The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 09:36:24 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Carling Cup - 3.runde  (Lest 1568 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Wannabe

I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #30 på: August 30, 2008, 12:44:45 »

Scum hjemme.

DrĂžmmen for meg hadde da vĂŠrt Ă„ stille med C-laget, og ny bunnrekord i antall fremmĂžtte ble satt: F.eks 4786, hvorav mesteparten Scum-fans.

Bare for Ä fortelle de at vi tar ganske lett pÄ oppgaven.

Marerittet for meg hadde vÊrt Ä stille med A-laget vÄr mot Scums F-lag, og at vi foran 40.000 tilskuere pÄ ER hadde tapt 0-5.
StÞttes! Du kan fÄ sagt det! NÄ er det ganske ekstreme situasjoner du beskriver riktignok, husk vi fortutsetter jo ogsÄ at kloden skal bestÄ nogenlunde slik den er helt frem til 3. runde. Ikke engang det er eksakt 100% sikkert...

MOT
Loggført

McMidjo
PĂ„ juniorlaget

Winning doesn't really matter - as long as you win

Vis profil WWW
« Svar #31 på: August 30, 2008, 12:55:35 »

Synes det hadde vÊrt moro Ä fÄ Rotherham jeg.

Gode Yorkshirenaboer, og faktisk det eneste laget fra League 2 som er igjen i turneringen.
Loggført

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
lowfields
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #32 på: August 30, 2008, 13:19:13 »

Leeds - Hartlepool
Loggført

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
Fripp
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #33 på: August 30, 2008, 13:19:26 »

Hartlepool hjemme Osteaktig
Loggført
Wannabe

I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #34 på: August 30, 2008, 13:23:02 »

Arsenal v Sheff Utd
Brighton or Man City v Derby
Burnley v Fulham

Portsmouth v Chelsea
Blackburn v Everton

Rotherham v Southampton

Swansea v Cardiff
Ipswich v Wigan

Stoke v Reading
Leeds v Hartlepool

Watford v West Ham
Man Utd v Middlesbrough

Liverpool v Crewe
Aston Villa v QPR

Sunderland v Northampton
Newcastle v Tottenham

- OK grĂ„ter ikke  Blunker
Loggført

Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #35 på: August 30, 2008, 13:26:39 »

Dette var midt i blinken! Som eg skreiv igÄr, sÄ hÄpa eg pÄ eit lag vi skal ha gode sjansar for Ä slÄ. Eg Þnskjer Ä kome lengst mogleg i denne cupen og heller invitere "the big shots" seinare i turneringa.
Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #36 på: August 30, 2008, 13:29:03 »

...vi kunne nok knapt ha fÄtt enklere motstand (& i tillegg hjemmekamp).
Men historien har jo vist at dette ikke er synonymt med Ă„ gĂ„ videre. Vi fĂ„r nĂ„ se... 
Skulle jo tro at Leeds blir blant de siste 16 i cupen, og da er det jo bare tre kamper igjen til Wembley Glad

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #37 på: August 30, 2008, 13:34:34 »

Vinner vi den, sÄ er vi i fjerde runde. Og det blir i sÄ tilfelle for fÞrste gang siden 01/02 sesongen!
« Siste redigering: August 30, 2008, 13:36:59 av Sleivind » Loggført
MartinR
PĂ„ juniorlaget

One time Leeds, Always Leeds

Reitan96@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #38 på: August 30, 2008, 14:07:43 »

Yeah!! Hartlepool skal bli slĂ„tt, av Leeds United!   Leeds skal til 4 runde i cupen Osteaktig
Loggført
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #39 på: August 30, 2008, 14:11:11 »

Arsenal v Sheff Utd
Brighton or Man City v Derby
Burnley v Fulham

Portsmouth v Chelsea
Blackburn v Everton

Rotherham v Southampton

Swansea v Cardiff
Ipswich v Wigan

Stoke v Reading
Leeds v Hartlepool

Watford v West Ham
Man Utd v Middlesbrough

Liverpool v Crewe
Aston Villa v QPR

Sunderland v Northampton
Newcastle v Tottenham

drömlottning, och minst 4 bra PL-lag kommer att Äka ut i denna omgÄngen
Loggført

samadhi
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #40 på: August 30, 2008, 14:13:45 »

En god trekning.

For Ä vÊre fornÞyde mÄtte vi enten fÄ kamp mot ett PL lag eller hjemme mot ett dÄrlig lag, og vi fikk altsÄ det siste.

Det verste ville vÊre bortekamp mot f.eks Burnely - uintressant lag og sannsynligvis utslÄtt!
Loggført

marching on together,
derudaf forever...
JanPSyse

PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #41 på: August 30, 2008, 14:57:35 »

Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nÄ er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi gÄr videre).

Men men, vi tar hvem som helst i Ă„r. Å vinne 2-1 mot SCUM pĂ„ Gamletrafford blir bra det.

Da blir det grining i Lancashire
Loggført

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
tori_no
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #42 på: August 30, 2008, 15:05:47 »

Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nÄ er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi gÄr videre).

Men men, vi tar hvem som helst i Ă„r. Å vinne 2-1 mot SCUM pĂ„ Gamletrafford blir bra det.

