The Peacock WebArve Fuglums andre hjemThe Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
September 09, 2010, 14:17:23 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 12 13 [14]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: PresentasjonstrÃ¥den  (Lest 34783 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Gambi
I stallen
**

Vis profil
« Svar #390 på: Juni 07, 2010, 20:01:49 »

Velkommen Trygve!
Loggført

Cash-money...
Ozzy96
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #391 på: Juni 15, 2010, 14:42:49 »

Oskar Hestetun, 14 Ã¥r  Gliser begynte Ã¥ følle skikelig med pÃ¥ laget etter at eg var og sÃ¥ dem live første gangen i 2009 hjemme mot swindon 1-0 .Men etter hjemmekampen mot huddersfield blei eg heilt hekta Osteaktig  skal ogÃ¥ pÃ¥ lyn- leeds . MOT
Loggført
The Gentle Giant
PÃ¥ juniorlaget

Siden 2001

Vis profil
« Svar #392 på: Juni 19, 2010, 21:30:53 »

Oskar Hestetun, 14 Ã¥r  Gliser begynte Ã¥ følle skikelig med pÃ¥ laget etter at eg var og sÃ¥ dem live første gangen i 2009 hjemme mot swindon 1-0 .Men etter hjemmekampen mot huddersfield blei eg heilt hekta Osteaktig  skal ogÃ¥ pÃ¥ lyn- leeds . MOT

Hei Oskar!
Loggført

trondnb
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #393 på: August 15, 2010, 21:04:53 »

Jepp Jepp. Der var vi. Jeg heter Trond og har vært Leeds fan siden Billy Bremner og resten av gutta herjet, men jeg har aldri fÃ¥tt kronglet meg til noe medlemskap før nÃ¥. Tenkte det var pÃ¥ tidet og sÃ¥ vil jeg sÃ¥ gjerne over Ã¥ besøke Ellen Road for der har jeg aldri vært. Et medlemskap kan kanskje gjøre det litt enklere, og sÃ¥ er det jo trivelig Ã¥ joine andre Leeds fan for de er det færre av i mine omgivelser  Sjokkert

Forøvrig bor jeg i Tromsø og jobber som forsker ved Universitetssykehuset i Nord Norge. Familiemann med 3 barn og dermed full rulle hele dagen. Prøvde Ã¥ tre en LUSCOS trøye pÃ¥ de to eldste barna men hittill har ingen av de arvet mitt engasjement for Leeds  Blunker

Vi snakkes
Loggført
Leechap
I stallen
**

Vis profil
« Svar #394 på: August 15, 2010, 23:17:30 »

Jepp Jepp. Der var vi. Jeg heter Trond og har vært Leeds fan siden Billy Bremner og resten av gutta herjet, men jeg har aldri fÃ¥tt kronglet meg til noe medlemskap før nÃ¥. Tenkte det var pÃ¥ tidet og sÃ¥ vil jeg sÃ¥ gjerne over Ã¥ besøke Ellen Road for der har jeg aldri vært. Et medlemskap kan kanskje gjøre det litt enklere, og sÃ¥ er det jo trivelig Ã¥ joine andre Leeds fan for de er det færre av i mine omgivelser  Sjokkert

Forøvrig bor jeg i Tromsø og jobber som forsker ved Universitetssykehuset i Nord Norge. Familiemann med 3 barn og dermed full rulle hele dagen. Prøvde Ã¥ tre en LUSCOS trøye pÃ¥ de to eldste barna men hittill har ingen av de arvet mitt engasjement for Leeds  Blunker

Vi snakkes

Velkommen Trond!
Var innom her og leste i kveld. Jobber selv med informasjon, studerte i Alta og naturligvis - TIL er laget, selv om jeg er trønder - fra nordfylket vel å merke. Var på ER våren da Leeds rykket opp tidlig på 90-tallet - stor opplevelse! Du kan så absolutt se frem til besøket på Elland Road. God fornøyelse.
Loggført
ThomasK
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #395 på: August 30, 2010, 21:10:20 »

Hei!

Thomas Kildal her! Opprinnelig fra Narvik, men nå bosatt i Lørenskog!
Jeg er 31 år og har vært Leeds supporter siden opprykket i 1990.
Var pÃ¥ min første og sÃ¥ langt eneste tur til ER i fjor, og sÃ¥ kampen mot Stockport (2-0) Men hÃ¥per jeg fÃ¥r anledning til Ã¥ dra over Ã¥ se  noen i Ã¥r ogsÃ¥!

SÃ¥ fÃ¥r vi hÃ¥pe vi fÃ¥r muligheten til Ã¥ gruse Scum igjen allerede til neste Ã¥r!  Gliser

MOT
Loggført
O-E
På prøvespill
*

Vis profil
« Svar #396 på: August 30, 2010, 22:21:18 »

Hei mitt navn er Ole Even
Jeg er 10 år
Jeg heier på Leeds, mine favorittspillere er Snodgrass, Becciho, Johnsen Hemmelig Kult
Loggført
Hoistad88
På prøvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #397 på: September 02, 2010, 19:52:32 »

Hei.

Alexander heter jeg. 22år opprinnelig fra Fredrikstad men bor i Oslo nå.
Har vært Leeds Fan sålenge jeg kan huske. Har fremdeles tilgode og oppleve Elland Road, men satser på å få til det snart.
Ellers så er jeg alltid glad i å ta meg en øl på puben mens jeg ser kampen. Ta gjerne kontakt om noen trenger selskap på Puben. Kjenner ikke flust med folk i Oslo enda.

Mvh Alexander
Loggført
Sider: 1 ... 12 13 [14]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |