The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 10:20:12 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 11 12 [13]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KAMP: vs. MK Dons 20/12  (Lest 6377 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #360 på: Desember 20, 2008, 20:01:39 »

Skal vi vĂŠre glade eller triste for at vi slipper Ă„ se kampene vĂ„res pĂ„ TV  Hæ

En manager skal trykke pÄ de rette knappene nÄr det ikke gÄr som Þnsket,
og det bÞr virkelig vÄr sjef begynne med nÄ.

Er virkelig stallen vÄr ikke bedre enn at vi skal bli ydmyket av L 1-lag?
Bradley J. bĂžr hentes hjem fortere enn svint  Sjokkert

Det er mange som sier at vi ikke har bedre stall en tabellen skulle tilsi, men hvorfor blir alle som ikke er gode nok for vÄr middels stall "stjerner" i sine "nye" klubber nÄr de blir lÄnt ut??
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Per Arne
Gjest
« Svar #361 på: Desember 20, 2008, 20:04:29 »

Skal vi vĂŠre glade eller triste for at vi slipper Ă„ se kampene vĂ„res pĂ„ TV  Hæ

En manager skal trykke pÄ de rette knappene nÄr det ikke gÄr som Þnsket,
og det bÞr virkelig vÄr sjef begynne med nÄ.

Er virkelig stallen vÄr ikke bedre enn at vi skal bli ydmyket av L 1-lag?
Bradley J. bĂžr hentes hjem fortere enn svint  Sjokkert

Det er mange som sier at vi ikke har bedre stall en tabellen skulle tilsi, men hvorfor blir alle som ikke er gode nok for vÄr middels stall "stjerner" i sine "nye" klubber nÄr de blir lÄnt ut??

Kan vel kanskje ha noe med hvordan spilleren blir brukt, og hvordan laget spiller.. Og det er jo managerens ansvar...
Loggført
Oggy
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #362 på: Desember 20, 2008, 20:18:17 »

Det er en managers ansvar Ä fÄ det BESTE ut av hver enkelt spiller,
og sy sammen et lag som fungerer. Og Ä fÄ inn en lagmoral som skremmer
livskiten av motstanderne.

Vi kan vel sÄ langt si at Macca ikke har lyktes, men ting kan selvsagt
snu fort. Det kommer alltid en ny kamp, men vi mÄ brette opp ermene
og slÄss. GLEM finspillet, nÄ er det Ä vinne som er det viktige!!!
Alt annet er uvesentlig pr. nu.
Loggført

Oggy
ragnar
PĂ„ juniorlaget

raggis@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #363 på: Desember 20, 2008, 20:44:35 »

Om Leeds nÄ fortsetter Ä tape sÄ er jeg redd for at Leeds mÄ bytte trener. Bates har vel tidligere gjort det klart at opprykk er Ärets mÄlsetning og om det ser ut til Ä ryke allerede ved juletider sÄ er det pÄ tide Ä gjÞre noe.

Crystal Palace har kommet sterkt tilbake etter Ä ha ligget sist ved Ärets slutt og ble nr 6 og vant i play off finalen, sÄ kampen om opprykk er ikke helt avgjort enda...
Loggført

*Champions of Championship 11/12*
fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #364 på: Desember 20, 2008, 20:47:48 »

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint >:(BOOOOOOOOOOOO Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint >:(BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint

saklig
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
Torpedo
PĂ„ juniorlaget

MOT !

Vis profil E-post
« Svar #365 på: Desember 20, 2008, 21:45:12 »

Klarer ikke slutte Ă„ tenke at moraldroppen til Douglas har hatt kritisk betydning
Loggført
SirOlsen

Fast pÄ A-laget

zildjian@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #366 på: Desember 20, 2008, 21:51:20 »

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint >:(BOOOOOOOOOOOO Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint >:(BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint Sint

saklig
For det er jo veldig saklige prestasjoner av Leeds United for tiden lissom.
Loggført

-SirOlsen-
nord
I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #367 på: Desember 20, 2008, 22:04:18 »

11 poeng til 2 pladsen!  Øyerulling

Alt er muligt!, men ikke sĂŠrlig realistiskt i Ăžjeblikket!
Loggført

sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #368 på: Desember 20, 2008, 22:27:25 »

SpÞrsmÄl til skeptikerne: Tror dere virkelig det er manager som ikke markerer pÄ corner?
Jeg er vel egenlig en av de som mener at en manager trenger tid for Ă„ bygge et godt lag. Men det er jo noen av valgene hans som begynner Ă„ bli litt rare?
Lucas vs Ankers
Shehan/Parker vs White(nÄr White er banens beste begge gangene han har spilt?)
Lubo vs HuntyWebb (greit at lubo er stor, men han vinner jo aldri hodedueller?)
At krigeren Hughes ikke fÄr spille.

det var det mÄnga som gjorde innan med douglas med, nu spelar han varje match, statistik skall man nog inte gÄ för mycket efter utan hellre dÄ instÀllning och hur man spelar i matchen

Har ogsÄ gÄtt i bresjen for Hughes pÄ midtbanen tidligere, pÄ statistisk grunnlag.
Loggført

sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #369 på: Desember 20, 2008, 22:31:26 »

Det er en managers ansvar Ä fÄ det BESTE ut av hver enkelt spiller,
og sy sammen et lag som fungerer. Og Ä fÄ inn en lagmoral som skremmer
livskiten av motstanderne.

Vi kan vel sÄ langt si at Macca ikke har lyktes, men ting kan selvsagt
snu fort. Det kommer alltid en ny kamp, men vi mÄ brette opp ermene
og slÄss. GLEM finspillet, nÄ er det Ä vinne som er det viktige!!!
Alt annet er uvesentlig pr. nu.
jag Ă€r av den Ă„sikten att det Ă€r varje spelare ansvar att göra sitt bĂ€sta av sina förutsĂ€ttningar för laget och för managerna  och fansen med! Jag tycker det Ă€r upp till spelarna de har inte sĂ€mre lön Ă€n vad de har i MK och leicester, de lĂ€gger inte ner sĂ„ mycket energi som behövs, jag tror inte det Ă€r en trĂ€narfrĂ„ga, det Ă€r spelarna som mĂ„ste ta sig samman, det Ă€r inte mcallister som skalll prestera pĂ„ planen, Ă€r sĂ€ker han gjort allt för att lyfta laget.
Loggført

raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #370 på: Desember 20, 2008, 22:53:56 »

(ikke Edru innlegg) men jeg mÄ bare si jeg klarer ikke og vÊre annet enn utrolig skuffet etter dagens tap. fikk se utviklingen pÄ livescore men ble ikke overrasket en jÊvlig plass... hva F... Skjer med klubben i mitt hjerte??? er sÞnderknust og drikker gravÞl pÄ gravÞl etter og se pÄ hva som skjer med klubben i mitt hjerte.
HÄper pÄ en positiv ting etter nyttÄr for redd det kan bli stygge sifre mot leicester...til alle andre sÄ vil jeg i disse dystre tider Þnske alle ei god jul og mÄtte jula bli hvit......tok du an Gliser

MOT og skÄl Rekker tunge
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #371 på: Desember 20, 2008, 23:30:45 »

(ikke Edru innlegg) men jeg mÄ bare si jeg klarer ikke og vÊre annet enn utrolig skuffet etter dagens tap. fikk se utviklingen pÄ livescore men ble ikke overrasket en jÊvlig plass... hva F... Skjer med klubben i mitt hjerte??? er sÞnderknust og drikker gravÞl pÄ gravÞl etter og se pÄ hva som skjer med klubben i mitt hjerte.
HÄper pÄ en positiv ting etter nyttÄr for redd det kan bli stygge sifre mot leicester...til alle andre sÄ vil jeg i disse dystre tider Þnske alle ei god jul og mÄtte jula bli hvit......tok du an Gliser

MOT og skÄl Rekker tunge

hehe.. gleder meg til ditt kommende innlegg, sÄnn i 2-3 tia i natt. Blunker
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #372 på: Desember 21, 2008, 00:20:15 »

MOT og skÄl Rekker tunge

hehe.. gleder meg til ditt kommende innlegg, sÄnn i 2-3 tia i natt. Blunker

skal prĂžve og fĂžlge meg opp men tĂžr ikke love noe Rekker tunge
Loggført

raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #373 på: Desember 21, 2008, 04:14:14 »

sorry...... tilbake fra byen og skuffelsen har ikke lagt seg. har vondt i sjela over hvor mye motgang vÄr klubb skal mÞte.. Tvilende MEN uansett skuffelse og motgang,Leeds er som bestevenner, DE FORSVINNER ALDRI!!!!!!!!1
Loggført

fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #374 på: Desember 21, 2008, 08:29:31 »

sorry...... tilbake fra byen og skuffelsen har ikke lagt seg. har vondt i sjela over hvor mye motgang vÄr klubb skal mÞte.. Tvilende MEN uansett skuffelse og motgang,Leeds er som bestevenner, DE FORSVINNER ALDRI!!!!!!!!1

imponert raggen, hadde trodd det skulle komme mer galle en som sÄ.
ha en ikke alt for sliten sĂžndag Blunker
Loggført

Sider: 1 ... 11 12 [13]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |