|
Boos
|
 |
« på: Mars 20, 2008, 21:29:00 » |
|
Lurer pĂ„ om det er ett mĂžtested for Leeds fans i Molde  Tenkte pĂ„ kampen pĂ„ lĂžrdag  Er hos svigers i pĂ„sken, sĂ„ kunna godt tenkt meg og mĂžttes en gjeng for og se kamp  GOD PĂ
SKE!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #1 på: Mars 21, 2008, 21:15:10 » |
|
1911 - Alexandra Hotell - ikke sant Runar!
|
|
|
|
|
Loggført
|
HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #2 på: Mars 21, 2008, 22:26:42 » |
|
Ja.... Desverre sÄ er de 2 andre leeds supporterne i Molde hjemme hos sine foreldre i pÄsken  Regner med at www.sportspuben1911.no sender kampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #3 på: Mars 21, 2008, 23:32:28 » |
|
Da trapper jeg opp pÄ Sportsklubben 1911  Har dessverre ikke med meg skjerf eller noe, iom jeg er bare pÄ ferie med svigers. Men sÄ lenge Leeds er i hjertet og kampen blir sett, da tar det av  SjÄast i morgen da 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #4 på: Mai 03, 2008, 21:17:13 » |
|
Kan bekrefte at sportspuben 1911 sender begge play off kampene 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
donfrode
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #5 på: Mai 09, 2008, 10:45:12 » |
|
Kan bekrefte at sportspuben 1911 sender begge play off kampene  For de som ikke har sky/mulighet til Ä dra pÄ pub, men har pc og 24,-, sjekk ut www.livesport247.com Men selvfÞlgelig, fotball er best pÄ storskjerm og pub 
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 09, 2008, 11:57:49 av donfrode »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boxman
|
 |
« Svar #6 på: Mai 10, 2008, 12:18:48 » |
|
Kan bekrefte at sportspuben 1911 sender begge play off kampene  Er dette 100% sikkert? Viser de via Sky da, eller har de tenkt Ä streame kampen pÄ storksjerm? Trodde ikke de hadde Sky!?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Proud to be Leeds!
|
|
|
|
|
|
Boxman
|
 |
« Svar #8 på: Mai 11, 2008, 13:08:51 » |
|
Og det fungerer bra? Pga brannmuren til nettverket jeg sitter pÄ her, fÄr jeg ikke gjennom noen stream, sÄ da er 1911 et alternativ. Men gidder ikke kjÞre fra Aukra til Molde for Ä se kampen pÄ en laptop e.l.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Proud to be Leeds!
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #9 på: Mai 14, 2008, 01:26:51 » |
|
Blir pÄ storskjerm pÄ torsdag som det var pÄ mandag
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #10 på: Mai 14, 2008, 22:19:12 » |
|
Det ryktes om at mannen i baren kommer til Ä servere alle med leeds drakt pils til den nette sum av 35,- det er ogsÄ ikke unaturlig at Marching on together blir spilt pÄ anlegger fra ca. klokken 20:00....
Igjen dette er lÞse rykter, men det kan altsÄ vÊre en ide Ä komme i Leeds drakt
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 14, 2008, 23:23:43 av Runar »
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #11 på: Mai 14, 2008, 22:40:22 » |
|
Hvis rusmiddeldierktoratet ser dette kan pÞbben fÄ trÞbbel. De er helt psykopatiske med tanke pÄ hva de kaller alkoholreklame. Og en sÄnn melding som Runar kommer med her, som ansatt ville de ikke like. De er en mekrelig rase de som jobber der. Bilde av en bygning som en gang Dahls har holdt til i ble sin tid regnes som alkoholreklame.
Men jeg tror JEG kan fortelle folk i Molde at alle med Leedsdrakt fÄr spesialtilbud pÄ 1911 pÄ torsdag uten at de kan protestere. Jeg bor tross alt i en annen by, og har ikke noe med denne pÄbben Ä gjÞre i det hele tatt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #12 på: Mai 15, 2008, 11:48:00 » |
|
Jeg bor tross alt i en annen by, og har ikke noe med denne pÄbben Ä gjÞre i det hele tatt.
Hva er en "pÄbb"?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #13 på: Mai 15, 2008, 15:10:02 » |
|
Jeg bor tross alt i en annen by, og har ikke noe med denne pÄbben Ä gjÞre i det hele tatt.
Hva er en "pÄbb"? KodesprÄk for Ä lure eventuelle direktoratÞrer, eller hva de nÄ kaller seg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #14 på: Oktober 07, 2008, 00:11:41 » |
|
blir kamp pÄ onsdag... usikker pÄ om puben er Äpen, men om d ikke er tilfeldet sÄ skal jeg sÞrge for at d blir mulig Ä se kampen om jeg har mulighet
|
|
|
|
« Siste redigering: Oktober 07, 2008, 07:35:34 av Runar »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boxman
|
 |
« Svar #15 på: Oktober 07, 2008, 07:15:17 » |
|
blir kamp pÄ onsdag... usikker pÄ om puben er Äpen, men om d ikke er tilfeldet sÄ skal jeg sÞrge for at d blir mulig Ä se kampen der ansett
Hva er det for slags sted, som kaller seg fotballpub, som ikke har Ă„pent en onsdags-kveld? Ă
, nĂ„ kom jeg pĂ„ det. Samme sted som ikke har Ă„pent 17. mai, og viser FA cup-finalen. Merkelig holdning til fotball pĂ„ den plassen der... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Proud to be Leeds!
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #16 på: Oktober 07, 2008, 07:32:54 » |
|
hehe...kan vÊre meget enig. I utgangspunktet sÄ er ikke puben Äpen hver dag, tanken er nok at det skal vÊre Äpen, men nÄr den eneste som er ansatt 100% er sykemeldt i 2 uker. SÄ er det jo avhengig at noen andre jobber og siden jeg vet at "resten" av de deltidsansatte har eksamen torsdag eller fredag og ikke kan jobbe sÄ for man se hva hotell ledelsen velger og gjÞre.
I utgangspunktet sÄ er det jo bare denne kampen pÄ onsdag sÄ hvem vet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boxman
|
 |
« Svar #17 på: Oktober 07, 2008, 10:55:47 » |
|
hehe...kan vÊre meget enig. I utgangspunktet sÄ er ikke puben Äpen hver dag, tanken er nok at det skal vÊre Äpen, men nÄr den eneste som er ansatt 100% er sykemeldt i 2 uker. SÄ er det jo avhengig at noen andre jobber og siden jeg vet at "resten" av de deltidsansatte har eksamen torsdag eller fredag og ikke kan jobbe sÄ for man se hva hotell ledelsen velger og gjÞre.
I utgangspunktet sÄ er det jo bare denne kampen pÄ onsdag sÄ hvem vet.
Vel, jeg synes stedet ikke kvalifiserer for Ä kalle seg fotball-pub i det store og hele. Jeg var innom lÞrdag, og midt i kampen mellom Sunderland - Arsenal, ble vi bedt om Ä flytte oss, fordi noen skulle kaste darts. Hallo!?! Men kanskje jeg er bortskjemt, som er vant med Three Lions, som jeg har vanskelig for Ä forstÄ ikke kan vÊre annet enn Norges suverent beste fotball-pub.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Proud to be Leeds!
|
|
|
|
MrK
|
 |
« Svar #18 på: Oktober 07, 2008, 11:44:18 » |
|
GÄ oftere pÄ pub da bowman
|
|
|
|
|
Loggført
|
HÞrt pÄ Living Room; "where's the cardmachine"?
|
|
|
|
Boxman
|
 |
« Svar #19 på: Oktober 07, 2008, 16:23:39 » |
|
GÄ oftere pÄ pub da bowman
Hvorfor det? Jeg gĂ„r ofte nok pĂ„ pub nĂ„r jeg hr fri, og er hjemme i Trondheim. Men uheldigvis har jeg vĂŠrt noen lĂžrdager i Molde, og vĂŠrt innom(eller hatt planer om sĂ„dan) 1911 tre ganger. Med "uheldige" erfaringer hver gang. FĂžrste gangen skulle vi bestille pizza, og fikk da en meny Ă„ velge utfra. NĂ„r vi sĂ„ bestilte, og skulle betale, fikk vi beskjed om at prisen hadde gĂ„tt opp, men de hadde ikke hatt tid til Ă„ lage nye meyer, med korrigerte priser! Ikke at noen kroner fra eller til betyr sĂ„ mye, men sĂ„nt kommer ikke akkurat under hva jeg kaller god service! Andre gang, skulle jeg se FA Cup-finalen, sammen med en gjeng Viking-supportere som var igjen i byen etter kampen mot Molde dagen fĂžr. Men nei, da var utrolig nok puben stengt(NĂ„r det er sagt, sĂ„ fant vi mange andre steder som hadde Ă„pent, men ikke et eneste sted som viste kampen). Og nĂ„ tredje gang, mĂ„tte vi altsĂ„ flytte oss fra plassen foran tv'en, fordi noen tullinger fant ut de skulle kaste darts midt i tippekampen! SĂ„ utfra min personlige oppfatning, har jeg da vĂŠrt pĂ„ bĂ„de Norges beste og dĂ„rligste fotball-pub, i lĂžpet av det siste halvĂ„ret. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Proud to be Leeds!
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #20 på: Mars 07, 2009, 05:27:57 » |
|
vi var nesten 2 sifret og sÄ den begredelige kampen mot oldham... flere enn mot Donaster i Playoff finalen.... SYKT - uansett kjekt Ä se leeds supportere stÞttelaget sitt!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
donfrode
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #21 på: Mai 05, 2009, 11:37:08 » |
|
Viser 1911 play- off kampene pÄ lÞrdag og torsdag?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #22 på: Mai 05, 2009, 14:46:20 » |
|
ja, akkurat fÄtt det bekreftet
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #23 på: September 21, 2009, 16:14:46 » |
|
Jeg er hjemme i Molde i morgen, og lurer dermed pÄ om det er noen som vet om kampen vises pÄ 1911 eller noe?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #24 på: Januar 20, 2010, 13:48:46 » |
|
Regner med dere samles for og se Spurs - Leeds United?  Mulig jeg er i Molde pÄ lÞrdag, sÄ hadde vÊrt kjekt og sett kampen med en gjeng Leeds fans 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #25 på: Februar 01, 2010, 16:44:14 » |
|
Er i Molde, lurer da pÄ om noen Leeds fans samles et sted for og se kampen mot Spurs, pÄ onsdag ? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|