The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 11, 2012, 07:05:51 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: PresentasjonstrÃ¥den  (Lest 46013 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
trondnb
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #390 på: August 15, 2010, 20:04:53 »

Jepp Jepp. Der var vi. Jeg heter Trond og har vært Leeds fan siden Billy Bremner og resten av gutta herjet, men jeg har aldri fÃ¥tt kronglet meg til noe medlemskap før nÃ¥. Tenkte det var pÃ¥ tidet og sÃ¥ vil jeg sÃ¥ gjerne over Ã¥ besøke Ellen Road for der har jeg aldri vært. Et medlemskap kan kanskje gjøre det litt enklere, og sÃ¥ er det jo trivelig Ã¥ joine andre Leeds fan for de er det færre av i mine omgivelser  Sjokkert

Forøvrig bor jeg i Tromsø og jobber som forsker ved Universitetssykehuset i Nord Norge. Familiemann med 3 barn og dermed full rulle hele dagen. Prøvde Ã¥ tre en LUSCOS trøye pÃ¥ de to eldste barna men hittill har ingen av de arvet mitt engasjement for Leeds  Blunker

Vi snakkes
Loggført
Leechap
I stallen
**

1992

Vis profil
« Svar #391 på: August 15, 2010, 22:17:30 »

Jepp Jepp. Der var vi. Jeg heter Trond og har vært Leeds fan siden Billy Bremner og resten av gutta herjet, men jeg har aldri fÃ¥tt kronglet meg til noe medlemskap før nÃ¥. Tenkte det var pÃ¥ tidet og sÃ¥ vil jeg sÃ¥ gjerne over Ã¥ besøke Ellen Road for der har jeg aldri vært. Et medlemskap kan kanskje gjøre det litt enklere, og sÃ¥ er det jo trivelig Ã¥ joine andre Leeds fan for de er det færre av i mine omgivelser  Sjokkert

Forøvrig bor jeg i Tromsø og jobber som forsker ved Universitetssykehuset i Nord Norge. Familiemann med 3 barn og dermed full rulle hele dagen. Prøvde Ã¥ tre en LUSCOS trøye pÃ¥ de to eldste barna men hittill har ingen av de arvet mitt engasjement for Leeds  Blunker

Vi snakkes

Velkommen Trond!
Var innom her og leste i kveld. Jobber selv med informasjon, studerte i Alta og naturligvis - TIL er laget, selv om jeg er trønder - fra nordfylket vel å merke. Var på ER våren da Leeds rykket opp tidlig på 90-tallet - stor opplevelse! Du kan så absolutt se frem til besøket på Elland Road. God fornøyelse.
Loggført
ThomasK
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #392 på: August 30, 2010, 20:10:20 »

Hei!

Thomas Kildal her! Opprinnelig fra Narvik, men nå bosatt i Lørenskog!
Jeg er 31 år og har vært Leeds supporter siden opprykket i 1990.
Var pÃ¥ min første og sÃ¥ langt eneste tur til ER i fjor, og sÃ¥ kampen mot Stockport (2-0) Men hÃ¥per jeg fÃ¥r anledning til Ã¥ dra over Ã¥ se  noen i Ã¥r ogsÃ¥!

SÃ¥ fÃ¥r vi hÃ¥pe vi fÃ¥r muligheten til Ã¥ gruse Scum igjen allerede til neste Ã¥r!  Gliser

MOT
Loggført
O-E
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #393 på: August 30, 2010, 21:21:18 »

Hei mitt navn er Ole Even
Jeg er 10 år
Jeg heier på Leeds, mine favorittspillere er Snodgrass, Becciho, Johnsen Hemmelig Kult
Loggført
Hoistad88
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #394 på: September 02, 2010, 18:52:32 »

Hei.

Alexander heter jeg. 22år opprinnelig fra Fredrikstad men bor i Oslo nå.
Har vært Leeds Fan sålenge jeg kan huske. Har fremdeles tilgode og oppleve Elland Road, men satser på å få til det snart.
Ellers så er jeg alltid glad i å ta meg en øl på puben mens jeg ser kampen. Ta gjerne kontakt om noen trenger selskap på Puben. Kjenner ikke flust med folk i Oslo enda.

Mvh Alexander
Loggført
ØBS
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #395 på: Oktober 30, 2010, 13:50:48 »

Hei.

Har vært Leeds Fan sålenge jeg kan huske. Har fremdeles tilgode og oppleve Elland Road, men satser på å få til det snart.
Ellers så er jeg alltid glad i å ta meg en øl på puben mens jeg ser kampen. Ta gjerne kontakt om noen trenger selskap på Puben. Kjenner ikke flust med folk i Oslo enda.

Mvh Alexander

Følger du med på "lokale avdelinger" og møter opp på Oslo Sportsbar på TV-kampdager, får du straks noen venner i Oslo, skal du se...
Loggført

LUSCOS-hilsen
ØBS
The Gentle Giant
PÃ¥ juniorlaget

Siden 2001

Vis profil
« Svar #396 på: November 03, 2010, 20:22:15 »

Hei.

Mvh Alexander

velkommen til Leeds Forumet Mvh Alexander
Loggført

dansale
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #397 på: November 03, 2010, 21:49:16 »

Mitt navn er Daniel og jeg er Leedsaholiker
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
Bolsen
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #398 på: November 13, 2010, 12:33:22 »

Hei, jeg heter Espen Olsen. Født 24.03.90 i Oslo. Min far har alltid vært Leeds supporter, men som liten hadde jeg en mening om at man bare kunne holde med et lag, å siden jeg da var enga supporter kunne jeg ikke heie på noen andre. Dette endret seg seint på 90 tallet, å har fulgt Leeds siden det. Min generelle interesse av å se på å følge klubber steg veldig etter jeg selv måtte legge opp med fotball i 2006 grunnet kneskader:( Siden det har jeg fulgt både Vålerenga og Leeds ganske tett. Jeg har enda ikke hatt muligheten til å se Leeds spille, men har planer om å dra ned på nyåret.

Takk for at du tok deg tid til å lese:)
Loggført
Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #399 på: November 13, 2010, 18:23:58 »

Hei Bolsen ! Velkommen på forumet ! LEEDS4EVER.
Loggført
Ankerjon15
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #400 på: Desember 15, 2010, 15:58:28 »

hei. jeg heter Willy og er fra kr.sand.s. jeg har 3 sønner som alle er  glade i fotball. den yngste og jeg er store LEEDSfan,de 2 andre har andre lag men hvet att de gleder seg nÃ¥r LEEDS vinner. jeg har følgt med pÃ¥ LEEDS helt fra tidlig pÃ¥ 60 tallet og favorittspilleren min da var Lorimer. har vært en gang og sett LEEDS pÃ¥ elland road mot man.u i 1999 res. 1 1 det var en utrolig opplevelse. av norske klubber sÃ¥ er det jo selvfølgelig START som er min klubb.hÃ¥per LEEDS fortsetter Ã¥ ta mange poeng sÃ¥nn att vi kan komme opp der vi hører hjemme.
Loggført
Einar Ã…l
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #401 på: Desember 28, 2010, 17:35:29 »

Eg... lat oss kalle meg, Einar Ã…l, vart fan av Leeds i 1989 (eller deromkring) dÃ¥ eg fulgte opprykksstriden pÃ¥ tekst-tv, dÃ¥ Leeds kjempa ein innbitt kamp mot Sheffield United med fleire, og dÃ¥ dei lyktest i Ã¥ rykke opp, for sÃ¥ Ã¥ gjere det godt i ligaen, ikkje minst i det salige Ã¥ret 1991/92, var det ingen veg attende for mi skuld, eg var dømd til Ã¥ verte Leeds-supportar - og eg har sidan ikkje svikta, men fulgt mitt kjære Leeds frÃ¥ tv-krakken, som dømevis i semifinalane mot Valencia i champignons league, og eg minnest korleis eg kjende meg pÃ¥ toppen av verda, ei lukke som skulle vise seg Ã¥ bli eit stort verkande sÃ¥r i mitt minne, som eg knapt har hatt mot til Ã¥ tenke pÃ¥, etter at hovmod og økonomisk vanstyre gjorde mitt liv som supportar til eit hundeliv, som har vore særs ille, bortimot uuthaldeleg, dei siste par sesongane, med absolutte bunnpunkt i dei to hÃ¥plause forsøkene pÃ¥ Ã¥ trenge seg opp frÃ¥ league one via play-off-spel, skuff pÃ¥ skuff har det vore, ein sanndrøymt mareritt, som nær gjentok seg i fjor i kampen mot Bristol Rovers, dÃ¥ Gradel etter Ã¥ ha fÃ¥tt raudt kort sekunder etter at Leeds fekk leiarmÃ¥let annulert, og som om det ikkje var gale nok oppførte han seg som ein smørbukk ved Ã¥ nekte Ã¥ forlate banen og jamvel risikere Ã¥ pÃ¥dra ytterligare Leeds-spelarar kort ved at dei nær mÃ¥tte slÃ¥ han ned og bere han av banen for Ã¥ fÃ¥ han ut, ja, dÃ¥ var eg pÃ¥ randen av samanbrot, og ærleg tala vart eg merksam pÃ¥ at Leeds hadde ein del felles kjenneteikn med ein barnevernsinstitusjon, kor stress fort fører til særs udisiplinert, aggressiv og lite sivilsert atferd, - eit samanbrot som vart avlyst dÃ¥ Leeds snudde kampen og sikra seg opprykk - til Champignon-ship, divisjon nr. 2, - ja, kven skulle tru at det skulle bli ei slik heftig lukke? - og kven skulle tru at det for tida kjennest som ein vedunderleg draum at Leeds kjempar om opprykk til Premier League? Slik er det i alle høve, og eg vonar dykk alle, som heiar pÃ¥ riktig lag, at det beste laget mÃ¥tte vinne, og i og med at Leeds i stunda leier 3-1 mot Portsmouth samstundes som Cardiff ligg under, sÃ¥ kan eg ikkje anna enn Ã¥ hÃ¥pe pÃ¥ at eit hundeliv gÃ¥r mot slutten, i tydinga at det gÃ¥r mot betre tider...  men ettersom det brÃ¥tt stÃ¥r 3-2 kjenner eg meg ikkje direkte overtydd, og vil med dette just konkludere at eg, høyrer til mellom dei i Noreg som heiar pÃ¥ Leeds! ...akk ja, sÃ¥ mÃ¥tte det vel gÃ¥ slik, 3-3, etter to sjølvmÃ¥l, kor det siste kom tre minutt pÃ¥ overtid, og eg har ikkje anna Ã¥ seie, enn at det framleis er eit hundeliv Ã¥ halde med Leeds. God tysdag. Gråter
« Siste redigering: Desember 28, 2010, 17:58:04 av Einar Ã…l » Loggført

Leeds, du har gjeve meg eit hundeliv, men eg likar deg framleis og vil følgje deg inn i æva!
dansale
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #402 på: Desember 28, 2010, 18:28:03 »

Velkommen inn på forumet Einar Ål ser fram til mange gode innlegg og god tirsdag til deg og! Glad
Loggført

Meld deg inn i LUSCOS http://www.leedsunited.no/bli-medlem/      Du vil ikkje angra! Glad
hobberst jr.
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #403 på: Desember 29, 2010, 13:15:27 »

14.Ã¥r
Chelseafan   Osteaktig
Loggført

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry
dansale
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #404 på: Desember 29, 2010, 17:51:31 »

14.Ã¥r
Chelseafan   Osteaktig

Finnes det ikke Chealski forum? eller prøver du å konventere til Leeds?

(Chealski er forresten en av våre gammle rivaler så ikke lek med fyrstikker i tørt gress.....)
« Siste redigering: Desember 29, 2010, 17:53:15 av dansale » Loggført

Nikolaos
I stallen
**

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd

Vis profil
« Svar #405 på: Desember 30, 2010, 22:42:02 »

Mitt navn er Niklas, og jeg kommer fra Bergen. Vært medlem en god stund nå, men har ikke giddet å presentere meg enda. Men her er jeg! Følger Leeds så godt jeg kan, men har enda ikke fått noen tur til England.. Er dog bare 20 år, så har god tid på meg til det.
Loggført
J.O.S.
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #406 på: Januar 07, 2011, 07:40:28 »

Hei !!! Heter Jan Ove. Kommer fra Arna,men har bodd i Kongsberg siden 1988. Er gift og har to døtre. Har vært Leeds fan siden 1971. Har aldri vært på Elland Road men såg de mot Brann i 75. Håper på å kunne reise en tur til Leeds i år Er også en stoooor Brann tilhenger de samme er døtrene mine, men har ikke klart å påvirke de til å bli Leeds fan.
Loggført
Per Arne
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #407 på: Januar 07, 2011, 10:22:17 »

Hei !!! Heter Jan Ove. Kommer fra Arna,men har bodd i Kongsberg siden 1988. Er gift og har to døtre. Har vært Leeds fan siden 1971. Har aldri vært på Elland Road men såg de mot Brann i 75. Håper på å kunne reise en tur til Leeds i år Er også en stoooor Brann tilhenger de samme er døtrene mine, men har ikke klart å påvirke de til å bli Leeds fan.

Du har altså manipulert døtrene dine til å bli Brannsupportere, men ikke klart å få dem til å elske Leeds?

Da vil jeg påstå at du har mislykkes totalt med oppveksten deres.....

Gliser
Loggført
DanskLeedsGut
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #408 på: Januar 07, 2011, 23:53:57 »

Keld fra Odense, Danmark her. 29 år, Leeds-fan siden 1996 hvor Yeboah hamrer den ind mod Scousers.

Min engelsk-lærer spurgte hvem jeg holdt med en dag. Jeg havde ikke noget hold dengang, men blev nærmest beordret til at finde et favorit-hold til dagen efter. I sportsnyhederne om aftenen så jeg Yeboah´s mål. Og jeg var Leeds-fan!

Loggført

Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
dansale
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #409 på: Januar 08, 2011, 22:53:53 »

Velkommen DanskLeedsGut  Glad
Loggført

DanskLeedsGut
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #410 på: Januar 10, 2011, 20:04:01 »

Tusind tak dansale Glad
Loggført

Welcome to Leeds: Paul Rachubka, Michael Brown
Gufrias
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #411 på: Januar 12, 2011, 20:17:02 »

Så var man omsider innmeldt, etter å ha lusket (no pun intended) rundt på forumet i noen måneder, og etter mangeogtredve år som Leedsfan. Træg trønder, sjø!

Navnet er Stein, alderen er 43 og familien bestÃ¥r av den perfekte kvinne (pusha pÃ¥ for Ã¥ fÃ¥ meg til Ã¥ melde meg inn, og sier at jeg bør dra og oppleve en hjemmekamp snart), og to gutter pÃ¥ 11 og 7. Min utilgivelige godfjottethet og dÃ¥rlige kamerater har fÃ¥tt dem til Ã¥ velge hvert sitt røde lag  Flau Gråter men kanskje et besøk pÃ¥ Elland kan snu dem?

Jeg har selv spilt fotball, som squadplayer på absolutt laveste seniornivå. Likevel kan jeg lire av meg uttalelser som tyder på at jeg tror jeg har peiling. Bare vent og se
Loggført

"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city".
- Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #412 på: Januar 12, 2011, 22:01:23 »

Så var man omsider innmeldt, etter å ha lusket (no pun intended) rundt på forumet i noen måneder, og etter mangeogtredve år som Leedsfan. Træg trønder, sjø!

Navnet er Stein, alderen er 43 og familien bestÃ¥r av den perfekte kvinne (pusha pÃ¥ for Ã¥ fÃ¥ meg til Ã¥ melde meg inn, og sier at jeg bør dra og oppleve en hjemmekamp snart), og to gutter pÃ¥ 11 og 7. Min utilgivelige godfjottethet og dÃ¥rlige kamerater har fÃ¥tt dem til Ã¥ velge hvert sitt røde lag  Flau Gråter men kanskje et besøk pÃ¥ Elland kan snu dem?

Det er nettopp det som er saken vettu, sjø! Finnes mange eksempler på det. Vél investerte kroner Blunker
Er fellesturer arrangert av LUSCOS både i mars og april (se TPN) Glad

PS! Velkøminj!
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
hobberst jr.
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #413 på: Februar 24, 2011, 20:15:16 »

Hei  Glad
Simon her.
- Bror til forum`s medlem "hobberst"
- Chelseafan (liker å følge med på Leeds pga min bror og far som er Leeds-fans)
- 14 Ã…r
- Har mange meninger om alt    ... ... ...  Øyerulling
Loggført

Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry
schultz
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #414 på: Februar 28, 2011, 21:01:21 »

Hallo alle Leeds fan! Artig at det finnes så mange av oss i Norge. Jeg Leif Eirik Schultz er 42 år, bor i Kirkenes, 3 barn, gift og har vært Leeds supporter nesten hele livet.
Loggført
dansale
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #415 på: Mars 01, 2011, 22:19:07 »

Velkommen til forumet Leif!!  Gliser
Loggført

RuneR
PÃ¥ juniorlaget

rbreitan@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #416 på: Mars 06, 2011, 14:50:46 »

Millian her.  Fullt medlemskap i Luscos, 24 timer gammel (med hjelp av farfar)....

« Siste redigering: Mars 06, 2011, 18:12:27 av RuneR » Loggført

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #417 på: Mars 06, 2011, 17:14:05 »

Gratulerer!
Loggført

- Leif Olav
Od
Gjest
« Svar #418 på: Mars 11, 2011, 18:07:43 »

Heisann folkens.

Leeds fan (76-modell) fra Nøtterøy hilser alle brødre i ånden!
Begynte å interessere meg for fotball i 1989, uten å egentlig ha et favorittlag. Fant Super-Leeds skjerfet til broren min ved en tilfeldighet mot slutten av 89/90-sesongen, og har vært blodfan siden.
Høydepunkt: Var på ER i påsketider -92 og så Leeds rundjule Chelsea 3-0.
Denne sesongen: ingen kan stoppe oss fra å kapre en playoff-plass nå. Jeg tror de andre lagene vi kjemper i toppen med begynner å merke kjøret og vil avgi mange poeng fremover. Tipper Leeds tar ca 20 poeng til og har en reell sjanse til å rykke direkte opp!
Tar vi Ipswich til helgen sÃ¥ tror jeg vi kommer til Ã¥ surfe pÃ¥ en bølge som tar oss hele veien  Blunker
Evig Leeds - Evig optimist!
Loggført
hobberst
Fast på A-laget

hobberst@gmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #419 på: Mars 19, 2011, 11:39:07 »

Gratulerer, Rune!  Glad Og velkommen til bÃ¥de Millan og Od, forresten, kjenne svært lite til plassen Nøtterøy, var der en gang pÃ¥ hÃ¥ndballkamp med Nærbø, og etter noen kamper hær pÃ¥ Nærbø synest jeg Nøtterøy er noe av det rÃ¥tneste hÃ¥ndballaget jeg har sett. MÃ¥tte bare si det Glad
Loggført

Rogaland Whites
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |