The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 19, 2012, 11:02:48 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 5-10 poeng tilbake  (Lest 3373 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
WebredaktĂžren
Gjest
« Svar #60 på: Mars 23, 2008, 16:33:51 »

Det ryktes at Bates har fÄtt tilbud om 5 poeng ja, men avslÄtt. Han vil selvfÞlgelig ha alle 15. Trolig ender det med 0 poeng!
Loggført
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #61 på: Mars 23, 2008, 16:37:57 »

Ender ikke med 0 poeng hvis det stemmer at han er tilbudt 5. That makes no sense.  Rekker tunge

Jeg tror vi fĂ„r 6 poeng tilbake...  Blunker

Alta-White
Loggført
MartinR
PĂ„ juniorlaget

One time Leeds, Always Leeds

Reitan96@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #62 på: Mars 23, 2008, 20:14:53 »

Ender ikke med 0 poeng hvis det stemmer at han er tilbudt 5. That makes no sense.  Rekker tunge

Jeg tror vi fĂ„r 6 poeng tilbake...  Blunker

Alta-White
Vi fÄr vel bare vente Ä hÄpe pÄ det beste da Osteaktig
Loggført
WebredaktĂžren
Gjest
« Svar #63 på: Mars 23, 2008, 20:35:06 »

Dette blir drÞyd alt for lenge. Langt ut i april...da er playoff-plassene sÄ Ä si klare. Blir for urettferdig ovenfor de andre lagene Ä gi Leeds poeng da...

Derfor tror jeg nok Bates burde ha tatt de fem poengene, for nÄ er jeg ganske sikker pÄ at det blir null poeng, desverre!

Verken The Football League eller FA er vel kjent for Ă„ gi Leeds noe gratis...Hæ
Loggført
Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #64 på: Mars 24, 2008, 00:13:11 »

Oki skjĂžnner....

Forsto det slik at Leeds var tilbudt 5 poeng tilbake?

Et annet spÞrsmÄl som reiser seg, hvorfor venter man til 14/4?

Det blir vel som med alt annet regner jeg med. Det er ikke akkurat lett Ä fÄ time hos tannlegen de nÊrmeste dagene, ei heller hos legen. Det samme gjelder vel i rettssystemet ogsÄ, ting tar tid!
Loggført
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #65 på: Mars 24, 2008, 02:27:20 »

Dette blir drÞyd alt for lenge. Langt ut i april...da er playoff-plassene sÄ Ä si klare. Blir for urettferdig ovenfor de andre lagene Ä gi Leeds poeng da...

Derfor tror jeg nok Bates burde ha tatt de fem poengene, for nÄ er jeg ganske sikker pÄ at det blir null poeng, desverre!

Verken The Football League eller FA er vel kjent for Ă„ gi Leeds noe gratis...Hæ
Urettferdig  ja... Mens de 15 minuspoengene var ... Ikke det Øyerulling Om vi fĂ„r poeng tilbake sĂ„ er det ikke i nĂŠrheten av Ă„ vĂŠre urettferdig.

Alta-White
Loggført
Lord-Meta
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #66 på: Mars 24, 2008, 02:56:04 »

Litt ekstra deilig Ä fÄ de 15 poengene i april, sÄ kan vi si HA til alle idiotene som stemte mot oss. Hadde vÊrt ubeskrivelig fantastisk Ä fÄtt de poengene, selv har jeg liiiten tro pÄ at det vill skje...
Loggført
WebredaktĂžren
Gjest
« Svar #67 på: Mars 24, 2008, 10:02:58 »

Jeg er alltid optimist pÄ LAGETS vegne, men ikke pÄ KLUBBENS vegne. AvgjÞrelsene som taes i glasshus rundt omkring bÄde i styret i klubben, pÄ kontorene hos FA og hos The Football League har jeg desverre fortsatt lite tro pÄ...
Loggført
Leeds04
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #68 på: Mars 24, 2008, 11:00:06 »

Jeg er alltid optimist pÄ LAGETS vegne, men ikke pÄ KLUBBENS vegne. AvgjÞrelsene som taes i glasshus rundt omkring bÄde i styret i klubben, pÄ kontorene hos FA og hos The Football League har jeg desverre fortsatt lite tro pÄ...

Det blir helt feil Ä gi tilbake poengene uansett! Alle involverte mÄ etter sesongen evaluere om de riktige beslutningene er gjort.
Hvis vi skulle fÄ tilbake poengene, blir det lotto. Ikke heldig for de andre lagene eller fotballen.
Vi kan jo tenke oss det motsatte med en annen klubb.
Loggført

"Why settle for more, when you can settle for less"
TK20
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #69 på: Mars 24, 2008, 20:17:07 »

Det blir helt feil Ä gi tilbake poengene uansett! Alle involverte mÄ etter sesongen evaluere om de riktige beslutningene er gjort.
Hvis vi skulle fÄ tilbake poengene, blir det lotto. Ikke heldig for de andre lagene eller fotballen.
Vi kan jo tenke oss det motsatte med en annen klubb.

Helt enig. Det vil vÊre helt ekstremt dÄrlig av FA Ä gi tilbake poengene nÄ. Vi snakker midt i serieinnspurten, og alle lag forholder seg til tabellen slik den ser ut.

Jeg har et ambivalent forhold vedrÞrende eventuelle poeng tilbake. SelvfÞlgelig er opprykk prioritet nummer én, men jeg tror ikke alt er rosenrÞdt for vÄr del dersom vi fÄr poengene tilbake. Det vil jo Äpenbart vÊre FA sin skyld og problem, men tror uansett ikke det er sunt for stemningen i de lavere divisjonene, ei heller for engelsk fotball generelt.

DrĂžmmescenario: vi rykker opp uten ekstra poeng, starter neste sesong med +15, og booster rett opp i PL.
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #70 på: Mars 24, 2008, 20:25:44 »

Give us our points back!  Sint

Dersom FA holder igjen poengene vÄre, men ikke tar av Bournemouth og Luton (sÄ sant de gjÞr seg "fortjent" til poengtrekk) sÄ burde det lyse en varsellampe for hele den gammeldagse organisasjonen.

Two wrongs doesn't make it right!

Om vi gÄr opp pÄ poeng tilbake og andre lag ikke liker det, sÄ er vel ikke det vÄrt problem, men FA sitt??

Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Wannabe

I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #71 på: Mars 24, 2008, 21:44:18 »

Jeg synes jo man skal sjenke en tanke til de som setter odds og penger bak pÄstandene sine:

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=381838

"Odds are being offered on how many points Leeds will win back of the 15 deducted by the Football League at next month's hearing. 

Sky Bet are expecting United to leave the arbitration meeting with nothing, with money flooding in over the weekend causing them to cut the odds of a zero point result from opening odds of 11/2 to 11/4. 

Sky Bet's football compiler John Rhodes, said: "Given chairman Ken Bates' determined quest against the Football League to recover points, we feel Leeds will be returned some, if not all of the 15 points by the end of the season and we are, therefore, happy to lay a zero point verdict."

The Whites are 5/2 with Sky Bet to be playing in the Championship next season.

Sky Bet Odds:
Leeds Points Back
0 Points 11/4
1-5 Points 11/4
6-10 Points 6/4
11-15 Points 7/2

Dette er fra i gÄr, ting vil skje her fremover ogsÄ, selvsagt. Her er det flest spill pÄ 0 poeng tilbake, og det er verdt Ä merke seg at det heller ikke er astronomiske odds pÄ at vi ogsÄ kan fÄ mange poeng tilbake.

Kanskje kan det skje at vi fÄr et "takk for sist" etter at vi satte oss under administrasjon da vi likevel hadde visshet for at vi rykket ned, men det er vel pÄ et tidspunkt hvor det gjenstÄr noen kamper at det skal settes strek her. HÄper som nevnt vi har (eller i hvert fall kan fÄ) et spillemessig nivÄ hvor det er hjelp i noen poeng tilbake, enten det blir fÄ eller mange. Der vi var fÞr pÄskeaften, var det jo nesten ikke verdt Ä sette av tid til Ä fÞlge eventuelle play-off kamper. Men det har (igjen) snudd seg. Kampene pÄ banen er fortsatt (heldigvis) det som avgjÞr. Har dessverre fortsatt mine tvil.

MOT
Loggført

Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |