|
Wannabe
|
 |
« Svar #30 på: August 30, 2008, 12:44:45 » |
|
Scum hjemme.
DrĂžmmen for meg hadde da vĂŠrt Ă„ stille med C-laget, og ny bunnrekord i antall fremmĂžtte ble satt: F.eks 4786, hvorav mesteparten Scum-fans.
Bare for Ä fortelle de at vi tar ganske lett pÄ oppgaven.
Marerittet for meg hadde vÊrt Ä stille med A-laget vÄr mot Scums F-lag, og at vi foran 40.000 tilskuere pÄ ER hadde tapt 0-5.
StÞttes! Du kan fÄ sagt det! NÄ er det ganske ekstreme situasjoner du beskriver riktignok, husk vi fortutsetter jo ogsÄ at kloden skal bestÄ nogenlunde slik den er helt frem til 3. runde. Ikke engang det er eksakt 100% sikkert... MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #31 på: August 30, 2008, 12:55:35 » |
|
Synes det hadde vÊrt moro Ä fÄ Rotherham jeg.
Gode Yorkshirenaboer, og faktisk det eneste laget fra League 2 som er igjen i turneringen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
lowfields
|
 |
« Svar #32 på: August 30, 2008, 13:19:13 » |
|
Leeds - Hartlepool
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
|
|
|
|
Fripp
|
 |
« Svar #33 på: August 30, 2008, 13:19:26 » |
|
Hartlepool hjemme 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Wannabe
|
 |
« Svar #34 på: August 30, 2008, 13:23:02 » |
|
Arsenal v Sheff Utd Brighton or Man City v Derby Burnley v Fulham Portsmouth v Chelsea Blackburn v Everton Rotherham v Southampton Swansea v Cardiff Ipswich v Wigan Stoke v Reading Leeds v Hartlepool Watford v West Ham Man Utd v Middlesbrough Liverpool v Crewe Aston Villa v QPR Sunderland v Northampton Newcastle v Tottenham - OK grÄter ikke 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #35 på: August 30, 2008, 13:26:39 » |
|
Dette var midt i blinken! Som eg skreiv igÄr, sÄ hÄpa eg pÄ eit lag vi skal ha gode sjansar for Ä slÄ. Eg Þnskjer Ä kome lengst mogleg i denne cupen og heller invitere "the big shots" seinare i turneringa.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #36 på: August 30, 2008, 13:29:03 » |
|
- OK grÄter ikke  ...vi kunne nok knapt ha fÄtt enklere motstand (& i tillegg hjemmekamp). Men historien har jo vist at dette ikke er synonymt med Ä gÄ videre. Vi fÄr nÄ se... Skulle jo tro at Leeds blir blant de siste 16 i cupen, og da er det jo bare tre kamper igjen til Wembley 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #37 på: August 30, 2008, 13:34:34 » |
|
Vinner vi den, sÄ er vi i fjerde runde. Og det blir i sÄ tilfelle for fÞrste gang siden 01/02 sesongen!
|
|
|
|
« Siste redigering: August 30, 2008, 13:36:59 av Sleivind »
|
Loggført
|
|
|
|
|
MartinR
|
 |
« Svar #38 på: August 30, 2008, 14:07:43 » |
|
Yeah!! Hartlepool skal bli slÄtt, av Leeds United! Leeds skal til 4 runde i cupen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #39 på: August 30, 2008, 14:11:11 » |
|
Arsenal v Sheff Utd Brighton or Man City v Derby Burnley v Fulham Portsmouth v Chelsea Blackburn v Everton Rotherham v Southampton Swansea v Cardiff Ipswich v Wigan Stoke v Reading Leeds v Hartlepool Watford v West Ham Man Utd v Middlesbrough Liverpool v Crewe Aston Villa v QPR Sunderland v Northampton Newcastle v Tottenham - OK grÄter ikke  drömlottning, och minst 4 bra PL-lag kommer att Äka ut i denna omgÄngen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #40 på: August 30, 2008, 14:13:45 » |
|
En god trekning.
For Ä vÊre fornÞyde mÄtte vi enten fÄ kamp mot ett PL lag eller hjemme mot ett dÄrlig lag, og vi fikk altsÄ det siste.
Det verste ville vÊre bortekamp mot f.eks Burnely - uintressant lag og sannsynligvis utslÄtt!
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #41 på: August 30, 2008, 14:57:35 » |
|
Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nÄ er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi gÄr videre).
Men men, vi tar hvem som helst i Ă„r. Ă
vinne 2-1 mot SCUM pÄ Gamletrafford blir bra det.
Da blir det grining i Lancashire
|
|
|
|
|
Loggført
|
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
|
|
|
|
tori_no
|
 |
« Svar #42 på: August 30, 2008, 15:05:47 » |
|
Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nÄ er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi gÄr videre).
Trekkes ikke cupen i England etter prinsippet om fÞrst ut av hatten fÄr hjemmekamp?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #43 på: August 30, 2008, 15:18:47 » |
|
God trekning, dette bĂžr gi avansement.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Sheridan
|
 |
« Svar #44 på: August 30, 2008, 15:58:25 » |
|
Dette blir spennende! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
75 SOLLI
|
 |
« Svar #45 på: August 30, 2008, 22:23:30 » |
|
I motsetning til Norge, sÄ er det trekning i England. FÞrste laget ut av "hatten" fÄr hjemmebane, sÄ vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley! PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #46 på: August 30, 2008, 22:46:01 » |
|
Vi hÄper pÄ bortekamper, heime har vi jo komplekser.... Det som er litt dumt med hjemmekamp er jo at nÄ er vi mest sannsynlig garantert bortekamp i neste runde(jeg tar det for gitt at vi gÄr videre).
I motsetning til Norge, sÄ er det trekning i England. FÞrste laget ut av "hatten" fÄr hjemmebane, sÄ vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley! PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #47 på: August 31, 2008, 16:12:06 » |
|
I motsetning til Norge, sÄ er det trekning i England. FÞrste laget ut av "hatten" fÄr hjemmebane, sÄ vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley! PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM)  Det er riktig at det er tilfeldigheter som avgjÞr hjemmebane, i hvertfall i Carling Cup, 75 SOLLI! ( Antar at 75 stÄr for ditt fÞdselsÄr, Solli? Ikke 28.mai 1975 vel? Det er jo WACCOE datoen ) Det er lett Ä huske for meg, fordi jeg husker godt sesongen 2002/03, da vi ble slÄtt ut av Sheffield United i begge cuper. Det som er ytterst spesielt, og tilfeldig er at Sheff U kom til semifinalen i bÄde Carling Cup og FA-cupen den sesongen med kun hjemmekamper pÄ veien. I FA-cupen ble det slÄtt 1-0 av Arsenal pÄ Old Trafford (nÞytral) i semifinalen. FÞr det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 3, 4, 5 og kvartfinalen hvor de slo Leeds 1-0. I Carling Cup ble de slÄtt av Liverpool i semifinalen over 2 kamper ( hjemme og bortekamp). FÞr det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 1, 2, 3 (hvor de slo Leeds 2-1), 4 og 5 runde. Rett og slett utrolig! Den sesongen tapte de ogsÄ play-off finalen om opprykk fra League 1 til CCC mot Wolves. For de som er overtroiske, spilte Sheff U altsÄ i League 1 (nivÄ 3) det Äret. Kan vi overgÄr Sheff U i Ärets sesong nÄr det gjelder denne statistikken, d.v.s komme til finalen i CC og FA-cupen (og vinne de) + opprykk til CCC. Kunne smakt godt det. SÄ kan de PL-tullingene kjempe om 5.plass og UEFA-cup plass, mens vi er automatisk kvalifisert til UEFA-cup gjennom seier i CC og/eller FA-cup. Realistisk? Selvsagt! 
|
|
|
|
« Siste redigering: August 31, 2008, 16:15:48 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
willum
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #48 på: August 31, 2008, 17:16:59 » |
|
Morsom historie, men Sheff U var vel i Championship det Äret? Wolves spilte i alle fall i Premier League Äret etter og rykket ned sammen med Leeds.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
75 SOLLI
|
 |
« Svar #49 på: August 31, 2008, 19:33:59 » |
|
I motsetning til Norge, sÄ er det trekning i England. FÞrste laget ut av "hatten" fÄr hjemmebane, sÄ vi kan ende opp med hjemmekamper helt til Wembley! PS: Trekningen for 4.runde er 27.september, ca kl 1300 norsk tid (Soccer AM)  Det er riktig at det er tilfeldigheter som avgjÞr hjemmebane, i hvertfall i Carling Cup, 75 SOLLI! ( Antar at 75 stÄr for ditt fÞdselsÄr, Solli? Ikke 28.mai 1975 vel? Det er jo WACCOE datoen )Det er lett Ä huske for meg, fordi jeg husker godt sesongen 2002/03, da vi ble slÄtt ut av Sheffield United i begge cuper. Det som er ytterst spesielt, og tilfeldig er at Sheff U kom til semifinalen i bÄde Carling Cup og FA-cupen den sesongen med kun hjemmekamper pÄ veien. I FA-cupen ble det slÄtt 1-0 av Arsenal pÄ Old Trafford (nÞytral) i semifinalen. FÞr det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 3, 4, 5 og kvartfinalen hvor de slo Leeds 1-0. I Carling Cup ble de slÄtt av Liverpool i semifinalen over 2 kamper ( hjemme og bortekamp). FÞr det hadde de hatt hjemmekamp i samtlige runder, 1, 2, 3 (hvor de slo Leeds 2-1), 4 og 5 runde. Rett og slett utrolig! Den sesongen tapte de ogsÄ play-off finalen om opprykk fra League 1 til CCC mot Wolves. For de som er overtroiske, spilte Sheff U altsÄ i League 1 (nivÄ 3) det Äret. Kan vi overgÄr Sheff U i Ärets sesong nÄr det gjelder denne statistikken, d.v.s komme til finalen i CC og FA-cupen (og vinne de) + opprykk til CCC. Kunne smakt godt det. SÄ kan de PL-tullingene kjempe om 5.plass og UEFA-cup plass, mens vi er automatisk kvalifisert til UEFA-cup gjennom seier i CC og/eller FA-cup. Realistisk? Selvsagt!  Jeg er fÞdt i 13.mai 1975, fikk akkurat med meg WACCOE!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|