|
baste
|
 |
« på: August 24, 2008, 13:36:32 » |
|
4 hjemmekamper....4 seire og skyhÞy selvtillitt resten av sesongen? Det er uansett utrolig viktig Ä vinne hjemme, fÄ med seg publikum, Þke antallet, 30 000 tilskuere mÄ jo vÊre mÄlet.
Spennende som alltid....i Är rykker vi opp (som vi trur vi gjÞr hvert Är) !!!!!
Marching on together
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
Klausen
|
 |
« Svar #1 på: August 24, 2008, 13:45:44 » |
|
Jeg hÄper det kommer relativt fÄ mennesker pÄ Elland Road denne sesongen...  Vi har bevist at vi ikke takler 'The big stage' og flere spillere stivner til nÄr det er trÞkk pÄ tribuna! NÄr det er sagt har ikke spillet pÄ bortebane bedret selvtilliten heller, sÄ vi fÄr satse pÄ at en 'uviktig' cupkamp hvor vi kan senke skuldrene og tenke pÄ noe annet enn opprykk kan fÄ spillerne til Ä vise hva de er gode for..?
|
|
|
|
|
Loggført
|
I Shall Exterminate Everything Around Me That Restricts Me From Being The Master
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #2 på: August 24, 2008, 14:04:56 » |
|
minst 9 poÀng gÀller
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #3 på: August 24, 2008, 14:42:00 » |
|
minst 9 poÀng gÀller
Man mĂ„ vel si seg fornĂžyd nĂ„r man tar 9 poeng pĂ„ 2 kamper i League One.  Ă
tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng... Alta-White
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #4 på: August 24, 2008, 15:56:27 » |
|
McAllister og Ankergren innrÞmmer pÄ post match-klippene at Elland Road kan virke skremmende pÄ deler av spillergruppen og at selvtilliten er noe de mÄ jobbe med fremover. Synes begge to virker en smule resignerte og "betutta", noe som bekymrer meg.
Det er helt klart veldig trist at Elland Road virker mot sin hensikt. Stadion, den hengivne fansen og rammen rundt hjemmekampene bĂžr skremme motstanderen, ikke egne spillere. Nei, vi trenger ledere, ingen tvil om det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #5 på: August 24, 2008, 17:29:03 » |
|
No er det vel ikkje alle desse fire heimekampene i ligaen, to av dei er mot Palace og Bradford i ligacup og malingscup. SĂ„ max vi kan hente ut er 6p.
Men, selvfÞlgelig kan vi bruke desse kampene til Ä "venne" oss til Ä spille pÄ Elland Road, gjerne med to sekspoengere, avansement i malingscupen og eit hederlig resultat mot Palace, sÄ kan det vere katalysatoren for resten av sesongen.
we all love leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #6 på: August 24, 2008, 19:38:08 » |
|
minst 9 poÀng gÀller
tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng... Alta-White jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste Àr dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan Àr prio nr1
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #7 på: August 24, 2008, 19:45:27 » |
|
minst 9 poÀng gÀller
tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng... Alta-White jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste Ă€r dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan Ă€r prio nr1Noe ogsĂ„ Casper sier i det siste klippet pĂ„ LUTV. Dog, med en rufsete start i ligaen, er et ekstremt viktig at gutta for en positiv opplevelse fĂžrstkommende tirsdag. Ă
slÄ et lag fra divisjonen over, hjemme pÄ Elland Road i cupen, vil vÊre en enorm boost for selvtilliten. Macca sier at laget 'aim to progress' og de viste alvor mot Chester. Motstanden er noe helt annet nÄ, men jeg synes ikke presset nÞdvendigvis er hos Leeds. HÄper Johnson, Kilkenny og Michalik fÄr sjansen til Ä vise seg frem, kanskje ogsÄ Delph og Douglas.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #8 på: August 25, 2008, 11:27:49 » |
|
minst 9 poÀng gÀller
tape mot Palace i ligacupen og ryke ut av malingscupen mot de ekle naboene fra Bradford gir vel neppe mange poeng... Alta-White jag talar givetvis om de fyra hemmamatcherna i rad(ler), viktigaste Ă€r dock att vi vinner ligamatcherna av de fyra matcherna, ligan Ă€r prio nr1Noe ogsĂ„ Casper sier i det siste klippet pĂ„ LUTV. Dog, med en rufsete start i ligaen, er et ekstremt viktig at gutta for en positiv opplevelse fĂžrstkommende tirsdag. Ă
slÄ et lag fra divisjonen over, hjemme pÄ Elland Road i cupen, vil vÊre en enorm boost for selvtilliten. Macca sier at laget 'aim to progress' og de viste alvor mot Chester. Motstanden er noe helt annet nÄ, men jeg synes ikke presset nÞdvendigvis er hos Leeds. HÄper Johnson, Kilkenny og Michalik fÄr sjansen til Ä vise seg frem, kanskje ogsÄ Delph og Douglas. Tror vi bÞr vÊre beherskede nÄr det gjelder cupen og mÞtet med Palace. Leeds og cup er ikke akkurat hÄnd i hanske for Ä si det sÄnn! Trepoengere i ligaen er derimot helt nÞdvendig nÄ!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #9 på: August 25, 2008, 13:04:23 » |
|
minst 9 poÀng gÀller
slĂ„ et lag fra divisjonen over, hjemme pĂ„ Elland Road i cupen, vil vĂŠre en enorm boost for selvtilliten. Macca sier at laget 'aim to progress' og de viste alvor mot Chester. Motstanden er noe helt annet nĂ„, men jeg synes ikke presset nĂždvendigvis er hos Leeds. HĂ„per Johnson, Kilkenny og Michalik fĂ„r sjansen til Ă„ vise seg frem, kanskje ogsĂ„ Delph og Douglas. Tror vi bĂžr vĂŠre beherskede nĂ„r det gjelder cupen og mĂžtet med Palace. Leeds og cup er ikke akkurat hĂ„nd i hanske for Ă„ si det sĂ„nn! Trepoengere i ligaen er derimot helt nĂždvendig nĂ„!!! SĂ„ vi skal legge oss dĂžde i cupen, fordi vi ikke akkurat har de beste tradisjonene de siste Ă„rene?  Ligaen er fĂžrste pri, men poenget var at de elendige forestillingene fra de siste to kampene neppe blir bedre om Palace-kampen i morra fungerer kun som trening frem mot helga. Jeg tror det vil bli ekstremt viktig Ă„ prestere en god kamp i det minste, med innsats og sjanseskaping og selvsagt helst holde nullen for fĂžrste gang i Ă„r. Jeg grĂ„ter meg ikke i sĂžvn om vi gĂ„r ut av ligacupen, men hadde vi vunnet de tre fĂžrste i ligaen, hadde jeg vĂŠrt mindre bekymret. Tror en dĂ„rlig kamp vil fĂžre til enda mer svekket selvtillit. Om du har sett klippene fra LUTV etter Yeovil-kampen, virker den svak for tiden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #10 på: August 25, 2008, 13:13:25 » |
|
Jeg tipper fmtj mener at oss supportere bÞr vÊre beherskede nÄr det gjelder forventinger til cupkampen, og ikke Leeds. Slik tolket jeg det, og det skal jeg i sÄfall vÊre enig i.
Jeg ser gjerne at Macca nÄ bytter litt pÄ spillerne i morgendagens kamp ift lÞrdagens kamp. Lubo, Gardner, Delph, Kilkenny og Johnson bÞr alle vÊre hÞyaktuelle. Samt Douglas, hvis ikke han er pÄ vei ut da.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #11 på: August 25, 2008, 13:19:28 » |
|
Alle er pÄ vei ut. Det er bare prisen som spiller inn
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #12 på: August 25, 2008, 13:55:14 » |
|
Jeg tipper fmtj mener at oss supportere bÞr vÊre beherskede nÄr det gjelder forventinger til cupkampen, og ikke Leeds. Slik tolket jeg det, og det skal jeg i sÄfall vÊre enig i.
Jeg ser gjerne at Macca nÄ bytter litt pÄ spillerne i morgendagens kamp ift lÞrdagens kamp. Lubo, Gardner, Delph, Kilkenny og Johnson bÞr alle vÊre hÞyaktuelle. Samt Douglas, hvis ikke han er pÄ vei ut da.
auren
Ok!  Men jeg hÄper uansett pÄ fullt trÞkk i morgen, gjerne med noen nye fjes fra start. Altfor mange bytter pÄ en gang pleier Ä slÄ feil ut, men det er flere spillere som bÞr vÊre pÄ tynn is med tanke pÄ startplass.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|