The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 19, 2012, 11:00:19 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 5-10 poeng tilbake  (Lest 3373 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Leeeeeeeeeeeeds
Fast pÄ A-laget

Vil slÄss for LEEDS

viktormann@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« på: Mars 12, 2008, 19:12:21 »

Vi som var pÄ Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp pÄ lÞrdag. Vi hadde Bremner suiten og pratet med Hunter fÞr kampen. BÄde han og Allan Clarke kunne fortelle at Bates er tilbudt 5 poeng tilbake, men han takket nei pÄ fredag. Dette tror Hunter betyr at vi kommer til Ä fÄ ti poeng tilbake. Dette er IKKE en spÞk!!!
Loggført

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD
SĂžlvreven
Fast pÄ A-laget

finn.midtun@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Mars 12, 2008, 19:16:22 »

Gud hvor jeg hĂ„per at dette er sant. Det kan gi gutta et voldsomt lĂžft. Og DA mine venner, er det ingen tvil om at vi rykker opp. Mark my words  Osteaktig. MOT.
Loggført

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
isak
PĂ„ juniorlaget

Keep the faith!

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Mars 12, 2008, 19:18:02 »

Vi som var pÄ Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp pÄ lÞrdag. Vi hadde Bremner suiten og pratet med Hunter fÞr kampen. BÄde han og Allan Clarke kunne fortelle at Bates er tilbudt 5 poeng tilbake, men han takket nei pÄ fredag. Dette tror Hunter betyr at vi kommer til Ä fÄ ti poeng tilbake. Dette er IKKE en spÞk!!!
10poeng kanskje Kult det kan verte svĂŠrt viktig om det vert realitet. men trur ingenting fĂžr det verkeleg har skjedd Blunker
Loggført
Sleivind
Fast pÄ A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #3 på: Mars 12, 2008, 19:29:09 »

Dette er IKKE en spĂžk!!!

Jeg tror det er en spÞk, en dÄrlig en sÄdan! Hvorfor skulle FL tilby han dette nÄ? HÞringen er jo ikke fÞr om en mÄned? Og hvorfor 10 eller 5 poeng og ikke f.eks 11? eller 12, eller 15, eller 4, eller kanskje 9?

Jeg nekter Ä tro det, fÞr jeg fÄr ser det.
Loggført
Leif Egil
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Mars 12, 2008, 20:17:55 »

Tror det ikke fÞr jeg fÄr se det! Men Fy f... for en "gave" pÄ tampen av sesongen det hadde vÊrt!
Loggført

Hallgeir *
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Mars 12, 2008, 20:18:12 »

Tja, det hĂžres utrolig ut! Det hadde selvfĂžlgelig vĂŠrt deilig Ă„ forlate denne divisjonen, men har vi egentlig noe i CCC Ă„ gjĂžre? Ikke slik vi spiller for Ăžyeblikket, i alle fall ! Jeg stilte spĂžrmĂ„l ved Macca som manager, men Ăžnsket Ă„ gi mannen en sjanse. Realistisk sett hadde jeg helst sett at vi etter sesongen fikk ny eier, og da regner jeg med at endringer vil fĂžlge i managerspĂžrsmĂ„let ogsĂ„. Men jeg Ăžnsker meg stabilitet, og vil ikke ha stadige bytter i ledelsen. Da kommer vi som kjent neppe ut av ufĂžret med det fĂžrste.
Loggført

Super-Leeds since 1968
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #6 på: Mars 12, 2008, 20:18:12 »

Velger Ă„ tro at det er sant, Leedsvik, ettersom du virker som en virkelig fan som ikke ville spĂžkt med dette!

Kanskje fotballforbundet har begynt Ă„ skjelve i dressbuksene?

f**k OFF TO THE FOOTBALL LEAGUE!!!
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
MartinR
PĂ„ juniorlaget

One time Leeds, Always Leeds

Reitan96@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Mars 12, 2008, 20:24:24 »

Det hadde vĂŠrt gĂžy om vi rykket opp, men jeg er egentlig enig med  Hallghell sier:
Det hadde selvfĂžlgelig vĂŠrt deilig Ă„ forlate denne divisjonen, men har vi egentlig noe i CCC Ă„ gjĂžre? Ikke slik vi spiller for Ăžyeblikket, i alle fall !
« Siste redigering: Mars 13, 2008, 15:16:52 av MartinR » Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Mars 12, 2008, 20:25:41 »

SelvfÞlgelig tror jeg pÄ Viktor nÄr han hevder dette (ikke rette tiden Ä spÞke om dette pÄ...), og ei heller tror jeg at Big Norm/Allan dreiv med vissvass pÄ et supportertreff.

...men ting gĂ„r likevel ikke alltid veien. SĂ„ disse poengene innkasserer jeg pĂ„ ingen mĂ„te fĂžr ankefristen til de andre L1-lagene har gĂ„tt ut  Glad

« Siste redigering: Mars 12, 2008, 20:30:12 av AsbjĂžrn » Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Mars 12, 2008, 20:27:18 »

Tja, det hĂžres utrolig ut! Det hadde selvfĂžlgelig vĂŠrt deilig Ă„ forlate denne divisjonen, men har vi egentlig noe i CCC Ă„ gjĂžre?

SelvfĂžlgelig ikke (spillemessig).

...men det ordnes i lĂžpet av sommeren  Glad

Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Mars 12, 2008, 20:29:16 »

Vi som var pÄ Bornm kampen fikk litt av et hakeslepp pÄ lÞrdag.

Jeg hadde blitt i fyr & flamme - neppe landet fĂžr pĂ„ Flesland godt utpĂ„ dagen etter  Gliser

Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #11 på: Mars 12, 2008, 20:44:52 »

HÄper virkelig vi fÄr tilbake nokre poeng, men det hjelper oss neppe til meir enn playoff-plass, dessverre.

At nokon "hÄper" at vi ikkje rykker opp denne sesongen pga at vi ikkje har godt nok lag til CCC bÞr gÄ i tenkeboksen!
Leeds trenger virkelig Ä rykke opp frÄ denne tulledivisjonen, og det fort som faen! Om vi har for dÄrlig stall til CCC, ja da fÄr vi fikse det til sommeren. Viss Leeds satser og viser dette i offentligheten, ja da vil vi vere attraktive for spillere.
Dette blir verre om vi forblir i sumpa.
Loggført

COME ON LEEDS !!
Erik M
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #12 på: Mars 12, 2008, 20:56:10 »

Jeg tror vi rykker opp uten Ä fÄ poeng tilbake - etter en spennende play off.
Jeg tror ikke vi fÄr tilbake noen poeng.
Jeg tror ikke Bates informerer Clarke og Hunter - ikke en gang Lorimer om eventuelle diskusjoner som holdes.

Jeg hĂ„per virkelig ikke spillergruppa tror pĂ„ noe sĂ„nt.  Her mĂ„ jobben gjĂžres uten gavepakker, er jeg redd.
Loggført

AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Mars 12, 2008, 20:59:27 »

Jeg tror ikke Bates informerer Clarke og Hunter - ikke en gang Lorimer om eventuelle diskusjoner som holdes.

Peter sitter jo i et ikke uvesentlig styre, som (selv om de nok ikke fÄr vite alt) nok mÄ orienteres i ny & ne.

Veien fra Peters munn til Norm/Allans Ăžrer er iallefall ikke lang.

...sĂ„ der fikk du den forklaringen  Gliser

Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #14 på: Mars 12, 2008, 21:02:47 »

Sitter Peter i Styret?

Peter sitter jo i et ikke uvesentlig styre, som (selv om de nok ikke fÄr vite alt) nok mÄ orienteres i ny & ne.

Loggført

COME ON LEEDS !!
Frode
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #15 på: Mars 12, 2008, 21:16:30 »

10 poeng betyr i BESTE FALL play off - og der ryker vi, slik vi fremstÄr om dagen.
Loggført

AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #16 på: Mars 12, 2008, 21:22:51 »

Sitter Peter i Styret?

You got me there. Snakket en del med Peter om hans forhold til Bates i Sarpsborg osv.
Men ifÞlge "pÄlitelige"Wikipedia er det nÄ a thing of the past:

Sitat
Peter Lorimer Director: 19th March 2004[16]-04 May 2007

Loggført

Tell me  Tell me

Dylan
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #17 på: Mars 12, 2008, 21:22:59 »

10 poeng betyr i BESTE FALL play off - og der ryker vi, slik vi fremstÄr om dagen.

Vi ryker bestandig i viktige cupkamper og play off kamper/finale, uansett. Selv om vi hadde stilt med, gud forby, fĂžrstelaget til scum sĂ„ hadde vi tapt 4-0 mot walsall eller carlisle i evt play off finale  Flau

Har ogsÄ hÞrt dette med 5 poengene og at Bates hadde takket nei....

Oddsen pÄ skybet om hvor mange poeng vi fÄr tilbake taler for seg:

http://www.skybet.com/skybet?action=GoLastEvent&sess_price_type=DECIMAL

Blunker
« Siste redigering: Mars 12, 2008, 21:25:32 av B-m » Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
Roy
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #18 på: Mars 12, 2008, 21:42:31 »

Vi trenger de poengene, og play-off lever sitt eget liv. Men som mangeÄrig Leeds tilhenger sÄ ser jeg ikke akkurat frem til cuplignende fotballkamper. Der har vi jaggu prestert mye hÄplÞst opp gjennom Ärene.

Til de som mener at vi ikke har noe i CCC Ä gjÞre. Rykker vi opp sÄ vil bedre spillere ogsÄ se Leeds som et alternativ, og slik vil laget bli styrket. Dessuten rykker vi opp - sÄ er det noe vi har gjort oss fortjent til.
Loggført

Stand up and sing for LEEDS UNITED
Erik M
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #19 på: Mars 12, 2008, 23:47:58 »

Nettopp derfor fĂ„r ikke Peter informasjon om mĂžter i "de innerste rom".  Hans jobb som styremedlem (som han altsĂ„ ikke er mer) har vĂŠrt Ă„ vedlikeholde forholdet til supporterne (les: dempe kritikken).

Jeg tror det beste vi kan hĂ„pe pĂ„, dvs Bates, er en Ăžkonomisk kompensasjon dersom poengstraffen hindrer oss i Ă„ rykke opp.  De kan ikke stokke om pĂ„ tabellen nĂ„r det gjenstĂ„r 2-3 kamper. Da blir det nye runder i retten og kanskje kaos helt fram til seriestart neste sesong eller lenger.
Loggført

berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #20 på: Mars 13, 2008, 00:31:00 »

Jeg fester heller ikke mye lit til "disse lekasjene". Det hele virker veldig useriÞst bÄde av FL og Leeds (les Bates+innerste krets) om sÄ skulle vÊre tilfelle, dernest av Hunter, Clarke og Lorimer som videreformidler dette til enkelte vanlige supportere. Det betyr jo bare at ryktet spres som ild i tÞrt gress, d.v.s jeg har ikke sjekket WACCOE, Mavericks eller andre supporterfora.

Holder det ikke for utenkelig at vi fÄr poeng tilbake, noe som kan ha betydning for om Leeds klarer play-off eller ikke, og i sÄfall et etterspill som vil bli "farselignende".
Det kan godt vÊre at straffen blir opprettholdt ogsÄ.
Loggført
lowfields
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #21 på: Mars 13, 2008, 09:07:07 »

Hvis sÄ er tilfelle, at Bates er tilbudt 5 poeng, sÄ ville det vel ikke vÊrt sÄ unaturlig at han pÄ en diskre Tvilende mÄte ville prÞve Ä spre dette. Det vil fÄ FL til Ä se ut som om de innrÞmmer at 15 poeng var feil, og med et tilbud om 5, vil disse poengene vÊre bankers, og Bates kan pushe pÄ for Ä fÄ fler.

MEN: Jeg heller mer mot Erik M - har ingen tro pÄ at Leeds blir dytta opp pÄ kvalik-plass nÄ, sÄ sent i sesongen, og dermed et lag ut av play-offen. SÄ sant ikke FL at helvetes mye tid til overs, tror jeg ikke de orker Ä begynne Ä rulle en ny, stÞrre snÞball.
Loggført

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
Lids

Moderator
Lorimer

Bla bla bla

turboleeds@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #22 på: Mars 13, 2008, 10:47:59 »

Med 10 poeng, er det akkurat nÄ 5 poeng opp til direkte opprykk og ikke 15 som i dag.
Loggført

Thomas
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #23 på: Mars 13, 2008, 10:50:29 »

....mulig mottakeren av dette budskapet ikke oppfattet det som spÞk, men hva i all verden er dette? Hvordan driver de pÄ dersom dette er tilfellet- kjÞpslÄing- useriÞst i sÄ fall! Uansett utfallet av dette- jeg hÄper Macca og spillerne konsentrerer seg om neste kamp og deretter neste igjen osv. Dette er her neverending story!
Loggført

Yeboahs vitne
4ever arcticwhite
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #24 på: Mars 13, 2008, 11:38:24 »

....mulig mottakeren av dette budskapet ikke oppfattet det som spÞk, men hva i all verden er dette? Hvordan driver de pÄ dersom dette er tilfellet- kjÞpslÄing- useriÞst i sÄ fall! Uansett utfallet av dette- jeg hÄper Macca og spillerne konsentrerer seg om neste kamp og deretter neste igjen osv. Dette er her neverending story!
KjÞpslÄing er jo ikke uvanlig, kan vÊre at Ligaen begynner Ä innse at de har en dÄrlig sak. Med 5 poeng tilbake (dvs. at vi stÄr med -10) vil vi jo fÄ samme straff som om vi hadde gÄtt i administrasjon denne sesongen i stedet for helt pÄ tampen av forrige sesong. Samtidig vil Leeds vÊre sikret noe tilbake, resultatet av hÞringen kan jo bli at vi blir stÄende med -15.
Loggført

The future's so White I've got to wear shades Kult
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #25 på: Mars 13, 2008, 13:58:17 »

KjÞpslÄing er jo ikke uvanlig, kan vÊre at Ligaen begynner Ä innse at de har en dÄrlig sak. Med 5 poeng tilbake (dvs. at vi stÄr med -10) vil vi jo fÄ samme straff som om vi hadde gÄtt i administrasjon denne sesongen i stedet for helt pÄ tampen av forrige sesong. Samtidig vil Leeds vÊre sikret noe tilbake, resultatet av hÞringen kan jo bli at vi blir stÄende med -15.

KjÞpslÄing er nok pÄ kant med loven nÄ nÄr det skal vÊre en lukket hÞring (arbitration),
men "korrupsjon" finnes i alle samfunn.
Loggført
Leeeeeeeeeeeeds
Fast pÄ A-laget

Vil slÄss for LEEDS

viktormann@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #26 på: Mars 13, 2008, 14:12:43 »

Oppdatering: NÄ er vi kommet hjem og dette kan jeg melde med sikkerhet. Mandag var vi pÄ Biilys Pub og hvem kommer inn dÞren? Jo Bates og kona. Vi skulle pÄ omvisning med John Mc Clelland og tok oss en Þl mens vi ventet. NÄr Bates kom hadde vi allerede fÄtt oss en to tre pints og ville selvfÞlgelig ha autografen av den gamle mannen. Jeg sto pÄ siden av han og holdt armen over skulderen hans for Ä bli tatt bilde av. Jeg kan fortelle at mannen skjelver... Anyway. Jeg spurte han rett ut om han hadde blitt tilbudt poeng tilbake, og sa at ryktet gikk. Han ble paff og spurte hvor jeg hadde hÞrt det, mens jeg sa at det kun var et rykte. Hans exacte ord var" Maybe this is a rumour that is true for once, but i am going for all fifteen. They have done us wrong and they must repair the damage". Direkte sitert. MÄten han sa det pÄ bekreftet for meg hva Hunter og Clarke sa til meg. Jeg spurte ogsÄ John Mc Clelland pÄ omvisningen og han bekreftet ryktet. Han sa at FL nÄ prÞvde Ä gjÞre en deal fÞr hÞringen
Loggført

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #27 på: Mars 13, 2008, 14:37:39 »

Oppdatering: NÄ er vi kommet hjem og dette kan jeg melde med sikkerhet. Mandag var vi pÄ Biilys Pub og hvem kommer inn dÞren? Jo Bates og kona. Vi skulle pÄ omvisning med John Mc Clelland og tok oss en Þl mens vi ventet. NÄr Bates kom hadde vi allerede fÄtt oss en to tre pints og ville selvfÞlgelig ha autografen av den gamle mannen. Jeg sto pÄ siden av han og holdt armen over skulderen hans for Ä bli tatt bilde av. Jeg kan fortelle at mannen skjelver... Anyway. Jeg spurte han rett ut om han hadde blitt tilbudt poeng tilbake, og sa at ryktet gikk. Han ble paff og spurte hvor jeg hadde hÞrt det, mens jeg sa at det kun var et rykte. Hans exacte ord var" Maybe this is a rumour that is true for once, but i am going for all fifteen. They have done us wrong and they must repair the damage". Direkte sitert. MÄten han sa det pÄ bekreftet for meg hva Hunter og Clarke sa til meg. Jeg spurte ogsÄ John Mc Clelland pÄ omvisningen og han bekreftet ryktet. Han sa at FL nÄ prÞvde Ä gjÞre en deal fÞr hÞringen

WOW! Big news Leedsvik. Takker for god spaning!

Men jeg ser for meg litt av et sammensurium hvis vi nÄ fÄr tilbake 15 poeng.. Stakkar Carlisle og Doncaster. Det blir garantert hÞytlytte protester!

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #28 på: Mars 13, 2008, 14:43:30 »

Jeg tviler ikke pÄ at du snakker sant, Leedsvik. Men du er sikkert selv overrasket over
at slikt kan skje i et rettsamfunn. Vel, det begynner Ă„ lukte poeng tilbake, og kanskje blir Leeds
trukket inn i en ny stor mediasak, hvor utfallet kan bli bÄde negativt eller positivt.

Rykker vi opp (via play-off antagelivis), kan man svelge mye brÄk og hetsing.
Personlig er jeg overbevist om at det setter Leeds i en helt annen posisjon nÄr det gjelder
Ä bygge opp et godt lag. Det er meget, meget vanskelig Ä tiltrekke seg gode spillere i League 1, og det ser ikke svÊrt lovende ut for ungdomsarbeidet i klubben, det er vel kun Howson som har fÄtt en fair sjanse. Parker har ogsÄ fÄtt sjansen, men av en eller annen grunn virker det ikke som hverken Wise eller Macca har tro pÄ han.
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #29 på: Mars 13, 2008, 14:48:27 »

WOW! Big news Leedsvik. Takker for god spaning!

Men jeg ser for meg litt av et sammensurium hvis vi nÄ fÄr tilbake 15 poeng.. Stakkar Carlisle og Doncaster. Det blir garantert hÞytlytte protester!

auren

NÄja, auren, vi har betraktelig dÄrligere form enn bÄde Doncaster og Carlisle, som er hhv 15 og 14 poeng foran oss, Carlisle ogsÄ med en kamp mindre spilt. Med mindre Leeds hever seg, mÄ vi se langt etter 2.plassen, selv med 15 poeng tilbake.

Vi kan jo ogsÄ oppleve at de poengene vi fÄr tilbake kun fÄr betydning for om vi ender pÄ 3,4,5 eller 6.plass,
og ikke presser ut noen lag. Lite sannsynlig, men.....
Loggført
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |