|
Alta-White
|
 |
« på: Juli 31, 2008, 15:53:26 » |
|
Velkommen skal du vÊre. 3 Ärskontrakt Ä greier...  Eeeee...i...eee...i....eeee i o.... Luciano Becchio The long haired argentinian Bangs em in for fun We'll be the champions We'll be the champions Champions of league one ! Alta-White
|
|
|
|
« Siste redigering: August 24, 2011, 19:17:59 av Promotion 2010 »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #1 på: Juli 31, 2008, 16:06:45 » |
|
Velkommen! Skal bli meget spennende Ä se Beckford og Becchio pÄ topp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #2 på: Juli 31, 2008, 16:09:52 » |
|
Han har jo ikke vist annet enn glimt av kvalitet i et par treningskamper, men av den grunn, i tillegg til gode ord fra Garymac, er jeg meget spent og fornĂžyd med denne signeringen! Becks & Bechio! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #3 på: Juli 31, 2008, 16:13:01 » |
|
Ser ingenting om saken pÄ leedsunited.com...
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #4 på: Juli 31, 2008, 16:26:03 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #5 på: Juli 31, 2008, 16:37:56 » |
|
StrÄlende 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #6 på: Juli 31, 2008, 16:49:39 » |
|
Great!
NĂ„ har vi vel en komplett stall!
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #7 på: Juli 31, 2008, 17:04:30 » |
|
"He's got a good instinct, he'll be dangerous, and along with Jermaine, Enoch, Robert Snodgrass, and Andy Robinson, it gives us five offensive players who will also allow us to make little changes in shape."
Macca nevne ikke Tresor Kandol!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #8 på: Juli 31, 2008, 17:25:59 » |
|
Jeg vil tro att Kandol er pÄ vei ut..
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #9 på: Juli 31, 2008, 17:27:22 » |
|
Spennende spiller. Ut av gliset til McAllister sÄ virker han rimelig fornÞyd. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #10 på: Juli 31, 2008, 19:00:37 » |
|
En positiv "bi-effekt" av dette "kjÞpet" er at Mr. Beckford kommer nok til Ä vÊre mer skjerpa i sesongen som kommer.. Jeg tror det blir 15-20 pluss pÄ begge to denne sesong! Robinson og Howson kommer nok ogsÄ Ä putte endel... Jeg gleder meg..... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
kjelvi
|
 |
« Svar #11 på: Juli 31, 2008, 19:05:06 » |
|
gledelig!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kjelvi
|
 |
« Svar #12 på: Juli 31, 2008, 19:20:55 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sheridan
|
 |
« Svar #13 på: Juli 31, 2008, 19:48:03 » |
|
Veldig spennende signing!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #14 på: Juli 31, 2008, 20:51:01 » |
|
Jeg vil tro att Kandol er pÄ vei ut..
Det beror vel pĂ„ om det er noen interesse for han, he-he. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #15 på: Juli 31, 2008, 20:52:33 » |
|
Javisst, ordet er spennende. Det er absolutt lov Ä hÄpe at Becchio blir bra for Leeds i L1.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #16 på: Juli 31, 2008, 21:14:48 » |
|
Utrolig spennende og morsom signing.
At vi i L1 signerer en spiss fra Argentina er interessant, og kjenner at jeg fÄr stor forventninger til at denne mannen kan bli vÄre nye store helt....
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
grana
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #17 på: Juli 31, 2008, 23:14:52 » |
|
For spennende.. Hvor er haken? Har han skabb? Hvorfor gÄr han til engelsk 3. nivÄ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #18 på: Juli 31, 2008, 23:31:15 » |
|
Synes det er meget oppsiktsvekkende at vi etter halvannen ukes prÞvespill signer en spiss fra spansk 3.divisjon pÄ en 3-Ärskontrakt! Enten er Becchio 'something special' eller sÄ er McAllister & co desperate... AngÄende Kandol, sÄ er det vel fortsatt ledige jobber i Bergen  - men ser heller at Showunmi forsvinner (Kandol hadde tross alt 11 mÄl og 8 assists pÄ sien 40 ligakamper ifjor...)
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
So Called Enrique
|
 |
« Svar #19 på: Juli 31, 2008, 23:47:17 » |
|
Hvorfor gÄr han til engelsk 3. nivÄ...
Vi kan vri litt pÄ det. Hvorfor ville Huntington, Kilkenny, Johnson, Robinson, osv. spille pÄ engelsk 3. nivÄ... tror svaret er innlysende i grunn.  ForhÄpentligvis blir han ikke en ny da Costa. Verdens beste spiss er han nok ikke.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #20 på: August 01, 2008, 00:37:43 » |
|
Synes det er meget oppsiktsvekkende at vi etter halvannen ukes prÞvespill signer en spiss fra spansk 3.divisjon pÄ en 3-Ärskontrakt! Enten er Becchio 'something special' eller sÄ er McAllister & co desperate... AngÄende Kandol, sÄ er det vel fortsatt ledige jobber i Bergen  - men ser heller at Showunmi forsvinner (Kandol hadde tross alt 11 mÄl og 8 assists pÄ sien 40 ligakamper ifjor...) ...pÄ sien 40 kampa.... ? Har du gjort trÞnder av dÊ'?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #21 på: August 01, 2008, 00:41:12 » |
|
AngÄende Kandol, sÄ er det vel fortsatt ledige jobber i Bergen Roald er etter sigende rimelig stresset for tiden, sÄ en skal ikke se bort ifra at han 'gjÞr en Kandol'  (skulle ikke forundre meg om du leser dette selv...)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #22 på: August 01, 2008, 00:53:55 » |
|
ForhÄpentligvis blir han ikke en ny da Costa.
...der sa du det, Erik. Skulle til Ă„ skrive at jeg fikk smĂ„assosiasjoner til hyllesten da den karen ankom (og hadde sin ene finte under ligacup-innhoppet). ...problemet var at jeg ikke kom pĂ„ navnet  SĂ„ takk, Erik  ... Dette skulle jo tyde pĂ„ at jeg er skeptisk... Vel, det stemmer ikke helt. Det er bare det at det er vanskelig Ă„ ha meninger om disse (for meg) totalt ukjente navnene som ankommer. SĂ„ jeg avventer iallefall rosen til det er noe Ă„ rose... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
PetterH
|
 |
« Svar #23 på: August 01, 2008, 08:34:04 » |
|
En spennende signing. NÄ er det bare Ä blÄse sesongen igang.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #24 på: August 01, 2008, 08:58:23 » |
|
Spennende kjÞp, mest pga av at han er fra Argentina  Han har jo puttet en del mÄl i tredjedivisjon i Spania, sÄ han burde holde mÄl i League One ogsÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #25 på: August 01, 2008, 11:19:03 » |
|
Tror Becchio blir en kjempehit i Är. Har av eller annen grunn veldig trua pÄ han. Pluss at siden vi nÄ er i august er det ikke lenge igjen fÞr seien begynner 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
|
|
|
|
Killa
|
 |
« Svar #26 på: August 01, 2008, 13:30:39 » |
|
Dette er spennende ja! Macca mÄ ha en ganske bra fÞlelse for denne Becchio ettersom han signeres pÄ 3-Ärs kontrakt etter et par treningskamper... Tildelingen av draktnummer tyder kanskje ogsÄ pÄ at han ses pÄ som et naturlig navn i fÞrstelleveren? HÄper virkelig han vil gi oss noe Ä varme oss pÄ utover hÞsten og vinter'n! MOT!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #27 på: August 01, 2008, 13:37:50 » |
|
Eg er spent paa denne nye Caniggia. Har absolutt nada aa vurdere han ut fraa, men haapar han blir den perfekte makker for Becks.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Peter7
|
 |
« Svar #28 på: August 01, 2008, 13:38:48 » |
|
Dette er spennende ja! Macca mÄ ha en ganske bra fÞlelse for denne Becchio ettersom han signeres pÄ 3-Ärs kontrakt etter et par treningskamper... Tildelingen av draktnummer tyder kanskje ogsÄ pÄ at han ses pÄ som et naturlig navn i fÞrstelleveren? HÄper virkelig han vil gi oss noe Ä varme oss pÄ utover hÞsten og vinter'n! MOT!!!!!!
Argentiner ... nr. 10 ... hÄper han ikke bruker kokain.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"there is only one United, and I have played for them" (Alf-Inge Haaland)
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #29 på: August 01, 2008, 18:25:05 » |
|
Synes det er meget oppsiktsvekkende at vi etter halvannen ukes prÞvespill signer en spiss fra spansk 3.divisjon pÄ en 3-Ärskontrakt! Enten er Becchio 'something special' eller sÄ er McAllister & co desperate... AngÄende Kandol, sÄ er det vel fortsatt ledige jobber i Bergen  - men ser heller at Showunmi forsvinner (Kandol hadde tross alt 11 mÄl og 8 assists pÄ sien 40 ligakamper ifjor...) Det er drÞssevis med eksempler pÄ talentfulle spillere som har kommet i en blindgate i karrieren, sÄ dette kan vÊre bra.... men det er jo ogsÄ tilfeller der skitt virkelig er skitt. Gutten er vel lur nok, komme til LEEDS fÄ sjansen i L1, lykkes han vil jo det fort ryktes og karrieren fÄr fart, Dessuten er vi jo i Premier League nÄr han er pÄ siste Äret av kontrakten. Vel Gary Mac har ikke ringt meg om rÄd, sÄ vi fÄr vel stole Ä at han ser det han ser...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|