The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 09:35:26 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: "We now have four home games in a row so we will be looking to climb the table,"  (Lest 602 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
baste
Fast pÄ A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« på: August 24, 2008, 13:36:32 »

4 hjemmekamper....4 seire og skyhĂžy selvtillitt resten av sesongen?
Det er uansett utrolig viktig Ä vinne hjemme, fÄ med seg publikum, Þke antallet, 30 000 tilskuere mÄ jo vÊre mÄlet.

Spennende som alltid....i Är rykker vi opp (som vi trur vi gjÞr hvert Är) !!!!!

Marching on together
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
Klausen
PĂ„ juniorlaget

Let's go f**king mental

JTKlausen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: August 24, 2008, 13:45:44 »

Jeg hĂ„per det kommer relativt fĂ„ mennesker pĂ„ Elland Road denne sesongen...  Øyerulling Sjokkert Blunker
Vi har bevist at vi ikke takler 'The big stage' og flere spillere stivner til nÄr det er trÞkk pÄ tribuna!

NÄr det er sagt har ikke spillet pÄ bortebane bedret selvtilliten heller, sÄ vi fÄr satse pÄ at en 'uviktig' cupkamp hvor vi kan senke skuldrene og tenke pÄ noe annet enn opprykk kan fÄ spillerne til Ä vise hva de er gode for..?

Loggført

I Shall Exterminate Everything Around Me That Restricts Me From Being The Master
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: August 24, 2008, 14:04:56 »

minst 9 poÀng gÀller
Loggført

Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #3 på: August 24, 2008, 14:42:00 »

minst 9 poÀng gÀller
Man mĂ„ vel si seg fornĂžyd nĂ„r man tar 9 poeng pĂ„ 2 kamper i League One.  Øyerulling

Å tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng...

Alta-White
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #4 på: August 24, 2008, 15:56:27 »

McAllister og Ankergren innrÞmmer pÄ post match-klippene at Elland Road kan virke skremmende pÄ deler av spillergruppen og at selvtilliten er noe de mÄ jobbe med fremover. Synes begge to virker en smule resignerte og "betutta", noe som bekymrer meg.

Det er helt klart veldig trist at Elland Road virker mot sin hensikt. Stadion, den hengivne fansen og rammen rundt hjemmekampene bĂžr skremme motstanderen, ikke egne spillere. Nei, vi trenger ledere, ingen tvil om det.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #5 på: August 24, 2008, 17:29:03 »

No er det vel ikkje alle desse fire heimekampene i ligaen, to av dei er mot Palace og Bradford i ligacup og malingscup. SĂ„ max vi kan hente ut er 6p.

Men, selvfÞlgelig kan vi bruke desse kampene til Ä "venne" oss til Ä spille pÄ Elland Road, gjerne med to sekspoengere, avansement i malingscupen og eit hederlig resultat mot Palace, sÄ kan det vere katalysatoren for resten av sesongen.

we all love leeds
Loggført

COME ON LEEDS !!
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: August 24, 2008, 19:38:08 »

minst 9 poÀng gÀller
Man mĂ„ vel si seg fornĂžyd nĂ„r man tar 9 poeng pĂ„ 2 kamper i League One.  Øyerulling

Å tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng...

Alta-White
jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste Àr dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan Àr prio nr1
Loggført

Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: August 24, 2008, 19:45:27 »

minst 9 poÀng gÀller

Alta-White
jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste Àr dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan Àr prio nr1

Noe ogsĂ„ Casper sier i det siste klippet pĂ„ LUTV. Dog, med en rufsete start i ligaen, er et ekstremt viktig at gutta for en positiv opplevelse fĂžrstkommende tirsdag. Å slĂ„ et lag fra divisjonen over, hjemme pĂ„ Elland Road i cupen, vil vĂŠre en enorm boost for selvtilliten.

Macca sier at laget 'aim to progress' og de viste alvor mot Chester. Motstanden er noe helt annet nÄ, men jeg synes ikke presset nÞdvendigvis er hos Leeds. HÄper Johnson, Kilkenny og Michalik fÄr sjansen til Ä vise seg frem, kanskje ogsÄ Delph og Douglas.

Loggført

Marching on together!

fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #8 på: August 25, 2008, 11:27:49 »

minst 9 poÀng gÀller

Alta-White

Noe ogsĂ„ Casper sier i det siste klippet pĂ„ LUTV. Dog, med en rufsete start i ligaen, er et ekstremt viktig at gutta for en positiv opplevelse fĂžrstkommende tirsdag. Å slĂ„ et lag fra divisjonen over, hjemme pĂ„ Elland Road i cupen, vil vĂŠre en enorm boost for selvtilliten.

Macca sier at laget 'aim to progress' og de viste alvor mot Chester. Motstanden er noe helt annet nÄ, men jeg synes ikke presset nÞdvendigvis er hos Leeds. HÄper Johnson, Kilkenny og Michalik fÄr sjansen til Ä vise seg frem, kanskje ogsÄ Delph og Douglas.

Tror vi bÞr vÊre beherskede nÄr det gjelder cupen og mÞtet med Palace. Leeds og cup er ikke akkurat hÄnd i hanske for Ä si det sÄnn! Trepoengere i ligaen er derimot helt nÞdvendig nÄ!!!
Loggført

Yeboahs vitne
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #9 på: August 25, 2008, 13:04:23 »

minst 9 poÀng gÀller

Alta-White

Tror vi bÞr vÊre beherskede nÄr det gjelder cupen og mÞtet med Palace. Leeds og cup er ikke akkurat hÄnd i hanske for Ä si det sÄnn! Trepoengere i ligaen er derimot helt nÞdvendig nÄ!!!

SĂ„ vi skal legge oss dĂžde i cupen, fordi vi ikke akkurat har de beste tradisjonene de siste Ă„rene?  Hæ

Ligaen er fÞrste pri, men poenget var at de elendige forestillingene fra de siste to kampene neppe blir bedre om Palace-kampen i morra fungerer kun som trening frem mot helga. Jeg tror det vil bli ekstremt viktig Ä prestere en god kamp i det minste, med innsats og sjanseskaping og selvsagt helst holde nullen for fÞrste gang i Är.

Jeg grÄter meg ikke i sÞvn om vi gÄr ut av ligacupen, men hadde vi vunnet de tre fÞrste i ligaen, hadde jeg vÊrt mindre bekymret. Tror en dÄrlig kamp vil fÞre til enda mer svekket selvtillit. Om du har sett klippene fra LUTV etter Yeovil-kampen, virker den svak for tiden.
Loggført

Marching on together!

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #10 på: August 25, 2008, 13:13:25 »

Jeg tipper fmtj mener at oss supportere bÞr vÊre beherskede nÄr det gjelder forventinger til cupkampen, og ikke Leeds. Slik tolket jeg det, og det skal jeg i sÄfall vÊre enig i.

Jeg ser gjerne at Macca nÄ bytter litt pÄ spillerne i morgendagens kamp ift lÞrdagens kamp. Lubo, Gardner, Delph, Kilkenny og Johnson bÞr alle vÊre hÞyaktuelle. Samt Douglas, hvis ikke han er pÄ vei ut da.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: August 25, 2008, 13:19:28 »

Alle er pÄ vei ut. Det er bare prisen som spiller inn
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #12 på: August 25, 2008, 13:55:14 »

Jeg tipper fmtj mener at oss supportere bÞr vÊre beherskede nÄr det gjelder forventinger til cupkampen, og ikke Leeds. Slik tolket jeg det, og det skal jeg i sÄfall vÊre enig i.

Jeg ser gjerne at Macca nÄ bytter litt pÄ spillerne i morgendagens kamp ift lÞrdagens kamp. Lubo, Gardner, Delph, Kilkenny og Johnson bÞr alle vÊre hÞyaktuelle. Samt Douglas, hvis ikke han er pÄ vei ut da.

auren

Ok!  Blunker

Men jeg hÄper uansett pÄ fullt trÞkk i morgen, gjerne med noen nye fjes fra start. Altfor mange bytter pÄ en gang pleier Ä slÄ feil ut, men det er flere spillere som bÞr vÊre pÄ tynn is med tanke pÄ startplass.
Loggført

Marching on together!

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |