|
Borge
|
 |
« Svar #30 på: Mai 06, 2008, 13:17:49 » |
|
Noen som vet hvilken kanal som sender kval kampene?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Borge
|
|
|
|
pesi
|
 |
« Svar #31 på: Mai 06, 2008, 13:22:54 » |
|
Sky i alle fall 
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #32 på: Mai 06, 2008, 13:49:55 » |
|
Sender Sky alle? Da er vel faren overhengende for å få se alt på SportN også?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #33 på: Mai 06, 2008, 14:04:22 » |
|
Sender Sky alle? Da er vel faren overhengende for å få se alt på SportN også?
Nei...Sky 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m hard but fair-like Leeds United"
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #34 på: Mai 07, 2008, 23:51:01 » |
|
Holder denne tråden varm, i tilfelle noen lurer på hvilken TV kanal som sender play-off fra league One. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
SveinArve
|
 |
« Svar #35 på: Mai 08, 2008, 01:18:28 » |
|
Jeg lurer på et par ting: 1.Blir kampen sendt på SportN? 2.Blir kampen sendt på Sky? Dersom Sky har rettighetene til kampen, så blir den vel automatisk sendt på en av Viasat Sport kanalene også? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #36 på: Mai 08, 2008, 09:44:52 » |
|
Jeg tar ingen sjanser og har allerede gjort klar begge PC( prøvekjørt og testet) for live streams fra http://www.livesport247.com/Her går kampen 100% sikkert. Sist skulle jeg gjøre det like før kampen, og ble sittende "å knote"med dataen istedet for å se kampen. Nå er alt klart dager før avspark.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #37 på: Mai 08, 2008, 10:52:54 » |
|
Det sikreste er vel Ã¥ sette seg pÃ¥ tog eller fly over helgen og komme seg til SportsBar (Cafe?) i Oslo og se den pÃ¥ storskjerm sammen med alle de andre som skal dit... . Skysports er tingen! SÃ¥ det sÃ¥! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
KeyserSoze
|
 |
« Svar #38 på: Mai 08, 2008, 10:56:37 » |
|
Jeg tar ingen sjanser og har allerede gjort klar begge PC( prøvekjørt og testet) for live streams fra http://www.livesport247.com/Her går kampen 100% sikkert. Sist skulle jeg gjøre det like før kampen, og ble sittende "å knote"med dataen istedet for å se kampen. Nå er alt klart dager før avspark. Lurt å få det på plass før kampstart ja. Husker jeg mista en del av starten på kampen første gang jeg skulle se noe fra livesport. Får sette det opp i helga jeg og.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tomla
På prøvespill

|
 |
« Svar #39 på: Mai 08, 2008, 11:17:12 » |
|
 Bohemen sender også kampen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #40 på: Mai 08, 2008, 11:53:16 » |
|
Bedre med ett sted er det ikke?? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #41 på: Mai 08, 2008, 16:16:37 » |
|
Bedre med ett sted er det ikke??  Er det du Bjørn som jeg møtte i Leeds?  på Commercial.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #42 på: Mai 08, 2008, 17:24:13 » |
|
Er det du Bjørn som jeg møtte i Leeds?  på Commercial..   Her har du Leeds-bjørnene våre ("Bjorn" og "chief"), han Ås-karen har studert i byen mens han Lange myren (minstemann) har fast rom hos Peter.... Midterstemann er Gylvi har jeg lært  (skal uttales slik...)
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 08, 2008, 17:35:08 av Asbjørn »
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #43 på: Mai 08, 2008, 17:29:34 » |
|
Er det du Bjørn som jeg møtte i Leeds?  på Commercial..   Her har du Leeds-bjørnene våre ("chief" og "Bjorn"), han Ås-karen har studert i byen mens han Lange myren (minstemann) har fast rom hos Peter.... Sistemann er Gylvi har jeg lært  (skal uttales slik...) Ikke han jeg møtte 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #44 på: Mai 08, 2008, 18:45:38 » |
|
Men, ja. Det er meg på bildet. Jeg var i Leeds i helgen og på Commercial før kamp. Takk Asbjørn, for det flotte arkivet. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
Snow
Gjest
|
 |
« Svar #45 på: Mai 11, 2008, 00:18:27 » |
|
Får vi se playoffen på norsk tv?
Kanskje, det får vi håpe!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #46 på: Mai 11, 2008, 00:27:30 » |
|
Får vi se playoffen på norsk tv?
Kanskje, det får vi håpe!
norsk og norsk. her går det vel helst i hopp og isdans hvis det var opp til vår venn trond giske
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|