|
Trond90
|
 |
« Svar #30 på: Desember 22, 2008, 17:58:28 » |
|
StÄr ingen ting pÄ leedsunited.com enda..
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #31 på: Desember 22, 2008, 18:05:54 » |
|
Jeg har enda en fĂžlelse det blir Poyet..
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
pedro
|
 |
« Svar #32 på: Desember 22, 2008, 18:09:11 » |
|
Jeg har enda en fĂžlelse det blir Poyet..
Ikke jeg heller, men det som assistent!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsomaniac
|
|
|
|
raggen
|
 |
« Svar #33 på: Desember 22, 2008, 18:09:45 » |
|
overraskende men hadde som mange andre kanskje hÄpet pÄ noe "bedre" men som alle andre manager sÄ skal ogsÄ grayson fÄ en sjanse til og vise hva han kan. Velkommen skal han vÊre  PÄ tide Ä skifta underskrifta di?  SKal fikse det ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds United!!!!!!!!
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #34 på: Desember 22, 2008, 18:12:59 » |
|
grayson tjaaaaa?  vet ikke jeg ,men mannen skal og mĂ„ fĂ„ tid til Ă„ bevise hva han er god for selvfĂžlgelig . Men er han klar da eller er dette bare et rykte  ?.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #35 på: Desember 22, 2008, 18:13:51 » |
|
Nok en x - Leedsspilller altsĂ„, om enn ikke av det mest "glamorĂžse" slaget.  FĂžler meg litt skuffet, selv om jeg vet fint lite om Graysons CV innen managment. MĂ„ innrĂžmme at jeg nok hadde Ăžnsket meg et stĂžrre navn.  NĂ„r det er sagt: Grayson stiller med blanke ark og han fĂ„r gode rammebetingelser Ă„ jobbe under. SpĂžrsmĂ„let er om han takler det enorme presset som fĂžlger stillingen som manager i Leeds United.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #36 på: Desember 22, 2008, 18:15:35 » |
|
Om det blir Grayson, sa kan vi se pÄ det som et komplement. Mannen gÄr ned en divisjon, men ser nok pÄ det som et skritt opp pÄ karrierestigen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #37 på: Desember 22, 2008, 18:17:10 » |
|
Nok en x - Leedsspilller altsĂ„, om enn ikke av det mest "glamorĂžse" slaget.  FĂžler meg litt skuffet, selv om jeg vet fint lite om Graysons CV innen managment. MĂ„ innrĂžmme at jeg nok hadde Ăžnsket meg et stĂžrre navn.  NĂ„r det er sagt: Grayson stiller med blanke ark og han fĂ„r gode rammebetingelser Ă„ jobbe under. SpĂžrsmĂ„let er om han takler det enorme presset som fĂžlger stillingen som manager i Leeds United. FĂžler meg ogsĂ„ som deg litt skuffet vet ikke hvorfor egentlig bare gjĂžr det ,men for all del vet svĂŠrt lite om grayson og Ăžnsker av hele mitt hjerte at han skal lykkes i leeds .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kenneth
|
 |
« Svar #38 på: Desember 22, 2008, 18:17:46 » |
|
Hadde Þnska ein manager som stod for ein spelande stil slik Macca har prÞvd,men med meir trÞkk i spelet. Er Grayson ein mann som er kjend for "HOOFBALL" sÄ har me fÄ spelarar offensivt som har sin styrke her  . Er det Dougie og Hughes pÄ midten no og Enoch pÄ topp..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #39 på: Desember 22, 2008, 18:20:25 » |
|
Hadde Þnska ein manager som stod for ein spelande stil slik Macca har prÞvd,men med meir trÞkk i spelet. Er Grayson ein mann som er kjend for "HOOFBALL" sÄ har me fÄ spelarar offensivt som har sin styrke her  . Er det Dougie og Hughes pÄ midten no og Enoch pÄ topp.. Kanskje spillerne i Blackpool passet en slik spillestil, men at han vil endre den nÄr han kommer hit?
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #40 på: Desember 22, 2008, 18:21:29 » |
|
grayson tjaaaaa?  vet ikke jeg ,men mannen skal og mĂ„ fĂ„ tid til Ă„ bevise hva han er god for selvfĂžlgelig . Men er han klar da eller er dette bare et rykte  ?. Det er ennĂ„ bare sterke rykter. Det er ikke bekreftet noe fĂžr det stĂ„r pĂ„ klubbens hjemmeside og/eller at de har sendt ut pressemelding. Jeg stĂ„r pĂ„ mailinglista og enn sĂ„ lenge er innboksen tom. SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #41 på: Desember 22, 2008, 18:24:02 » |
|
Eg er meget avventande og skeptisk til Grayson om det skulle bli han. Tek forbehald om at eg kjenner svÊrt lite til hans trenarkarriere. Steget frÄ Blackpool til Leeds hÞyres alt for stort og skummelt ut, spÞr du meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Adis
|
 |
« Svar #42 på: Desember 22, 2008, 18:34:43 » |
|
Sitter og hÞrer pÄ BBC Radio Leeds og de er hvertfall veldig sikre pÄ at det blir Grayson. En BBC reporter som prater om at han ikke fikk prate med Grayson i dag under en tilstelning, men at Grayson bare satt der og smila...sÄÄÄ... kan virke som om noe er i gjerde her altsÄ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
After Chaos Cometh Light - We Are Leeds!
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #43 på: Desember 22, 2008, 18:39:27 » |
|
Sitter og hÞrer pÄ BBC Radio Leeds og de er hvertfall veldig sikre pÄ at det blir Grayson. En BBC reporter som prater om at han ikke fikk prate med Grayson i dag under en tilstelning, men at Grayson bare satt der og smila...sÄÄÄ... kan virke som om noe er i gjerde her altsÄ...
link?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leeeeeeeeeeeeds
|
 |
« Svar #44 på: Desember 22, 2008, 18:40:05 » |
|
SÄ lenge dette ikke er bekreftet sÄ mÄ vi "hold our horses". Spekulasjonen gÄr fortsatt rundt Ferguson, sÄ vi vet rett og slett ikke. Men Maverick whites sier at de fra sikkert hold vet det er Grayson, men som sagt vet vi IKKE
|
|
|
|
|
Loggført
|
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #45 på: Desember 22, 2008, 18:43:56 » |
|
Steget frÄ Blackpool til Leeds hÞyres alt for stort og skummelt ut, spÞr du meg.
Ja, han gÄr NED fra CCC til League One...............
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Adis
|
 |
« Svar #46 på: Desember 22, 2008, 18:44:30 » |
|
link? http://www.bbc.co.uk/leeds/local_radio/jeg sitter og hÞrer pÄ som skrevet. Ingen nedskrevet kilde.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #47 på: Desember 22, 2008, 18:53:42 » |
|
Melding fra pressesjefen nÄ, det ser ikke ut til at det kommer en bekreftelse i lÞpet av kvelden.
SÄ fÄr man tolke og spekulere rundt det, om man vil. Som andre har kastet frem av rykter skal Grayson selÞv ha sagt ja, men det stÄr pÄ kompensasjonsforhandlingene...
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
marve
|
 |
« Svar #48 på: Desember 22, 2008, 19:15:07 » |
|
Leser at leeds har spurt blackpool om Ä fÄ snakke med grayson ,men de nekta tvert .Hva skjera???.Fra off blackpoll side .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #49 på: Desember 22, 2008, 19:18:48 » |
|
Blackpool rejects Leeds`approach for Simon Grayson......Sky Sports
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #51 på: Desember 22, 2008, 19:20:18 » |
|
For Ă„ skru opp prisen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kjelvi
|
 |
« Svar #52 på: Desember 22, 2008, 19:27:11 » |
|
tullete trÄd. fortsatt bare et rykte. Grayson er ikke klar fÞr Leedsunited.com eller Bates sjÞl sier det!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #53 på: Desember 22, 2008, 19:27:50 » |
|
En ting gutter og jenter...det er aldri kjedelig/ stille rundt klubben vi elsker... Gleder meg til neste kamp, spent pÄ hvordan dette slÄr ut. Satser pÄ en solid seier og 10 strake seire etter den. Da er Grayson plutselig geni erklÊrt 
|
|
|
|
« Siste redigering: Desember 22, 2008, 19:30:03 av baste »
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
harvey
|
 |
« Svar #54 på: Desember 22, 2008, 19:28:41 » |
|
Hjelp meg!!! Hvilken manager som er ansatt i vÄrt LEEDS har hatt god CV fÞr han kom til LEEDS. Vi slakter alt som kommer opp??
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Adis
|
 |
« Svar #55 på: Desember 22, 2008, 19:35:08 » |
|
tullete trÄd. fortsatt bare et rykte. Grayson er ikke klar fÞr Leedsunited.com eller Bates sjÞl sier det!
Noe rykte tror jeg neppe det er. Kommer jo fra offisielle hold (blackpools hjemmeside) og BBC Radio Leeds at Leeds har fÄtt en forespÞrsel om Ä snakke med han avslÄtt. http://www.blackpoolfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10432~1497115,00.htmlAt han er klar er selvfÞlgelig bare et rykte.. men at noe er pÄ gang er sikkert.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leeeeeeeeeeeeds
|
 |
« Svar #56 på: Desember 22, 2008, 19:42:44 » |
|
Simon Grayson could be officially named as Leeds manager within hours. The Blackpool Gazette is reporting that Simon Grayson and chairman Karl Oyston are "locked in talks" about his future and the Gazette also goes onto report that a "compensation figure has been agreed and that Grayson has been given permission to talk to Leeds".
Although the official site is now reporting an official approach has been rejected which could mean Blackpool are holding out for more compensation.
At the moment Grayson is still officially Blackpool manager, even signing autographs at todays signing session at the club shop but betting has been suspended on him joining Leeds United and Ken Bates is said to be "determined" to make an appointment before Tuesday.
Leeds have money to spend in January and it's crucial they appoint Larry before the transfer window opens if they are going to push on for the promotion in the second half of the season.
There's a lot of mixed reports at the moment so it will be interesting to see what happens.
|
|
|
|
« Siste redigering: Desember 22, 2008, 19:51:54 av Jon R »
|
Loggført
|
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #57 på: Desember 22, 2008, 19:56:51 » |
|
Hjelp meg!!! Hvilken manager som er ansatt i vÄrt LEEDS har hatt god CV fÞr han kom til LEEDS. Vi slakter alt som kommer opp??
Enig med du, fordel med Grayson er at han har erfaring fra L1 og championship og det er det som er viktig NĂ
. Jeg er ikke sikker at disse "store" navnene er sÄ veldig Ä satse pÄ i de nedre divisjoner.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
raggen
|
 |
« Svar #58 på: Desember 22, 2008, 20:13:21 » |
|
sÄ lenge ingenting er klart sÄ bÞr mel moderator eller andre endre Tittelen pÄ denne trÄden eller ihvertfall sette ett ? bak
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds United!!!!!!!!
|
|
|
|
Roy
|
 |
« Svar #59 på: Desember 22, 2008, 20:16:44 » |
|
sÄ lenge ingenting er klart sÄ bÞr mel moderator eller andre endre Tittelen pÄ denne trÄden eller ihvertfall sette ett ? bak
Enig - trodde en stund at dette var klart. Skulle det bli Grayson sÄ er jeg litt  men det kan vel vanskelig bli verre enn hva tilfellet er nÄ -resultatmessig mener jeg. Ville hatt Macca med videre jeg, tror han hadde snudd dette i januar.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Stand up and sing for LEEDS UNITED
|
|
|
|