Trekkes ikke cupen i England etter prinsippet om fÞrst ut av hatten fÄr hjemmekamp?
Loggført

Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #43 på: August 30, 2008, 15:18:47 »

God trekning, dette bĂžr gi avansement.
Loggført

COME ON LEEDS !!
Sheridan
Lorimer

Luscos 383

Vis profil E-post
« Svar #44 på: August 30, 2008, 15:58:25 »

Dette blir spennende!  Glad
Loggført

75 SOLLI
PĂ„ juniorlaget

trondsolli@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #45 på: August 30, 2008, 22:23:30 »

I motsetning til Norge, sÄ er det trekning i England. FÞrste laget ut av "hatten" fÄr hjemmebane, sÄ vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley!

PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM)  Blunker
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #46 på: August 30, 2008, 22:46:01 »

Vi hÄper pÄ bortekamper, heime har vi jo komplekser....

I motsetning til Norge, sÄ er det trekning i England. FÞrste laget ut av "hatten" fÄr hjemmebane, sÄ vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley!

PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM)  Blunker
Loggført

COME ON LEEDS !!
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #47 på: August 31, 2008, 16:12:06 »

Det er riktig at det er tilfeldigheter som avgjĂžr hjemmebane, i hvertfall i Carling Cup, 75 SOLLI!

( Antar at 75 stÄr for ditt fÞdselsÄr, Solli? Ikke 28.mai 1975 vel? Det er jo WACCOE datoen )

Det er lett Ä huske for meg, fordi jeg husker godt sesongen 2002/03, da vi ble slÄtt ut av Sheffield United i begge cuper. Det som er ytterst spesielt, og tilfeldig er at Sheff U kom til semifinalen i bÄde Carling Cup og FA-cupen den sesongen med kun hjemmekamper pÄ veien.

I FA-cupen ble det slÄtt 1-0 av Arsenal pÄ Old Trafford (nÞytral) i semifinalen. FÞr det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 3, 4, 5 og kvartfinalen hvor de slo Leeds 1-0.

I Carling Cup ble de slÄtt av Liverpool i semifinalen over 2 kamper ( hjemme og bortekamp). FÞr det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 1, 2, 3 (hvor de slo Leeds 2-1), 4 og 5 runde.

Rett og slett utrolig!

Den sesongen tapte de ogsÄ play-off finalen om opprykk fra League 1 til CCC mot Wolves.

For de som er overtroiske, spilte Sheff U altsÄ i League 1 (nivÄ 3) det Äret. Kan vi overgÄr Sheff U
i Ärets sesong nÄr det gjelder denne statistikken, d.v.s komme til finalen i CC og FA-cupen (og vinne de)
+ opprykk til CCC. Kunne smakt godt det. SĂ„ kan de PL-tullingene kjempe om 5.plass og UEFA-cup plass,
mens vi er automatisk kvalifisert til UEFA-cup gjennom seier i CC og/eller FA-cup.
Realistisk? Selvsagt!  Gliser

« Siste redigering: August 31, 2008, 16:15:48 av berlin » Loggført
willum
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #48 på: August 31, 2008, 17:16:59 »

Morsom historie, men Sheff U var vel i Championship det Äret? Wolves spilte i alle fall i Premier League Äret etter og rykket ned sammen med Leeds.
Loggført
75 SOLLI
PĂ„ juniorlaget

trondsolli@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #49 på: August 31, 2008, 19:33:59 »

Det er riktig at det er tilfeldigheter som avgjĂžr hjemmebane, i hvertfall i Carling Cup, 75 SOLLI!

( Antar at 75 stÄr for ditt fÞdselsÄr, Solli? Ikke 28.mai 1975 vel? Det er jo WACCOE datoen )

Det er lett Ä huske for meg, fordi jeg husker godt sesongen 2002/03, da vi ble slÄtt ut av Sheffield United i begge cuper. Det som er ytterst spesielt, og tilfeldig er at Sheff U kom til semifinalen i bÄde Carling Cup og FA-cupen den sesongen med kun hjemmekamper pÄ veien.

I FA-cupen ble det slÄtt 1-0 av Arsenal pÄ Old Trafford (nÞytral) i semifinalen. FÞr det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 3, 4, 5 og kvartfinalen hvor de slo Leeds 1-0.

I Carling Cup ble de slÄtt av Liverpool i semifinalen over 2 kamper ( hjemme og bortekamp). FÞr det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 1, 2, 3 (hvor de slo Leeds 2-1), 4 og 5 runde.

Rett og slett utrolig!

Den sesongen tapte de ogsÄ play-off finalen om opprykk fra League 1 til CCC mot Wolves.

For de som er overtroiske, spilte Sheff U altsÄ i League 1 (nivÄ 3) det Äret. Kan vi overgÄr Sheff U
i Ärets sesong nÄr det gjelder denne statistikken, d.v.s komme til finalen i CC og FA-cupen (og vinne de)
+ opprykk til CCC. Kunne smakt godt det. SĂ„ kan de PL-tullingene kjempe om 5.plass og UEFA-cup plass,
mens vi er automatisk kvalifisert til UEFA-cup gjennom seier i CC og/eller FA-cup.
Realistisk? Selvsagt!  Gliser

Jeg er fĂždt i 13.mai 1975, fikk akkurat med meg WACCOE! 
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #50 på: August 31, 2008, 20:18:08 »

Morsom historie, men Sheff U var vel i Championship det Äret? Wolves spilte i alle fall i Premier League Äret etter og rykket ned sammen med Leeds.

ehh.....kremt  Flau, du har selvfĂžlgelig rett, willum, men resten er riktig:

http://www.sheffieldunited-mad.co.uk/footydb/loadcupt.asp?ssnno=132&teamno=463

Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |