|
samadhi
|
 |
« Svar #30 på: Mars 14, 2009, 19:55:47 » |
|
Har akkurat sett klipp fra 1.omgangen mot Swindon og jeg finner det for godt Ä hente opp denne trÄden. Mye kan sies om Gary Mac sin tid som manager for oss, men han maktet i allefall Ä gjÞre noen skikkelige kupp pÄ transferfronten. Argentinske Becchio har vist seg som en god spiller og etterhvert at Robert Snodgrass spilt seg varm i trÞya og er nÄ en av vÄre aller beste spillere. Av det jeg har sett er han alltid veldig viktig i vÄrt offansive spill og i fÞlge rapportene fra LUTV er han som regel alltid blant vÄre beste spillere. Til tross for Ä vÊre en stor og kraftig kar er han rask og driblesterk og med sin presise venstrefot kommer han til mange gode legg, er vÄr beste frisparkskytter og har ett godt skudd. I tillegg jobber han utrettelig og spiller seg rett inn i hjertet til oss Leeds fans. Mye har vÊrt sagt om Delph og Beckford som vÄre heteste salgsobjekter, men dersom 21 Är gamle Snodgrass forsetter i samme sporet kommer han garantert til Ä bli hentet til en klubb lenger oppe i seriesystemet. Har sÄ absolutt troa pÄ at han kan klare seg bra i PL pÄ sikt. En herlig Leeds spiller dette 
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #31 på: Mars 14, 2009, 20:43:08 » |
|
100 % enig. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
SveinArve
|
 |
« Svar #32 på: Mars 14, 2009, 20:46:01 » |
|
Ej ogsÄ. Hadde tenkt Ä fÄ Snodgrass #23 pÄ ryggen i november. Men rakk det ikkje!! Min fav speler pÄ Leeds no!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #33 på: Mars 16, 2009, 13:51:21 » |
|
Snodgrass er definitivt eit meget bra kjÞp. Blir lovprisa av fansen og alle i klubben. Heldigvis virkar det ikkje som riksmedia og klubbar hÞgare opp i divisjonssystemet har plukka opp Snoddy enno, men det vil nok skje fort om han help oppe same takt framover. Er nestsist eller regissÞr bak mange av mÄla vÄre, og har i tillegg sju mÄl pÄ 23 startar for Leeds.
Blir spennande Ă„ fĂžlgje med framover! Vi treng Snoddy i form framover for Ă„ halde oppe trykket.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
lidsjunaited
|
 |
« Svar #34 på: Mars 16, 2009, 14:06:59 » |
|
Snodgrass har dobbelt sÄ mange assists som Becchio pÄ 2. plass. http://www.football-league.co.uk/page/Assists/0,,10794~200810273~25,00.htmlEllers interessant at Beckford stÄr med kun 1 assist. Kanskje ikke sÄ rart at de andre spissene ikke bÞtter inn mÄl?
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 16, 2009, 14:09:11 av lidsjunaited »
|
Loggført
|
"Leeds, er det dei som lÄg under 3-2, og satte innpÄ superspissen Flo i helga slik at resultatet vart 3-2 til full tid?" - Stanic
|
|
|
|
johnny gangster
|
 |
« Svar #35 på: Mars 16, 2009, 14:15:58 » |
|
Kun 1 assist, mhm intressant ...! Herle at Snodgrass har stÄtt fram som ein meget god spelar for oss denna sesongen! Bli morsomt Ä fÞlga han framover, om han held fram i Leeds. Men me har klart Ä holdt pÄ Beckford og Delph, sÄ ser ingen grunn til at Snoddy reiser heller  Men om ikkje det blir opprykk i Är heller er eg redd for at ein del profila pÄ Elland road forsvinn 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds4eva
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #36 på: Mars 30, 2009, 13:55:33 » |
|
Det andre mÄlet mot MK Dons viser akkurat hva slags spiller Robert Snodgrass er!
Spurter hvem for Ä sklitakle Pucheon, fÞr han setter etter langpasningen, plukker opp headingen fra Becks og sender like godt assist i neste trekk. For en fantastisk spiller! HÄper han blir pÄ Elland Road i lang tid!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
martind
|
 |
« Svar #37 på: Mars 30, 2009, 14:05:32 » |
|
Fant ingen ny trÄd om denne karen, og jeg syns egentlig at han fortjener sin egen trÄd.
MÄ si jeg er veldig imponert over Snodgrass sitt spill den siste tiden. Syns han har vÊrt meget stabil de siste mÄnedene, og er nÄ et klart fÞrstvalg der han spiller. Spesielt ble jeg imponert over den arbeidsinnsatsen han legger ned i hver kam, spesielt mot MK Dons. Det 2. mÄlet er hans fortjeneste. 50 meter returlÞp, ned Ä takle, 40 meter opp i banen igjen og slÄr en nydelig stikker til Becks som setter baller vakkert i mÄl. FÄr gÄsehud nÄr jeg ser en slik offensiv spiller ta et slik ansvar bakover pÄ banen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT!! We are Leeds!
|
|
|
|
SveinArve
|
 |
« Svar #38 på: Mars 30, 2009, 14:37:15 » |
|
Min soleklare favoritt pÄ dagens Leeds-lag, uten tvil!! Har stÄtt bak mange av mÄla til Beckford. Beckford uten Snodgrass hadde hatt mange fÊrre mÄl. Snodgrass uten Beckford hadde spelt likebra. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #39 på: Mars 30, 2009, 14:40:24 » |
|
Hyll! Hyll! Snoddy er den beste kantspelaren vi har hatt pÄ mange, mange Är (relativt til nivÄet). Personleg hadde eg smÄ forventningar til denne skotten, og det tok si tid fÞr eg fekk auga opp for han. Men i 2009 har han vore kanongod.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #40 på: Mars 30, 2009, 17:00:35 » |
|
ForlÞpet til mÄl nummer to, hvor han spurter hjem og sklitakler Puncheon for sÄ Ä assistere Becks pÄ mÄlet, viser hva Snoddy stÄr for.
I ferd med Ä bli en stor favoritt hos meg, gjÞr bÄde grovjobb og hovmesterjobben (har han ikke klart flest assist for oss?) Et meget godt funn!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #41 på: Mars 30, 2009, 17:07:24 » |
|
Har hatt sansen for Snoddy fra fÞrste glimt, selv om prestasjonene hans varierte i 2008. Det jeg la merke til var at ikke gikk av veien for Ä utfordre pÄ ving eller inn mot boksen  , noe som er helt nÞdvendig egenskap for en kantspiller. Denne kvaliteten varierer noe med hvor hÞy selvtillit spilleren (og laget har) har til forskjellige tidspunkt, men er ogsÄ noe som er iboende hos spilleren. En gang i blant forsvinner denne selvtilliten fullstendig hos en kantspiller som har vist disse ferdighetene, akkurat nÄ kommer jeg pÄ tilfellet Karel Podborsky, og i - hehe - hvilken klubb - forfalt han drastisk som spiller?
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 30, 2009, 18:08:38 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #42 på: Mars 30, 2009, 17:57:38 » |
|
Fant ingen ny trÄd om denne karen, og jeg syns egentlig at han fortjener sin egen trÄd.
Ingen grunn til Ä ha to trÄder om Snodgrass, selv om han er kjempegod. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #43 på: April 01, 2009, 21:45:06 » |
|
Virker som ein spennende spilller. Macca satser ungt nÄr han handler, det er bra.
Dette viser seg heilt klart som eit kjempekjÞp, Snoddy har blitt bedre og bedre utover sesongen. HÄper han kan fortsette utviklingen sammen med Leeds United nÄr vi klatrer tilbake til topps.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
R - R
|
 |
« Svar #44 på: April 20, 2009, 11:53:42 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Rune
|
|
|
|
johnny gangster
|
 |
« Svar #45 på: April 20, 2009, 18:25:58 » |
|
Viser berre kor viktig han har vore for oss i Är. Om det berre forsett ogsÄ neste sesong ! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds4eva
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #46 på: April 20, 2009, 18:57:36 » |
|
Viser berre kor viktig han har vore for oss i Är. Om det berre forsett ogsÄ neste sesong !  Uten Ä ha oversikt foran meg; var ikke Snoddy hovedsaklig innbytter under Macca?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #47 på: April 20, 2009, 19:43:30 » |
|
Viser berre kor viktig han har vore for oss i Är. Om det berre forsett ogsÄ neste sesong !  Uten Ä ha oversikt foran meg; var ikke Snoddy hovedsaklig innbytter under Macca? Riktig det. I denne sesongen hadde han vel en 6-7 kamper fra start i ligaen under McAllister, men stort sett var han innbytter. HÄper utviklingen hans fortsetter og at han kan vÊre med oss opp i PL 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Kjell Skjerven
|
 |
« Svar #48 på: April 20, 2009, 20:00:54 » |
|
Snoddy-hey Snoddy-hey Snoddy-hey Snoddy Snoddy Snoddy- hey hey hey MÄ nesten vere den lÞgnaste sangen eg har hÞyrt pÄ ein fotballbane 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Side before self,every time.
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #49 på: April 20, 2009, 23:29:42 » |
|
Tror dessverre Snoddy blir for "lett" i PL. God nok for L1 og sikker bra i CCC ogsÄ, men jeg mener han er litt for enkel i spillestilen. I tillegg er han ikke rask nok til Ä bli en topp ving i PL. Forcen hans er uten tvil to gode pasningsbein, samt en fryktet skuddfot. I tillegg jobber han og sliter i 90 minutter.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #50 på: April 21, 2009, 02:36:30 » |
|
Tror dessverre Snoddy blir for "lett" i PL. God nok for L1 og sikker bra i CCC ogsÄ, men jeg mener han er litt for enkel i spillestilen. I tillegg er han ikke rask nok til Ä bli en topp ving i PL. Forcen hans er uten tvil to gode pasningsbein, samt en fryktet skuddfot. I tillegg jobber han og sliter i 90 minutter.
auren
Her glemmer du a han har en unik evne til Ä komme seg forbi mtstandere. Minst halvannet Är til vi er i PL, han har nok av tid til Ä utvikle seg sammen med resten av laget 
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #51 på: April 21, 2009, 05:22:16 » |
|
Syns faktisk han minner litt om Milner pÄ sett og vis. Ingen stor teknikker, inget hurtigtog. GÄr mye pÄ vilje og Ä tÞre og prÞve tror jeg Tror dessverre Snoddy blir for "lett" i PL. God nok for L1 og sikker bra i CCC ogsÄ, men jeg mener han er litt for enkel i spillestilen. I tillegg er han ikke rask nok til Ä bli en topp ving i PL. Forcen hans er uten tvil to gode pasningsbein, samt en fryktet skuddfot. I tillegg jobber han og sliter i 90 minutter.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #52 på: April 21, 2009, 08:28:11 » |
|
Tror dessverre Snoddy fortsatt er for "lett" i PL. God nok for L1 og sikker bra i CCC ogsÄ, men jeg mener han pr dags dato er litt for enkel i spillestilen. I tillegg er han ikke rask nok enda til Ä bli en topp ving i PL. Forcen hans er uten tvil to gode pasningsbein, samt en fryktet skuddfot. I tillegg jobber han og sliter i 90 minutter.
auren
Husk at Snoddy bare er 22 Är. Har lagt til litt i innlegget ditt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jaho
Gjest
|
 |
« Svar #53 på: April 21, 2009, 16:25:05 » |
|
se ogsÄ Bristol Rovers Lambert...toppscorer og 3 plass pÄ assist-lista med 11..det er spiss det!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #54 på: April 21, 2009, 23:09:23 » |
|
se ogsÄ Bristol Rovers Lambert...toppscorer og 3 plass pÄ assist-lista med 11..det er spiss det!!! Har merket meg det hele sesongen. Dette er en spiller som kanskje kan vÊre aktuell for oss. Ader?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #55 på: April 21, 2009, 23:31:53 » |
|
se ogsĂ„ Bristol Rovers Lambert...toppscorer og 3 plass pĂ„ assist-lista med 11..det er spiss det!!! Har merket meg det hele sesongen. Dette er en spiller som kanskje kan vĂŠre aktuell for oss. Ader? Han har en bra CV, 27 Ă„r og har scoret jevnt og trutt de siste 4 Ă„rene, vel og merke i L2 og L1. Siden dette er en Snodgrass-trĂ„d og vi har en viss Jermaine Beckford, og at vi fĂ„r vite neste sesongs ligastatus innen en drĂžy mĂ„ned, fĂ„r vi se hva klubben har for planer pĂ„ transfermarkedet til sommeren. 
|
|
|
|
« Siste redigering: April 21, 2009, 23:33:27 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #56 på: Mai 05, 2010, 10:38:34 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #57 på: Mai 05, 2010, 14:34:08 » |
|
Nei, han har vÊrt alt annet enn god de siste kampene. Var veldig svak mot Charlton. Nesten alt han gjorde ble feil, og han hadde et forferdelig dÄrlig fÞrstetouch pÄ ballen i flere situasjoner. Han er tydeligvis nede i en bÞlgedal nÄr det gjelder form. Kanskje det har blitt for mange kamper pÄ han denne sesongen? PÄ den andre siden bÞr ikke Grayson vente altfor lenge med Ä bytte han inn hvis det butter litt i mot.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #58 på: Mai 05, 2010, 16:04:02 » |
|
Robert Snodgrass er den mest spennende spilleren i dagens stall, Beckford inkludert. Likevel syns jeg det er veldig merkelig at det ble funnet plass til skotten pÄ Ärets L1-lag. Han har virket svak i hele vÄres, etter en god start i hÞst og en glimrende vÄrsesong under Grayson i 2009.
Selvsagt mÄ den fysiske og spillemessige formen vurderes av trenerteamet og Snoddy selv, men jeg mener han burde starte pÄ benken mot Bristol Rovers. La innsatsviljen til Max Gradel eller lovnadene om prestasjoner til en skuffende McSheffrey starte pÄ venstrekant, med Snodgrass som joker pÄ benken.
Da kan ogsÄ Becks skyte oss opp, fÞr han pakker snippesken.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #59 på: Mai 05, 2010, 18:45:26 » |
|
Àr min favoritspelare i leeds tillsammans med luciano bechio,snoddy tyckte jag var vÄr bÀste spelare tillsammans med beckford och kisnorbo fram till nyÄr, men efter nyÄr tycker jag han har tappat totalt om jag skall vara Àrlig, mot charlton tyckte jag han var helt vilse, kom inte nÄgonting pÄ sin kant utan sökte sig mot mitten dÀr han inte kommer till sin rÀtt
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|