02, 2009, 18:54:51 » |
|
IfÞlge waccoe har Naylor signa for 2 og et halvt Är.
Glimrende!
Regner med det kommer den off. sida straks..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #274 på: Februar 02, 2009, 18:55:40 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #275 på: Februar 02, 2009, 18:56:17 » |
|
IfÞlge waccoe har Naylor signa for 2 og et halvt Är.
Fabelaktig! Dagens viktigaste nyheit (med mindre Delph forsvinn dei siste fem minutta).
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pesi
|
 |
« Svar #276 på: Februar 02, 2009, 18:58:28 » |
|
Trundle ogsÄ nÊr overgang permanent i fÞlge sky
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #277 på: Februar 02, 2009, 19:01:55 » |
|
Trundle ogsÄ nÊr overgang permanent i fÞlge sky
Keep 'em coming! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Pettersen97
|
 |
« Svar #278 på: Februar 02, 2009, 19:05:38 » |
|
Den nyhetn hÊr sammen m at Delph BLIR i klubben e helt sinnsykt!! Absolutt et bevis pÄ at det satses i Leeds United, Ä at vi med store muligheta blir Ä regne med som en av dïrekte opprykks kandidatan 
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Mighty Whites
|
|
|
|
haak-d
|
 |
« Svar #279 på: Februar 02, 2009, 19:07:35 » |
|
Meget gledelig at Naylor blir, Trundle blir og at Telfer drar. USA spissen har ogsÄ signert for 18 mnd, fÄr hÄpe han fÄr sjansen ogsÄ Ä slÄr til 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #280 på: Februar 02, 2009, 19:10:22 » |
|
Ărlig talt gutter, to reserver frĂ„ CCC og dermed halleluja?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #281 på: Februar 02, 2009, 19:16:20 » |
|
Se hvor vi er da.... Er strÄlende fornÞyd med dette vinduet. Vi beholder vÄre beste, kvitter oss med litt overflÞdig og skaffer oss Naylor permanent. HÄper pÄ Trundle ut sesongen ogsÄ. Skulle gjerne hatt en ny keeper, men det har det vel ikke vÊrt fokus pÄ... Denne spillerstallen skal vÊre bra nok i massevis pÄ dette nivÄet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RuneSve
|
 |
« Svar #282 på: Februar 02, 2009, 19:16:29 » |
|
PÄ tide Ä vÄkne opp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #283 på: Februar 02, 2009, 19:17:35 » |
|
veldig enig med deg ,er veldig skuffa over at dette er alt bates klarte . Blir nok en del lÄn framover .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #284 på: Februar 02, 2009, 19:19:00 » |
|
Ingen ennÄ som har kommentert at de stengte vinduet borte i England for snart 20 minutter siden. PÄ tide slik det snÞr der borte.  Tror vi kom oss greit gjennom dagen, jeg. Selv om man alltids kunne hÄpt om 'meir'...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
isak
|
 |
« Svar #285 på: Februar 02, 2009, 19:21:13 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #286 på: Februar 02, 2009, 19:22:30 » |
|
IfÞlge Leeds' off. webside har ogsÄ Jonathan Lund forlatt klubben. (Isak kom meg i forkjÞpet der).
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #287 på: Februar 02, 2009, 19:23:41 » |
|
Alltid trist nÄr det ikke blir noe av talenter som man har trua pÄ. Men de vet vel hva de gjÞr
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #288 på: Februar 02, 2009, 19:24:16 » |
|
Den nyhetn hÊr sammen m at Delph BLIR i klubben e helt sinnsykt!! Absolutt et bevis pÄ at det satses i Leeds United, Ä at vi med store muligheta blir Ä regne med som en av dïrekte opprykks kandidatan  Bra at Delph blir. men dette evindelige vi er favoritter til Ä rykke opp fordi vi er sÄ store er noe reinspikka piss. SÄlenge eieren ikke vil hente inn spillere som er gode nok sÄ vil vi bli lengre i denne divisjonen. Den dagen vi fÄr en eier med visjoner og som vil satse penger sÄ det monner pÄ et opprykk, ja den dagen vil faktisk Leeds bli interresante for spillere. Men vi er desverre forhenvÊrende storhet som oppfÞrer seg som et lite lag . husker godt et intervju med bates hvor han sa at manageren ville fÄ de midlene som trengtes for Ä hente inn forsterkninger. Pisspreik fra ende til anen. det ender med at Grayson ikke greier dette og at han fÄr lite midler til disposisjon til sommeren. Til jul sÄ er Grayson sparket. Bates tror at han kan spare seg til opprykk. det funker ikke
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
OPM
|
 |
« Svar #289 på: Februar 02, 2009, 19:24:36 » |
|
Hvis det som er kommet hittil, - kl 1822, er alt, sÄ er dette intet mindre enn Mickey Mouse Transfer Policy. Rett og slett skuffende at det ikke hentes inn skikkelige forsvarsspillere, ny keeper og kantspillere med fart.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #290 på: Februar 02, 2009, 19:25:02 » |
|
Litt usikker pÄ hvor happy jeg blir om Trundle signerer. Har vel (forelÞpig) ikke vist all verden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pale
|
 |
« Svar #291 på: Februar 02, 2009, 19:43:39 » |
|
Hvis det som er kommet hittil, - kl 1822, er alt, sÄ er dette intet mindre enn Mickey Mouse Transfer Policy. Rett og slett skuffende at det ikke hentes inn skikkelige forsvarsspillere, ny keeper og kantspillere med fart. Tenkte jeg skulle se litt pÄ hva vÄre opprykkskonkurrenter har forsterket med: Millwall: Boulder og Mcleod fra QPR og Charlton MK Dons: Magnay fra Chelsea pÄ en mÄneds lÄn Scunthorpe: Lansbury fra Arsenal pÄ en mÄneds lÄn. 18 Är, har vel ikke debutert for Arsenal? Peterborough: Ben Wright fra Hampton&Richmond! Oldham: Ingen inn Er vel ikke noe Ä bli livredd av... NÄr man i tillegg ser hva som har skjedd i resten av fotball-england stÄr jeg fast pÄ at jeg er godt fornÞyd. Vi taper ihvertfall ikke opprykket fordi vi kjÞpte dÄrligere enn de andre lagene.. Husk at det var stÞrre fare for at vi skulle komme svekket ut av vinduet, enn at vi skulle bli bedre. Delph er fortsatt i klubben!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #292 på: Februar 02, 2009, 19:46:31 » |
|
Se hvor vi er da.... Er strÄlende fornÞyd med dette vinduet. Vi beholder vÄre beste, kvitter oss med litt overflÞdig og skaffer oss Naylor permanent. HÄper pÄ Trundle ut sesongen ogsÄ. Skulle gjerne hatt en ny keeper, men det har det vel ikke vÊrt fokus pÄ... Denne spillerstallen skal vÊre bra nok i massevis pÄ dette nivÄet. Nettopp, jeg ser hvor vi er, og da er ikke dette godt nok. Not even close. For all del, jeg tror at vi i neste uke kommer til Ä lÄne spillere med hÞyere kvalitet enn dette, og som jeg har sagt fÞr - heller et lÄn ekstra enn en dÄrlig permanent signing. Jeg tror faktisk at vi ikke fikk tak i gode nok spillere denne gangen. Tror ikke problemet er at Bates/Harvey/Williams/Grayson ikke prÞvde. Det gledelige er at vi fÄr beholde Delph, og at Naylor blir. Det tragiske er at Naylor blir utover denne sesongen. Plenty god nok i denne divisjonen, men jeg vil MYE mer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #293 på: Februar 02, 2009, 20:28:31 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #294 på: Februar 02, 2009, 21:17:11 » |
|
Silly Season-gjennomgangFÞlgende er de siste ukene nevnt i forbindelse med overgang til Leeds. Noen reelle, noen spinnville. Kildene er i hÞyste grad varierte: Alex Bruce, Ipswich James McNulty, Stockport * NÄ: Brighton Al Bangura, Watford Leon Britton, Swansea Jason Price, Doncaster Andy Bishop, Bury Michael Nelson, Hartlepool Don Cowie, Inverness Steve Jennings, Tranmere Abdul Osman, Northampton Ron Jones, Hibs Alan Gow, Rangers * NÄ: Norwich Ade Akinbiyi, Leicester Jamie Ward, Chesterfield * NÄ: Sheff. U Claude David, Derby Darren Pulse, Cardiff Izzy Iriekpen, Scunthorpe * NÄ: Bristol C Chris Taylor, Oldham Liam Dickinson, Derby http://therams.co.uk/stories/leeds-miss-out-in-late-loan-bid-for-dickinson Mike Grella, trailist Signet 18 mÄneders kontrakt med Leeds ( http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11750.0) Grant Holt, Shrewsbury Tim Crul, Newcastle David Edgar, Newcastle Dean Kiely, WBA Marc Richards, Port Vale Clayton Ince, Walsall FÞlgende er koblet ut:Ben Parker --> Brighton, Hartlepool, Oldham Fabian Delph--> Flere, bl.a. Fulham Neil Kilkenny --> Oldham, Brighton PÄ innlÄn p.t., men mÄ ev. resignes:Lee Trundle, Bristol C Carl Dickinson, Stoke Richard Naylor, Ipswich Rune Lange til Hartlepool ut sesongen... he-he....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #295 på: Februar 02, 2009, 21:20:10 » |
|
Den nyhetn hĂŠr sammen m at Delph BLIR i klubben e helt sinnsykt!! Absolutt et bevis pĂ„ at det satses i Leeds United, Ă„ at vi med store muligheta blir Ă„ regne med som en av dĂŻrekte opprykks kandidatan  Bra at Delph blir. men dette evindelige vi er favoritter til Ă„ rykke opp fordi vi er sĂ„ store er noe reinspikka piss. SĂ„lenge eieren ikke vil hente inn spillere som er gode nok sĂ„ vil vi bli lengre i denne divisjonen. Den dagen vi fĂ„r en eier med visjoner og som vil satse penger sĂ„ det monner pĂ„ et opprykk, ja den dagen vil faktisk Leeds bli interresante for spillere. Men vi er desverre forhenvĂŠrende storhet som oppfĂžrer seg som et lite lag . husker godt et intervju med bates hvor han sa at manageren ville fĂ„ de midlene som trengtes for Ă„ hente inn forsterkninger. Pisspreik fra ende til anen. det ender med at Grayson ikke greier dette og at han fĂ„r lite midler til disposisjon til sommeren. Til jul sĂ„ er Grayson sparket. Bates tror at han kan spare seg til opprykk. det funker ikke dette er vel cut&paste fra Ăžrten andre innlegg du har hatt om dette tema i sommer eller januar vinduet. intet nytt under solen mao.  jeg tar en sparsommelig cut&paste stikkordmessig - lite tilgjengelighet pĂ„ spillere, ogsĂ„ i PL, bare leftovers stort sett, ingen vil redusere styrken med mindre de MĂ
- hvilken klassespiller vil til Leeds i L1, en klubb som pr. idag ikke er garantert opprykk, neppe en spiller med ambisjoner konklusjon: trÞbbel i PL, stÞrre trÞbbel i CCC, enda stÞrre trÞbbel i L1 glem pengene enn sÄ lenge. ikke get at jeg tror bates noen gang vil Þse ut penger, men nÄ er det heller ikke mulig, av de ovenevte grunner (tror jeg da) -
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 02, 2009, 21:53:30 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
|