|
Sander
|
 |
« på: September 03, 2008, 22:53:31 » |
|
Til alle dere FM entusiaster her inne.. Ta en titt pÄ sigames.com
Gleder meg bare enda mer nÄr jeg ser dette. Hadde ikke sÄ store forventninger til spillet i Är, men dette kommer til Ä bli det klart beste spillet!!
Slet med Ä komme inn pÄ siden, men kom til slutt inn. SÄ ikke gi dere om det ikke virker med en gang
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #1 på: September 05, 2008, 14:53:02 » |
|
har allerede nÄ forhÄndsbestilt spillet hos cdon.no  spillet kommer i lÞpet av oktober
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #2 på: September 06, 2008, 02:05:02 » |
|
Gleder meg noe helt sykt... Alltid et helvete Ä vente pÄ korrekt dato for nÄr spillet egentlig kommer.. I "reklamen" man kan se pÄ sigames sies det da vitterlig 14 november? Er det isÄfall feil? Leeds game fÞrst, sÄ et Alta game og avslutter eventyret med et TromsÞ game hÞsten 09  Alta-White
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #3 på: September 06, 2008, 09:21:44 » |
|
Vil tro dette er den riktige datoen. Karn pÄ videoen er vel en av de som lager spillet.. De har heldigvis testet spillet i lengre tid, sÄ jeg hÄper man nÄ kan nyte fÞrste utgave uten for mye bugs!! Syns det virker veldig spennende med 3d kamp ogsÄ. FÞler at man kommer enda bedre innpÄ spillerne, og at man faktisk kan se hendelser som skjer i kampen.. Media spÞr ofte om du mener det skulle vÊrt straffe, offside, rÞdt kort osv. Ikke lett Ä se i 2d  Gleder meg noe helt sykt... Alltid et helvete Ä vente pÄ korrekt dato for nÄr spillet egentlig kommer.. I "reklamen" man kan se pÄ sigames sies det da vitterlig 14 november? Er det isÄfall feil?Leeds game fÞrst, sÄ et Alta game og avslutter eventyret med et TromsÞ game hÞsten 09  Alta-White
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Stifler
|
 |
« Svar #4 på: September 17, 2008, 10:41:32 » |
|
November? sÄ lenge til? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
-Nr 2 er den fĂžrste taperen-
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #5 på: September 18, 2008, 22:32:16 » |
|
November? sÄ lenge til?  Tenke seg til hvorfor ikke SiGames klarer Ä lansere spillet til seriestart i England. Tipper de hadde solgt noen flere kopier ogsÄ. FM er likevel aldri spillbart fÞr den fÞrste patchen og knapt nok fÞr den andre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #6 på: September 20, 2008, 14:58:15 » |
|
Tenke seg til hvorfor ikke SiGames klarer Ä lansere spillet til seriestart i England. Tipper de hadde solgt noen flere kopier ogsÄ.
De ville aldri gi ut spillet fÞr transfervinduet stenger 1.september. Deretter bruker de nok en del tid pÄ Ä finpusse databasen og fÄ bort de verste bugs. Ellers prÞver de vel Ä time det inn mot julehandelen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #7 på: September 22, 2008, 00:02:05 » |
|
Blir en del timer spilling med dette spillet ja, gleder meg helt enormt, er det 100% sikker det kommer ut i November? i fjor og sa dem de men sÄ kom det ut i oktober  . LÄv og hÄpe pÄ det samme dette Äret 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #8 på: September 24, 2008, 02:01:48 » |
|
Om jeg kunne fÄtt FM2009 i hÄnda akkurat nÄ sÄ ville jeg betalt 5000 for det...  Hater Ä vente... Alta-White
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Lars E
|
 |
« Svar #10 på: November 03, 2008, 02:19:03 » |
|
Har lastet det ned og installerer as we speak..... spent nÄ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #11 på: November 03, 2008, 14:04:30 » |
|
noen som har prĂžvd demoen? bra?
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
->Robert
|
 |
« Svar #12 på: November 03, 2008, 14:57:23 » |
|
Hmm, nesten sÄ jeg mÄ prÞve dette. Synd bare det kommer sÄpass mange bra spill om dagen.. FÄr jo ikke tid til alt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM
League One Finally Done - Championship here We Come!
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #13 på: November 04, 2008, 17:55:57 » |
|
10 dager til det kommer ut nÄ  GLEDER meg, skal bli fint og slippe -15
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #14 på: November 05, 2008, 14:58:53 » |
|
noen som har spilt demoen, og kan komme med et lite terningkast?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Stifler
|
 |
« Svar #15 på: November 14, 2008, 09:31:50 » |
|
Idag 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #16 på: November 14, 2008, 10:23:19 » |
|
jeg satt i hele gÄr kveld og spilte dette spillet. mÄ si jeg er meget fornÞyd med spillet! 3d delen fungerer utmerket!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #17 på: November 14, 2008, 13:52:57 » |
|
PrÞvde demoen og 3d kamp.. ble ikke veldig imponert. Hadde selvfÞlgelig ikke trodd det skulle bli sÄ fantastisk bra heller, men syns spillerne er veldig stillestÄende. NÄ har jeg ikke prÞvd det endelige spillet, sÄ muligens det har blitt bedre? jeg satt i hele gÄr kveld og spilte dette spillet. mÄ si jeg er meget fornÞyd med spillet! 3d delen fungerer utmerket!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #18 på: November 14, 2008, 13:57:35 » |
|
PrÞvde demoen og 3d kamp.. ble ikke veldig imponert. Hadde selvfÞlgelig ikke trodd det skulle bli sÄ fantastisk bra heller, men syns spillerne er veldig stillestÄende. NÄ har jeg ikke prÞvd det endelige spillet, sÄ muligens det har blitt bedre? jeg satt i hele gÄr kveld og spilte dette spillet. mÄ si jeg er meget fornÞyd med spillet! 3d delen fungerer utmerket!
grafikken er ikke den beste, men jeg synes at man fÄr bedre oversikt over taktikken. man merker forskjellen viss man endrer pÄ taktikken. grafikken kan de jo finpusse pÄ til senere versjoner.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
josoer
|
 |
« Svar #19 på: November 14, 2008, 19:39:28 » |
|
Er sÄ langt veldig fornÞyd med Ärets utgave av fm. O8-utgaven la eg pÄ hylla etter 2mnd, uten Ä ha spilt 2.sesonger engang pÄ et game.
Har selvfÞlgelig startet et game med vÄrt kjÊre Leeds United. PÄ 14 ligakamper har eg 11-3-0. Har gjort minimale endringer i stallen. Men Douglas mÄtte vike pÄ midtbanen for rutinerte A.Smertin, som eg fikk pÄ free transfer.
Eg starter en fm-trÄd om Leeds united, og sÄ hÄper eg at vi kan diskutere Leeds pÄ fm der.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Stifler
|
 |
« Svar #20 på: November 14, 2008, 20:12:21 » |
|
helvete assÄ. fÄr ikke instalert det. Kommer ikke videre nÄr jeg mÄ skrive sÄnn aktiveringspassord. 2 gang. StÄr ogsÄ jeg mÄ kjÞpe nytt passord. omg...
Problemer med server ogsÄ.
hĂžrt flere sliter med dette.
|
|
|
|
« Siste redigering: November 14, 2008, 20:16:30 av Stiffler »
|
Loggført
|
|
|
|
|
josoer
|
 |
« Svar #21 på: November 14, 2008, 20:22:56 » |
|
helvete assÄ. fÄr ikke instalert det. Kommer ikke videre nÄr jeg mÄ skrive sÄnn aktiveringspassord. 2 gang. StÄr ogsÄ jeg mÄ kjÞpe nytt passord. omg...
Hvor har du kjÞpt spillet? Eg kjÞpte det pÄ steam. Har fungert veldig bra til nÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #22 på: November 14, 2008, 20:58:43 » |
|
GÄ inn pÄ http://www.fmnorge.com/ og les det som stÄr pÄ fremsiden der!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #23 på: November 14, 2008, 21:48:39 » |
|
Jeg sliter jeg og nÄ, trodde jeg hadde det under kontroll, men den gang ei. Dette er en skandale? Hvorfor i h***** skal Sigames plutselig begynne Ä k*** det til? Hva er vitsen med disse nettaktiveringene? Og ikke minst, hvorfor, hvorfor Steam? Det er fandens verk!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #24 på: November 14, 2008, 22:03:09 » |
|
Jeg fikk alt til, og begynnte og spille, men midt i en kamp sÄ kom det opp en feilmelding om "accary warning" ett eller annet... sÄ skulle jeg klikke meg innpÄ fm igjen og da mÄ jeg skrive inn koden igjen. Men det har jeg jo gjort!!! og nÄr jeg skriver den inn pÄ ny sÄ stÄr det att den er i bruk! Blir sÄ jÊvla forbanna :@ Hvorfor mÄtte de lage spillet med steam og alt det andre tullet? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #25 på: November 15, 2008, 02:44:51 » |
|
Wohoo, fikk det til og virke i 10 tiden.. var serveren til sigames som var overbelastet, sÄ nÄ funker alt  konge spill 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Stifler
|
 |
« Svar #26 på: November 15, 2008, 03:03:05 » |
|
faens dritt altsÄ... funker ennÄ ikke! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Stifler
|
 |
« Svar #28 på: November 15, 2008, 16:39:34 » |
|
Fikk det til Ă„ funke nĂ„ pĂ„ den bĂŠrebare:) Men prĂžvder Ă„ instalere pĂ„ den stasjonĂŠre, men det gĂ„r ikke siden jeg allrede har brukt koden... GĂ
R det ikke Ä spille pÄ 2 pcer?! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #29 på: November 15, 2008, 20:33:24 » |
|
Er sÄ langt veldig fornÞyd med Ärets utgave av fm. O8-utgaven la eg pÄ hylla etter 2mnd, uten Ä ha spilt 2.sesonger engang pÄ et game.
Har selvfÞlgelig startet et game med vÄrt kjÊre Leeds United. PÄ 14 ligakamper har eg 11-3-0. Har gjort minimale endringer i stallen. Men Douglas mÄtte vike pÄ midtbanen for rutinerte A.Smertin, som eg fikk pÄ free transfer.
Eg starter en fm-trÄd om Leeds united, og sÄ hÄper eg at vi kan diskutere Leeds pÄ fm der.
hvilken taktikk kjĂžrer du?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|