The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 10:01:23 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: FIFA 2009  (Lest 523 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« på: Oktober 02, 2008, 18:30:37 »

Fikk spillet pÄ onsdag (til XBOX) og det er utrolig artig!

Har ikke spilt FIFA sÊrlig mye siden PES tok over tronen for noen Är siden. Siden dengang har FIFA igjen gÄtt forbi - mener jeg - selv om PES klarte Ä opparbeide seg en enorm fanbase grunnet spillbarheten. FIFA har derimot de aller fleste rettigheter og dette - samt at spillbarheten er langt stÞrre nÄ - har igjen gjort det til min favoritt.

Be A Pro-modusen er utrolig artig! Du kan velge Ä vÊre en spiller, eller lage deg selv, for sÄ Ä starte pÄ reservelaget til en fritt valgt klubb (Vi vet jo alle at det blir Leeds!) Deretter er mÄlet Ä oppfylle forskjellige delmÄl i kampene, som Ä score mÄl, vinne med flere mÄl, holde deg over en viss rating osv. Etterhvert blir du plukket opp i A-stallen og pÄ landslaget. Kameravinkelen i Be A Pro er veldig dynamisk og fÞlger deg.

Laget meg selv som midtbanespiller pĂ„ Leeds, men etter Ă„ ha spilt noen kamper hvor jeg ble plassert pĂ„ venstrekant, startet jeg pĂ„ nytt som spiss. Da ble det langt mer action i sakene og etter Ă„ ha nettet 14 pĂ„ 7 kamper, er jeg nĂ„ forfremmet til reservelagskaptein!  Osteaktig

Andre som har spilt det?
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: Oktober 02, 2008, 18:59:21 »

Har prÞvd demoen, og synes det er den samme mÞkka som alltid. FIFA er som hubba bubba; veldig god og spennende i starten, men etter en stund, sÄ blir man lei og kvalm, og spytter den ut.

Fikk spillet pÄ onsdag (til XBOX) og det er utrolig artig!

Har ikke spilt FIFA sÊrlig mye siden PES tok over tronen for noen Är siden. Siden dengang har FIFA igjen gÄtt forbi - mener jeg - selv om PES klarte Ä opparbeide seg en enorm fanbase grunnet spillbarheten. FIFA har derimot de aller fleste rettigheter og dette - samt at spillbarheten er langt stÞrre nÄ - har igjen gjort det til min favoritt.

Be A Pro-modusen er utrolig artig! Du kan velge Ä vÊre en spiller, eller lage deg selv, for sÄ Ä starte pÄ reservelaget til en fritt valgt klubb (Vi vet jo alle at det blir Leeds!) Deretter er mÄlet Ä oppfylle forskjellige delmÄl i kampene, som Ä score mÄl, vinne med flere mÄl, holde deg over en viss rating osv. Etterhvert blir du plukket opp i A-stallen og pÄ landslaget. Kameravinkelen i Be A Pro er veldig dynamisk og fÞlger deg.

Laget meg selv som midtbanespiller pĂ„ Leeds, men etter Ă„ ha spilt noen kamper hvor jeg ble plassert pĂ„ venstrekant, startet jeg pĂ„ nytt som spiss. Da ble det langt mer action i sakene og etter Ă„ ha nettet 14 pĂ„ 7 kamper, er jeg nĂ„ forfremmet til reservelagskaptein!  Osteaktig

Andre som har spilt det?

Loggført

Endre
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #2 på: Oktober 02, 2008, 19:39:32 »

Fantastisk sammenligning! Gliser

Dette er som sagt mitt fĂžrste FIFA pĂ„ mange Ă„r, bortsett fra ti minutter hos en kompis nĂ„ og da pĂ„ et vorspiel. Synes det ser veldig spennende ut jeg, men skal ikke pĂ„stĂ„ at jeg ikke gĂ„r lei. Det trenger jeg et par mĂ„neder pĂ„ Ă„ finne ut.  Blunker
Loggført

Marching on together!

Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Oktober 03, 2008, 10:10:33 »

Jeg er ogsÄ utrolig fornÞyd med spillet! Glad Selv blir jeg ogsÄ forholdsvis fort lei nÄr jeg spiller alene, men sammen med andre syns jeg nok at Fifa er et av de beste spillene i verden. Jeg mÄ uansett spille litt alene for Ä fÄ oppgradert spilleren min! Glad Dette er noe jeg savner meget fra Euro2008. Her kunne 4stk spille sammen Ä oppgradere spillerene sine sammen, pÄ Fifa09 kan bare én spiller gjÞre dette og det Þdelegger en god del for min del.

Jeg er anker og har spilt meg opp pÄ a-laget forÞvrig. Glad

OgsÄ godt Ä se at Budda er god og objektiv som vanlig! Blunker
Loggført
Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #4 på: Oktober 03, 2008, 12:57:16 »

Hva mener du med den spydigheten? Er jo alltid objektiv jeg  Glad

Jeg er ogsÄ utrolig fornÞyd med spillet! Glad Selv blir jeg ogsÄ forholdsvis fort lei nÄr jeg spiller alene, men sammen med andre syns jeg nok at Fifa er et av de beste spillene i verden. Jeg mÄ uansett spille litt alene for Ä fÄ oppgradert spilleren min! Glad Dette er noe jeg savner meget fra Euro2008. Her kunne 4stk spille sammen Ä oppgradere spillerene sine sammen, pÄ Fifa09 kan bare én spiller gjÞre dette og det Þdelegger en god del for min del.

Jeg er anker og har spilt meg opp pÄ a-laget forÞvrig. Glad

OgsÄ godt Ä se at Budda er god og objektiv som vanlig! Blunker
Loggført

Endre
Stifler
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Oktober 03, 2008, 16:23:41 »

Fikk Fifa 09 igÄr, og er utrolig fornÞyd! Glad
Syntes pes er dÄrlig i forhold til Fifa.
Har ikke spilt sÄ mye Pes, men syntes det var utrolig kjedelig nÄr jeg spilte hvertfall...
Loggført

-Nr 2 er den fĂžrste taperen-
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #6 på: Oktober 03, 2008, 17:30:14 »

Fikk Fifa 09 igÄr, og er utrolig fornÞyd! Glad
Syntes pes er dÄrlig i forhold til Fifa.
Har ikke spilt sÄ mye Pes, men syntes det var utrolig kjedelig nÄr jeg spilte hvertfall...

Enig her, Stiff!

Pro Evolution Soccer var bedre enn FIFA en stund, men det mĂ„ jo vĂŠre fire, fem Ă„r siden nĂ„. Det gjaldt da spillbarheten i kampene - som jo er det viktigste - men nĂ„r spillet er sĂ„pass mangelfullt pĂ„ lisenser, spesielt pĂ„ den engelske ligaen, blir det ikke like komplett for min del. Å spille Master League er liksom ikke det samme som en karriere som manager for Leeds i League One og pĂ„ veien tilbake. NĂ„ pĂ„stĂ„s det jo ogsĂ„ at FIFA har sĂ„ godt som tatt igjen PES pĂ„ spillbarhet, uten at jeg har spilt nok til Ă„ kunne si noe om det.

EA har tatt seg selv i nakkeskinnet og sagt de skal slutte Ä masseprodusere oppfÞlgere i fremtiden, sÄ da kan vi nok se en vesentlig forbedring pÄ blant andre FIFA-spillene de neste Ärene.
Loggført

Marching on together!

Sander

Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #7 på: Oktober 04, 2008, 00:48:34 »

Noen som har prĂžvd Ă„ laste ned spillet til PC?

Har installert spillet, men stÄr man trenger en Registration Code.. Den finner jeg ikke noe sted!

Noen som har samma problemet?
Loggført

Trond90
Fast pÄ A-laget

Marching on together!

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Oktober 04, 2008, 02:10:43 »

Enig med deg Budda, Fifa er litt morsomt i begynnelsen men etter en stund sÄ er man mÞkka lei. Pes er myyyyyYe bedre og spille enn fifa, alt er mye mer realistisk pÄ "matta" og det er mye raskere og mye forskjellige finter og andre tekniske ting eg kan gjÞre. Eneste som er minuset er at de ikke har rettighetene til alle lag. Dette Äret er det vel Looserpool og Scum som har rettighetene, men Pes har fÄtt rettighetene til Champions League og det er jo nice Glad
Loggført

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
eiru
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Oktober 04, 2008, 03:24:38 »

nettopp komt innpĂ„ fĂžrstelaget i be a pro, og har spilt et par kamper i karrieremodusen og. karrieremodusen skuffer i Ă„r, akkurat som i fjor. du kan jo kjĂžpe nesten hvem du vil og bare trykke pĂ„ simuler kampen sĂ„ er du i premier league pĂ„ en halvtime. men be a pro er utrolig artig  Gliser
Loggført
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #10 på: Oktober 05, 2008, 21:11:16 »

NÄ har jeg spilt en stund, og pÄ LÞrdag skulle vi ha FifaFest hos brutter. Da kom det fÞrste VIRKELIGE irritasjonsmomentet med dette spillet. Den glimrende captain-your-country modusen fra Euro2008 er fullstendig borte. Det er faktisk latterlig at de ikke har gjort det mulig Ä for 4 forskjellige spillere Ä oppgradere sine egne spillere! I stede mÄ de 3 andre som skal vÊre med her spille som andre spillere pÄ det laget din spiller spiller for. Vanvittig skuffende.

Og skal man lage turnering, sÄ mÄ kan man ikkje vÊre fler enn 4. Igjen vanvittig skuffende... Vi mÄtte ty til Excel og lage kampoppsett manuelt.
Loggført
MartinR
PĂ„ juniorlaget

One time Leeds, Always Leeds

Reitan96@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #11 på: Oktober 14, 2008, 20:24:32 »

Jeg kjÞpte spillet i gÄr og er ikke overrasket over hvor bra det er. Jeg har alltid holdt meg til Pro Eveloution Soccer helt til Fifa07 kom ut, likte aldri Fifa08 men bestemte meg for Ä kjÞpe Fifa09 selvom. Fifa09 har alt! Bra kvalitet, litt for bra'e dommere :S Og masse annet, De som vurderer Ä kjÞpe Fifa09, De burde gjÞre det!! Jeg vil anbefale Fifa09 pÄ det sterkeste hvis du liker fotballspill.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |