The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 22, 2012, 09:18:41 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 32708 ganger)
0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.
martind
PÃ¥ juniorlaget

a_sosial@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #210 på: Juli 01, 2011, 10:18:51 »

Jeg velger å forholde meg til at Snoddy er i klubben til det motsatte er bevist jeg.
Det samme gjelder Gradel etc. Og jeg velger å vente med å slakte sommerens overganger, før det er bestemt hvem som kommer, eller ikke kommer....

Loggført

MOT!! We are Leeds!
RuneR
PÃ¥ juniorlaget

rbreitan@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #211 på: Juli 01, 2011, 12:50:09 »

Jeg velger å forholde meg til at Snoddy er i klubben til det motsatte er bevist jeg.
Det samme gjelder Gradel etc. Og jeg velger å vente med å slakte sommerens overganger, før det er bestemt hvem som kommer, eller ikke kommer....

Det er LITE feigt da, Martin!!

Du vet jo at det er bedre å klage lenge før ting er avklart, i tilfelle det ikke er så mye å klage på når alle salg/kjøp er gjort, og sesongen starter.....

....nÃ¥r dét er sagt;  jeg skulle gjerne sett noen saftige, gode kjøp snarest mulig :-)
Loggført

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Od
Gjest
« Svar #212 på: Juli 01, 2011, 13:20:49 »

Ja! Løp og kjøp, ikke lei i vei!  Gliser
Loggført
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #213 på: Juli 01, 2011, 15:00:39 »

...vi prøøøver Ã¥ holde Bates utenfor alle diskusjonene.   &Oslash;yerulling

Jeg flyttet den mest intense Bates-debatten over til Bates og sommertid...
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #214 på: Juli 02, 2011, 01:16:24 »

Du vet jo at det er bedre å klage lenge før ting er avklart, i tilfelle det ikke er så mye å klage på når alle salg/kjøp er gjort, og sesongen starter.....

....nÃ¥r dét er sagt;  jeg skulle gjerne sett noen saftige, gode kjøp snarest mulig :-)

Kom igjen Rune,vi må diskutere dagens situasjon i ett diskusjonsforum......kan jo ikkje diskutere hva vi tror man kan meine om 4 uker H&aelig;
Loggført
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #215 på: Juli 02, 2011, 01:45:19 »

Kom igjen Rune,vi må diskutere dagens situasjon i ett diskusjonsforum......kan jo ikkje diskutere hva vi tror man kan meine om 4 uker H&aelig;

Lause rykter er ikke "dagens situasjon".

-LeifO

Moderatortroll.
Loggført

- Leif Olav
stefan

PÃ¥ juniorlaget

donutdrum@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #216 på: Juli 02, 2011, 09:00:47 »

-LeifO

Moderatortroll.

men "lause rykter" er alt vi har å forholde oss til. Synes vi skal skape våre egne positive løse rykter som vi kan kose oss med i stedet.

"Cesc Fabregas har takket nei til Barcelona etter at muligheten for å spille for Leeds dukket opp"
" james Milner ser frem til å spille for Leeds igjen etter at de nye kjøpene til Shitty skjøv den talentfulle spilleren enda lenger ut i kulden"

Kan vi si oss fornøyd med bates og Grayson hvis disse to kommer inn?  Gliser
Loggført

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields
Gufrias
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #217 på: Juli 02, 2011, 09:58:14 »

-LeifO

Moderatortroll.
Jo, ryktene er nok en del av dagens situasjon. Men de aller fleste av dem er veldig løse, da. Så å diskutere ryktene er på en måte å diskutere hva man kan mene om 4 uker.
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #218 på: Juli 29, 2011, 21:46:01 »

http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/1210102-wigan-athletic-plan-move-for-leeds-united-winger-snodgrass.html?

Er han muligens tapt foir Leeds. Reagerer på følgende.

Snodgrass, one of the most highly-rated players outside of the top flight, is set to miss Leeds’ trip to Norway as he waits for permission to head to Wigan
Loggført

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
raggen
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #219 på: Juli 29, 2011, 22:13:09 »

http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/1210102-wigan-athletic-plan-move-for-leeds-united-winger-snodgrass.html?

Snodgrass, one of the most highly-rated players outside of the top flight, is set to miss Leeds’ trip to Norway as he waits for permission to head to Wigan

N`zobia til vilig det neilla og snoddy til wigan..... ikke usannsynlig det nei Sint Sint
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #220 på: Juli 30, 2011, 01:19:52 »

Thom Kirwin twitret tidligere i dag at Snodgrass, i lag med O'Brien og Parker, trente i dag etter skadene, som betyr at de alle er aktuelle for spill til søndag. Med andre ord: "Skade" er ofte brukt når en klubb forandler om en spiller, men dersom Snodgrass figurerer i søndagskampen, er det usannsynlig at han er på vei vekk.

Forøvrig virker dette som en typisk se-på-meg-artikkel. Ikke er den overhodet utfyllende og den bruker andre rykter som basis for (det lille) innholdet. Stoler mer på The Sun enn dette.

Blunker

Edit: Snoddy skal starte i dag.
« Siste redigering: Juli 31, 2011, 14:40:45 av Mr Kaizer » Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #221 på: August 02, 2011, 20:45:37 »

Robert Snodgrass has been included in the Scotland squad for their Vauxhall International challenge match against Denmark at Hampden Park next week.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=249351#ixzz1TtmQRryb
Loggført

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #222 på: August 06, 2011, 22:39:39 »

Definitivt dagens største skuffelse for meg. Det er i slike kamper "stjernespilleren" vår skal gi oss håp og muligheter, men i slike kamper blir han en av de verste..

Skjerpings Snoddy!
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
Lundewhites
I stallen
**

Vis profil
« Svar #223 på: August 06, 2011, 23:15:11 »

Definitivt dagens største skuffelse for meg. Det er i slike kamper "stjernespilleren" vår skal gi oss håp og muligheter, men i slike kamper blir han en av de verste..

Skjerpings Snoddy!

Enig!! blei veldig skuffet over han. Han så jo veldig bra ut i første omgang mot Newcastle, men igjen det var det jo flere som gjorde, uten at det hjalp i dag
Loggført

For the sake of Leeds United he would break himself in two
newsome
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #224 på: August 10, 2011, 12:31:47 »

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/scotland/14438700.stm
Loggført
kilgallon
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #225 på: August 10, 2011, 20:43:57 »

Snoddy med fra start mot Danmark i kveld! Artig.
Loggført
Sleivind
Fast på A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #226 på: August 10, 2011, 21:11:18 »

Noen som ser på kampen?
Loggført
kilgallon
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #227 på: August 10, 2011, 21:31:58 »

Noen som ser på kampen?
Jeg ser den. Snodgrass scorer til 2-1 med en diving header!
Loggført
Budda
Fast på A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #228 på: August 10, 2011, 21:33:45 »

Hvor går kampen?
Loggført

Endre
Glenn K
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #229 på: August 10, 2011, 21:34:03 »

Bare å gratulere Snoddy med sitt første landslagsmål!
Loggført

Marching on together!
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #230 på: August 10, 2011, 21:34:36 »

Veldig kjekt med Snodgrass-skåring! Osteaktig
Loggført
Ove
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #231 på: August 10, 2011, 21:34:52 »

Kanskje dette var akkurat det Snodgrass trengte for Ã¥ fÃ¥ fres pÃ¥ spillet sitt i Leeds  Glad
Loggført

Joensen
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #232 på: August 10, 2011, 21:35:05 »

Snodgrass på scoringslisten Glad
Loggført
kilgallon
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #233 på: August 10, 2011, 21:35:18 »

Hvor går kampen?
Dansk TV2.
Loggført
Hallgeir *
Fast på A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #234 på: August 10, 2011, 21:37:20 »

Dumme meg! Trodde den gikk i Skottland..... Sjokkert
Loggført

Super-Leeds since 1968
kilgallon
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #235 på: August 10, 2011, 21:40:49 »

Dumme meg! Trodde den gikk i Skottland..... Sjokkert
Osteaktig
Loggført
newsome
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #236 på: August 10, 2011, 22:00:26 »

Nydelig mål av Snoddy!!

Spørs hvor lenge vår klart beste spiller,blir i Leeds.
Loggført
Nørgaard
I stallen
**

Vis profil
« Svar #237 på: August 10, 2011, 22:50:50 »

Nydelig mål av Snoddy!!

Spørs hvor lenge vår klart beste spiller,blir i Leeds.

Ja ham kan vi da ikke blive ved at holde på
Loggført
dansale
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #238 på: August 10, 2011, 22:51:13 »

noen som vet når kontrakten hans går ut?
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
The Boy Eddie Gray
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #239 på: August 10, 2011, 23:14:42 »

noen som vet når kontrakten hans går ut?

2013
Loggført
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |